Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 22:19

Ihkutusketju

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 13

ressukka82

ressukka82
Viestimäärä: 148

VS: IHKUTUSKETJU - Torstaina, 15.07.2010 klo 13:36  
+
0
Jos täällä puhutaan komeista miehistä niin mä näin tänään sellaisen lenkillä :cool:
Jos pienen lapsen äiti tän kerran antoi itselleen luvan katsoa vähän pidempään niin nyt katsoin...Se oli tosi komea, nuori, ruskettunut, tumma ja lihaksikas tietyömies aurinkolaseissa ja shortseissa :wink: Tällaisella kelillä niitäkin välillä pääsee näkemään.

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: IHKUTUSKETJU - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 22:16  
+
0
Kuolaan ihkutuksesta koko loppupäivän: katoin JIM D henkilökuvan Heath Ledgeristä. Joku muu taisikin aiemmin jo linkata jannusta kuvan, mutta meikä laittaa vielä yhden ihanaisen:
Tuitui
:love:

Jude Lawkin on tosi ihana!

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: IHKUTUSKETJU - Torstaina, 30.09.2010 klo 03:39  
+
0
Tää ja tän ääni, slurps. (The Nationalin laulaja Matt Berninger)
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: IHKUTUSKETJU - Perjantaina, 19.11.2010 klo 01:16  
+
0
Oooh! Kuvia vuoden 2007 Nummesta, okei en ollut siellä itse, mutta mitä mä näenkään!! <3
Juha Raivio
Tuomo ja Kuisma <3
Juho Räihä
Ooohh! <3
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: IHKUTUSKETJU - Keskiviikkona, 08.12.2010 klo 01:30  
+
0
Mä ihkutan taas yksikseni. Te tytöt (ja ne muutama satunnainen poika) ette osallistu ollenkaan :D
Mä kävin Treen Levykauppa Äxän avajaisissa katsomassa Mokomaa akkarina. Alla tuloksia.
Minä hyvässä seurassa: Kuisma, Tuomo ja jossain taustalla taitaa olla Santtukin, joskin mulle olis riittäny Tuomo ja Kuisma :love:

Marko ja minä

Saldona oli myös nimet kalenterissa oikean päivän kohdalla. Mukavia poikia.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: IHKUTUSKETJU - Keskiviikkona, 08.12.2010 klo 15:12  
+
0
Tulin osallistumaan pitkästä aikaa. ;)

Gerard
Butler

ja tästä nyt en vaan pääse yli enkä ympäri
Ryan Reynolds
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: IHKUTUSKETJU - Keskiviikkona, 08.12.2010 klo 18:10  
+
0
Butler on kyllä kuuuuuuma. Eikä toi Reynoldskaan paha oo!

Mää oon edelleenkin ihan kuumana
tähän heeboon! Kun se nyt vaan on niiiin kuuma <3

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: IHKUTUSKETJU - Perjantaina, 10.12.2010 klo 00:25  
+
0
Minä täällä taas hei, tuli tylsää joten ajattelin tulla sanomaan että Justin Chambers on myös aika ihkuteltava.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: IHKUTUSKETJU - Sunnuntaina, 12.12.2010 klo 00:26  
+
0
Ah, muistin tämän: Layne Staley
+ muita teini-ihastuksia: Wes Borland, Billy Corgan, Scott Weiland
...

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: IHKUTUSKETJU - Sunnuntaina, 12.12.2010 klo 08:16  
+
0
True Bloodin eräs komistus, nom nom. Joe Manganiello kyseessä siis.
Kaveri lisäs ton linkin mulle FB:ssä alkuviikosta ja eilen istuttiin kahvitauolla haaveilevat ilmeet naamalla, kun tuli puheeksi nuo kuvat. :nauru:
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 12.12.2010 klo 08:17)

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: IHKUTUSKETJU - Tiistaina, 28.12.2010 klo 12:20  
+
0
Kävin eilen jami-illassa kavereitten kanssa (siis ihan vaan yleisönä). Siellä käväisi lavalla myös ihanainen Anthrielin basisti Klasu. Varastin siltä halauksen biisin jälkeen. Pakkohan tuota oli kiittää.. Ja kun se on niin hellyyttäväkin, kun on niin pieni! Kuva on itse otettu Lost In Musicista, tuosta syksyltä (laatu nyt on mitä sattuu, mut eiköhän siitä jotenkin selvää saa).
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: IHKUTUSKETJU - Torstaina, 20.01.2011 klo 19:52  
+
0
Jos tänne taas päivittäs vähän listaa :love:

Ryan Gosling

Dylan
Moran

Simon
Pegg <3

Voih, kun Simonilta tulis pian jotain uutta ja hauskaa... ajattelin katsoa taas Spaced:n uudelleen joku päivä :D

muoks. True Bloodeista tuli mieleen SAM <3
Niin ja tää kauneus: Jessica...
(Viestiä on muokattu torstaina, 20.01.2011 klo 20:03)

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: IHKUTUSKETJU - Torstaina, 20.01.2011 klo 20:08  
+
0
Mä olin ennen erittäin Twilight vastanen ihminen. En tiiä miks.. Ehkä se tuntu sillon alussa teinityttöjen jutulta..? Puolisen vuotta sitten lainasin pikkusiskolta sen ekan kirjan, kaverini mielestä edes sivistyksen vuoks pitäis se lukea. Ja voi jösses mistä olin jääny paitsi! Sehän oli maailman sulosinta rakkaushömppää! :nauru: Plus, että tykkään vampyyrileffoista/-kirjoista yms.. Ensimmäisen kirjan luettuani ahmin kaikki loputkin ja sitten oli pakko ettiä netistä leffat. Viikon sisällä katoin ne kaikki kahteen kertaan. Ne on vaan jotain niin sulosta. :nolo:
Ja yleensä en oo mikään näyttelijä ihkuttaja mut Robert Pattinson. :love:
Jos mä saisin raaka-aineista kasata miehen nii se ois aikalailla tossa. :viheltel:

MUOKS: Lause järkevämmäks.
MUOKS LISÄÄ:
Itseasiassa, nyt kun googlettelin. Ei toi Pattinson itsenään kovinkaan komea oo, parransänki ei sovi sille. :nauru: Se on nimenomaan toi Edward-look mikä muhun jysähtää. :cool:
(Viestiä on muokattu torstaina, 20.01.2011 klo 20:11)

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: IHKUTUSKETJU - Torstaina, 20.01.2011 klo 21:37  
+
0
^teinix ;)
Mulle on iskenyt vaan enemmän ja enemmän "partakuume" vuosien mittaan. Katteltuani Rowan Atkinsonia Black Adderissä, siitäkin tuli jopa ihan komea :D Muutoin en ole kyllä häntä pitänyt mitenkään sen kummemmin vetävänä ;D

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: IHKUTUSKETJU - Torstaina, 20.01.2011 klo 21:45  
+
0

ellikeksi kirjoitti:

^teinix ;)
Mulle on iskenyt vaan enemmän ja enemmän "partakuume" vuosien mittaan. Katteltuani Rowan Atkinsonia Black Adderissä, siitäkin tuli jopa ihan komea :D Muutoin en ole kyllä häntä pitänyt mitenkään sen kummemmin vetävänä ;D


Repesin ääneen. Atkinson ei kyllä munkaan maailmassa ole fyysisesti kovinkaan puoleensavetävä, mutta ehkä munkin tarvii sitten katsoa vielä Black Adderin jaksoja (ennen kuin palautan nuo dvd:t kaverin avolle muutaman vuoden lainan jälkeen :viheltel:), jos vaikka huomasin saman asian.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: IHKUTUSKETJU - Torstaina, 20.01.2011 klo 21:49  
+
0

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: IHKUTUSKETJU - Torstaina, 20.01.2011 klo 23:14  
+
0
Kylläpä aamulla Golden Globe Awardseja katsoessa hihitytti, kun oli ruudussa toinen toistaan ihkumpia miehiä; Johnny Depp, Jeremy Irons (hot hot hot hot Kingdom of Heaven-leffassa. Menee karismaattisuudessaan samaan sarjaan Liam Neesonin kanssa.), Colin Firth (marry me, Mr. Darcy!), James Franco... Oivoi.

Vaan tätä en kyllästy koskaan hehkuttamaan.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: IHKUTUSKETJU - Perjantaina, 21.01.2011 klo 09:11  
+
0
hyvä ketju :peukku:
Muutamalla oli ihan komeitakin.
Itse tykkän sänkimiehistä, tietty se sänki pitää sopia ihmiselle. :)
Mut voin linkata jonku ihkun Benjamin McKenzie
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi
(Viestiä on muokattu perjantaina, 21.01.2011 klo 09:14)

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: IHKUTUSKETJU - Perjantaina, 21.01.2011 klo 15:51  
+
0
^^ aivan järkyttävää :love:
Hirveetä kun ei edes varoteta kenen kuva sieltä pompsahtaa esille ja sitten mulla menee kahvit väärään kurkkuun kun vedän henkeä niin nopeasti.. Siis huh huh!! Niin ihana ettei oo tosikaan..

Enkä minäkään nyt sano kuka herra siellä linkkien takana komistelee. Pistän vahingon ja ilon kiertämään.

Manna

Manna
Viestimäärä: 303

VS: IHKUTUSKETJU - Perjantaina, 21.01.2011 klo 17:40  
+
0

iBox kirjoitti:

Mä olin ennen erittäin Twilight vastanen ihminen. En tiiä miks.. Ehkä se tuntu sillon alussa teinityttöjen jutulta..? Puolisen vuotta sitten lainasin pikkusiskolta sen ekan kirjan, kaverini mielestä edes sivistyksen vuoks pitäis se lukea. Ja voi jösses mistä olin jääny paitsi! Sehän oli maailman sulosinta rakkaushömppää! :nauru: Plus, että tykkään vampyyrileffoista/-kirjoista yms.. Ensimmäisen kirjan luettuani ahmin kaikki loputkin ja sitten oli pakko ettiä netistä leffat. Viikon sisällä katoin ne kaikki kahteen kertaan. Ne on vaan jotain niin sulosta. :nolo:
Ja yleensä en oo mikään näyttelijä ihkuttaja mut Robert Pattinson. :love:
Jos mä saisin raaka-aineista kasata miehen nii se ois aikalailla tossa. :viheltel:

MUOKS: Lause järkevämmäks.
MUOKS LISÄÄ:
Itseasiassa, nyt kun googlettelin. Ei toi Pattinson itsenään kovinkaan komea oo, parransänki ei sovi sille. :nauru: Se on nimenomaan toi Edward-look mikä muhun jysähtää. :cool:



Twilightit tosiaan on jotain niin suloista.
Tykkään niistä leffoistakin paljon, vaikka moni tuttuni, joka pitää kirjoista, on sanonut leffojen olleen pettymys. Minun mielestäni ne kuitenkin toimivat, varsinkin ne kohdat, joissa Bella ja Edward vain katselevat toisiaan puhumatta mitään. (Ainakin siellä niityllä...) :love:

Robert Pattinsonista minulle oli jäänyt vähän sellainen mielikuva Harry Potterin perusteella, etten kauheasti ilahtunut, kun hänet oli Edwardin rooliin valittu, mutta onneksi tyyppi osoittautui positiiviseksi yllätykseksi. Minulle Pattinson toimii Edward Cullenina mainiosti. Ja voin yhtyä sen verran tuohon sun ihkutukseesi, että kyllähän se Edwardina on söötti, hih. :nauru:

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 13
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28187
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 08:15)