Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 22:19

Ihkutusketju

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 13

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: IHKUTUSKETJU - Perjantaina, 21.01.2011 klo 19:00  
+
0
^ Mun piti ihan mennä kattomaan imdb:stä Pattinsonin filmografia, sehän tosiaan oli Cedric Diggory! :nauru: En oo ollenkaan tajunnut. Eipä sillä, en kyllä tykkää Pattinsonista yhtään. Anteeksi nyt ihkuttajille, mutta mulle se on ällötys :shifty: Enkä oo nähnyt Twilighteja.

Mulla aika perus ihkutuksen kohde, Johnny Depp vaan kolahtaa niin kovaa :love:
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: IHKUTUSKETJU - Perjantaina, 21.01.2011 klo 19:13  
+
0
Jee, kiitos Manna!
Kiva kun joku sentään tajuaa mua. :shifty: :nauru:
(Viestiä on muokattu perjantaina, 21.01.2011 klo 19:13)

Manna

Manna
Viestimäärä: 303

VS: IHKUTUSKETJU - Lauantaina, 22.01.2011 klo 13:24  
+
0
^Teineillään yhdessä. :nauru:

^^ En minäkään ilman Twilighteja ihkuttaisi Pattinsonia.
Ja Johnny Depp. :eek: Siinäpä vasta mies miun makuuni, niin nuorempana kuin vanhempanakin. *kuolaus* Vai voisiko joku vastustaa vaikkapa tätä tai tätä tai tätä?

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: IHKUTUSKETJU - Lauantaina, 22.01.2011 klo 13:43  
+
0
Mä en oikeestaan edes ymmärrä miks Twilight on leimattu niin teinien leffaks? :mietiskel:

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: IHKUTUSKETJU - Lauantaina, 22.01.2011 klo 13:45  
+
0
En ymmärrä miks kukaan tykkäis Twilighteista (kirjotetaanko se ees noin? :D). Kirjat ovat tosin varmaan parempia ku leffat mitkä ovat sitten jotain kamalaa shaibaa. Päänäyttelijänainen on aivan järkyttävä, leffan toteutus jotenkin väritön ja plaa. Sitäpaitsi jos joku on joskus kirjottanut että vampyyrit palaa auringonvalossa niin ei sitä voi mennä muokkaamaan niin että ne KIMALTAA. Tämä on yksi suurimmista syistä miksi ihan periaatteen vuoksi vastustan tätä kaameaa roskaa :nauru:

Mutta mitämitä pitäähän se varmaan ihkuttaakkin, valittaminen on niin tylsää ekä se edes tänne kuulu :nauru:

No se perus Depp, mmmm en tajua miten se vaan kuumenee vanhetessaan.

Sitten lempiaiheeseen ja suurimmat idolithan löytyy täältä : jääkiekkokaukalosta :love:

Tuomo Ruutu, my love, suurin lemppari ja eräs elämän kohokohdista oli nähdä carolina hurricanes pelaamassa ! Myöd Alexandr Ovechkin, Patrick Kane, Ilya Kovalchuk, Mikko Koivu, Niklas Hagman.. Lista on loputon :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Manna

Manna
Viestimäärä: 303

VS: IHKUTUSKETJU - Lauantaina, 22.01.2011 klo 13:52  
+
0
^^No onhan se sellaista viatonta söpöilyä ja suunnattu suht nuorelle yleisölle. Olisiko siinä sitten syy? Vaikka onpa noita "teinempiäkin" leffoja nähty.

(Tuo mun teineily-heitto sitten tuli juurikin siitä, kun muut pitää sitä niin teininä juttuna. Ja nyt menee jo teineilyt yli hilseen, kun aloin liikaa miettiä koko käsitettä.)

Muokattu taas väkänen lisää ja lisäys jääkiekonpelaajista:
Valtteri Filppula on aika hot. :viheltel:
(Viestiä on muokattu lauantaina, 22.01.2011 klo 13:55)

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: IHKUTUSKETJU - Lauantaina, 22.01.2011 klo 14:05  
+
0
Yks parhaista kavereistani ihkuttaa Twilighttia aina joten voi olla että sen takia vastustan leffoja niin paljon ja erityisesti sitä Pattia :nauru:

Siitä tulikin mieleen, leffoista on pakko hehkuttaa Taru sormusten herrasta trilogiaa! Kirjakin huima, mutta ei riitä keskittyminen sen lukemiseen uudestaan :mietiskel:
Olin joskus pentuna aivan mielipuolinen TSH - fani ja ostin kaikkea krääsää siihen liittyen, mm. niitä hemmetin keräilykortteja mitkä makso aivan järkyttävän paljon. :mietiskel:
Mutta leffoissa Billy Boyd on aivan vastustamaton, kaikki muut hehkutti Legolasia ja Frodoa kilpaa, mie yksinään tykkäsin Pippinistä :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: IHKUTUSKETJU - Lauantaina, 22.01.2011 klo 14:06  
+
0
Mä taas en voi sietää mitään mikä liittyy Taru Sormusten Herraan. Uskomattoman surkeita elokuvia, kirjoihin en koskis pitkällä tikullakaan.

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: IHKUTUSKETJU - Lauantaina, 22.01.2011 klo 14:11  
+
0
^Kirjoissa surkeaa on tosiaan ne liian pitkät kuvaukset mm. maisemista. Kai se on joistain kivaa lukea niin tarkkaa kuvausta mutta itelläni kyllä lähtee ajatus kimpoilemaan johonkin ihan muualle siinä neljän rivin jälkeen :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Manna

Manna
Viestimäärä: 303

VS: IHKUTUSKETJU - Lauantaina, 22.01.2011 klo 14:11  
+
0
^Mä kans TSH-fani ollut ja ehkä vieläkin! Tosin olin juurikin noita Frodo-ihkuttajia silloin yläasteella. Nykyään menee Legolaskin, vaikka silloin se oli ihan yök. Voisin veikata, että minun miehellä on jotain vaikutusta asiaan, sillä kun on vaaleat pitkät hiukset ja tummat kulmakarvat. :nauru:

Minä en myöskään ole nyttemmin enää jaksanut kirjaa lukea, onhan se vähän puuduttavaa luettavaa alussa ainakin. Vaikealukuinen, ei niin kevyt kuin moni muu kirja, josta pidän.

(Apua alan kuulostaa siltä, että vain kuolaan päivät pitkät muita miehiä.)

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: IHKUTUSKETJU - Tiistaina, 08.02.2011 klo 01:42  
+
0
Iiiihhh! Mä olen rakastunu! Thomas Rainer on ihana! Oh! :love:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: IHKUTUSKETJU - Keskiviikkona, 09.02.2011 klo 20:40  
+
0
Olin ihan hulluna Jared Letoon ja sen veljeen kunnes näin tyttö muuttuu Jaretiksi?

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: IHKUTUSKETJU - Keskiviikkona, 09.02.2011 klo 22:13  
+
0
^ Hahhah :nauru: Huippu !

Tää random mies. Nam !
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: IHKUTUSKETJU - Keskiviikkona, 09.02.2011 klo 22:58  
+
0
Ihan mulle tehty topic :heiluti: Mä ihkutan Twilightia (ykkösen ihkutin Edwardia, nyt Jacobia)! Ja TSH-fani olin kans aikoinaan, nyt tietty jääny vähän vähemmällä. Muita ihkutus kohteita on Johnny Depp, Jared Leto, Christina Ricci, Keira Knightley jne jne. Niitä on paaaaljon :D
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: IHKUTUSKETJU - Keskiviikkona, 09.02.2011 klo 23:08  
+
0
Channing Tatum :love:
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: IHKUTUSKETJU - Torstaina, 10.02.2011 klo 10:21  
+
0
Channing on vähän lihonnut vissiin... :wink:
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: IHKUTUSKETJU - Torstaina, 10.02.2011 klo 11:51  
+
0
Noh, katselen vaan noita vanhoja kuvia :nauru:
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: IHKUTUSKETJU - Torstaina, 10.02.2011 klo 12:35  
+
0

ellikeksi kirjoitti:

^season kakkosessa :D ;D


Wtf? Atkinsonhan on ihan oikeasti ihan melkein komia tuossa kuvassa. Toisaalta, eihän se edes mikään huono näyttelijä oikeasti ole, joten kaipa se osaa charmia vetää esiin, jos haluaa.

TSH on uponnut muhun kirjasarjana aikoinaan hyvinkin (noh, mä nyt muutenkin tykkään fantasiasta :roll:), vaikka edelleen mun mielestä Hobitti on parempi. Muistan tykkänneeni yhdestä TSH:n maisemakuvauksesta ihan älyttömästi, koska se aiheutti sellaisen olotilan, että melkein näin metsän edessäni. Leffat eivät kuitenkaan yltäneet kirjojen tasolle, yllättäen. Tuollaisen raamatun (siis kokonsa puolesta) muokkaaminen elokuvaksi on vaikeaa. Kaiken ymmärryksenkin kanssa mua kismittää edelleen, kun tiettyjä merkityksellisiä hahmoja poistettiin kokonaan ja vastavuoroisesti lisättiin ihan omia kohtauksia. Ihanaa oli silti, että Samin roolissa on ylisympaattinen Sean Astin, joka on aikoinaan näytellyt mun yhdessä all time favoritessa eli Arkajalat-leffassa (Goonies).
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/
(Viestiä on muokattu torstaina, 10.02.2011 klo 12:55)

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: IHKUTUSKETJU - Torstaina, 10.02.2011 klo 14:23  
+
0
Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sillycown linkki pilas miun päivän! En tiijä enää pystynkö kattomaa Jaredia koskaan enää samalla tavalla ku ennen. :suru: :nauru:

Sit iloisempiin ihkutuksiin, saan ensi kuussa Tuomo Ruutu - hupparin, ahihi. Tosin se pitää tilata amerikan ihmemaasta asti mutta eipä haittaa, pakko silti saada :love:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Manna

Manna
Viestimäärä: 303

VS: IHKUTUSKETJU - Torstaina, 10.02.2011 klo 18:16  
+
0

Aduro kirjoitti:

Ihan mulle tehty topic :heiluti: Mä ihkutan Twilightia (ykkösen ihkutin Edwardia, nyt Jacobia)!


Jos kirjoista puhutaan, niin Jacob=kuolaus. Leffoissa en ollut tyytyväinen näyttelijävalintaan.

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 13
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 00:00)