Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 16:12

Kauneus & Terveys

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 51

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 24.07.2010 klo 15:08  
+
0
^Jogurtti kuulemma auttaa, itsellä ei ole kokemusta joten en uskalla varmaksi mennä sanomaan.

Hiusten suhteen luotan Tigiin, Oatmeal&Honey-shampoo ja hoitoaine ovat tehneet aikoinaan järkyttävän kuiville ja hamppuisille hiuksilleni ihmeitä. Latvat ovat kohentuneet järjettömästi ja kiharatkin kesyyntyneet (hiukseni ovat tosiaan varmaan hankalinta mahdollista tyyppiä eli todella luonnonkiharat ja myös todella ohuet laadultaan, ja niitä ohuita säkkäriä hiuksia on päässä ihan kelpo määrä myös). Tigin ekosarjan jätettävä hoitoaine Let it be on oikein kelpo pesun jälkeen kosteisiin hiuksiin laitettuna, takkuja ei välttämättä löydy aamulla päästä kuin muutama sen jälkeen! Curls rock-jätettävä toimii myös hyvin, lämpösuojana taas Fashionista smooth&shine. Muita Tigejä minulla on latvasuojana, takkusuihkeena ym.

Luonnonmukaisia tuotteita tykkäisin käyttää, mutta ei ole ainakaan tähän mennessä tuntunut niissä olevan läheskään tarpeeksi hoitotehoja tälle peikkokuontalolle.
come on night, take me home

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 24.07.2010 klo 15:10  
+
0

Sarvikas kirjoitti:

^Jogurtti kuulemma auttaa, itsellä ei ole kokemusta joten en uskalla varmaksi mennä sanomaan.

Öö, suun kautta vai paikallisesti? :mietiskel::nauru::shifty:

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 24.07.2010 klo 15:13  
+
0
Ainakin pienellä googletuksella molemmista puhutaan, piimää sisäisesti ja jogurttia ulkoisesti. Toivottavasti tästä on jotain apua!
come on night, take me home

Jimena

Jimena
Viestimäärä: 108

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 24.07.2010 klo 16:29  
+
0
Niin hassulta kun se kuulostaakin niin mä pääsin elämäni ekasta (ja toivottavasti vikasta) hiivatulehduksesta eroon lillumalla piimässä. Eli ulkoisesti ;)

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 24.07.2010 klo 16:53  
+
0

pnkd kirjoitti:

Onko muilla, joilla on ollut pidennykset, valunut sinettejä pois? Itselläni sinetit nyt neljättä viikkoa ja jo kaksi lähti valumaan niin paljon alas, että vedin ne kokonaan pois.. :mad:


Ei ole sen jälkeen ikinä valunut kun mulle alettiin laittamaan puolikkailla sineteillä. Niitä ei saa irti sitten millään. Kokonaiset ei pysy läheskään niin hyvin.

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 24.07.2010 klo 17:48  
+
0
^ Minullakin päässä puolikkaat sinetit - olivat vissiin vaan huonosti kiinni, sillä noiden kahden jälkeen ei ole tippunut yhtäkään. Ärsyttää vaan tällä hetkellä se, että tyvi alkaa takkuuntua ja esimerkiksi vierekkäisten sinettien tyvet saattavat takkuuntua yhteen.. Milläköhän näitä kannattaa selvittää? Sormin olen yrittänyt setviä, mutta kieltämättä tekisi mieli ottaa järeämmät aseet käyttöön.. :twisted:
Petit Brabancon "Mökö"
(Viestiä on muokattu lauantaina, 24.07.2010 klo 17:49)

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 24.07.2010 klo 17:49  
+
0
Muistelenkohan muuten omiani, jos muistelisin, että jotkut ruoka-aineet (sokeri kait ainakin) voivat herkistää hiivatulehduksille?

muoks. Voi tollo minua. Nyt yhtäkkiä tajusin myös syyn tälle hiivalle. Ei se ole mikään syömäni ruoka-aine vaan tuo antibioottikuuri. :ttou: Eipä se tietty asiaa helpota (mutta maustamaton jogurtti kyllä tuntuu helpottavan :shhh:).
(Viestiä on muokattu lauantaina, 24.07.2010 klo 17:58)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 24.07.2010 klo 20:16  
+
0
^ Ainakin kun minä kävin tossa muutama viikko takaperin gynellä uusineen hiivan takia, niin sanoi että esim. tosi kova jätskin syönti juurikin sen sokerin takia altistaa hiivalle. Terveisin yli 10 litraa jätskiä kesäkuun alusta tähän päivään. :nolo:
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 24.07.2010 klo 21:12  
+
0
^Meillä avokki syö ympäri vuoden 1-2 litraa jätskiä viikossa (vuodessahan se tekee noin 52 - 104 litraa). Mä oon tässä odottanu et millon se alkaa näkymään sen terveydessä, mut eipä tuo sen elimistöön näytä mitään vaikuttavan. :eitietoo:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu lauantaina, 24.07.2010 klo 21:17)

FrozenCorpse

FrozenCorpse
Viestimäärä: 62

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 02.08.2010 klo 08:14  
+
0
Odottelen koulujen alkua, että pääsee testaa uudet meikit, jotka ostin.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 02.08.2010 klo 20:31  
+
0
Öö.. miksei niitä meikkejä voi testata ennen koulujen alkua..? :mietiskel:

cseppecske

cseppecske
Viestimäärä: 22

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 05.08.2010 klo 10:06  
+
0
mä ostin uusia LilyLoloja ja olen kyllä ihan in lööv. viimeinkin oikeesti luonnollisennäköinen lopputulos, eikä mikään malibubarbie. ja meinaan kyllä käyttää niitä vaikken kouluun menekään :shifty:
Is minic a bhris béal duine a shrón.

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 13.08.2010 klo 14:51  
+
0
Tahtoisin mun hiuksiin pinkkejä raitoja (tai paremmin sanottuna osioita). Mulla on tällä hetkellä tosi vaalea tukka (värjätty), ehkä tahtoisin tätä vielä jonkinverran kylmemmän sävyiseksi, ennen kuin kelpuutan pinkin tähän sekaan. Kampaamoliikkeistähän taitaa saada shokkivärejä, mutta kysynkin, kannattaako tätä värjäysoperaatiota suorittaa edes itse, vai menenkö kampaajalle?
(Viestiä on muokattu perjantaina, 13.08.2010 klo 14:52)

Jimena

Jimena
Viestimäärä: 108

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 14.08.2010 klo 17:48  
+
0
^ Mä ostaisin Clip On-raidat. Itseasiassa pitäis ostaa, kun sais aikaseks laittaa tilausta meneen..

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 14.08.2010 klo 19:21  
+
0
^ Mutkun mä tahtoisin tosiaan sellaisia osioita, en niinkään selkeitä raitoja. Taidan hetken mietintöje jälkeen luottaa kampaajaan enemmän. Suunnittelin ton vaan ite toteuttavani, kun mulla on hirveä luovuuden puuska meneillään. :D

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 14.08.2010 klo 20:19  
+
0

Jimena kirjoitti:

Niin hassulta kun se kuulostaakin niin mä pääsin elämäni ekasta (ja toivottavasti vikasta) hiivatulehduksesta eroon lillumalla piimässä. Eli ulkoisesti ;)


Seurustelevien kannattaa muuten ostaa se Canesten-kombi pakkaus, jossa on puikon lisäksi voidetta jota poikaystävä voi myös käyttää, ettei tulehdus uusi poikaystävän kautta uudelleen.
Tietysti jos piimäastiassa istuminen on mukavampaa, niin way to go:kieli:
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Jimena

Jimena
Viestimäärä: 108

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 15.08.2010 klo 16:47  
+
0
^ Totta. Mulle tuli suuren vatsaleikkauksen jälkeen hiiva, kun olin päässyt jo kotiin joten seksiä ei ollut hetkeen ollut niin siihen ei ollut tarvetta. Eikä siel piimässä tartte istua, tampoonin voi kastaa piimään tai sit ihan vaan sivellä sitä sinne. :) Mut jos hiiva on ärhäkkää sorttia niin sit noita canesten juttuja.

Tita

Tita
Viestimäärä: 434

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 02.09.2010 klo 00:19  
+
0
Olipas tämä tippunut kauas.. Tuli tässä mieleeni yksi vinkki muillekin, jotka istuvat yleensä koneella huonossa asennossa ja kärsivät sen myötä kaikenlaisista kivuista ja säryistä. Kannattaa kokeilla vaihtaa tietokonetuoli jumppapalloon. Tässä tulee vähän väkisinkin istuttua ryhdikkäämmin ja pidettyä lihaksilla tasapainoa yllä. Eikä tule istuttua liian pitkään kerrallaan :wink: Itse vein tuolin kellariin varastoon, niin ei ainakaan tule otettua sitä käyttöön uudestaan. Toimii ainakin minulla :peukku:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 02.09.2010 klo 00:45  
+
0
Tita, mun radikaalimpi ehdotus on, että tietokone baaritiskin korkuselle pöydälle eikä tuolia ollenkaan, niin ei varmasti tuu roikuttua... Isäntä ei kyllä lämmenny mun idealle, yllättäen.

Laittakaa jotain vinkkiä kuivan ja sen takia ihan älyttömästi hilseilevän päänahan hoitoon?? Joudun pesemään hiukset melkein päivittäin koska jos hikoilen, päänahka kutiaa ihan sietämättömän paljon, ja on pakko pestä hiki pois. Tää sitten taas vaan lisää sitä kuivuutta... Oon koittanut mm. Lushin Snake baria ja XZ:n tyrni-öljy-hoitoja ilman mainittavaa menestystä, kampaajan tekemät öljyhoidot auttaa hetkeksi (ja sen hoidon aikana multa lähtee päänahkaa irti ihan laattoina, yök!).
Miten ihan perus oliivi- ja kookosöljyt? Jos vaikka pistäis jotain piparminttutippoja sekaan...?
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 02.09.2010 klo 10:13  
+
0
^ Mun isällä on jotai apteekista ostettua shampoota tuohon ongelmaan. Voin kysellä sitä nimee, jos vaan muistaisin. Käsittääkseni hälle on ihan auttanu, sillon ku muistaa käyttää.

Mää oon muuten kans käyttäny jumppapalloo joskus työpöydän tuolina, pitäiski se taas pumpata käyttöön! Sain äitiltä viime vuonna joululahjaksi pallojumppa-dvd:n, pitäis seki saaha otettua käyttöön...
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28193
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545699
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 22:15)