Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 16:12

Kauneus & Terveys

Siirry sivulle: 1 ... 46 47 48 ... 51

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 01.09.2012 klo 00:15  
+
0
Mua niin kutkuttaisi käydä ottaa ripsien pidennykset. Mulla oli pari vuotta sitten ja ne oli ihanat. Ainoo vaan että mun omat ripset kärsi siitä ja olihan se huolto hintavaa. Kai se on nyt parissa vuodessa kehittynyt ja ei varmaan niin paljon vaurioita omia ripsiä kuin ennen.
Follies Neville
09.03.2011

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 02.09.2012 klo 11:16  
+
0
^Mikset kokeile sitä RevitaLashia (ja mikä se toinen oli samanlainen?)?
Halvemmaksikin tulisi kuin ottaa uudet pidennykset/ei kuluta ripsiä.
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 08.09.2012 klo 20:49  
+
0
Jonkun aikaa on jo kutkuttanut ajatus kuparin värisistä hiuksista, no eikun tuumasta toimeen ja colourb4 päähän, ja nyt tukka aika kiva 4-5 asteinen, lähtötilanne oli siis musta. :peukku:

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 08.09.2012 klo 21:23  
+
0
^ Hyy ColourB4:n haju kummittelee vieläki :nauru:

Ite laitoin sen kanssa joskus tummiin hiuksiin ja sävy vaaleni ihan kivasti. Tai no, siitä tuli lähinnä kuparinen tummanruskee..
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 08.09.2012 klo 22:01  
+
0
^ Ah, ihana permisaineen ( vanha kampaamon tuoksu ) haju :nauru:

Mut on se vaan niin hyvä, niin paljon hellempi kuin perinteinen värinpoisto :hymy:

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 11.09.2012 klo 17:06  
+
0
Mä kävin taas alelaareilla ja ostin tämän, vastahan mä 30 vee täytin, mutta kun 3 eurolla sai niin päätin koittaa ylipäätään noita sävyttäviä ja kait niitä ruttujakin alkaa pikkuhiljaa tulemaan. ja kivaltahan se tuntui. Samoin tämän ostin kun samalla 3 eurolla sai. Tuota sävyttävää voidetta käytän ihan päivävoiteen tavoin, päälle taputtelen vaan vähän irtopuuteria. Ei se kamalasti peitä mutta kivasti tasoittaa kuitenkin. Kait sitä voi jossain vaiheessa niitä BB voiteitakin koittaa.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 11.09.2012 klo 17:14  
+
0
Mulla on revitalash, ei se tee yhtä kivoja ripsiä ku pidennykset :shifty:
Mutta aattelin selviytyä omilla.

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 11.09.2012 klo 19:14  
+
0

Diltsi kirjoitti:

Jonkun aikaa on jo kutkuttanut ajatus kuparin värisistä hiuksista, no eikun tuumasta toimeen ja colourb4 päähän, ja nyt tukka aika kiva 4-5 asteinen, lähtötilanne oli siis musta. :peukku:


Mikä tää tämmöinen colourb4 oikein on? Ite oon käyttänyt värinpoistoa tasan kerran, kun halusin tähän mustaan kuontalooni punaisia raitoja. Nykyään on hiukset olleet taas useamman vuoden kokonaan mustat, eikä ihan hevillä huvita ryhtyä uudestaan siihen värinpoistoruljanssiin vaikka välillä mieli tekisikin taas lisätä pikkuisen punaista sekaan. Mutta jos hiusystävällisempi keino löytyy.. :shifty:

Ja noista BB-voiteista piti myös kysymäni, että mitä ne sitten on? :nauru: Oon nähnyt telkkarissa mainoksia niistä, mutta ei ne oo mulle vastanneet että onko se nyt ihan tavallinen meikkivoide vai mikä.

Kuten nokkelimmat varmaan huomasivat, en ole ihan kartalla näistä kauneudenhoidon uusimmista virtauksista. Huulipunakin pitäisi taas vuosien ja vuosien jälkeen ostaa, mutta kun en tiedä yhtään että mikä kannattaisi hankkia. Ennen söhräsin sen huulipunan kanssa lähes joka kerta kun meikkasin, mutta hermot meni kun sitä saisi olla koko ajan lisäämässä enkä jaksa hosua peilin edessä vartin välein. Punan pysyvyyttä ei varsinaisesti auta se, että poltan.
Jos jollakin siis on hyviä vinkkejä kestävistä merkeistä, jotka mielellään eivät maksa ihan kolmea tonnia ja joissa on enemmän kuin yksi väri valittavana, niin mieluusti kuulisin.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 11.09.2012 klo 19:19  
+
0
^ Mulla on kokeiltuna Garnierin ja Maybellinen BB-voiteet. Ne on siis sävyttäviä ja ihoa tasoittavia päivävoiteita. Tai päivävoiteena itse käytän ja mulla on aika kuiva iho, mut toi riittää kosteuttaan. Maybelline on kevyempää, eikä niin peittävää. En oikein tiedä, kummasta tykkään enemmän. Ehkä Maybellinesta, vaikka toisaalta sais se vähän antaa väriä kasvoille.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 11.09.2012 klo 19:27  
+
0
Aa okei, kiitos Karvakamu! Taas rahtusen viisaampi. :hymy:

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 11.09.2012 klo 22:02  
+
0

Lurch kirjoitti:

Huulipunakin pitäisi taas vuosien ja vuosien jälkeen ostaa, mutta kun en tiedä yhtään että mikä kannattaisi hankkia. Ennen söhräsin sen huulipunan kanssa lähes joka kerta kun meikkasin, mutta hermot meni kun sitä saisi olla koko ajan lisäämässä enkä jaksa hosua peilin edessä vartin välein. Punan pysyvyyttä ei varsinaisesti auta se, että poltan.
Jos jollakin siis on hyviä vinkkejä kestävistä merkeistä, jotka mielellään eivät maksa ihan kolmea tonnia ja joissa on enemmän kuin yksi väri valittavana, niin mieluusti kuulisin.



Itse vannon huulipunien kohdalla vain ja ainoastaan MACin tuotteisiin (tosin aikalailla kaikki muukin meikki alkaa olla kyseisestä puljusta). Löytyy huulipunia moneen lähtöön aina täysmattapunista kiiltäviin. Jos pomminvarmaa huulipunaa kaipaa, niin mulla on esim. MACin Matte-huulipunien Ruby Woo-sävy (paloautonpunainen) ja se pirulainen ei meinaa lähtä edes meikinputsarilla. :nauru: Eli kestää kyllä syömiset, juomiset ja varmasti polttamisenkin.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 11.09.2012 klo 22:10  
+
0
Hei kiitos SaMaJa, tuohan kuulostaa hyvältä! :hymy: Missähän puljuissa tuota kyseistä merkkiä mahtaisi olla myynnissä, ja minkä hintaisia ne huulipunat on? Voisi käydä vähän tutustumassa.

muoks: Tässä infoa etsiessäni törmäsin myöskin haukkuihin siitä, ettei nuo MACit kestäisi sen paremmin kuin muutkaan. Aina tietysti löytyy vastaanvänkääjiä, oli tuote mikä hyvänsä, mutta just tuon takia tahtoisin ensin päästä vähän testailemaan.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 11.09.2012 klo 22:14)

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 11.09.2012 klo 22:13  
+
0
Stockmann taitaa olla ainoa myyjä Suomessa. Täällä voi käydä ihastelemassa sävyjä vaikka heti. Itsellä on Ruby Woon lisäksi Russian Red, Rebel ja Girl About Town. Eipä muuten ole hinnat pahat tuolla nettisivulla, saattaakin joutua katseleen itselle kemppariostoksia tota kautta. :nauru:
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 11.09.2012 klo 22:27  
+
0
Lurch, nämä Lushin huulipunat ovat melkoisen uusia tuotteita, mutta noista olen kuullut paljon hyvää juuri keston kannalta. Tässä yhden bloggaajan mielipiteitä ja kommenteissa taisi olla muutama, jotka punien kestävyyttä hihkuivat.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 12.09.2012 klo 10:52  
+
0
Lurch ColourB4 ei vaalenna hiusta kuten tavallinen värinpoisto, vaan se kutistaa värimolekyylit hiuksessa, jonka jälkeen hiuksia huuhdellaan, huuhdellaan ja vielä kerran huuhdellaan :hymy: ( muistaakseni sulla on todella pitkät hiukset, joten saat seisoa suihkussa kauan )
Se on aivan ideaali tilanteessa jossa esim. luonnontilainen hius on värjätty ja tullaan katumapäälle, se palauttaa alkuperäisen värin.
Sitä on saatavana kahta vahvuutta. Sen saatavuus on tosin vissiin ollut hieman hankalaa jostain syystä viime aikoina.

lisää vaikkapa täältä

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 12.09.2012 klo 12:45  
+
0
Kiitokset myös innna ja Diltsi infosta! Noissa Lushin huulipunissa näyttäisi olevan monta hyvää ja yksi aivan ihana sävy, joten tuotakin on ehkä pakko käydä liikkeessä testaamassa. Tuntuu jotenkin ihan hullulta ajatukselta että nestemäinen huulipuna voisi olla niin pysyvä, mutta kuten aiemmin todettu, mistäs minä mitään tietäisin :nauru:

Ja tuo ColourB4 täytyy ehdottomasti pitää mielessä, jos päätän vielä ryhtyä sitä tehosteväriä päähäni tälläämään. Saako noita ihan samoista marketeista kuin perus hiusvärejäkin, vai onko kampaamotuote?

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 12.09.2012 klo 20:13  
+
0
Ongelma: mulla on pintakuiva iho, joka kuitenkin ilmeisesti päivän aikana rasvoittuu tyhmästi, koska kun nyt olen pitkästä aikaa ihan normaalisti töissä ja oon alkanut meikata aamuisin, huomaan siinä puolen päivän aikaan, että aurinkopuuterit ja poskipunat alkaa kulua pois ja naama kiiltää. Ei kaunista. Laitan pohjalle meikkivoidetta (L’orealin Lumi Magique) ja irtopuuteria (Lumene). Olisko vinkata jotain pohjustustuotetta tai pitäiskö vaihtaa meikkivoidetta?

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 12.09.2012 klo 20:30  
+
0
Mä tykkään meikkipuutereista. Sitten kun päivällä alkaa nenänpää kiiltämään niin mä läpsäytän sitä kasvopuuterilla ja sipasen tavan puuteria vähän lisää että kiilto lakkaa. Tai sitten sitä meikkipuuteria. Sensain meikkipuuteri on hyvä, samoin mulla on testissä (ostin puoleen hintaan poistona) Estee Lauderin meikkipuuteri.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 12.09.2012 klo 22:27  
+
0
Mulla oli joskus kauan kauan sitten Lumenen meikkipuuteri ja se tuntu sillon aika tuhdilta, eikä oikeen sopinut kuivan ihon kanssa yhteen. Tosta on kyllä oikeasti vuosikausia aikaa, ehkäpä ne on vähän kehittyneet. Voisin käydä kaupassa testailemassa miltä nuo tuntuu.

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 12.09.2012 klo 22:55  
+
0
Kyllä mäkin testasin Lumenea, mutta se on ihan eri sarjaa esim tuon Sensain kanssa, se kyllä näkyy hinnassakin. Mä en voi lumenen meikkipuuteria sutia naamaan ilman että ois sellaisia kuivia iho riekaleita siellä täällä töröllään. Vaikka rasvaamisen jälkeen meikkaankin.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

  Siirry sivulle: 1 ... 46 47 48 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 20:45)