Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 16:12

Kauneus & Terveys

Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 ... 51

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 12.09.2012 klo 23:09  
+
0
Tiuhtis: Mulla on samaa ongelmaa ja johtuu liian kuivasta ihosta. Aina kun vaihtaa kasvorasvan tuhdimpaan, niin turhanpäinen rasvoittuminen päivisin helpottaa, kun iho ei protestoi kuivuutta vastaan. Ton lisäks käytän tarvittaessa MACin oil control-voidetta päivävoiteeseen sotkettuna sekä aina meikin alle saman lafkan pohjustusvoidetta
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 13.09.2012 klo 09:42  
+
0
Kiitos eetla ja SaMaJa! Käyn testailemassa tota Sensain meikkipuuteria ja toi oil control-voide kuulostaa kans kiinnostavalta. Pohjustusvoide vois olla ainaki pidempiä päiviä tai tärkeempiä bileitä varten. Täytys vissiin myös tsekata päivävoide. Käytän suurella todennäköisyydellä ihan liian kevyitä voiteita niin nassulle kun muullekkin kropalle.

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 13.09.2012 klo 09:45  
+
0
Mä olen käyttänyt omaan pintakuivaan, mutta myös paikoittain rasvoittuvaan ihooni Vichyn sarjan pintakuivan ihon tuotteita. Olen tykännyt kovasti. Jos taas kaipaa enemmän meikkivoidetta mitä puuteria niin kovasti hehkutettu on myös Sensain meikkivoide.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 13.09.2012 klo 10:19  
+
0
Tiuhtis: unohdin tossa aiemmassa postissa mainita, että itse löysin tuohon kuivuus/rasvoittumis-ongelmaan parannuksen Nuxen kasvorasvasta. Mulla on välillä ollut tosi tympeitä kausia naaman kanssa, mutta Nuxen Eau Fraiche-rasva sekaiholle piti koko kesän naaman siinä kuosissa, että ihme jos joutui päivän mittaan korjailemaan meikkipohjaa (joudun yleensä pyyhkimään meikit jossain välissä päivää pois ja laittaan uutta). Samoin kaveripiirissä on hirmu hyviä kokemuksia Nuxen rasvoista. Hieman hintaviahan ne on (taisin maksaa omastani 35e), mutta menevät käsittääkseni luonnonkosmetiikka-kategoriaan (vähemmän kemikaaleja).

Tällä hetkellä mulla on itsellä naama aika kiukkuisessa tilassa, mutta taitaa johtua ilmojen kylmenemisestä. Kuivaa pesun yhteydessä, pukkaa öljyä päivällä ja otsaan tuli ärtyneitä kuivuusnäppyjä. Onneks varasin eilen liikaa rahaa tatskareissulle, niin yli jääneen osan voi tuhlata Nuxen megatuhtiin naamarasvaan. :)

MUOKS: Pohjustajasta unohtui kans mainita. Noita MACin tuotteita ei taida muualta saada kuin Helsingistä, joten vaihtoehtoinen hyvä oil control-voiteelle on esim. Goshin Velvet Touch Foundation Primer. Oman kokemuksen perusteella en puolestaan suosittele Lumenen pohjustajaa ainakaan rasvoittuvalle iholle. Se on vain sellainen ällöttävä silikonimainen kalvo naamalla, joka rullautuu jossain vaiheessa.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*
(Viestiä on muokattu torstaina, 13.09.2012 klo 10:22)

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 13.09.2012 klo 10:57  
+
0
Kesä aikaan mä suorastaan rakastin tätä putsaria, ja päivävoiteeksi passasi tämä, tosin se oli viime kesänä se kun oli niin kuumaa ja hiostavaa. Talvella mä tartten enemmän kosteutusta, vaikka tuo putsari on kyllä ihan mahtava talvellakin.

Tuota värillistä päivävoidetta mitä mä löysin Halpahallin ale laarista olen nyt käyttänyt aamulla suoraan kasvoveden jälkeen ja iho tuntuu hyvältä, ei kiristä eikä ahdista ja vähän sipassut irtopuuteria päälle. Ei tule hirveän peittävä mutta riittänee. Yöksi olen laittanut tuhdimpaa rasvaa eli Vichyn kuivan ihon sitä tuhdimpaa tavaraa tai Eucerinin herkän ihon kasvorasvaa.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 13.09.2012 klo 12:50  
+
0
Mistä tuoto Nuxen rasvaa saa? MACin tuotteita ilmeisesti Stockalta (helsingissä asun). Mulla on ollu just tota Lumenen pohjustavaa ja se on kieltämättä aika klähmästä. En vaan oo osannut ajatella, että parempiakin on olemassa :nauru:

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 13.09.2012 klo 12:54  
+
0
^ Sokokselta oon oman Nuxeni hommannut (tota sekaihon rasvaa oli silloin vaan Hakaniemen Sokoksella). Aika varmasti myös Stokka myy sitä.
Ja suosittelen kyllä lämpöisesti tuota MACia. Siellä on aina niin ihanat myyjätkin, jotka on aina osanneet valita oikeat tuotteet mulle, kun oon käynyt marmattamassa naamavaivoista. :nauru:
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 13.09.2012 klo 18:22  
+
0
Höhhöhöö, mä ostin ensimmäistä kertaa eläissäni punaisen hiusvärin! Väri on tällä hetkellä lämpimän mustasta kulahtanut keskiruskea kolmen sentin tyvikasvulla, eli lopputulos on todennäköisesti etäisesti tummanpunaista muistuttava latva ja kirkuva tyvikasvu keskellä päätä, mut vaihteluu hei!
Rise to reset the world.

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 13.09.2012 klo 18:46  
+
0
Lurch colour b4 olen ostanut emotionista,nähnyt cittareissa myös, eli ei ole kampaamotuote, vaan löytyy kaupoista joissa on tavallista isompi valikoima

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 13.09.2012 klo 18:49  
+
0
^ Kiitoksia tiedosta!

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 13.09.2012 klo 19:56  
+
0
Diltsi, puriko se kanssa hennattuihin hiuksiin se tökötti?
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 14.09.2012 klo 16:30  
+
0
Kiitos vielä eetla ja SaMaJa vinkeistä, olen nyt reilut sata euroa köyhempi, mutta onnellinen uusien kosmetiikkatuotteiden omistaja :nauru: Jo nyt voin sanoa, että jätän jatkossa Lumenen ja L'orealin ja vastaavien meikkivoiteet ja pohjustustuotteet yms kaupan hyllylle. Paitsi että noi uudet tuotteet tuntuu todella hyvälaatusilta ja ihan erilaisilta, on se vaan ihanaa kun asiantunteva myyjä on heti palvelemassa ja valkkaa oikeat sävyt. Nuxen rasva jäi vielä hankkimatta, se lähtee kokeiluun heti kun vanha nassurasva loppuu.

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 14.09.2012 klo 16:46  
+
0
Tonteria Mulla ei hirveitä kerrostumia hennaamisesta ollut, mutta olen lukenut tuolta juureksista että kyllä sillä ovat hennaakin saaneet irti.
Kannattaa suosiolla ostaa se vahvempi paketti kun väri on kerrostunutta, olipa se hennaa tai tavan väriä.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 18.09.2012 klo 20:19  
+
0
Mun kestoripsi-projekti otti tänään askeleen eteenpäin; kävin yhessä hyväksi kehutussa paikassa hakemassa ripsiliimatipan tohon ranteen sisäpuolelle ni katotaan tuleeko vesikello vai ei.. Jos ei tuu, niin varaan ajan ens viikolle räpsyttimien tuunausta varten :wink:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 18.09.2012 klo 20:31  
+
0
Mä kävin tänään hakemassa Sokkarin -15 % päiviltä Biothermin paketin missä on 50 ml voide, kasvovesi ja puhdistusainetta. Se oli tarjouksessa 39 euroa miinus se 15 %. Testataan nyt jos se olis passeli mun naamalle.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 24.09.2012 klo 13:46  
+
0
Mä ostin apteekista BioOilia, joka siis on tarkoitettu arpien hoitoon/ehkäisyyn. Aattelin sitä kokeilla, jos se auttais ehkäisemään raskausarpia :nauru: ja mulla on naamassa myös arpea aknesta. Kellään kokemusta kyseisestä litkusta?
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 24.09.2012 klo 14:10  
+
0
Hyvä hiustensuoristaja haussa! Oon kuullut että on ihania suoristajia, joilla tulee pehmeet ja ei-sähköset hiukset. Oma on sen verran vanha (ja varmaan alun perin huonolaatunen), että melkeen tekee pahaa käsitellä sillä hiuksia.

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 24.09.2012 klo 14:42  
+
0
Multa löytyy HerStyler ja olen ollut tosi tyytyväinen :) Mulla oli kanssa edellinen joku halpismalli ja ihan kuuli kuinka se repi ja raastoi hiuksia. Lisäksi se oli reunoista kulmikas, joten kiharoista ei tullut kovin nättejä.
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 24.09.2012 klo 14:46  
+
0
^^ GHD, ei suomesta ostettuna paljon edukkaampi :hymy:

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 24.09.2012 klo 15:16  
+
0
^ Olin just tulossa suosittelemaa samaa!
Etenki jos hiukset on vähänki kosteesta ilmasta pörröstyvät ni eipä oo pelkoa et ton raudan kanssa kävis samoin! Mulla on luonnonkiharat, ja ghd-rauta on ainut millä ne saa kunnolla suoriks ja myös pysyy semmosina jopa seuraavaa päivää asti.
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."
(Viestiä on muokattu maanantaina, 24.09.2012 klo 15:16)

  Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 20:15)