Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 09:36

Kc-muisteloita

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 17

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 09:49  
+
0

Piimäenkeli kirjoitti:

Pakko tulla puhdistamaan omaa mainetta ja kertoa, etten todellakaan, ikinä, missään tilanteissa, ole pitänyt Horatiota seksikkäänä! Hirveää herjausta Sufilta.:eek: Tosta vois helposti nostaa kunnianloukkaussyytteen! Kaikenlaisia muita rujoja ukkeleita tuli kyllä Lurkin kanssa hehkutettua.:cool:

Ispu

Ispu
Viestimäärä: 576

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 09:56  
+
0
Jos oikein muistan niin miulla ja mianrolla oli tuo Horatio se ihQ :cool:

Kuska ja koiransa Jaska on mitä oon kaipaillu takaisin, tosin ite ehdin enää tosi harvoin täällä pyöriä niin tiiä vaikka ois vielä täällä.
Blogi
Blip
Muistoissa Kamu&Miki.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 09:57  
+
0
Mä en kyllä muista mitä ja ketä on tullut hehkuteltua, mutta kyllä mä joskus pidin Horatiota ihan "coolina", mutta tuskin sentään seksikkäänä :nauru:

Piimäenkeli: Minkä bernin hoitotätinä sä muuten toimit?

Ah, mikä kruunaus kolmenkympin kriisille kun nuoremmat huutelee vanhaksi pieruksi ko ikäluokkaa. Kyllä sitä itsekin parikymppisenä ajatteli, että kolmekymppisethän on käytännössä toinen jalka haudassa. Kyllä se mieli muuttuu kun se hieman avartuu iän myötä.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 10:17  
+
0
Kampean itseni trollailumoodista takaisin oikeaan persoonaani vain todetakseni, että mulla on itselläni hyvin paljon kolmikymppisiä ja sitä ikää lähenteleviä kavereita ja vakuutan, että en heidän luonaan kyläillessäni ajattele omaa nimeä ajankohtaista ajankohtaa lähestyvässä testamentissa. :wink:

Höllätkää vähän pipoa ja lähtekää välillä lapsen leikkiin mukaan.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 10:30  
+
0
Mun on tunnustettava että mäkään en oikeasti luule kasariaineksen olevan radioaktiivista.

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 10:33  
+
0
^No sun on ainakaan turha yrittää seivailla mitään. Kaikki tietää, ettei kolmikymppiset laske leikkiä tai valehtele. Totuus on se, että oot oikeasti vaan niin tahvo.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.11.2012 klo 10:33)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 10:37  
+
0
Mutku mä en edes oo kolmekymppinen :suru:

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 11:59  
+
0
Nämä viimeiset kolme sivua olivat kyllä krapula-aamun pelastus. :D
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

sufi

sufi
Viestimäärä: 639

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 13:01  
+
0
Ihanaa, ihanaa! Juuri tätä lisää! Illalla mennessä nukkumaan kaikki on rauhoittunut ja aamulla herätessä on monen monta sivua outoa sekoilua! Jeehiijaahaa! :kumarrus:

Sorisorisori Moons! Ei pystynyt muistamaan niin kauas esihistoriaan kaikkien miesmakuja. Se ketju oli pullollaan omistuisuuksia, ettei muista kuka oli kenenkin. Mutta siis mianro hehkutti pöyhöstä ja horatiota! omg vaan :eek:
Team Puikkonokat & Läskipäät

helico

helico
Viestimäärä: 134

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 14:12  
+
0
Mä muistan että olin alkuun kauhuissani kun jonkun mielestä Horatio oli ihku. Sit aloin seuraamaan ihan kunnolla ko. sarjaa missä herra äijäilee ja jouduin pyörtämään mielipiteeni. Ei se nyt mikään ihku ollut, eikä seksikäs, mutta olihan se aika äijä :nauru:

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 15:21  
+
0

Piimäenkeli kirjoitti:


Siis Lurkin lapsi menee kouluun?! Ihan mieletöntä! Miten voi olla noin, kun itse olen säilynyt simpsakkana nuorena neitona...


Parempaa, se meni jo. :nauru: Se on kyllä jännä miten nuo lapset vanhenee ja ite sitä vaan säihkyy!

Tarviisin kanssa lisävalaistusta eliittiketjun olemassaolosta, vai onkohan tää nyt ollut sinä aikana kun meikäläinen vietti ansaittuja eläkepäiviä pentujen mellastaessa tänkin palstan ihan pilalle?

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 15:38  
+
0
Mä olen ainakin radioaktiivinen (mutta en kyllä tunnusta vielä olevani kolmikymppinen) koskapa oltiin just pahimmalla laskeutumisalueella vähän laskemassa mäkeä kun itäisiltä mailta tuli hieman ydinlaskeumaa...

Ja Kadan on ihan turha siellä selittää mitään. Ei oo täälläkään kyläilty sen jälkeen kun totesi että mulla on noita perillisiä muutenkin ja omaisuus ei oo kovin kummoista jaettavaksi. :suru: Vaikka ajattelin kyllä testamentata mun risut ja kaakelin palaset ja nappikokoelman sulle. Nyt en sit tiedä kelle ne testamenttais. Vanis ei käy ku se on melki yhtä vanha ja sama pätee täällä vissiin aika moneen! (Voidaanks me lapsettomat testamentata suoraan Lurkin ipanalle? Minäkään en käsitä miten se muka voi olla kouluikäinen! Ei voi!)

Sufi taas siellä kiusaa kaikkia tapansa mukaan ja väittää ensin että toiset tykkää Horatiosta ja sen jälkeen julistaa ihan normaalin keskustelun omituiseksi sekoiluksi. :paapatus:

Ihana että vanha kunnon sisäpiiri on koossa taas. Eliittiketjua odotellessa (mutta ei Pöyhöstä). Voisko eliittiketju olla vaikka koirain pimperoketjuksi nimetty? Se ois varmaan riittävän omituinen nimitys pitämään muun kuin sisäpiirin poissa?
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 15:48  
+
0

Tigru kirjoitti:

Vaikka ajattelin kyllä testamentata mun risut ja kaakelin palaset ja nappikokoelman sulle. Nyt en sit tiedä kelle ne testamenttais. Vanis ei käy ku se on melki yhtä vanha ja sama pätee täällä vissiin aika moneen! (Voidaanks me lapsettomat testamentata suoraan Lurkin ipanalle? Minäkään en käsitä miten se muka voi olla kouluikäinen! Ei voi!)


Laillisena huoltajana myönnän luvan. Vietän sitten itse leppoisia kiikkustuolipäiviä piippu huulessa ja leuhkin muille mummoille että poikani on kaakelikeisari.

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 16:19  
+
0
^Sä et niin tiedä mitä lupasit! Mun uusimpiin aarteisiin kuuluu mm. 70-luvulta peräisin oleva saksankielinen historiallinen kartasto kansainvaelluksista. Se on n. 2m leveä ja ainakin 2 m pitkä. Huikean hieno (värityksessä mm. vaalean punaista ja mintun vihreää), mutta mies ei oo antanu laittaa sitä vielä seinälle (ja pakotti mut luopumaan hunnien hyökkäykset kartasta sekä Ceasarin valtakunnan rajojen kartasta ja parista muusta vastaavasta aarteesta...). Suurin pelkoni onkin että tuleva perillinen ei ymmärrä kaiken tämän aarteiston todellista arvoa, mutta luotan siihen että sun kasvatuksella ymmärtää eli voin lopultakin levätä rauhassa :nauru:
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 16:29  
+
0
Hunnien hyökkäys -kartta vähän niin kuin aiheensa puolesta kuuluis mulle! :nauru:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

mianro

mianro
Viestimäärä: 3

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 16:31  
+
0
Kattokaa nyt mitä tapahtu kun täällä alettiin puhua Pöyhösestä! Mun korvia alko kuumottamaan niin paljon että oli pakko rekisteröityä palstalle vuosien jälkeen Ja onneks rekisteröidyin, sillä mitä vääryyttä mun nimelle täällä on tehty!!! Siis Horatio??!! YÖK!! Se oli vibeke joka Horatiota ihQutti! Kauas pois se minusta!!

Oodi kuitenkin Pöyhikselle

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 16:48  
+
0
Tigru, nuo kartat voin kyllä ottaa hellään huomaani jo ennen pojan täysi-ikäistymistä, saa nähdä sitten olenko onnistunut takomaan kunnioitusta sen kalloon vai pidänkö ne itse siinä vaiheessa kun se alkaa olla miehen iässä. :nauru:

Ja siis ei voi olla totta, kaikki vanhat käntyt kaivautuu koloistaan! Moro mianro! :heiluti: Nyt lisää sitä viidakkorumpua raikamaan että saadaan loputkin koolle. SEPPOOOO me ollaan tääälläää!

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 18:04  
+
0
Ihanata! Dylania meitsi kyl vähän kaipailee.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 18:06  
+
0
Alerte vois tulla vähän valaisemaan muita että mikä ihme se eliittiketju oli? Ellei se sitten ollut se sonninsutiketju :nauru: Harmi kun vanha palsta ei näy, niin olis voinut linkittää ja hekotella mistä se keskustelu lähti ja mihin se päätyi :nauru:

Horatio ei oo sille sexy, mut jotain liikkistä siinä on kun pää kallellaan raybanit päässä tuijottaa ja tunnistaa rosvot niiden taikalasiensa läpi :cool:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Ispu

Ispu
Viestimäärä: 576

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 18:32  
+
0
Sori mianro :shifty:
Blogi
Blip
Muistoissa Kamu&Miki.

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28194
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545704
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.04.2024 klo 20:30)