Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 09:36

Kc-muisteloita

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 17

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 18:57  
+
0
Joo hei dylan pitäis todellakin saada tänne myös! Jos mianro houkuteltiin esiin Pöyhösellä, niin mikäs tähän kävis sitten täkyksi? :mietiskel: Vai pitääkö huhuilla sitä millä tuntuu saavan 99% naisista kirkumaan, eli Bruce Willis, ja luottaa että se toimii?

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 19:02  
+
0
^iiiik, mii laik bruus willis :love: Ja ihan oikeesti, Bruce on mun ehdoton ykkönen :love:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 20:03  
+
0
^Hahhaha! Ihana griffon! :love:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

sufi

sufi
Viestimäärä: 639

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 20:12  
+
0

Tigru kirjoitti:

Sufi taas siellä kiusaa kaikkia tapansa mukaan ja väittää ensin että toiset tykkää Horatiosta ja sen jälkeen julistaa ihan normaalin keskustelun omituiseksi sekoiluksi. :paapatus:



Suhvin kuuluu olla kaikille vittumainen, mutta sisäpiiriä hän ei satuta tahalleen ikinä. Sitä vaan ihkutetaan, halitaan ja pusitaan, muille näytämmä arsetta ja keskisormea.

Tekstiviesti ehkä kertoi mianrolle, että nyt kannattaa palata takaisin. Oi niitä pöyhösaikoja todettiin siellä ja pakko oli kömpiä pinkin värisestä kolostaan takaisin palstalle (kuulostaako tuo muiden mielestä vaginalta vai olenko se vain minä..?).

Edit. Kukaan ei tunnusta fanittaneensa Horatiota ja silti mä muistelen sen olleen kovasti jalustalle nostettu :mietiskel:
Team Puikkonokat & Läskipäät
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.11.2012 klo 20:13)

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 20:13  
+
0
Pinkkejä reikiä on ihmisessä muitakin kuin pelkkä piNpukka!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

sufi

sufi
Viestimäärä: 639

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 20:16  
+
0
Niin, siis sen piti olla sellanen kolo mistä vanhat pierut kömpii takaisin palstalle. Ja mianron kömpimiskolo on tiätty piNkki. Mutta jostain kumman syystä siitä(kin) tuli se reikä mieleen. Kiitos aiemman keskustelun sipulista.
Team Puikkonokat & Läskipäät

HMD

HMD
Viestimäärä: 79

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 20:16  
+
0

griffon kirjoitti:

^iiiik, mii laik bruus willis :love: Ja ihan oikeesti, Bruce on mun ehdoton ykkönen :love:



Nyt joutuu kyllä koNppaamaan ihan urakalla!
Horatio on kyllä äijä, mutta ei se kyllä hottista ole nähnytkään.

Ja kehtaako tätä seuraavaa edes ääneen sanoa... mä olen katsonut niitä vamppyyri elokuvia missä on se Eetvartti ja susipoika... Noh... old bitch like me... olivat oikein ilahduttavia... :viheltel: :shhh: :viheltel:
30 wee kriisi... seli seli... :viheltel:
Jos vetää herneen nenään, niin tulee poski kipeäksi: Tytär 4 vuotiaana

helico

helico
Viestimäärä: 134

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 20:17  
+
0

griffon kirjoitti:


Horatio ei oo sille sexy, mut jotain liikkistä siinä on kun pää kallellaan raybanit päässä tuijottaa ja tunnistaa rosvot niiden taikalasiensa läpi :cool:



No just näin! Rihvoni puki mun ajatukset sanoiksi :kumarrus:

griffon kirjoitti:

^iiiik, mii laik bruus willis :love: Ja ihan oikeesti, Bruce on mun ehdoton ykkönen :love:



Ooooh, ja taas mä komppaan Rihvonia :jjei:
(Onko mulla omia mielipiteitä lainkaan? :mietiskel: )

Sonninsudeista on pakko kertoa kun olin esikoisen kanssa kaupassa ja ostimma meidän koiralle sonninsuteja. Poika kyselemään jotta mitä nämä tämmöset sonninsudit ovat. Kerroin niinkuin asia on ja hän iloisena hihkumaan suureen ääneen: " Äiti, Moonalle tulee niiiiin kivaa näiden pippeleiden kanssa!" :nauru:

Peräkkäiset viestit yhdistetty.
Jaijah
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.11.2012 klo 20:39)

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 20:20  
+
0

sufi kirjoitti:

Niin, siis sen piti olla sellanen kolo mistä vanhat pierut kömpii takaisin palstalle. Ja mianron kömpimiskolo on tiätty piNkki. Mutta jostain kumman syystä siitä(kin) tuli se reikä mieleen. Kiitos aiemman keskustelun sipulista.


Mun mielestä on vähän epäloogista, jos vanhat pierut kömpii ulos piNpistä aka Sipulista, koska luonnollisempikin reitti on olemassa. :nauru: Mutta toisaalta ymmärrän että mianron valitsee pinkiksi kömpimiskanavakseen mieluummin sen kivemman!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

sufi

sufi
Viestimäärä: 639

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 20:26  
+
0

Kadaver kirjoitti:

vanhat pierut kömpii ulos piNpistä



Tässä se on. Sisäpiirin eliittiketjun nimi!
Team Puikkonokat & Läskipäät

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 20:38  
+
0
^:nauru:

Mianro, onpas kiva nähdä sut täällä. Kerrohan uusimmat kuulumiset!

HMD, Se susipoika on :love:

nowaypunk

nowaypunk
Viestimäärä: 68

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 21:07  
+
0
Voi luoja, mitä täällä tapahtuu. :nauru: Mä muistan ihkuttaneeni Pöyhös-ketjussa lähinnä metallimuusikoita (terkkuja vaan SilverBride :cool: ) ja ehkä paria jääkiekkoilijaa, mutta musta on ilmeisesti tullut sellanen vanha pieru, koska enää ei jaksa. Kyllähän sitä toki hyvännäkösiä miehiä kattelee ihan mielellään, mutta noh. :nauru:

helico

helico
Viestimäärä: 134

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 21:09  
+
0
Kiitos Jaijah! :kumarrus:

Sorry sorry sorry tää OT, mutta nowaypunk! Asutko Hämeenlinnan lähellä vai muistanko väärin? :mietiskel:

nowaypunk

nowaypunk
Viestimäärä: 68

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 21:12  
+
0
^Asuin vuoden (8/11-8/12) Hämeenlinnassa, nyt taas Tampereella. Kui? :hymy:

helico

helico
Viestimäärä: 134

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 21:15  
+
0
No siis kun muistan jossain sellasen nähneeni että asut Hämeenlinnassa ja itse tänne palasin reilu vuosi sitten :hymy: Niin mietin vaan että jos täällä asut niin olisin alkanut vähän ehdotteleen :wink:

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 21:16  
+
0

nowaypunk kirjoitti:

.... musta on ilmeisesti tullut sellanen vanha pieru, koska enää ei jaksa. Kyllähän sitä toki hyvännäkösiä miehiä kattelee ihan mielellään, mutta noh. :nauru:


Wot :eek: Totta mooses sä jaksat ihkuttaa kun mäkin jaksan :paapatus: Eilenkin tuijotin Top Gunia semmonen lehmänkiilto silmissä kun Tomppa Cruisea vähän ihkuttelin. Tai no, on se vähä liian imelyys.
Summa summarum: Ei oo Brucen voittanutta.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Ursula

Ursula
Viestimäärä: 322

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 21:16  
+
0
No nyt alan minäkin innostua!

Siis Horatiohan on Miesten Mies, Chuck Norriski hyytyy jalansijoilleen kun Horatio vähän kallistaa päätään ja lykkää aurinkolasit nenälle! :paapatus:

CSI: Pie Ami

muoks. härö oiottu
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.11.2012 klo 21:23)

helico

helico
Viestimäärä: 134

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 21:17  
+
0
Tomppa Cruise ei ole ihku. Ei vaikka olisin ruusunpunaiset lasit päässä ja juonut pullon viiniä. Ihkua siitä ei saa.
Kyllä se Bruce on paras!

muoks. Ja näin vanhana sitä just jaksaa ihkutella. Mistä sitä muuten ilonsa elämään repis? :lallati:
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.11.2012 klo 21:18)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 21:18  
+
0
^^ Vai Chuck? :nauru:

edit. väksy.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.11.2012 klo 21:18)

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 18.11.2012 klo 21:20  
+
0

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28228
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6348
Viestejä yhteensä545766
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265915
(Tilastot päivitetty viimeksi 14.05.2024 klo 02:45)