Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 09:36

Kc-muisteloita

Siirry sivulle: 1 ... 13 14 15 ... 17

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 19.11.2012 klo 16:15  
+
0
^ Ei jäänyt, koko tapaus huvittaa näin jälkeenpäin. Onhan tuota varmaan tullut oltu 18-19-vuotiaana vähän herkkänahkaisempi. :D Nyt voin sitten täältä sisäpiiristä hekotella asialle.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Cornelius

Cornelius
Viestimäärä: 484

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 19.11.2012 klo 16:51  
+
0
Ihanaa, mianro on tullu takas!! Ja tietysti kaikki muutkin, mulla on niin hyvä mieli :heiluti:

sufi

sufi
Viestimäärä: 639

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 19.11.2012 klo 17:41  
+
0
Mun mielestä on maailman ihkuinta, onnellisinta ja vaaleanpunaisinta, että mianro saa vihdoin beben! :aurinko:

Palaan lukemaan nihkeän foorumin ketjua.
Team Puikkonokat & Läskipäät

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 19.11.2012 klo 18:41  
+
0
Mitäää! Miten mulla on menny ohi mianron beeeeebe! :love: Onnea mussu!

Ihanaa nähdä vanhoja naamoja täällä, oi niitä aikoja! Dylanin ku sais vielä takaisin, niin vois vetasta pienet ilopissat housuihin!

PygmiPiru

PygmiPiru
Viestimäärä: 39

VS: KC-MUISTELOITA - Tiistaina, 20.11.2012 klo 07:48  
+
0
Niistä tiskiharjoista... Minä pyysin äipältä joululahjaksi Sini-tuotteen vaihtopääharjaan uusia vaihtopäitä. Minähän en amerikkalaisia sienipää"harjoja" suvaitse tiskialtaani reunalle. :ylpea:
Elämää vilkastuttaa kiinanharjakoira Nuutti :)

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KC-MUISTELOITA - Tiistaina, 20.11.2012 klo 10:14  
+
0
Olipa tän työaamun pelastus tää keskustelu :nauru: Mulla mitään hommia ole... :shifty:

Paljon onnea mianrolle perheenlisäyksestä ja tsemppiä loppuodotukseen! :love:

P.S Muistan yhtyneeni ( :eek:) hevimiesten ihailijoiden kerhoon sillon aikanaan. Se on joko pitkä tukka tai sitten kalju, mitään välimuotoa ei suvaita. :ylpea:

muoks. Innostuinpa nyt hiiteen näköjään noista hymiöistä...
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006
(Viestiä on muokattu tiistaina, 20.11.2012 klo 10:14)

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: KC-MUISTELOITA - Tiistaina, 20.11.2012 klo 10:47  
+
0

Nutti kirjoitti:


P.S Muistan yhtyneeni ( :eek:) hevimiesten ihailijoiden kerhoon sillon aikanaan. Se on joko pitkä tukka tai sitten kalju, mitään välimuotoa ei suvaita. :ylpea:


No näin juuri! Mulla tosin on sen verran vahva hevilettifetissi, et se pitkä tukka kiinnittää huomion ehkä kaikkein voimakkaimmin. :cool:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

mianro

mianro
Viestimäärä: 3

VS: KC-MUISTELOITA - Keskiviikkona, 21.11.2012 klo 16:55  
+
0
Kiitos vaan onnitteluista kaikille tasapuolisesti ja rosalielle right back at Ya ^.^

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: KC-MUISTELOITA - Perjantaina, 23.11.2012 klo 07:06  
+
0
Ehkä Dylankin löytää tiensä tänne, jos väitettäis vaikka Dylanin fanittavan täysillä hevilettistä Horatiota? Pakkohan sen on tulla puhdistamaan omaa mainettaan nyt....:cool:

Mianrokin löysi tiensä tänne, huippua!:love:

Neruda, se berni on sellainen parivuotias pieni uros, aivan mahtava tapaus. Yksityisyyden varjelemiseksi jätän virallisen nimen kertomatta (tämän voi lukea myös niin, ettei mulla ole mitään hajua siitä).

Tälleen kypsänä ja järkevänä aikuisena ei ole enää oikein aikaa notkua nettipalstalla kuin vapaapäivinä. Aika kuluu töiden lisäksi mm. salapoliisihommiin, aikuisten ponikerhon asioihin (huom. tässä haiskahtaa epäillyttävästi taas jonkinmoiset sisäpiirijutut!:eek:), kahvin juomiseen ja juoruiluun sillä välin, kun hevonen pyörii kävelykoneessa (joskus sentään hilaan vanhan ja painavan takamukseni ihan satulaankin asti) ja valitettavasti myös autoiluun. Ennen oksensin jännityksestä, jos jouduin ajamaan yli 15 min matkan jossain maaseudulla, nyt ajan joka päivä yli 100km, mikä pitää sisällään myös stadin keskustassa pyörimistä. Pakko on hyvä motivaattori.:eitietoo:
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KC-MUISTELOITA - Perjantaina, 23.11.2012 klo 13:16  
+
0
Tosiaan, muistelen dylanin hehkuttaneen hiki päässä pitkätukkaista Horatiota, pitkätukkaista Pekka Poutaa ja hirveän pitkätukkaista Matti Nykästä. Ja Gandalfia. :paapatus:

Piimäenkelin elämä salapoliisihommineen kuulostaa varsin jännittävältä. Ja siitä heposesta olis kiva nähdä kuvia! Ainakaan viimeksi kun hevosteluketjua katsoin niin en moisia havainnut.

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 26.11.2012 klo 10:58  
+
0
Lurkki, ei kykene laittamaan kuvia. Photobucket jotenkin ärsyttävästi jumii ja olen aivan liian laiska keksimään jotain vaihtoehtoista tapaa kuvan linkitykseen.:viheltel:

Jäin miettimään tota, kun täällä ei enää näy mitään isoja vääntöjä mistään aiheesta, että onko nuorempi polvi jotenkin korrektimpaa, hyvätapaisempaa ja lauhkeampaa? Lupaileeko tämä myös tulevaisuudessa maailmaan rauhaa, sitten kun vanhoista konfliktinhakuisista dinosauruksista aika jättää?:eek:
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 26.11.2012 klo 11:44  
+
0
^ Ootko lukenu viime aikoina kysymitävaan-ketjua tai tota tissi/itsetuntoketjua? Kokeile myös ketjua "kysy mitä vaan toiselta palstailijalta".
Ylläpitäjä

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 26.11.2012 klo 11:50  
+
0
Melina, mun mielestä nekin ovat vähän laimeita.:nauru:
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 26.11.2012 klo 15:01  
+
0

Piimäenkeli kirjoitti:

Lurkki, ei kykene laittamaan kuvia. Photobucket jotenkin ärsyttävästi jumii ja olen aivan liian laiska keksimään jotain vaihtoehtoista tapaa kuvan linkitykseen.:viheltel:


No kuvaile sitä sitten sanoin. :nauru:

Ehkä näiltä nuoremmiltakin (hei oikeesti, tässä sitä puhutaan niinkun oltais itse kovinkin kypsiä aikuisia ) on loppunut jaksu länkyttää samoista aiheista mistä on veivattu jo maailman sivu. Voisko joku nyt tehdä jotain tosi tyhmää ja tulla raportoimaan siitä sitten tänne, että päästäisiin loksuttamaan tekareita?

Ja voisko joku myös neuvoa mulle jurpolle että miten nää hymiöt tällä uudella palstalla oikein saa näkyviin ilman tuota lootaa? Kadaver sen jossain kohti mulle sanoikin mutta arvaa löydänkö sitä tähän hätään/muistanko, koska mulla taitaa olla tuo orastava dynastia. Kädestä pitäen eikä mitään kryptistä nykyajan intternetjargonia koska olen antinörtti/kääkkä.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 26.11.2012 klo 15:44  
+
0
^ Tää on nyt aikamoinen reitti tehdä tuo, mutta kun kopioit esim. sieltä cosgan.de:stä hymiön, kopioi pelkkö osoite, ja käytä tällaista html-tagia:

< img src = " OSOITE TÄHÄN " >

Ja välit pois muualta paitsi img src:n välistä. Like dis: , lainaa vaikka tätä viestiä niin näet.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 26.11.2012 klo 20:56  
+
0
Jahas, kiitos ohjeista innna! Kokeillaas:

Ja sehän jopa onnistui. Sitten kun vielä muistais tuon. :nauru:
(Viestiä on muokattu maanantaina, 26.11.2012 klo 20:57)

sufi

sufi
Viestimäärä: 639

VS: KC-MUISTELOITA - Tiistaina, 27.11.2012 klo 09:40  
+
0
^ Ei vanhan tarvii muistaa. Kopioit vaan ton ohjeen tosta innnan viestistä työpöydälle ja sieltä aina viesteihin :nauru:
Team Puikkonokat & Läskipäät

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: KC-MUISTELOITA - Tiistaina, 27.11.2012 klo 19:55  
+
0
Lurkki, se tamma on arviolta 16-vuotias, 160cm korkea pikimusta tähtipää ilman muita merkkejä (paitsi karmeat joskus menneisyydessä satulan jättämät valkoiset hiertymät molemmin puolin säkää). Sellainen pyöreä "kouluhevosmallinen" rungoltaan. Varmasti jalosukuinen (:viheltel:), vaikka historiatiedot päättyvätkin siihen, että joku latvialainen nainen oli sen pelastanut kiertolaismustalaisten käsistä. Tosi kiva hevonen se pohjimmiltaan on, vaikka inhoaakin valtaosaa ihmisistä ja tykkää vieraiden/arkojen ihmisten pelottelusta. Ensimmäisen kerran, kun tapasin ton tamman, se puraisi mua kipeästi kylkeen, kun yritin kiivetä selkään. Siitä se sitten lähti.:nauru:
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KC-MUISTELOITA - Tiistaina, 27.11.2012 klo 20:26  
+
0
Mikähän siinä on että joihinkin äkäpussiotuksiin kertakaikkiaan vaan ihastuu, vaikka joku toinen samoilla luonteenpiirteillä varustettu elikko tekisi mieli heittää suorilta nakkiautoon. Kai se on sitä rakkautta sitten
(Kyllä, käyn tässä ketjussa säännöllisesti harjoittelemassa noita ulkopuolisia hymiöitä)

Mulla oli joskus pentuna hoitohevosena sellainen työhevostyyppinen suomenjupo, ihan hirveä jyrä eikä käytöstavoista tietoakaan mutta voi että minä tykkäsin siitä karvaturrista! Se ei koskaan ollut tietentahtoen törkimys eikä satuttanut tahallaan, mutta siltä vähän epähuomiossa joskus unohtui että hänen pyylevä mahansa saattaa pyyhkäistä ala-asteikäisen hoitajan seinälle, tai että narun päässä useimmiten on joku kun lähdetään ulos. Kuka tahansa muu olisi luultavasti pitänyt elämänsä kauheimpana ratsastustuntina sen selässä lähinnä epäkuntoisena jarruna istumista ja omatoimisesti suoritettuja kiviröykkiöiden yli hyppelehtimisiä, mutta meikäläinen loisti kuin naantalin aurinko ja vieläkin hymyilyttää kun sitä ajattelee. Järjellä ajatellen se oli ihan täysin metsäläispolle vailla mitään koulutusta ja mahdollisimman epäsopiva pikkupennun hoitohevoseksi, mutta olisin ostanut sen sekuntiakaan epäröimättä itselleni jos mahdollisuus vain olisi ollut.

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: KC-MUISTELOITA - Tiistaina, 27.11.2012 klo 21:15  
+
0
Mun mielestä on kuitenkin ihan tervettä, että se ilkeä ja turha elätti on sentään hevonen eikä mies, jos joku tuollainen pitää olla. :nauru: Eikä ole mun historiassa edes ensimmäinen ilkeä romaneilta lähtöisin oleva kavioeläin. Yhteistä kaikissa mun rakkaissa lemmikeissä on vissiin ollut se, etteivät ne ole saavuttaneet ikinä mitään varauksetonta suuren yleisön ihailua ja rakkautta. Toki tuollekin hevoselle tulee luvattua kuljetus teurastamolle aina, kun saan tarpoa mudassa hakemaan sitä tarhan perimmäisestä nurkasta, mutta silti siihen jaksaa käyttää kaiken aikansa ja rahansa.

Voin vain kuvitella miten pikku-Lurkki on innoissaan kirmannut ympäri puskia jonkun karmean hevosenkuvatuksen kanssa. Jos miettii niitä miehiä, mitä täällä ollaan ihkutettu, ei kauheesti enää yllätä mieltymys hivenen omituisiin ja rujoihin eläimiinkään...:shifty:
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

  Siirry sivulle: 1 ... 13 14 15 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28232
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6350
Viestejä yhteensä545775
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265916
(Tilastot päivitetty viimeksi 15.05.2024 klo 08:30)