Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 09:36

Kc-muisteloita

Siirry sivulle: 1 ... 14 15 16 17

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KC-MUISTELOITA - Tiistaina, 27.11.2012 klo 21:35  
+
0

Piimäenkeli kirjoitti:


Voin vain kuvitella miten pikku-Lurkki on innoissaan kirmannut ympäri puskia jonkun karmean hevosenkuvatuksen kanssa. Jos miettii niitä miehiä, mitä täällä ollaan ihkutettu, ei kauheesti enää yllätä mieltymys hivenen omituisiin ja rujoihin eläimiinkään...:shifty:


Nauroin ääneen. :nauru: It's funny because it's true. Enpä ole itse tullut asiaa tuolta kantilta ajatelleeksi, mutta täysin järkeenkäypäähän tuo on. Kaikenmaailman perunapeltonaamaiset äijänräähkät ja pörähtäneet nelijalkaiset sopii loistavasti täydentämään meidän muutenkin niin harmonisia persoonia.

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KC-MUISTELOITA - Keskiviikkona, 28.11.2012 klo 13:43  
+
0

Piimäenkeli kirjoitti:

Mun mielestä on kuitenkin ihan tervettä, että se ilkeä ja turha elätti on sentään hevonen eikä mies, jos joku tuollainen pitää olla. :nauru:



No niin, pitääkö munkin nyt sitten ostaa tuo mun vanha ja välillä äreä vuokrapolle omaksi, että ei sitten tuosta ukonkutaleesta tuu samanlaista kärttyä? :eek:
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: KC-MUISTELOITA - Torstaina, 29.11.2012 klo 07:22  
+
0
Nutti, ehdottomasti kannattaisi! :nauru:
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

HMD

HMD
Viestimäärä: 79

VS: KC-MUISTELOITA - Keskiviikkona, 09.01.2013 klo 14:00  
+
0
Kaivelin vanhoja kuvia ja vuodelta 2008 tai jotain, löytyi kuvia KC - miitiitingeistä.
Ollaan me joskus oltu nuoria ja nättejä... varsinkin nuoria :P
Jos vetää herneen nenään, niin tulee poski kipeäksi: Tytär 4 vuotiaana

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KC-MUISTELOITA - Keskiviikkona, 09.01.2013 klo 22:22  
+
0
^ Mua niin harmitti, kun en päässyt siihen miittiin mukaan!
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 14.01.2013 klo 12:08  
+
0

HMD kirjoitti:

Kaivelin vanhoja kuvia ja vuodelta 2008 tai jotain, löytyi kuvia KC - miitiitingeistä.
Ollaan me joskus oltu nuoria ja nättejä... varsinkin nuoria :P



Voi jumalaare. :nauru:
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 14.01.2013 klo 14:48  
+
0
Ja mulla on kiitoskuva vuoden 2005 miittingistä, mihin en itse päässyt mukaan mutta "olin hengessä = kuoharin roolissa mukana " Siinä sitä vasta ollaankin nuoria ja nättejä :cool:
:nauru:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 14.01.2013 klo 18:23  
+
0

griffon kirjoitti:

Ja mulla on kiitoskuva vuoden 2005 miittingistä, mihin en itse päässyt mukaan mutta "olin hengessä = kuoharin roolissa mukana " Siinä sitä vasta ollaankin nuoria ja nättejä :cool:
:nauru:



Pidä tollaset kuvat ihan omana tietonas vaan :viheltel:
Ylläpitäjä

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 14.01.2013 klo 19:13  
+
0
^Pidänpidän, son mun suuri aarre mitä en ihan kenelle näytäkään :nauru: Missä lie aarrearkussa onkaan :viheltel:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KC-MUISTELOITA - Lauantaina, 21.09.2013 klo 22:12  
+
0
Havahduin juuri siihen että mulla tuli nyt 10v aktiivista KC-uraa täyteen :eek:

Aloitin satunnaisen käytön jo oranssin sivuston aikana, mutta aktiivinen palstalainen minusta tuli vasta hieman myöhemmin. Ja tästä on nyt siis aikaa jo vuosikymmen :eek: Jestas. Paljon on kyllä mahtunut näihin vuosiin, niin hyvää kuin pahaakin :nauru: Onneksi kuitenkin enempi hyvää. Jokohan olis aika lopettaa vai pitäiskö tähdätä toiselle vuosikymmenelle :shifty:
Ylläpitäjä

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 23.09.2013 klo 10:53  
+
0
^ No huh, mikä ilmestys tuo muinainen koocee. Enpä ole tainnut vierailla.. Kait tämä on hiukan selkeämpi :cool::peukku:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 23.09.2013 klo 11:04  
+
0
Minä olin aktiivi ihan ensimmäisen koirat.comin aikoihin. Kirjoitinpa silloin muutaman rodun esittelyjäkin sinne. Sitten muutin maalle ja olin muutaman vuoden ilman nettiä ja jokusen ilman koiraakin. Palasin sitten edellisen aikana, jolloin en vielä kauheasti kirjoitellut, nyt tämän viimeisen aikana on tullut oltua enemmän tai vähemmän aktiivinen alusta alkaen.

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 23.09.2013 klo 13:47  
+
0
Muistan aloittaneeni kc:n käytön sen ollessa oranssi, mutta ikää mulla ei tainnut olla silloin kuin 11v.. :nauru: On se ihmeellistä, kuinka kauan täällä on tullut pyörittyä enempi tai vähempi aktiivisena.
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 23.09.2013 klo 14:14  
+
0
Mä olin 17 tai 18 kun kirjoitin ensimmäisen viestin tänne. Eli siitä on siis joku 13 (!!) vuotta. Herrajee. :eek:

Onneksi ne vanhat palstat ilmeisesti on ja pysyy poissa. :viheltel::nolo:

Muistelot toki kunniaan, mutta uskallanpa väittää, etten ole ainoa joka ei niitä omia, paikoin varmasti erittäin lapsellisia ja typeriä viestejä pahemmin haikaile muistelemaan! :nauru:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 23.09.2013 klo 14:43  
+
0
Yli kymmenisen vuotta sitten tänne liityin ja kirjoittelin hyvin ahkeraan. Eikös silloin jo ollut aikuisten ja nuorten palsta erikseen? Jostain syystä kirjoittelu jäi but now I'm back :twisted:
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 23.09.2013 klo 15:08  
+
0
Oranssi koocee! Muistan ton vielä! :nauru: On kyllä muuttunut aika paljon.. Aika aktiivisesti tullu itekkin täällä pyörittyä, vaikka moneen vuoteen en mitään kirjotellutkaan. Ja alussa oli kyllä ihan toinen nimikin.

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 23.09.2013 klo 15:10  
+
0
Mä en sentään ihan noin pitkälle mene muistoissani. Uudistusta edeltävä palsta tais olla se phbb-pohjanen vihreä? Eikö niitä oo ruskeakin ollu?

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 23.09.2013 klo 15:34  
+
0

Johannna kirjoitti:


Onneksi ne vanhat palstat ilmeisesti on ja pysyy poissa. :viheltel::nolo:

Muistelot toki kunniaan, mutta uskallanpa väittää, etten ole ainoa joka ei niitä omia, paikoin varmasti erittäin lapsellisia ja typeriä viestejä pahemmin haikaile muistelemaan! :nauru:


No arvaa säntäsinkö tuosta Melinan linkistä ensimmäisenä kattomaan että ei kai ne nyt jumankauta ole kaivaneet niitä vanhoja keskusteluja taas näkyviin. :nauru: Minäkin olin hehkeä 18-vuotias kun aloin tänne kirjoitella, koosee oli oranssi ja Rontti-rotikka oli vielä nuori poika, Elsa ei ollut edes pilkkeenä isänsä silmäkulmassa vielä. Paljon on vettä virrannut Vantaassa sitten niiden päivien.

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 23.09.2013 klo 16:37  
+
0
Kyllähän tuolta pystyy ainakin jotain viestejä lukemaan? :mietiskel: Mä kurkkasin ainakin junnupalstaa ja koirarotu-palstaa ja pystyin viestejä lukemaan. Mä en oo kc:ssa ollu ton oranssin palstan aikaan, mut musta ois mielenkiintosa päästä lukemaan vanhoja viestejä sieltä vihreestä kooceesta. :)
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 23.09.2013 klo 16:42  
+
0

Tutuli kirjoitti:

Kyllähän tuolta pystyy ainakin jotain viestejä lukemaan? :mietiskel:


No katohan, niin pystyykin. Yritin vain sitä "Sekalaista"-palstaa, ja se ei toimi. Aika laatuläppää noissa muutamassa ketjussa mitä vilkaisin. :nauru:

  Siirry sivulle: 1 ... 14 15 16 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28195
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545711
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään7
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.04.2024 klo 11:15)