Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 09:36

Kc-muisteloita

Siirry sivulle: 1 ... 15 16 17

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 23.09.2013 klo 17:12  
+
0
Se vissiin riippuu siitä mitä tuonne Wayback Machineen on arkistoitu että aukeaako vai ei. Eihän toi käytännössä ole kuin simulaatio.
Rise to reset the world.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KC-MUISTELOITA - Keskiviikkona, 25.09.2013 klo 21:50  
+
0
Joko muisteloista on päästy miitteihin? :nauru: Milloin joku alkaisi kyhäämään jotain uutta tapahtumaa, jonne tällaiset keltanokat jotka suurinpiirtein pyörivät vasta kehdossa silloin edellisen aikoihin, pääsisivät mukaan?
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Anniet

Anniet
Viestimäärä: 108

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 15.12.2013 klo 16:32  
+
0
Heipsistä kaikki! Eksyin tänne todellakin pitkästä aikaa ihmettelemään ja ajattelin samalla kurkistaa liekö täällä tuttuja enää pyörimässä...? Eli entinen annie987 täällä moi, piti rekisteröityä uudemman kerran kun ei vanhat tunnukset enää toimineet.

Siitä on useampia vuosia kulunut kun täällä olen käynyt, pitänee siis ruveta lueskelemaan törmäänkö tuttuihin nikkeihin.

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 15.12.2013 klo 18:16  
+
0
Annie! :love: Just tuossa yksi päivä mietin että mitähän teille sinne kuuluu, onpa kiva kuulla sinusta. :hymy: Vieläkö teillä on heposia ja muuta eläinlaumaa, ja miten noin muuten huristelee?

Anniet

Anniet
Viestimäärä: 108

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 15.12.2013 klo 18:57  
+
0
Lurkkis!! Mitä kuuluu?!

Meillä on semmottinen rapiat päälle sata uuhta, tällä hetkellä lampaita on joku 170 kaikkineen. Hevosia on ...paljon. Yli kaksikymmentä. :D Vuohia toistakymmentä, koiria yhdeksän, kissoja seitsemän. Lapsukaisia on seitsemän. Meneillään on hervoton taloremontti, ollaan tekemässä/tehty kylmän vintin ja elintasosiiven päälle yläkertaa.

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 15.12.2013 klo 19:16  
+
0
Mitäpä, asustelen nykyään pk-seudulla ja mulla ei tällä hetkellä ole muita eläimiä kuin käärme. Jouduin lopettamaan Elsan tuossa lokakuussa kymmenen ja puolen vuoden iässä, ja sen verran lujille otti että en ole edes ajatellut vielä uuden koiran hankkimista. Ei tässä kyllä kokonaan ilman karvatassuja osaa olla, joten eiköhän meille ensi vuoden puolella tule sen sortin perheenlisäystä jossakin muodossa. Poikakin on jo reipas tokaluokkalainen, ja niin iso jätkä että tunnen itseni välillä melko vanhaksi pieruksi.

Anniet kirjoitti:


Meillä on semmottinen rapiat päälle sata uuhta, tällä hetkellä lampaita on joku 170 kaikkineen. Hevosia on ...paljon. Yli kaksikymmentä. :D Vuohia toistakymmentä, koiria yhdeksän, kissoja seitsemän. Lapsukaisia on seitsemän. Meneillään on hervoton taloremontti, ollaan tekemässä/tehty kylmän vintin ja elintasosiiven päälle yläkertaa.


No minä jotenkin aavistelinkin ettei siellä määrät ole ainakaan pienentyneet. :nauru: Kiva kuulla että virtaa piisaa ilmeisesti vähintäänkin entiseen malliin. Vieläkö heppahommat on suomenjupojen kasvatusta, vai onko sekaan ilmestynyt muitakin rotuja? Nuo lampaat ja vuohet kuulostaa myös tosi kivalta, minuakin viehättää ajatus siitä että semmoisia olisi itselläkin jonakin päivänä. :hymy: Tsemppiä remonttiin, siinä on varmasti puuhamaata kerrakseen muun tilanpidon ohessa!

Anniet

Anniet
Viestimäärä: 108

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 15.12.2013 klo 19:45  
+
0
No tokaluokkalaisiahan nuo meidänkin tuplat ovat. Isoja ja reippaita, poika ajelee jo traktorillakin paremmin kuin äitinsä! :D Esikoinenkin on jo viitosluokkalainen reipas neito. Hällä on oma koirakin, puolitoistavuotias dalmisnarttu jonka kanssa koirajuoksee ja -hiihtää. Toinen tuplista on heppahöperö ja hällä on meidän laumamme ainoa poikkeus suomenhevosiin, shettisruuna. Toiseksi vanhin poitsu käy neljättä luokkaa ja on innostunut papukaijoista, niitä onkin kaksi. Nuoremmat ovat 5, 3 ja 1,5v.

Voi Elsaa, osanotot! Minkäslaista laumanjatketta olet suunnitellut? Meillä ei ole enää yhtään dobberia, on käynyt niin että työt haittaa harrastuksia joten sitä mukaa kun ovat luonnollisen poistuman kautta lähteneet on jäänyt viimeinenkin harrastaminen. Pariin vuoteen en ole edes treenejä vetänyt kuin satunnaisesti. Laumanvartijoita meillä on kolme ja paimenkoiria kaksi. Sekä kaksi rottakoiraa (russelia). Vanha labramoottorimummo muutti joku vuosi sitten vanhemmilleni eläkepäiviä viettämään ja viime keväänä tuli "tilalle" kasvamaan englanninsetteripentu, josta iskälle on aikanaan kaveria lintumetsälle.

Eipä tässä aika pääse pitkäksi tulemaan, mutta ihan hullun mukavaahan tämä elämä on. :D Välillä vaan niin rankkaa että ei tiedä kuka on ja mistä tulee... :D

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 15.12.2013 klo 20:03  
+
0
Ihana, nuo teidän lapset kuulostavat kyllä just niin teidän lapsilta, aktiivisia harrastuksia ja eläimet lähellä sydäntä. :hymy: En tosin oikein osaisi kuvitellakaan että siellä ne istuvat rivissä tietokoneilla ja mussuttavat pitsaa. :nauru:

Anniet kirjoitti:


Voi Elsaa, osanotot! Minkäslaista laumanjatketta olet suunnitellut?


Kiitos osanotoista. Tuosta laumanjatkeesta en ole vielä ääneen huudellut sen tarkemmin oikein missään koska tässä on vielä niin monta kysymysmerkkiä, mutta tulen kyllä takuuvarmasti ilakoimaan siitä tänne jos semmoinen oikeasti kotiin asti saadaan. Ei vaan vielä uskalla luukuttaa jos meneekin mönkään.

En kyllä sinänsä ihan kauheasti ihmettele jos et enää ehdi käydä vetämässä treenejä mitenkään säännöllisesti, kun on omassa pihassa noin monta nenää kaitsettavana. Mitä laumiksia teillä on? Mulla on joku mielikuva että teille tuli kaksi podhalanskia ( :mietiskel: ?) joskus, mutta saattaa olla että muistan rodun pieleenkin.

Eipä tässä aika pääse pitkäksi tulemaan, mutta ihan hullun mukavaahan tämä elämä on. :D Välillä vaan niin rankkaa että ei tiedä kuka on ja mistä tulee... :D


Helppo kyllä uskoa, ihan jokainen kohta. :hymy:

Anniet

Anniet
Viestimäärä: 108

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 15.12.2013 klo 21:21  
+
0
Maremmoitahan nuo meidän möröt ovat. Toinen vanhoista jouduttiin lopettamaan viime kesänä ja nuoremmat ovat kahden vanhoja. Paimenet taas bordercollieita.

Ja aktiivisia nuo tenavat ainakin ovat, kun ovat pienestä saakka tottuneet ulkoilemaan sen 8-> tuntia päivässä mikä minulla menee tuolla eläinten kanssa. Isommat ovat jo mielellään sielläkin apuna ja pienemmät touhuavat leikkikentällä omiaan, tosin tuo neiti 1v5kk jakaa sujuvasti taaperokärryn kanssa rehuja lampolassa. :D

Pidetään sormet ja varpaat pystyssä että penikan saat! :)

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 16.12.2013 klo 06:23  
+
0

Anniet kirjoitti:


Ja aktiivisia nuo tenavat ainakin ovat, kun ovat pienestä saakka tottuneet ulkoilemaan sen 8-> tuntia päivässä mikä minulla menee tuolla eläinten kanssa. Isommat ovat jo mielellään sielläkin apuna ja pienemmät touhuavat leikkikentällä omiaan, tosin tuo neiti 1v5kk jakaa sujuvasti taaperokärryn kanssa rehuja lampolassa. :D


Se on kyllä näppärää että niistä muksuista on varmasti tosiaan ihan apuakin noissa hommissa, ja jos jo pienimmältäkin sujuu ruokinta niin ne isommathan varmaan jo käytännössä kykenevät hoitamaan koko paletin. :nauru: Ei muuta kun heität kottikärryyn selälleen, laitat aurinkolasit nenälle ja katselet päältä miten ne hommat sujuu!

Salmari

Salmari
Viestimäärä: 32

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 16.12.2013 klo 09:32  
+
0
Moikka Anniet!
Hauska kuulla sinusta ja miten teillä vilskettä riittää edelleen :)
Minä taisin viimeksi enemmän kirjoitella palstalle niihin aikoihin kun meille muutti mäyräkoiruus,
eli 2007, olisinko ollut "nova" silloin. Novakin voi edelleen hyvin, kävin muoria tänä syksynä moikkaamassakin <3

Terveisin,
Tiina

ps: Minäkin olen hurahranut hevosiin! Kovasti haaveilen yhdestä omasta,
ja sinulla onnellisella niitä vieläpä monta ;)

Anniet

Anniet
Viestimäärä: 108

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 16.12.2013 klo 18:47  
+
0
Lurkki, kyllähän nuo isot hoitavat hätätilassa elikot hyvinkin. Ainoastaan pihattoihin eivät saa mennä väkirehuja jakamaan, mutta kukaan ei kuole vaikka väkirehut jäävät joskus väliin hevoilla. Lomittajaan ei tahdo saada joka hoitaisi hevoset...

Tiina, onpa mukava kuulla sinustakin! Onkos sinulla millainen koiralauma nykyään?

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 16.12.2013 klo 21:48  
+
0

Anniet kirjoitti:

Meillä on semmottinen rapiat päälle sata uuhta, tällä hetkellä lampaita on joku 170 kaikkineen. Hevosia on ...paljon. Yli kaksikymmentä. :D Vuohia toistakymmentä, koiria yhdeksän, kissoja seitsemän. Lapsukaisia on seitsemän. Meneillään on hervoton taloremontti, ollaan tekemässä/tehty kylmän vintin ja elintasosiiven päälle yläkertaa.


Voi mahoton mikä määrä eläimiä :eek: Paitsi että tuli heti semmoinen kodikas maalaistalon pihapiiri mieleen :love: Miten noin ison lammaskatraan keritseminen hoituu?
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Anniet

Anniet
Viestimäärä: 108

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 16.12.2013 klo 22:06  
+
0
Tällä hetkellä ei idyllinen ja tämä meitin piha mahdu samaan lauseeseen kun on remonttiroipetta joka kohta täynnä, mutta noin muutenhan tämä on hyvinkin perinteinen maalaistalon pihapiiri rakennuksineen. Eli siinä osui oikeaan.

Lampaat keritsen yleensä itse, siinä on kahden päivän savotta mutta nyt on pari kertaa muiden kiireiden takia käytetty ulkopuolista keritsijää.

Salmari

Salmari
Viestimäärä: 32

VS: KC-MUISTELOITA - Tiistaina, 17.12.2013 klo 07:31  
+
0
Annie, minulla on vain tuon yhden kääpiömäyräkoiran kokoinen lauma. Sen lisäksi löytyy
2-vuotias tytär. Asumme kotiseudullani ok-talossa, ja mäyräkoiruus hoitaakin hienosti talonvahdin-ja ihmistenlenkittäjän hommat ;)

Olen tätä palstaa jonkinverran aina seuraillut, ja järkyttynyt monien koirien poismenosta :(
Esim. just Elsan kuolema ja kun Boxerownerilta kuoli se....Repekö se oli...ja monia monia muita.
Koiria en tietysti ole tuntenut, mutta omistajien viestien kautta niiden merkitys on ollut
ilmiselvä.

Anniet

Anniet
Viestimäärä: 108

VS: KC-MUISTELOITA - Tiistaina, 17.12.2013 klo 10:44  
+
0
Kääpiömäykky taitaa kuulua samaan kategoriaan kuin nämä ärrierit, iso koira pienessä kropassa. :)

Kiva huomata että täällä näinkin monta tuttua löytyy!

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 25.01.2015 klo 15:35  
+
0
Löysin hiljattain omista arkistoistani tämmöisen asiakaspalautteen ja ajattelin nyt jakaa sen teidän kanssanne :enkeli: Tämmöisen privan siis sain erään kerran vanhan palstan aikaan kun huomautin hymiöiden liiallisesta käytöstä.

Ylläpitäjä

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 25.01.2015 klo 21:53  
+
0
Haha, ei herttinen. :nauru:

Mä en oo vieläkään päässyt yli siitä, että sain oikeasti bannit yhdelle foorumille siitä syystä, että laitoin hymiön ennen pistettä! :nauru:
Siis joo, onhan se varmaan ihan kovan luokan sääntörike ja anarkismin julistus, kun ei moista typerää "käskyä" (joka tuli yksityisviestillä) viitsinyt noudattaa.

Melina ei oo siis läheskään niin pahis-ylläpitäjä! :aurinko:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 25.01.2015 klo 22:32  
+
0
^Wtf?!? :eek: Minä en edes käytä yleensä pistettä ollenkaan, jos laitan hympän, kun se hymppä katkaisee ja käy siten pisteestä ihan riittävästi. Olisin varmaan lentänyt tuolta kaaressa :nauru:

Mua ei muuten etes haittais (varmaan :shifty: ) vanhojen kc:den julkistaminen, kun en minä ole teininä siellä ikinä ollut. Eihän mun teiniaikana apaut etes ollut nettiä.. :nauru:

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KC-MUISTELOITA - Sunnuntaina, 25.01.2015 klo 22:59  
+
0
Ah, vanha kunnon vihree kc! :nauru: Onks ne vanhat keskustelut muute tulossa joskus luettavaks? Vois olla mielenkiintosta luettavaa... Tajusin just, et siitä taitaa koht olla kymmenen vuotta, ku tänne liityin. :eek:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

  Siirry sivulle: 1 ... 15 16 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28195
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545711
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään7
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.04.2024 klo 14:15)