Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 04.01.2011 klo 22:32

Koira pilaa seksielämämme, auttakaa!

Siirry sivulle: 1 2

_Jesse_

_Jesse_
Viestimäärä: 2

KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Tiistaina, 04.01.2011 klo 22:32  
+
0
Rekisteröidyin palstalle tämän ongeman takia.
Olemme poikaystäväni kanssa epätoivoisia. Emme voi harrastaa seksiä kotonani, koska koira ryntää paikalle vinkumaan ja nuuskimaan. Se haistaa erityisesti kondomin vaikka toiselta puolelta asuntoa, ja vinkuu puoli tuntia ja yrittää etsiä sitä. En voi lukita ovea, koska silloin vanhempani ihmettelisivät, miksi koira vinkuu ulkopuolella ja raapii ovea. Se tuntuu olevan aivan innoissaan kondomista. Miten saisin koiran lopettamaan käytöksensä? Vai onko ainoa keino kertoa vanhemmille, miten asia on, ja hommata oveen lukko?

Ideoita?

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Tiistaina, 04.01.2011 klo 22:45  
+
0
^jos on vakiintunut suhde ja kaikki kunnossa, niin entäs pillerit? ;D

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Tiistaina, 04.01.2011 klo 22:47  
+
0
Jos aloittaja kerran on yli 18-vuotias niinkuin vaaditaan, että tällä palstalla saapi kirjoitella niin kyllä sen ikäisen vanhemmat jo ymmärtää, että lapsi harrastaa seksiä joten rohkeasti asiasta puhumaan ja lukko oveen!

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Keskiviikkona, 05.01.2011 klo 01:23  
+
0
Lukko oveen tai koiralle opettamaan esim. "oma paikka" -käsky? Tai olohuoneeseen esim. puruluu, jota järsiessä tuskin tulee mieleen lähteä omistajaa etsimään.
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Keskiviikkona, 05.01.2011 klo 11:27  
+
0
Haistan provon :viheltel:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


MissFields

MissFields
Viestimäärä: 729

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Keskiviikkona, 05.01.2011 klo 12:14  
+
0
Hmm mä en haista provoa.

Sama ongelma oli yhdessä suhteessa, tosin en asunut kotona eikä koira ollut oma. Hyppi sängylle mukaan leikkeihin ja jos oven lukitsee, on siinä takana vinkumassa ja raapimassa. Itse pitäisin epämiellyttävänä että vanhemmille pitää kertoa, että pitääkäähän se koira paikoillaan, kun me mennään nyt tonne hommailemaan :shifty: Kaipa naksutingurut osaisi tämänkin ratkaista sheippaamalla koira kondomihajuun, että se yhdistää sen esim luuhun ja antaa sitä kun ottaa kortsun esille. Tai sitten muualle hommaileen.

Toinen kysymys, etkö pidä ovea kiinni kun te teette sitä? :shifty:
Berninpaimenkoira "Mischa" s. 8.3.2010

*Hali-berni*
*JUN-EH*
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 05.01.2011 klo 12:17)

MissFields

MissFields
Viestimäärä: 729

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Keskiviikkona, 05.01.2011 klo 12:16  
+
0

sillycow kirjoitti:

niin kyllä sen ikäisen vanhemmat jo ymmärtää, että lapsi harrastaa seksiä



Sinun ehkä, ei minun ainakaan silloin aikoinaan. :paapatus:
Berninpaimenkoira "Mischa" s. 8.3.2010

*Hali-berni*
*JUN-EH*

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Keskiviikkona, 05.01.2011 klo 12:22  
+
0
...enkä mä ainakaan 18-vuotiaana vielä edes halunnut mitään ymmärrystä mun vanhemmilta asiaa koskien. :nauru: Tai siis halusin pitää seksijutut aika pitkälti omina asioinani.

...ja mulla ei muuten ole käynyt koskaan mielessäkään, että koirat vois olla jotenkin häiriöksi seksin aikana. Valitettavasti en siis osaa neuvoa asiassa.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Keskiviikkona, 05.01.2011 klo 12:31  
+
0

jannie kirjoitti:

...ja mulla ei muuten ole käynyt koskaan mielessäkään, että koirat vois olla jotenkin häiriöksi seksin aikana.


Ei minullakaan ennen nykyistä ukkoa. Meillä mies valitteli suhteen alussa että koiran tuijottaminen sängyn vieressä häiritsi :nauru: Tai että jos jalka eksyy liian lähelle reunaa niin nuolee varpaita. Nykyisin koira ei jaksa moisista hommista kiinnostua.
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Keskiviikkona, 05.01.2011 klo 13:08  
+
0
Meillä koira poistuu paikalta, kun havaitsee asiaan liittyvää toimintaa :)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Keskiviikkona, 05.01.2011 klo 13:08  
+
0
Mä luulen että mun vanhemmat ihmettelisivät enemmänkin seksin harrastamista ovi auki, kuin ovea raapivaa koiraa :mietiskel:

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Keskiviikkona, 05.01.2011 klo 13:09  
+
0
... tai mitä jos vanhemmat onkin varta vasten kouluttanut koiran tällaisia tilanteita varten? Edes joku keino yrittää pitkittää lasten pysymistä siveänä ;)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Keskiviikkona, 05.01.2011 klo 13:39  
+
0
^
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Keskiviikkona, 05.01.2011 klo 13:41  
+
0

Vanis kirjoitti:

Mä luulen että mun vanhemmat ihmettelisivät enemmänkin seksin harrastamista ovi auki, kuin ovea raapivaa koiraa :mietiskel:



:nauru: Mä itseasiassa mietin ihan samaa, ei tulis mieleenkään että harrastaisin seksiä ovet selällään jos vanhemmat on paikalla. Tai ylipäätään ollenkaan, ne kun on sellasia ajattelemattomia tonttuja että saattaisivat pelmahtaa paikalle kesken kaiken.

Meillä Luna oli pentuna sellainen että se piippas ja raapi makkarin ovea jos sinne lukittauduttiin, mutta se jäi kyllä aika nopsaan pois kun napakasti kiellettiin sitä eikä päästetty sinne makkariin ennekuin se oli rauhottunu ja hävinny makkarin ovelta vaatimasta sisäänpääsyä. Lopulta se menetti mielenkiinnon koko makuuhuoneeseen eikä nykyään tule kuin aniharvoin käymäänkään makkarissa.
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Keskiviikkona, 05.01.2011 klo 13:46  
+
0

Vanis kirjoitti:

Mä luulen että mun vanhemmat ihmettelisivät enemmänkin seksin harrastamista ovi auki, kuin ovea raapivaa koiraa :mietiskel:



Mutta mikä on luonnollinen reaktio, jos koira raapii suljettua ovea? Se, että joku tulee auttamaan koiraa ja avaa sen. Ja jos avaajana on aloittajan vanhemmat, niin se ei kenties ole se toivotuin tilanne :nauru:
Ylläpitäjä

Mannatus

Mannatus
Viestimäärä: 365

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Keskiviikkona, 05.01.2011 klo 13:54  
+
0

Suzuna kirjoitti:

Meillä mies valitteli suhteen alussa että koiran tuijottaminen sängyn vieressä häiritsi :nauru: Tai että jos jalka eksyy liian lähelle reunaa niin nuolee varpaita. Nykyisin koira ei jaksa moisista hommista kiinnostua.



Meillä on taas niinpäin, että mua on ehdottomasti enemmän häirinneet ne tapittavat silmät siellä sängyn reunalla ja koirat saavat olla toisessa huoneessa, kun aikuiset leikkiväy. kiltisti ovat olleekin.

Ei olla asiasta suurempaa meteliä nostettu. Koirat vaan olkkariin ja portti kiinni ja oviraolleen. Ei ole kumpikaan *koputtaa puuta* edes yrittänyt tunkea kurkkimaan.

Muistan, kun ennen koiria, kun asuin yksiössä, jo meidän kani sai mussa aikaan tämän reaktion, vaikka ei se varmaan edes nähnyt sängylle, saatikka, että sitä vähempää olisi kiinnostanut. Kani koppiin ja pyyhe häkin päälle. :nauru:
Shetlanninlammaskoira

Manna ♀ s. 23.07.2009
Nemi ♀ s. 22.08.2010

Mannan ja Nemin Blogi
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 05.01.2011 klo 13:58)

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Keskiviikkona, 05.01.2011 klo 13:55  
+
0
Meillä ei varmaan ois seksielämää jos pitäis kumia käyttää, toi toinen koira kun sekoaa ihan totaalisesti kumin hajusta (kaikki ne jumppakuminauhat yms.) niin siinä vois käydä huonosti :D

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Keskiviikkona, 05.01.2011 klo 14:55  
+
0
Entä jos otatte sen koiran vaan sinne huoneen puolelle kun touhuatte ja annatte vaikka luun tms. Jos ei silloin mölisisi/raapisi ovea. Ja ottakaa vaikka suihkepullo kaveriksi, jos jatkaa mölinää huoneessa niin suihkauttakaa sillä.

_Jesse_

_Jesse_
Viestimäärä: 2

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Keskiviikkona, 05.01.2011 klo 15:49  
+
0

MissFields kirjoitti:

Hmm mä en haista provoa.

Sama ongelma oli yhdessä suhteessa, tosin en asunut kotona eikä koira ollut oma. Hyppi sängylle mukaan leikkeihin ja jos oven lukitsee, on siinä takana vinkumassa ja raapimassa. Itse pitäisin epämiellyttävänä että vanhemmille pitää kertoa, että pitääkäähän se koira paikoillaan, kun me mennään nyt tonne hommailemaan :shifty: Kaipa naksutingurut osaisi tämänkin ratkaista sheippaamalla koira kondomihajuun, että se yhdistää sen esim luuhun ja antaa sitä kun ottaa kortsun esille. Tai sitten muualle hommaileen.

Toinen kysymys, etkö pidä ovea kiinni kun te teette sitä? :shifty:



Joo siis tottakai ovi on kiinni. :D Mutta koira osaa ihan helposti avata sen.

titiuu

titiuu
Viestimäärä: 28

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 22:52  
+
0

Vanis kirjoitti:

Mä luulen että mun vanhemmat ihmettelisivät enemmänkin seksin harrastamista ovi auki, kuin ovea raapivaa koiraa :mietiskel:



Heh, sain tästä keskustelusta kyllä päivän naurut :nauru: Lainaamani viesti on kyllä helmi! Heh!

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 22:15)