Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 04.01.2011 klo 22:32

Koira pilaa seksielämämme, auttakaa!

Siirry sivulle: 1 2

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 23:49  
+
0
Tämä aihe pisti hymyilyttämään :hymy:
Meillä laitetaan makkarin ovi kiinni ja koirat eivät saa tulla sinne. Yleensä ovat sitten oven takana ihmettelemässä ja kuuntelemassa :nauru:
Aloittajaa en osaa oikein auttaa, suoraan sanottuna mä en mielellään harrastaisi seksiä jos asunnossa on muitakin. Joten ettekö voi tehdä sitä silloin kun vanhemmat ei ole kotona? Antakaa koiran huutaa ja raapia oven takana, kyllä se sitten lopettaa, ainakin muutaman kerran jälkeen. Sen pitää oppia että aina ei pääse siihen huoneeseen. Ottakaa kortsu esille vasta kun koira on poistettu huoneesta :jjei:
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Maanantaina, 04.04.2011 klo 16:50  
+
0
Hihi. piristi kyllä kummasti päivää tämä ketju, tuli hymy naamalle :nauru:

Pyry on yleensä saanut nukkua meidän makkarissa aikuisten leikkien aikana, kun se tosiaan on vain nukkunut tyytyväisenä sängyn vieressä selällään ketarat kohti kattoa. Mutta nyt sille on tullut joku ihme mamisvaihe, se hinkuu mun perään koko ajan, on varsinainen perskärpänen. Ja nyt se on keksinyt että mulla on joku hätä jos harrastamme avon kanssa aikuisten juttuja, joten se tulee hädissään katsomaan :eek: Ei oikein avo tykännyt kun sai märän nuolaisun varpaisiin kesken hommien, lopahti hommat siihen :shifty: Joten nyt on Pyry joutunut vinkumaan oven takana sitten.
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Maanantaina, 04.04.2011 klo 17:02  
+
0

Heini kirjoitti:


Pyry on yleensä saanut nukkua meidän makkarissa aikuisten leikkien aikana



OT, pakko linkittää tämä :nauru: Ehkä pitäisi Pyryllekin näyttää ?
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Maanantaina, 04.04.2011 klo 17:07  
+
0
^Oh my. :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

CaraMelli

CaraMelli
Viestimäärä: 653

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Maanantaina, 04.04.2011 klo 18:04  
+
0
Meillä tuli joskus nuorempi koira nuolemaan mun naamaa ja istua tillittämään tyynyn viereen, että mitäs nyt tapahtuu. Onneks älys lopettaa, kun tiukasti pariin otteeseen kiellettiin. Enemmän mua huolestuttaa, että kissat pääsee hiippailemaan huomaamatta makkariin... kaverin kissa oli nimittäin päättänyt, että ne heiluvat pallerot on varmaan leikkimistä varten ja iskenyt kyntensä isännän jalokiviin kesken kiihkeän lemmiskelyn. Tais himot hiipua siinä kohtaa, eikä varmaan ainakaan isäntää hymyilyttänyt.
Heila -01, Cara-Melli -07, Toffo -09, Omppu -11, Hani -12

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Maanantaina, 04.04.2011 klo 18:05  
+
0
^ Ai kamala :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Maanantaina, 04.04.2011 klo 18:44  
+
0
^^ :D:D:D:D

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Maanantaina, 04.04.2011 klo 20:57  
+
0
^^^Voi kauhea! :DDD Siinä tais kyllä mennä se hetki totaalisesti piloille :nauru:
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

titiuu

titiuu
Viestimäärä: 28

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Maanantaina, 04.04.2011 klo 21:17  
+
0

CaraMelli kirjoitti:

kaverin kissa oli nimittäin päättänyt, että ne heiluvat pallerot on varmaan leikkimistä varten ja iskenyt kyntensä isännän jalokiviin kesken kiihkeän lemmiskelyn



Luulin että noin tapahtuu vain elokuvissa :nauru:

Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Tiistaina, 05.04.2011 klo 13:12  
+
0
Minulla oli opiskeluaikoina bokseri, joka osasi avata ovet. Aina kun se kuuli suljetun oven takaa tiettyjä ääniä, se tuli sängyn viereen kurkkimaan. Se katseli pää kallellaan, kallisti sitten päätään toisen suuntaan ja välillä venytti kaulaansa nähdäkseen vielä paremmin. Jos se sai itse päättää, niin aikansa katseltuaan se aivasti "kokovartaloaivastuksen" ja poistui petilleen. Yleensä koira kuitenkin vietiin toiseen huoneeseen välittömästi sen ilmaannuttua. Sen läsnäolo kun lamaannutti etenkin vastapuolen libidon melko äkkiä.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 05.04.2011 klo 13:16)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Tiistaina, 05.04.2011 klo 15:04  
+
0
Mun vanhempi koira oli siitä jännä, että aina kun alettiin lemmekkäämpään touhuamiseen, se saattoi lähestyä tosi varovaisesti, tulla jonkun min. 1 metrin päähän ja sitten ottaa sellaisen "no YÄK" ilmeen ja mennä häpeämään nurkkaan. Ihan samalla tavalla kuin jos olisi tehnyt jotain kiellettyä. Vissiin ajatteli että tirkistely on myös kiellettyä. :nauru: Ja siellä se murjotti, että kun "te teette taas noita hommia kahdestaan".. No, se oli joskus vähän grumpy koira :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 00:13  
+
0
Meidän Tao oli nuorempana sen verran hard core -mielenosoittaja, että saattoi tulla sängyn viereen paskalle kesken kaiken :roll: Fiksu koira, oli nimittäin melko tehokasta.

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 00:42  
+
0
^ Eikä! :nauru: Nyt hajosin kyllä ihan kappaleiks kun kävin kuvittelemaan tilannetta.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 06.04.2011 klo 00:42)

Rose

Rose
Viestimäärä: 866

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 12:10  
+
0

titiuu kirjoitti:

[quote=CaraMelli]kaverin kissa oli nimittäin päättänyt, että ne heiluvat pallerot on varmaan leikkimistä varten ja iskenyt kyntensä isännän jalokiviin kesken kiihkeän lemmiskelyn



Luulin että noin tapahtuu vain elokuvissa :nauru:[/quote]

Ei, itsellä samasta kokemusta myös. :cool:
Mahtavan piristävä topic!

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Torstaina, 07.04.2011 klo 08:45  
+
0
Meill koirat on missä on mut inhottavin on kun koira on sängyn alla ja piereskelee kamalan hajuisia pieruja. :nauru:
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

Anonyymi

Anonyymi
Viestimäärä: 49

VS: KOIRA PILAA SEKSIELäMäMME, AUTTAKAA! - Maanantaina, 28.05.2012 klo 22:11  
+
0
Ehkä vähän aiheen vierestä, mutta siihen liittyen kuitenkin..

Harrasteltiin taas miehen kanssa vaakamamboa tuossa jokunen tunti takaperin ja kohdalle iski ongelma, joka on toistunut jo pariin kertaan. Koira saa hirmuiset kiksit aktista ja alkaa nylkyttää meikäläistä, kulkee kintereillä kuin kiimaisen nartun perässä konsanaan. Piippaa samalla. Joo, eihän sen koiran tarttis päästä katselemaan, mutta en jaksaisi naarmuja oven pielessä, ja eipä tuo aina edes hommailuja noteeraakaan. Mutta jos noteeraa, niin sitten lyö kyllä ihan yli.

On koitettu sulkea poikaa toiseen huoneeseen ja jätetty ikkunaa auki tuomaan ulkoa toisenlaisia tuoksuja, mutta jäähyllä olo ei toimi, jos kierrokset on liian kovat. Naapureitakaan ei pitkään viitsisi kiusata. Kielletään ja yritetään kanavoida tekemisiä muualle aktivoimalla, mutta aika hitaasti toimii. Muuten ihana poitsu, palleja en haluaisi napata pois. Onko ehdotuksia, jolla saisi koiran huomion muualle?
Olen anonyymi nimimerkki. Ethän lähetä minulle yksityisviestejä, minun takaa löytyy useampi eri kirjoittaja.

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 22:15)