Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 03.05.2010 klo 14:34

Koiran turkinhoito

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KOIRAN TURKINHOITO - Torstaina, 09.01.2014 klo 21:20  
+
0
Millaista konetta mun kannattaisi katsella, kun tarkoituksena on ajaa paksu kaksikerroksinen turkki alas kerran tai kaksi vuodessa? Siinä ei tarvitsisi olla mitään erityisen fancyja ominaisuuksia, mutta ei mitään ihan pilipalivekotintakaan huvittaisi ostaa.
Rise to reset the world.

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: KOIRAN TURKINHOITO - Torstaina, 09.01.2014 klo 22:38  
+
0
Pilipalivehjettä ei tosiaan kannata ostaa yhtään suuremman koiran trimmaamiseen. Halvemmissa malleissa on usein ongelmana kuumeneminen eli vekotinta täytyy jäähdyttää välillä. Mulla on Moserin kone ja olen ollut siihen suht tyytyväinen. Tarkempaan groomaukseen se on vähän kömpelö mutta turkin alas ajamiseen sopii hyvin. Se on jo vanhempi malli, mutta lähtisin katselemaan jotain tällaista
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com
(Viestiä on muokattu torstaina, 09.01.2014 klo 22:40)

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: KOIRAN TURKINHOITO - Sunnuntaina, 06.09.2015 klo 18:00  
+
0
Tulin kyselemään trimmikonevinkkejä, mutta sopivasti tässä yllä on ollut jotain puhetta niistä. Just tota Moser Maxia olin miettinyt -vaikuttais olevan toimiva peli, muttei kuitenkaan kalleimmasta päästä. Ja meneekö tohon sit esim. Osterin terät?

Toistaiseksi rullaan riiseniä, joten kone tulis vaan peräpään ja naamaväkin siistimiseen, mutta olis ihan kiva, että olis sekin optio, että koko turkin vois tarvittaessa vetää samalla koneella alas.

Entäs ohennussakset..? Kuinka paljon niillä on väliä, millaiset on? Molemmilta vai vaan toiselta puolelta hammastetut?
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

EK05

EK05
Viestimäärä: 128

VS: KOIRAN TURKINHOITO - Maanantaina, 07.09.2015 klo 12:42  
+
0
Löytyyköhän vielä jostain sellaista shampoota jossa lukee vain yksinkertaisesti Öljyshampoo ja internetsin ihmeellisen maailman mukaan "merkki" olisi Venia Pet.
Pesun aikana piti antaa hetki vaikuttaa ennen huuhtelua. Muistaakseni pullo oli valkoinen, etiketissä oransseja sävyjä ja koirien mustia siluetteja.

Joskus pari vuotta sitten oli tolla karkeakarvaisemmalla sitä käytössä ja teki turkista kyllä tosi hyvän tuntuisen ja upean kiiltävän, sen jälkeen seuranneet John Paul Petit eivät ole yhtään samalla tavalla lunastaneet pesun jälkeen :hymy:

Yritin lähikaupoista katsella, mutta siellä koirashampoot rajoittuivat yhteen per kauppa.

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 00:30)