Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 19.04.2011 klo 00:01

Koirien varusteet 3

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Tiistaina, 26.04.2011 klo 17:51  
+
0
^Ihka upouusi mittatilaustyö, tämmönen

Tämä tykkää

Muokkelis. Linkki muutettu toimivaksi
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com
(Viestiä on muokattu tiistaina, 26.04.2011 klo 18:43)

jennikp

jennikp
Viestimäärä: 256

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Tiistaina, 26.04.2011 klo 18:38  
+
0
^ Ei näy kuvaa, menee johku minnelie :mietiskel:

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Tiistaina, 26.04.2011 klo 18:44  
+
0
Joopajoo, tohkeissani linkitin suoraan sähköpostissani olevaan kuvaan. Nyt pitäis toimia.
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

jennikp

jennikp
Viestimäärä: 256

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Tiistaina, 26.04.2011 klo 18:48  
+
0
Nojuu! On tosi tosi hieno :love: !

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Tiistaina, 26.04.2011 klo 19:39  
+
0
O-ou.. Mihinhän mä joudun syssyllä, kun pitää tilata vähän sitä ja tätä uudelle tulokkaalle.. :shifty: Ehkei mitään kallista ja mielellään säädöllä, ettei jää heti pieneks.. :viheltel:
*oottelee Jennikp:n uutta kirppisketjua..*
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Tiistaina, 26.04.2011 klo 20:11  
+
0
^ Nykkö se tuloo!?! Voi vietävä että oon kateellinen! Mullaki se afrikkalainen ois niiin haaveissa, mutta kun pelkään ettei se sitten mulle sovellu. Tai kun kerran asiaa jostai kyselin ni semmoseen käsitykseen jäin :S Kurjuus.

Lisäys. Niin olihan mulla ihan oikeetaki asiaa tähän ketjuun, se jo unohtu... :shifty: Nii, meiän tytöt sai tänään ihkaoikeet tiimipannat! CC:n kodinvaihtajat. Koko oli kummallekki kyllä niin passeli ettei paremmasta väliä. Huomenna koitan sitten kuvailla pantsuloita, tosin en tiiä näänkö Jasmia huomenna, mutta Peppiä nyt sitten ainaki.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä
(Viestiä on muokattu tiistaina, 26.04.2011 klo 20:13)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Tiistaina, 26.04.2011 klo 21:08  
+
0
No nysse sit olis tulollaan, jos vaan kaikki palaset loksahtaa kohdalleen. "Varaus" on tehtynä ainakin.. :shifty:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Tiistaina, 26.04.2011 klo 21:27  
+
0
OT: Oih, onko Sonikille tulossa rhode?? Siinä on rotu, jonka edustaja on ehkä joskus pakko saada!

Meillä ei uutta, yksi kodinvaihtajapanta pitäisi tulla postissa tällä viikolla, en malta odottaa! Koko on sentin isompi, kuin nyt passelisti istuva, eihän se kauaa mee, mutta ku sai niin havalalla. :nauru:

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Tiistaina, 26.04.2011 klo 21:46  
+
0
^ Millon me rehvataan, pantsut on jo oottamassa eteisessä ja esillä :paapatus:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Keskiviikkona, 27.04.2011 klo 00:48  
+
0
Saattaa olla että meille on tulossa jotain postissa lähiaikoina. Siis saattaa olla. Ja korostan että minä olen tilanteeseen täysin syytön! Halla on niin kauhean vaativainen varusteidensa suhteen!
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

Innova

Innova
Viestimäärä: 428

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Keskiviikkona, 27.04.2011 klo 01:01  
+
0
Minäkin odottelen Helmi-pakettia! Ensimmäistäni. Kaksi viikkoa tilauksesta, joten vielä on odottelua edessä, mutta olen varma että on sen arvoista. :)

Rocco saa kunnon pannan, 8 cm leveä, mustaa nahkaa konjakki-vuorella, eteen tulee D-lenkki kuonopannan linkkiä varten, solkikiinnitys. Koristelun suhteen annoin vapaat kädet, tikkauksia ja sisarniittejä, ei mitään silmiinpistävää. Haluan että panta on minun tyyliseni, siksi niin neutraali. Mutta varmasti hieno. Ja kaveriksi tulee 3 metrinen monitoimihihna. Pääsen eroon aiemmista hirvityksistä.

Ja täytyy sanoa, että hinta koko tilaukselle oli mitä positiivisin yllätys. Huomattavasti edullisempi kuin oletin vaikka ihan mielelläni maksan kotimaisesta käsityöstä kun saa juuri toiveiden mukaisen.

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Keskiviikkona, 27.04.2011 klo 01:29  
+
0
Ompa herkku Kerttusen koiralle tuleva DD. :love:

Ja jennikp:n tulevat Helmipannat ovat upeita, luulen tietäväni mitkä teille niistä kuvissa olevista tulee. :cool:

Onnea Sonik:lle pennusta. :aurinko:

Meille kans on tulossa suht iso Helmitilaus. Linda on alkanut tekemään niitä. Kaikkiaan muistaakseni tulossa 7 pantaa ja 7 hihnaa. :aurinko:

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Keskiviikkona, 27.04.2011 klo 08:49  
+
0
Hehe... Monnan kirppistä odotellessa.. :viheltel: :nauru:

Mutta joo, asiaan. Mulla olisi aivan järkyttävä ihkupihkusöpistelykangaspanta-himo, mutta kun ei ole rahaa.. :pyssyt: Hellulla on aivan mielettömän ihanaa apilakangasta, joka sopisi Artulle kuin nakutettu kesäpannaksi.

No, jos seuraavasta palkasta sitten tai jotain...
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Keskiviikkona, 27.04.2011 klo 09:38  
+
0
Me odotellaan vielä 4pawsilta tytöille ihania kankaisia solkipantoja, Pepin pantaa vähän jänskätän, toivottavasti se kangas on kiva. Mutta Jasmin pannasta tulee varppina aivan :love: ! Jasmin virallinen nimi on Yasmine Sweet ja siinä minni-kankaassa kun lukee se sweet, ni Jasmille ei tuukkaan minniä pantaan (ainkaan ihan eteen, hauska toki jos jossai vilahtaa), vaan se SWEET tuleekin siihen eteen. Ai vitsi ootan tuota kovasti!

Sitten CC:ltä on tulossa Pepille kaks pantsulia. Sielläki erityisesti toinen on mitä ootan ihan hulluna, Anukin tykkäs ideasta kovasti ja oon ihan varma, että ymmärsi mun kuvailut ja toiveet just eikä melkeen :hymy: Aijaijai, mistähän sitä malttia löytyis ootella!!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Keskiviikkona, 27.04.2011 klo 13:37  
+
0
Kuuska joo, jos kaikki menee nappiin, niin syyskuussa meillä tassuttelee rhodepenneli. :love:

Ja huomasin nyt samantien, et mun on pakko iskeä itseni ostolakkoon. :eek: Savulla on ehkä toistaiseksi tarpeeksi kampetta ja pitää säästellä sit uusiin kamppeisiin.. Noh, ehkä mä kestän.. :nauru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Keskiviikkona, 27.04.2011 klo 15:08  
+
0
^ Olikos teille nyt tulossa Pradan pentu?

Hupsista, yks 4Paws panta taas tulossa ja tilasin toisaalta alustavasti Armakselle lyhytvaljaat canicrossiin. Tänään jos laittaa mitat menemään, niin alle viikossa saisi valjaat kotia. :hymy:
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Keskiviikkona, 27.04.2011 klo 15:19  
+
0
SaMaJa, juu sellanen olis tilauksessa. :hymy:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Torstaina, 28.04.2011 klo 12:17  
+
0
Huh, pelastus! Tuli ihan hillitön kuume ja sain vieläpä ihan loistokkaan suunnitelman päähäni. Kirjuuttelin jo viestinki DD:lle, mutta kaikeksi onneksi huomasin just ennen lähettämistä, että Johannalla onki taukoa tilausten vastaanottamisessa. Toisaalta vois pantsun tilata jostai muualtaki, mutta toisaalta tahtoisin nimenomaan DD:n ku Sheballe möin sen yhden ja meille jäi vaan yks DD. Nyt huokasen hetken ja tuumailen, taidan nyt malttaa pari viikkoa ja laittaa toukokuussa sitten tilausta tuohon pantsuun jos asia vielä vaivaa.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

jennikp

jennikp
Viestimäärä: 256

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Torstaina, 28.04.2011 klo 12:52  
+
0
Huhuu, täälläkin ollaan levottomana, edelleen... osa levottomuudesta katos eilen upean mahtavan ja ihanan Helmi-paketin myötä, sisältö oli suorastaan huumaava :love: odotan taas innolla ja onnella että pääsen kotiin ja lenkeille koirien kanssa, että päästään käyttämään niitä vermeitä :nauru:!

Huomenna jatkuu sekoilut, kun tulee Satulahuoneen ja toivottavasti myös CC:n paketti. Mutta Satulahuone tulee ainakin.

Tää kuulostaa varmaan jo aika sekopäiseltä mutta mua melkein jopa vähän harmittaa kun toi vappu tulee nyt viikonloppuna, olisin mieluiten laahustanut taas aamuin ja illoin koirien kanssa pitkin kylänraittia, että olisin saanut käyttää kaikkia ihania uutuuksia...mutta meillä on la-illalle menoa ja sanoin su-päivälle, varmaan lähdetään kaupungille vappuhulinoihin. Ja onhan meillä erittäin hyvä syykin, kun miehen kanssa tulee 10 vuotta täyteen yhteiseloa. Mutta silti, haluaisin vaan lenkkeillä koirien kanssa :lallati:

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Torstaina, 28.04.2011 klo 13:35  
+
0
Miten voi tulla tuplat 40min erolla.. :mietiskel:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 12:45)