Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 19.04.2011 klo 00:01

Koirien varusteet 3

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50

jennikp

jennikp
Viestimäärä: 256

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Torstaina, 28.04.2011 klo 13:41  
+
0
Mulla tilttas kone kun yritin postata ton ekan, ja kun avasin koneen uudelleen, se tarjos taas tota viestinlähetys-osiota, joten painoin taas lähetä :D se jumitti silloinkin mutta näemmä sit lähettä kahteen kertaan.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Torstaina, 28.04.2011 klo 13:45  
+
0
Ahaa joo.. :nauru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Torstaina, 28.04.2011 klo 17:47  
+
0
Tänään tuli DD! On se ihana :love: Ehkä snadisti iso, mutta koirakin on vielä alle vuoden, joten kaula voi hyvinkin vielä jykevöityä.

Innokas pantamalli. Aika tehokkaasti korvat edessä. Siksi halusinkin suht paljon sälää pantaan, että jotain vilkkuis


Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Torstaina, 28.04.2011 klo 17:55  
+
0
^ No jo on nättejä kumpainenki! Tosi hieno panta.

Meillekki tuli tänään yllärinä 4pawsin paketti, jeee! Semmonen pieni erehdys oli käyny, että pannat oli puolkurria vaikka tilasin solkena. Noh, onneksi ne on niin ihania, että ei tartte alkaa valittaan :nauru: Ainoo vaan, että soljellisille oli se tarve nyt, mutta ei voi mitään.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Torstaina, 28.04.2011 klo 17:57  
+
0
Ei vitsi täällä on kaikilla ihania pantoja koirilla! :aurinko: Mulla on menossa kamala pinkki-kausi [omissa vaatteissa ja muissa jutuissa], eikä avo anna mun hankkia Milolle mitään sen väristä [paitsi on sillä itse asiassa Hurtan pinkki remmi ja heijastinpanta :shifty:], kun pojat ei kuulemma käytä pinkkiä. :nauru: Onneksi tulevalle [tosin ei vielä ole mitään tietoa koska se tulee, viimeistään ensi vuoden alussa] tyttökoiralle voin sitten ostella vaikka mitä kivaa ja söpöä tyttöväristä juttua. :enkeli:
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Torstaina, 28.04.2011 klo 18:47  
+
0
Upea tuo DD:n panta :eek: Pakko saada Adalle tuollainen!
Ada sai tänään PopDogilta postia, Betty Boop -juoksuhousut. Ada ei oikein osannut suhtautua niihin aluksi, vaan seisoi muutaman minuutin koipi ilmassa :nauru:
(Viestiä on muokattu torstaina, 28.04.2011 klo 18:47)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Torstaina, 28.04.2011 klo 21:38  
+
0
No voi Adaa.. :nauru:
Ja onpas kyl ihan mieletön tuo DD.. :eek::love:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Perjantaina, 29.04.2011 klo 15:56  
+
0
Laitanpas linkkeinä kun ovat niin isoja nuo kuvat enkä jaksa pienentää:

Pacman-haamuja!
Lisää haamuja!

Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Perjantaina, 29.04.2011 klo 19:18  
+
0
^iih! vähänkö söpö!
Ensiviikolla tulee sitten se meidän teetetty panta... toivottavasti se sitten sopii... jännittää!

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Perjantaina, 29.04.2011 klo 20:41  
+
0
Tomo sai tänään postia:


DD-panta


kodinvaihtaja-CC
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Perjantaina, 29.04.2011 klo 20:43  
+
0
Hienosti sopii Tomolle tuo yksinkertainen DD!
Ja ihku on CC:kin :aurinko:
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Perjantaina, 29.04.2011 klo 20:52  
+
0
Mä rrrakastan tota vihreää parkkia. :love: Se on ihanan väristä. Toi DD-panta tais päästä saman tien suosikkien joukkoon. :nauru:
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Perjantaina, 29.04.2011 klo 21:32  
+
0
Toi Tomon vihreä panta on erikoinen värivalinta mutta sopii kuin pää nenään Tomolle. :hymy: Munkin oli pakko lisätä meidän Helmitilaukseen pikkupojille tollaset basic-pannat. Yksinkertianen on välillä in! :aurinko:

Helmipantatilaus kasvoi taas hiukan. Oli pakko lisätä Sheballe niittitimanttihässäkkäpanta, vinttimalli 8cm leveä. Ja hyvä niin, koska tytölle ei ole tulossa mitään Helmijuttuja, paitsi yksi vaivainen hihna. :hymy:

Onko kellään kokemusta BOT-patjoista? Mä mietin että turhaan ei viitsisi ostaa kun Lexankin kokoinen maksaa 215e ja Kustin kokoinen 155e. Lexalla nyt on toi verkkoloimi mutta mä nyt ajattelin hankkia Kustille ja Aapolle kans omat loimet tai sitten vaihtoehtoisesti pedit. Voishan sitä tietty hankkia yhden ison pedin missä kukin saisi nukkua ja sitten jokaiselle oman loimen. Muuten käyttäisin Kustilla Lexan loimea mutta Kusti ei tykkää siitä yhtään kun se on aivan liian iso sille.

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Perjantaina, 29.04.2011 klo 21:33  
+
0
Aku sai Megaeläimestä uuden nahkapannan. :love: Oli sitten pakko ostaa kanssa samaa sarja olevaa nahkahihna, sain syyn heittää vanha mäkeen.

Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped
(Viestiä on muokattu lauantaina, 30.04.2011 klo 14:03)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Perjantaina, 29.04.2011 klo 22:12  
+
0
Monnalta on lähtenyt mopo käsistä :nauru:

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Perjantaina, 29.04.2011 klo 22:29  
+
0
Uskallanko kysyä, kuinka monta pantaa Monnalta löytyy koirille ja mihin ihmeeseen ne mahtuu säilyttää. :eek:

Halua köyhänä ihmisinä edes ajatella paljonko on rahaa upponut panta/hihna-hankkeisiin... Täällä puolen vuoroin kauhistellaan ja naureskellaan, kun joillakin on varaa ja itse saa hampaita kiristellen ostaa koiralle upouudet vermeet 60 € yhteishintaan ehkä kerran viidessä vuodessa. Onneksi ei ole kuin yksi koira toistaiseksi. :nauru:

Eikä tietenkään pahalla, pahoittelen jos loukkasin. :shifty:
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

Sanni

Sanni
Viestimäärä: 1032

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Perjantaina, 29.04.2011 klo 22:40  
+
0
Kertoisiko joku, mistä löytyy kestävä ja kaunis (ei kukkia eikä muitakaan hurlumheitä) hihna, jossa ei ole jumalattoman isoa kiinnityslukkoa? Meillä on muuten vallan mainio nahkahihna, mutta se solkiosa painaa tuon neidin kokoon liikaa. Selvästi häiritsee koiraa mukana roikkuessaan. Pää kallellaan haistelee ja vinossa kulkee, jos solki on väärässä kohdassa. Olen yrittänyt löytää pienempisolkista, mutta kun ei tuu vastaan missään.
"Jotta säilyttäisi todellisen suhteudentajun omasta tärkeydestään, jokaisella pitäisi olla koira palvomassa häntä ja kissa, joka jättäisi hänet huomiotta."
http://vilmaneiti.blogspot.com/

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Perjantaina, 29.04.2011 klo 22:42  
+
0
^Hollolan nahkapaja? Tai joku pantanikkari?
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Perjantaina, 29.04.2011 klo 22:53  
+
0

Kettuprinssi kirjoitti:


Halua köyhänä ihmisinä edes ajatella paljonko on rahaa upponut panta/hihna-hankkeisiin... Täällä puolen vuoroin kauhistellaan ja naureskellaan, kun joillakin on varaa ja itse saa hampaita kiristellen ostaa koiralle upouudet vermeet 60 € yhteishintaan ehkä kerran viidessä vuodessa. Onneksi ei ole kuin yksi koira toistaiseksi. :nauru:

Eikä tietenkään pahalla, pahoittelen jos loukkasin. :shifty:


Ei niitä kannata laskea :nauru: Itsekin suhtauduin ennen kriittisesti "turhien" varusteiden hankkimiseen, mutta nykyään löytyy jonkun verran bling blingiä omistakin kaapeista :shifty: Tosin ei siinä mittakaavassa kuin monilla muilla, mutta siihen kyllä pyritään :nauru: Jotenkin tuohon vaan addiktoituu, aina on saatava uusia vermeitä, ja tietysti mielellään koko laumalle mätsäävä kokonaisuus. Nuo ovat tavallaan keräilykohteita, ja moni joutuu varmasti näkemään vaivaa että kaikki varusteet pääsevät edes käyttöön. Silti se on vaan niin kivaa suunnitella uusia varusteita.
Ainahan tuollaiset ylimääräiset menoerät ovat jostain pois, ja itse olen joutunut rajoittamaan esim. omien vaatteiden ostoa ihan minimiin.
Oli mullakin ennen käytössä samat pannat ja hihnat toistakymmentä vuotta, mutta kas vain, nykyään en ikinä kelpuuttaisi niitä ihmisten ilmoille:shifty:
(Viestiä on muokattu perjantaina, 29.04.2011 klo 22:54)

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KOIRIEN VARUSTEET 3 - Perjantaina, 29.04.2011 klo 22:54  
+
0
Kettuprinssi On niitä muutama. :hymy: Ja laitan koko ajan lisäkoukkuja uusille vermeille. Mä säilytän toistaiseksi kaikkia pantoja eteisessä. Nyt raivaan yhden kaapin kokonaan koirien vaatteille. Mies saa luovuttaa yhden vaatekomeronsa koirien vaatteille, koska koirien talvivaatteet tarvitsee kunnon säilytystilat. :lallati:

Sanni Nahkahihnan, ihan yksinkertaisenkin, saat ihan keltä vaan pannantekijältä, kuka tekee nahkavermeitä. Meille esim. tulossa 7 Helmi-parkkihihnaa ompelepäillä ja jokaiseen laitetaan tottakai lukko käyttäjän koon mukaan.

Ja mun mielestä Vanis ja Sonik ovat hyviä esimerkkejä, että myös karvakasoille voi ja kannattaa hankkia hienoja vermeitä. Kun moni aina vetoaa koiran pitkäkarvaisuuteen, että ei kannata kun ei näy, mutta kyllä ne sieltä aina välillä pilkahtelee. :nauru:

Mä ajattelin jostain ihme syystä vielä vuosi sitten, että mittatilausjutut ovat vain vinttien juttuja. En ollenkaan tiedä miksi. :eitietoo: Näin vain ajattelin. Mutta selvisipähän mullekkin että myös ei-vinteille voi yhtälailla hankkia mittatilausjuttuja ja vaikka ihan niitä vinttimallin pantoja. Mä en pukisi omille koirille enää valmispantoja/hihnoja/valjaita. :paapatus: Vaatteetkin on siinä ja siinä. Pomppa nyt niin hyvä valmisvaate, että kelpuutan ja Hurtatkin menee mutta ehdottomasti olen enemmän mittatilausvaatteiden kannattaja.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 29.04.2011 klo 23:08)

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28209
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 09:45)