Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 10.05.2013 klo 19:05

Koirien varusteet 6

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

KOIRIEN VARUSTEET 6 - Perjantaina, 10.05.2013 klo 19:05  
+
0
Ja pulina jatkuu uudessa ketjussa. :)

Listausta yleisimmistä pantanikkareista linkkeineen.
-DesignDog
-Helmi-panta
-Satulahuone
-Kanashop
-CC & Noble
-4paws
-Ebba + Albus
-Ämmä-panta
-Idi's boutique

Lista kopioitu edellisestä ketjusta, lisää tekijöitä saa tuoda julki halutessaan niin lisätään listaan. Myös koiran vaatevalmistajia saa listailla!

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Perjantaina, 10.05.2013 klo 21:58  
+
0
Pöh, se olikin jo listassa
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu
(Viestiä on muokattu perjantaina, 10.05.2013 klo 21:59)

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Perjantaina, 10.05.2013 klo 22:42  
+
0
Wulffi´s Collections ainakin uupuu listasta.. :hymy:
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Lauantaina, 11.05.2013 klo 12:29  
+
0
Lisätään vielä alkuun vähän ohjeistusta ketjun tarkoituksesta.

Tämä ei ole mainostuskanava, vaan käyttäjien kokemuksien ja kuvien jakamiseen tarkoitettu ketju. Omia tekeleitäkin saa toki esitellä, mutta niiden markkinointi ei ole sallittua.

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Maanantaina, 13.05.2013 klo 19:54  
+
0
Viime torstaina tilasin IloWillasta ja tänään tuli vastaus että 3-4 vko kestää toimitus :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Maanantaina, 13.05.2013 klo 20:02  
+
0
^Senkin ryökäleet, kun höyrysitte siitä iloWillasta. Melkein jo tilasin vaikka ja mitä, mutta sitten tulin järkiini ja totesin, että sata kertaa huipumpi, halvempi ja ennen kaikkea persoonallisempi on Angatin vanha treeniliivi, jota varten tilasin Lappalaiskoirat ry:ltä brodeeratut rotumerkit.
Nyt mä oottelen ihan liekeissä kunhan ne merkit tulee ja saan sen liivin niin sitte mulla on maailman pähein itse tuunattu treeniliivi, ni ! :ylpea:.

Voin sitte laittaa siitä kuvamatskua :lallati:.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Maanantaina, 13.05.2013 klo 20:07  
+
0
^Niinpä! Syytetään hypophreniaa, eikös se sen linkin laittanu? :nauru: :shifty: Olihan sieltä pakko tilata... Reppua mulla ei oo ollenkaan, ja sit tietty tiimi-laukku (ja schipperke kello!) :love:
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Maanantaina, 13.05.2013 klo 20:12  
+
0
Mä tilasin sunnuntaina ison kasan tavaraa Peteltä. Oikeesti piti tilata vaan pissa-alusia pennulle, kun ne on siellä paljon halvempia kuin paikallisissa liikkeissä. Sit huomasin kampanjan korottomasta maskuajasta ja tilasin muutakin "pakollista" eli Tillille häkin autoon, Miimille lohiöljyä ja Plaque Offia, kuivalihaa 5 kg kaverin kanssa puoliksi, yhden lelun ja kakkapussijemman. Siis ei oikeasti mitään turhaa.:jjei:
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

jemblen

jemblen
Viestimäärä: 98

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Maanantaina, 13.05.2013 klo 22:06  
+
0
Kuinka kauan suurinpiirtein teillä on kestänyt toimitus Peten koiratarvikkeesta tilattaessa?
kääpiösnautserinarttu "Mila" - s. 24.03.-13
kääpiösnautserinarttu "Juno" - s. 21.03.-14

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Maanantaina, 13.05.2013 klo 22:07  
+
0
^Pari päivää. Jos nyt pistäisin tilauksen, ylihuomenna voisi hyvinkin olla jo kotipostissa. Aika nopeasti tulevat jos vain tavaraa on.
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Maanantaina, 13.05.2013 klo 22:12  
+
0
Mulla on aina tullu peteltä ihan törkeen nopeesti tilaukset. Jos oon tilannu maanantaina, niin kyllä keskiviikkona on ollu jo perillä.

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Maanantaina, 13.05.2013 klo 22:15  
+
0
Mä laitoin tilauksen Petelle eilen (siis sunnuntaina) ja tänään tuli ilmoitus, että lähetys on viety postiin. Veikkaisin, että on viimeistään keskiviikkona omassa Postissa, ehkä jo huomenna.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

jemblen

jemblen
Viestimäärä: 98

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Maanantaina, 13.05.2013 klo 22:17  
+
0
Jaa no pitääpä sitten harkita tässä tilaamista. Ainostaan se kyllä häiritsee, kun olisin limen värisen pannan ja taluttimen halunnut mut tuolta ei löyty mätsääviä. Täytyy ne sitten varmaan muualta etsiä.. :roll:
kääpiösnautserinarttu "Mila" - s. 24.03.-13
kääpiösnautserinarttu "Juno" - s. 21.03.-14

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Maanantaina, 13.05.2013 klo 22:25  
+
0
millainen panta olisi pitkäkarvaiselle koiralle paras? olen nyt miettinyt nahkaista puolikurraa, jos talouteen koira tulee :) olisiko se sellainen, ettei ainakaan turkkia katkoisi tai tekisi sille muuten hallaa?
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Maanantaina, 13.05.2013 klo 22:25  
+
0

Aduro kirjoitti:

^Niinpä! Syytetään hypophreniaa, eikös se sen linkin laittanu? :nauru: :shifty: Olihan sieltä pakko tilata... Reppua mulla ei oo ollenkaan, ja sit tietty tiimi-laukku (ja schipperke kello!) :love:


Hei nytnytnyt.. Katos vähän kenen päälle sitä syyllisen viittaa asettelet :paapatus: :nauru:


Mullakin on aina tullu Peteltä tilaukset parissa päivässä. Tällä hetkellä oottelen sieltä sitä viime ketjussa mainittua kirahvikuosista fleksiä ja pöllökuosista kakkapussi-jemmaa :shhh:
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Maanantaina, 13.05.2013 klo 22:34  
+
0
^Mä tilasin kans just Peteltä. Pari kakkapussi jemmaan tulee (yllättäen myös pöllö-kuosia), pennulle oma viltti sekä namipussi. Ei kesällä viiti aina treeniessun kanssa viilettää :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

jemblen

jemblen
Viestimäärä: 98

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Maanantaina, 13.05.2013 klo 22:40  
+
0
Mua niin ärsyttää, kun mistään ei löydy nahkapantaa&hihnaa limevihreenä ja viel niin et ne on oikeesti saman väriset. Aina löytyy kiva panta tai hihna, mut mikään ei mätsää. Phyh sanon minä.. :roll:
kääpiösnautserinarttu "Mila" - s. 24.03.-13
kääpiösnautserinarttu "Juno" - s. 21.03.-14

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Maanantaina, 13.05.2013 klo 22:40  
+
0
Sheba sai taas kerran pari uutta takkia. W-Woolilta ihanan heleän vaaleanpunaisen kevyttoppiksen ja sekä öljykangastakin. Tai siis en tilannut vaan ostin uudet kaverilta pois kun oli liian pieniä sen koirille.

Miana Mulla kans paha tapa tilata koirille monesti laskulla. Klarna-lasku ja tili ovat varsin käteviä jos ei ole just sillä hetkellä rahaa. :viheltel:

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 08:29  
+
0
Wallen, mulla on vähän isompi koira kun mitä sulle on tod.näk. tulossa, mutta karvaa löytyy suhteessa yhtä paljon :hymy:.
Olen tykkäillyt nahkaisesta sekä kankaisesta (tarpeeksi kapeasta ettei tule niskatuki-efektiä) puolikuristavasta pannasta, joko ketju, nylon- tai nahkakurralla. Kangaspäällysteinen nylonkurra sekä nahkakurra ovat ainakin sellaisia etteivät katko karvaa.
Täältä dogster.fi löysin sopuhintaan tosi nättejä puolikuristavia, nahkakurralla eikä paha hinta todellakaan. Meillä on yksi ja se on mun lemppari käyttää tolla lapinkoiralla, aion tilailla piakkoin toisenkin.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 09:43  
+
0
Minä laitoin eilen Satulahuoneelle tilausta solkipannoista. Kyllä on mennyt pitkän pitkä aika siitä, kun on viimeksi uusia pantoja tullut ostettua. Tässä välissä on tullut remmejä ja valjaita vain. Mutta Ilo-reppanallakaan ei ole solkipantaa lain ja sitten toki Pessille pitäisi olla samaa sarjaa... :shifty:
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28204
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään3
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 02.05.2024 klo 23:15)