Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 10.05.2013 klo 19:05

Koirien varusteet 6

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 12:17  
+
0
Monna, mä en yleensä osta koirille (enkä muutakaan, jos mahdollista) laskulla mitään. Nyt vaan ois noita pakollisia hankintoja ja rahat vähän tiukalla (Miimin sairastelu on hyvin syönyt tiliä).
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 12:26  
+
0
Mie hankin ihka ensimmäisen grippiliinan vaaleanpunaisena ja se on niiiin söpö :love:

// On-sana jäi välistä..
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017
(Viestiä on muokattu tiistaina, 14.05.2013 klo 12:26)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 12:41  
+
0
Mä kanssa ostin ekan gripin. Tosin se on sellanen 3m ja aattelin sitä käyttää tuolla jäljellä.
Tottiskentälle pitää kans ostaa sit lyhyempi, ehkä metrinen grippi vielä. :shifty:

Hirmuisesti kutittelis tilata tolle Savulle joku kiva designdog pehmonahkanen pantsu kesäväreissä, mutta yritän nyt pitää itteni kurissa.. :nauru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 13:23  
+
0
Mä haluaisin kanssa uuden pistolukkopannan cockerille, sillä ei ole yhtään kunnollista sellaista. Ajattelin että olisin tilannut Ebbalta&Albukselta, mutta niiden pantoja näyttäis saavan valmiina Peteltäkin nykyään, ja melkein samaan hintaan kun mitä tulee tilattuna postareiden kaa. Ja kuositkin ovat kivoja. Hmm... Tietenkin tilaamalla sais juuri sen omanlaisensa, mutta silloin joutuu odottamaan... Katselin myös teidän innoittamana Niinan pantapuodista nauhoja, ja sieltä löytyi myös pari kivaa. Minkälaista on kädenjälki ollut sieltä tilattaessa?
Sitten haluaisin nahkavuorellisen solkipannan jossa joku kiva nauha/kangas päällä seropille, meidän Joken luotto-panta alkaa vetelemään viimeisiään. On vaan ollut maailman paras, ihanan pehmeää konjakinväristä nahkaa, vinttarimallinen ja juuri oikean kokoinen. En tiedä keneltä lähtisin tilaamaan jotta saisi yhtä kestävän ja pehmeän ja siistillä kädenjäljellä olevan pannan. Ja vielä kohtuuhintaisen.
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 14:47  
+
0
^Meillä on pari puolikuristavaa kangaspantaa Niinan pantapuodista, ja olen ollut laatuun todella tyytyväinen.Toimitusaika on ollut erittäin kohtuullinen, eivätkä hinnatkaan päätä huimaa, ja tosiaan nauhojen lisäksi on valikoimassa aivan ihania kankaita.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 14:58  
+
0
Mulla on metrinen grippi ihan koeliinana ja se on kyllä siihen näppärä, ei tarvii miettiä mitä sillä kaikella hihnalla tekis.
Rise to reset the world.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 15:32  
+
0

nnora kirjoitti:

Wallen, mulla on vähän isompi koira kun mitä sulle on tod.näk. tulossa, mutta karvaa löytyy suhteessa yhtä paljon :hymy:.
Olen tykkäillyt nahkaisesta sekä kankaisesta (tarpeeksi kapeasta ettei tule niskatuki-efektiä) puolikuristavasta pannasta, joko ketju, nylon- tai nahkakurralla. Kangaspäällysteinen nylonkurra sekä nahkakurra ovat ainakin sellaisia etteivät katko karvaa.
Täältä dogster.fi löysin sopuhintaan tosi nättejä puolikuristavia, nahkakurralla eikä paha hinta todellakaan. Meillä on yksi ja se on mun lemppari käyttää tolla lapinkoiralla, aion tilailla piakkoin toisenkin.



kävin tänään yhdessä eläinkaupassa ja päätin, että tuollaisen nylonisen puolikurran ostan :) nahkahihnaa ajattelin, mutta täytyy miettiä vielä nylonisen väliltä. toisaalta nahkainen olisi kiva, mutta pitää vielä katsella, jos nyt poika vaan kotiutuu meille!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu tiistaina, 14.05.2013 klo 15:33)

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 17:02  
+
0
Hups, meni vähän överiksi.. Vanha flexi alkoi pitää epäilyttävää ääntä, joten sorruin ostamaan alennusmyynnistä keltaisen isojen rekkujen nauhaflexin. Mutta onpas vaan kiva!

Sen lisäksi ostin kirpparilta kevätpantahihnasetin tuolle koiralle. Nyt taas sitten jotain rotia tähän touhuun, ja mitään muuta en osta ennen heinäkuuta! Vanhoistakin pitäisi hankkiutua eroon, kun noita epäkäytännöllisiä ei vaan tule käytettyä..

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 18:05  
+
0
Muutama kuva meidän tyttöjen varusteista :) Kaikkea ei saa näkymään kuin pöydälle levittäessä :nauru:



Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 18:23  
+
0
^ Ompas pirteän näköista varustetta. :aurinko:

henh

henh
Viestimäärä: 1158

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 19:11  
+
0
^^ Niin montakos koiraa sulla onkaan? :nauru: Onko toi levee vyö manmatin juoksuvyö? Se missä on ne jalkalenkit?
Dalmatiankoira Jali -11
Muistoissa seropi Piki

blogi

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 19:49  
+
0
Aduro (tähän sellainen kuolaava hymiö..)
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 20:52  
+
0
Ööö.. mä oon sanonut tän ennenkin, mutta mun koirilla on tyyliin pari pantaa ja pari hihnaa:nauru: Ostaisin vaikka ja mitä mutta rahat ei kaikkeen riitä. Aapolle ostin hiljattain Ebba ja Albuksen puolikurkkarin jota olin himoinnut jo pitkään. Taaville himoitsen myös E & A pantaa mutta koot on loppu siitä mitä sille haluaisin. Hihnoja kummallakin on kahdet, yksi vakikäytössä ja yksi varalla.
Edelleenkin haluaisin Taaville leveemmän (pari senttisen) grippi-hihnan, mutta en oo nähnyt niitä missään. Aapolla on grip ja erittäin hyvä jopa paljaaseen käteen. Ja kestävä hihna.

Peteltä myös mulle tullut tilaukset aina tosi nopeesti. Ihan parissa päivässä yleensä. Tilaan sieltä lähinnä ruokaa tolle junnulle, mutta joskus tulee tilattua muutakin mitä tarttee.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 21:28  
+
0
henh: On joo :) Ja kaksi koiraa tällä hetkellä, kolmas tulossa :nauru:

Eepi: Teetä? E&A pannat maksaa saman verran valmiina kuin teetettynäkin (siis jos pannat on keskenään samanlaiset) ja grippejäkin saa kivasti D&C:ltä suoraan :)

monna: Itse kun ei kauheen pirteitä värejä osaa käyttää niin koirilla sitten voi :nauru:

Tuosta puuttuu vielä molempien sadetakit ja talvitossut, Mangon vetovaljaat, ja Kirsikan talvitakki + heijastinliivi jotka on kesän ajan vaatekaapissa varastossa :nauru:
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

henh

henh
Viestimäärä: 1158

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 21:40  
+
0
^No tunnistin :hymy: Mä en oo jotenki kuvista huomannu että se on noinki levee se selkäkappale. Vaikuttaa aika kivalta! Ilmeisesti on myös käytössä toimiva?
Dalmatiankoira Jali -11
Muistoissa seropi Piki

blogi

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 21:44  
+
0
^Joo. Musta se on tosi kiva että se on noin leveä, tukee siis hyvin. Tässä meidän versiossa ei toi kiinnitys mihin hihna laitetaan ole kilpailumallia (eli avoin) vaan sellaisella ruuvilla varustettu.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 21:47  
+
0
Mulla on myös tuommoinen Manmatin jalkalenkkivyö, se on hyvä! :peukku: Jokaisen euron arvoinen. Inhoan ajatusta siitä, että vyö alkaa nousta kohti kainaloita.. Ja jos koira kiskaisee kunnolla juuri, kun vyö on keskellä selkää - auts!

henh

henh
Viestimäärä: 1158

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 21:50  
+
0
Mistä te ootta tilannu? Pakko munki on toi kyllä ehkä laittaa tilaukseen, sen verran kauan oon haaveillu...
Dalmatiankoira Jali -11
Muistoissa seropi Piki

blogi

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 22:24  
+
0
^Mun on ostettu Vuokatin Huskysafarin eläinkaupasta :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: KOIRIEN VARUSTEET 6 - Tiistaina, 14.05.2013 klo 22:25  
+
0
Mä tilasin VUL:n postimyynnistä joskus 2010 keväällä. Ostin samalla myös vetonarun, mutta tuossa yhden koiran canicross-narussa on liian lyhyt/löysä jousto tämmöiselle isolle ja vahvalle koiralle, ainakin jos se vetää kunnolla. Toi jousto on tosi äkkiä tapissa, kun koira kiskoo hyvin. Pitäisi hommata uusi naru, mutta en oikein ole varma että mistä saisi semmoisen, jossa on tarpeeksi jäykkä ja pitkä jousto-osa. Lisäksi haluaisin ettei narussa ole metallilenkkiä, jolla se kiinnitetään vetovyöhön, koska se varmaan sattuu aika hitosti jos vahingossa räpsähtää koiran selkään..

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28242
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6353
Viestejä yhteensä545787
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 17.05.2024 klo 08:30)