Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 17:00

Koirien varusteet (hihnat, pannat, takit, valjaat)

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 58

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 00:37  
+
0
^ Auts :eek: Eihän siinä, kukin laittaa rahansa mihin tykkää eikä se ole toki keltään muulta pois :hymy: Mä olen itse taas ihan päinvastainen kuin monet tässä ketjussa, oon hyvin onnellinen jos meidän koirat pärjää elämänsä parilla pannalla (mustat, nahkaiset puolikurkkarit) ja hihnalla (mustat, nahkaiset) Mun mielestä ne on kaikkein hienoimmat :shifty:

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 00:43  
+
0

Angat kirjoitti:

Tuo Tigrun viimeisimmän viestin ensimmäinen panta :love:


Sopis teillekin ;) Mä en oo vielä osannu päättää tykkäänkö tuosta hulluna vai en. Siinä on harmaata "krokotiilin nahkaa" ja lantelit punokset + vuori.
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

nougatt

nougatt
Viestimäärä: 109

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Maanantaina, 05.07.2010 klo 10:37  
+
0
Koirien ihanat nimipannat tuli vihdoin pe. :love: Niin nätit, kesän väriset ja pehmeät. Nyt ollut kaulassa joka kerta kun on ulos lähdetty.. :hymy:

*Pieni sileäkarvainen portugalinpodengo Onni, s.-07
*x-rotuinen Foxi, s.-07
(Viestiä on muokattu maanantaina, 05.07.2010 klo 10:38)

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Maanantaina, 05.07.2010 klo 10:41  
+
0
^Ihan sikamakeet pannat! mistä tilasit? :) (en jaksa laiskana selata taakkepäin)
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

nougatt

nougatt
Viestimäärä: 109

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Maanantaina, 05.07.2010 klo 10:59  
+
0
^ kiitos, en voi itsekään olla ihastelematta noita. :hymy:
Tuolta Tuulenkoirien foorumilta löytyi tekijä, siellä kirjoittelee LindaS, niin ovat hänen tekemiään.
*Pieni sileäkarvainen portugalinpodengo Onni, s.-07
*x-rotuinen Foxi, s.-07

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Maanantaina, 05.07.2010 klo 11:01  
+
0
Aah, hän! :) mullakin on Lindalta Safialla yks panta :) tykkään kyllä kovin, vaikka olikin vain valmispanta, jonka ostin.

/ilmankos näyttikin pantojen tyyli niin tutulta : )
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16
(Viestiä on muokattu maanantaina, 05.07.2010 klo 11:02)

nougatt

nougatt
Viestimäärä: 109

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Maanantaina, 05.07.2010 klo 11:17  
+
0
^ juu, noi on kyllä mukavan kevyet, vaikka niissä ketjut onkin. Ja nahka on ihanan pehmeää, ei hierrä Onniakaan, koska sillä on lyhyt ja aika ohut turkki juuri kaulan alueella.
Nyt tiedän, että joskus voin häneltä tilata jotain lisääkin. :hymy:
*Pieni sileäkarvainen portugalinpodengo Onni, s.-07
*x-rotuinen Foxi, s.-07

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Maanantaina, 05.07.2010 klo 11:28  
+
0
^Suosittelen, on oikein hyviä ja henkilökin pantojen takana mukava persoona :) Ja voin kyllä yhtyä tuohon, että on kevyt ketjupannaksi. Ei takuta tuon pitkää turkkiakaan ja on mukavan pehmeetä nahkaa + kaiken lisäks hyvälaatusta.
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Maanantaina, 05.07.2010 klo 11:54  
+
0
Pistetään nyt tännekin kun on kolme uutta hihnaa koiralle. Pitäähän sitä nyt vähän kun kerran ihan itse tein! :jjei:


Jatkopätkä takapihan juoksutusnaruun


Mallia erittäin perushihna, mutta hyvä käteen


Tämä on oma suosikkini! Lyhyempi hihna jossa pannan vieressä tuollainen pieni lenkki. Siitä on hyvä napata kiinni jos tulee "tilanne" eteen.

Seuraavaksi ajattelin tehdä pari pantaa kun kerran kangastakin olisi kaapit pullollaan ja sopivia hihnoja ja renkaitakin löytyy.
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Maanantaina, 05.07.2010 klo 13:19  
+
0
nougattin koirien pannat on mielettömän ihanat. :love:

Fayn omatekemät hihnat kivoja. Erityisesti tykkään tuosta maastohihnasta. :hymy: Omaksi iloksesiko teet vai teetkö myös mittatilaustyönä? *himoitsee maastohihnoja omille koirille*

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Maanantaina, 05.07.2010 klo 17:30  
+
0

monna83 kirjoitti:


Fayn omatekemät hihnat kivoja. Erityisesti tykkään tuosta maastohihnasta. :hymy: Omaksi iloksesiko teet vai teetkö myös mittatilaustyönä? *himoitsee maastohihnoja omille koirille*



Omaksi ilokseni, mutta jos nyt joku välttämättä haluaa oman "Fayable" -hihnan niin materiaalikuluja/postitusmaksuja vastaan voin kyllä tehdä. Ompeleet ihan käsintehtyjä kaksinkertaisella ompeleella, eli ei välttämättä yhtä kaunista kuin koneellisesti tehty mutta kestää kyllä.
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

sufi

sufi
Viestimäärä: 639

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Lauantaina, 10.07.2010 klo 16:39  
+
0
Täällä, kun joku kauhisteli pantoihin ja muihin menneitä rahoja, niin meiksä hukkas tossa pari päivää sitten reilu sadan euron satsin teetettyjä remmejä+timanttipantoja :peukku:
Team Puikkonokat & Läskipäät

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Lauantaina, 10.07.2010 klo 16:49  
+
0
Minäkin haluan koiran jolle voi ostaa hienoja pantoja! (Vitsivitsi). Mutta oikeesti, ei tuolle paksuturkkiselle voi pantoja ostaa, kun ei se panta näkyisi kaiken tuon karvan alta. On minulla silti vieläkin haaveissa tilata yksi panta, tiedän tarkkaan millasen.. Se ois magee.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Lauantaina, 10.07.2010 klo 17:02  
+
0
Meillä sama ongelma kuin Nanakilla... Ei sen kaiken karvan alta näy enää mitään pantaa.

(sain muuten sydänhalvauksen äsken, tönäsin vahingossa vesipulloa niin että se melkein kaatui näppiksen päälle.. läikkyi tohon numeronäppikselle mutta kaikki onneks toimii :shifty: )
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Annny

Annny
Viestimäärä: 273

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 15:54  
+
0
Munkaan näiden turrien karvojen alta ei näy mitä niillä on kaulassa :nauru: Hurtan nahkaisia puolikurkkareita olen käyttänyt, mutta Lorella se pannan ketjuosa kuluttaa karvaa kaulasta inhottavasti. Agirodusta ostin pojalle berralta pastelli violettilla fleeceellä pehmustetun pannan ja ah, se pilkahtelee suloisesti noiden karvojen seasta :love: Luulin ettei se näy ollenkaan. Ehkä noille voi sittenkin ostella jotain kivoja koristepantoja :shifty:
"Anything your dog can do my Border Collie can do better ;)"

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Perjantaina, 23.07.2010 klo 21:07  
+
0
Sain tänään kuvat Desingdogilta pannoista, jotka nyt valmistuneet. Kuvat veti ihan sanattomaksi, niin UPEITA ne kaikki 8 pantaa olivat! Tekijäkin sanoi että Lexan panta on hänen tähän astisista tekeleistä se pantojen panta. :cool: Ja se onkin ihan mieletön. Ja kaikki muutkin pannat on jotain ihan uskomatonta. *odottaa kuin kuuta nousevaa että tulisivat äkkiä*

kadi

kadi
Viestimäärä: 839

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Perjantaina, 23.07.2010 klo 21:20  
+
0
Tietääkö joku, onko olemassa remmiä, mikä ei polta kämmennahkoja jos koira kiskasee? Mulla on tällä hetkellä käytössä (vanhat tosin) nahkahihnat ja tuo juniori ainakin saa aikaiseksi poltteet jos esim. keksii säikäyttää linnun ja loikkaa äkkiarvaamatta. Eli siis mun kokemuksen mukaan nahkainen ei ole hyvä. Vai onko?

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Perjantaina, 23.07.2010 klo 21:28  
+
0
^ Ei mulla vaan ole kyllä ikinä nahkainen hihna polttanut kämmeniä. Joku nailonhihna tekee sitä taas helpommin. Yksi tietenkin voisi olla sellainen pehmeä kangashihna jossa pehmustettu käsilenkki. Joskus talutin jotain koiraa sellaisella ja oli todella miellyttävä käteen. Ruma se hihna kyllä oli! :shifty:

muoks. Tuli mieleen Hurtan pyöreät nahkataluttimet. Ne ovat ihan älyttömän pehmeät käteen.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 23.07.2010 klo 21:30)

kadi

kadi
Viestimäärä: 839

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Perjantaina, 23.07.2010 klo 22:06  
+
0
Oiskohan noi meidän remmit sit niin vanhoja ja väsyneitä, sataan kertaan kastuneita ja huonosti hoidettuja, että siks polttaa. Kävin oikein kattomassa niitä, niin on vähän menneet sellasiksi 'kiiltäviksi'. Mut on noilla ikääkin. Toinen on mummukan mukana tullut, sen koko elämän palvellut (8 vuotta) ja toinen on mun ekan koiran, joka periytyi hetkeksi porukoiden koiralle ja sittemmin palautui takas meille. On silläkin ikää jo 6v..

Toi pyöree näyttäs kyllä hyvältä, ainut vaan, etten luota tikattuihin. Pitää olla punottu noi 'saumat'. Toinen mitä mietin, niin se hirvennahka-mikälie.. Mut mitenhän tollaset sit kestää. Jos on oikein pehmeetä nahkaa? Ettei oo sit 'naps', kun juniori spurttaa :D

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KOIRIEN VARUSTEET (HIHNAT, PANNAT, TAKIT, VAL... - Perjantaina, 23.07.2010 klo 22:18  
+
0

Annny kirjoitti:

Hurtan nahkaisia puolikurkkareita olen käyttänyt, mutta Lorella se pannan ketjuosa kuluttaa karvaa kaulasta inhottavasti.



Jokke tekee puolikuristavia nahkasella "ketjulla", meillä on sellanen perhoskoiralla käytössä eikä ole syönyt turkkia yhtään.

Kävin ostamassa Hugolle "pyhäpannan", jälleen kerran Jokken "vinttaripanta" mutta tällä kertaa soljella. Mustaa & punaista nahkaa ja niitit toki ;)
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 58
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28224
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545757
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265911
(Tilastot päivitetty viimeksi 12.05.2024 klo 01:30)