Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 27.05.2011 klo 15:55

Kukkujat 11

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 52

TwoBeans

TwoBeans
Viestimäärä: 1258

VS: KUKKUJAT 11 - Keskiviikkona, 08.06.2011 klo 22:23  
+
0
monna83, toivottavasti Lexa toipuu nopeaan ja lääkkeet tehoaa. On kyllä pojalla varmasti tukala olo, nämä helteet vielä päälle ja kaikki... Noita käärmeitä kohtaan tullut nyt kyllä ihan eri sortin inho ja kammo koiran myötä. Vaikka ei kai ne kyyn hampaat siellä omassa nilkassakaan hääviltä tuntuisi. Paranemisia sinne!


Hellevalituksesta/ -ihkutuksesta: Itse kuulun niihin, jotka viihtyy lämpimässä ja kitisee yli 20 asteen pakkasilla. Talvi sinänsä on ihan mukavaa aikaa sekin. En mäkään silti näistä yli 27 asteen helteistä niin piittaa, tulee niin vetämätön olo ja töissä on koko ajan hiki. Plus koiratouhujen kannalta mukavampi olisi jos hiukan olisi matalammat celsiukset. Pari kaveria on semmosia, jotka inhoo helteitä ja muistaa kyllä aina siitä valittaa, mutta empä mä ole nähnyt tarpeeksi siitä herneitä nenään vetää. Meitä on moneksi. Nyt näyttää siltä että Suomessa löytyy sopivaa ilmastoa sekä helteistä että paukkupakkasista nauttiville. Kivahan se on että on selkeät vuodenajat eikä sitä samaa +10 asteen vesisadetta 12 kuukautta.
- beauceron uros Laku 2/2013
- valkoinen paimenkoira Luna 6/2010
- shetlanninlammaskoira Eetu 2/1993 - 1/2007

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 11 - Keskiviikkona, 08.06.2011 klo 23:03  
+
0
Kukkunen täältäkin ennen iltalenkkiä.

keimun Aikulle toipumisrapsuja. Me täällä seuraillaan Manun vointeja tarkasti ja toivotaan ettei pahempaa iske.

myrkkulle ja Mindille hyvää kesälomailua, on muuten mukava lukea teidän kuulumisia pitkästä aikaa.

Onnea voitosta kiivilintu!

Moikka Lilith ja tervetuloa takaisin palstailemaan!

Kiitos kysymästä inni, Manu on nyt ollut jälleen kaksi yötä oksentamatta ja voi ihan hyvin. Eläinlääkärillä käväistiin maanantaina ja mitään tukoksia ym. ei löytynyt, lääkäri oli sitä mieltä ettei kattavampiin tutkimuksiin kannata edes lähteä... Kokeillaan nyt Antepsin-kuurin ja runsaampien ja useampien ruokintojen voimin eteenpäin. Manun ruokinnassa ei ole tapahtunut mitään muutoksiakaan mikä oksentelun olisi voinut aiheuttaa, ell epäili vain syystä tai toisesta nopeutunutta ruoansulatusta. :eitietoo: Voi Pepeä, paljon rapsuja sinne. Varmasti säikäytti oikein kunnolla, onneksi kaikki on nyt hyvin.

monna83, tsemppiä kovasti ja Lexalle paranemisia.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 11 - Keskiviikkona, 08.06.2011 klo 23:24  
+
0
Hui apua, kyyt on kyllä mun pelko numero 1!! Lexalle oikeen kovasti paranemisia!

Ja innin Pepelle kans paljon paranemisia!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 11 - Torstaina, 09.06.2011 klo 00:06  
+
0
Monnan Lexalle kovasti paranemisia! Toivottavasti ei oo kerenny mitää vakavampaa tulla :s

Jotenkin en oo koskaan osannu ite pelätä käärmeitä, en oo nähnyt yhtiäkään luonnossa livenä vaikka oon paljon maalla aikaa viettänytkin. Vain terraariosta katsellut ja koskenut, en sen enempää. En siksi kait osaa pelätäkään niiden puremia, itteeni tai koiraan. Hassua sinänsä. Ei ole vain lähipiiriin tai leejmmallekaan osunut tapauksia. Toivotaan ettei osu vastaisuudessakaan.

Mulla helpotti helle hetkeksi kun pulahdin pienesti vielä vähän kylmään veteen! Ei ollu mitenkään parasta, mutta hitsi että oli hyvä olo sen jälkeen vielä tunti parikin! Ihan eri tavalla virkistää tuollainen kuin joku kylmä suihku :)
Koetettiin pyöräillä Mindin kanssa 20 aikaan joku 20min, hyvinhän tuo vielä silloinkin läkähty, eihän sitä voi kunnolla edes lenkittää :s järvessäkin käytin välillä. Ei se puistossakaan eilen tehnyt muuta kuin meni heti makaamaan vaikka vain käveltiin sinne.
Perjantaina miehen mökille, jos se vesi rannassa viilentäis koiraakin silleen että onnistuis se kavereiden kanssa juokseminen paremmin :aurinko:

ousa

ousa
Viestimäärä: 477

VS: KUKKUJAT 11 - Torstaina, 09.06.2011 klo 06:55  
+
0
Lexalle paranemisia! Täällä on käärmeet noussee teille asti. Kolme kyytä (ainaki) nähty kahen päivän aikana pyörätiellä. Saaki olla entistä varovaisempi ku koiran kans käy lenkillä.

Ulkona on vähä turhan kuuma mun makuun. (Ja liikaa mäkäräisiä. Kaitpa mää maistun niitten mielestä niin pahalle, että ne ei syö mua vaan keskittyy pörräileen ympärillä. :nauru: )
Jos sitä tänään oikeesti kävis ostamassa aurinkorasvaaki niin vois olla paremmin ulkonaki. Mää nimittäin välillä kärähän ennemmin auringossa entä ku rusketun. Pihallaki ois tekemistä vaan nyt on voinu hyvän syyn varjolla siirtää hommia myöhemmäksi.. :viheltel:

muoks. kirjotusvirhe
tassun jälkiä seuraten..
(Viestiä on muokattu torstaina, 09.06.2011 klo 06:56)

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: KUKKUJAT 11 - Torstaina, 09.06.2011 klo 06:59  
+
0
Mä bongasin eilen yhen kyyn, onneks olin yksinäni lenkillä enkä koiran kanssa! Autotien viereisessä ojassa se vaan köllötteli...hrr..

Eilen tuli myös maattua rannalla kuusi tuntia (kaverin muksujen kanssa <3) enkä oo yhtään ruskettunut! Ärsyttävää..
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 11 - Torstaina, 09.06.2011 klo 08:12  
+
0
Se on doomsday tänään. 30 vee tulee täyteen :(.

Tulin töihin, aloin laittamaan kahvia, niin eikös taas joku torvi ollut tunkenut muovilaatikossa ruokaa biojätteisiin! Voi jee, kyllä kato leikkaa, koska ruoka on siellä muovin sisällä, niin sen voi laittaa sinne, koska ruoka maatuu? :D
Olin ilkeä ja tulostin lapun keittiöön, että muovi ei ole biojäte oikein isolla ja pienemmällä et turha huijata itseäsi laittamalla ruokaa muovikelmuissa tai kääreissä sinne vihreään säkkiin....

Vois kattoa jos sais liput Kung Fu Pandaan viikonlopulle :)

muoks. pitikin vielä tulla lisäämään pikaisia paranemisia Lexalle! Hirveästi vissiin nyt sit noita pirhanan luikeroita liikenteessä sielläpäin, ei kiva :(! Voimia!
(Viestiä on muokattu torstaina, 09.06.2011 klo 08:14)

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: KUKKUJAT 11 - Torstaina, 09.06.2011 klo 08:12  
+
0
monnan Lexalle paljon paranemisia, toivottavasti munuaisille ei ole käynyt pahasti ja koiruus paranee nopsaan. Tuntuu että nuita kyitä on nyt liikkeellä ihan urakalla, eilen olin pyöräilemässä niin tiellä luikersi 3 kyytä. Tuo on kyllä ollut aina sellainen paikka jossa kyyt viihtyy mutta itselle oli ensimmäinen kerta kun niitä siinä näin. Olin varmasti näky, huusin kuin syötävä ja nostin jalat varmaan korviin kun yritin mahollisimman nopsaan ohitella ne lierot.
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: KUKKUJAT 11 - Torstaina, 09.06.2011 klo 09:03  
+
0
Paranemisrapsutuksia Lexalle! Toivottavasti munuaiset ei ole pahasti vaurioutunut.

Pepelle samoin rapsutuksia, onneksi selvisitte säikähdyksellä!

Ihanaa, että täällä on kohtalotovereita tosiaan! Ne tuntuu olevan niin harvassa. Oli se syy sitten mikä tahansa, niin tosissaan kyllä pitäisi olla oikeus olla tykkäämättä kuumuudesta ja myös yhtälainen oikeus valittaa siitä kuin valtaosalla talvella. Tämä nykykesien kuumuus on kyllä jo ihan epäinhimillistä vaikkei päivittäistä migreeniä oliskaan. Ei jaksa tehdä mitään, hiki valuu silti koko ajan ja on paha olo. Juon vettä 4-5 litraa päivässä hellepäivinä muttei se tunnu oloa parantavan, silti on koko ajan jano. Miettii vaan niitäkin vanhuksia ja muuten heikompi kuntoisia, miten selviävät eivätkä heikoimmat selviäkään. Eläimet ja kaikki. Ja kun sitä hellettä ei pääse mihinkään pakoon. Meilläkin on nytkin sisällä 28 astetta lämmintä vaikka kesä on vasta aluillaan. :(
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 11 - Torstaina, 09.06.2011 klo 10:30  
+
0
Ellikeksille oikein :aurinko: synttäripäivää!!

Hyiii, elkää puhuko käärmeistä! Mää en oo koskaan nähny käärmettä maastossa, siis ainoastaan turvallisesti lasin takaa. Nyt meinaa alkaa valuun paniikkikyyneleet kun teiän juttuja vaan luen... :nolo: :ylpea: Jos näkisin käärmeen jossain omalla reitillä, niin en varmasti enää uskaltais yksin kulkee siitä kohin. Vaikka kuinka tiiän, että ne epelit liikkuu, mutta silti.

Jees, vaan lähenpä hakeen Jasmiinia ja kuskaan sitä uintitreffeille! Toivottavasti on kivaa ja neiti innostuis uiskentelemaanki vaikka Peppi ei oo sitä kannustamassa.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 11 - Torstaina, 09.06.2011 klo 10:53  
+
0
Onnea ellikeksille! :aurinko: Mä oon jotenkin mieltänyt sut nuoremmaksi :shifty:

monnan Lexalle paranemisia. En ole koskaan kohdannut kyytä, mutta siltä mua pelottaa ihan hirveästi ne. Oon melkein hysteerinen metsässä ja käsken noi aina takasin polulle jos jäävät jonnekin pusikkoon hengaamaan.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 11 - Torstaina, 09.06.2011 klo 11:21  
+
0
Kiitos!

^ niin, noh, mulla nyt mitenkään juttujen taso ja ulosanti varmaan kovin aikuismaista olekaan ;) Henkinen ikä siinä jotain yli 20 ja joskus yli 80, riippuu tilanteesta ;)

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: KUKKUJAT 11 - Torstaina, 09.06.2011 klo 11:57  
+
0
Ellikeksille paljon onnea! :aurinko:

Lexalle paranemisia!
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KUKKUJAT 11 - Torstaina, 09.06.2011 klo 12:09  
+
0
Paljon onnea Ellikeksi!
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KUKKUJAT 11 - Torstaina, 09.06.2011 klo 12:49  
+
0
Paljon voimia monna83 Lexalle! ja mukavaa syntymäpäivää ellikeksille :aurinko:

Myö ollaan yritetty bongailla kyitä, mutta ei oo löytynyt ei, vaikka käyty kaikkilla siellä missä ihmiset sanoneet nähneensä paljonkin :mietiskel:
Livenä en koskaan ole kyytä nähnyt ja näin herppi ihmisenä kiinnostaisi kovasti, muttei uitenkaan puremat.

Aivan älyttömän kuuma ilma! Tara räpyttelee päätäsä kokoajan (korvat kutiaa?), ja nuolee tassuja. Pari päivää etutassua linkkas, mutta nyt näköjään astuu jo hyvin. Ei jaksais koiraa vahtia ja komentaa kun pääkipu sietämätön ja kuuma.. kaiken kruunaa ampiaiset jotka tulee sisälle ja jos erehyt parvekkeelle menemään ottamaan aurinkoa, niin nämä jätti-isot ampparit hyökkää ja eivät meinaa kuolla millään! Hrr.. :mad:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: KUKKUJAT 11 - Torstaina, 09.06.2011 klo 13:44  
+
0
ellikeksille hyvää synttäriä! Ja monnan Lexalle pikaisia paranemisia!

Aloin tässä pohtimaan, että oonko mä oikeesti täysin elämätön parikymppinen. Facebookissa vanha kaveri kommentoi mulle, että pitäiskö mun hankkia joku sosiaalinen elämä kun oon aina lenkillä, treeneissä, ratsastamassa, töissä tai vaihteeksi lenkillä :eitietoo: Onko muut koiranomistajat kohdanneet tällaista elämänkatoamiskierrettä? Mun omasta mielestä kyllä tuntuu, että mulla on ihan hyvä ja sisältörikas elämä, mutta muut onkin sitten eri mieltä...
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 11 - Torstaina, 09.06.2011 klo 14:13  
+
0
^no mut sinähän olet menevä!

Esimerkkinä omasta no-lifesta: Kun täytin 19, niin sain vanhemmiltani synttärilahjaksi kondomeja... niiden mielestä mun oli aika jo ettiä poikakaveri, eikä hengata lauantai-iltoja vanhempien kanssa katsomassa BumtsiBumia :D (joka minusta oli viihteellisempää, kuin olla hulluna humalassa pystyyn kuolleessa kylässä muutoinkin...)
... Annoin kondomit kavereilleni, kun en niitä tarvinnut :D

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: KUKKUJAT 11 - Torstaina, 09.06.2011 klo 14:24  
+
0
Onnea Ellikeksille! :aurinko:

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KUKKUJAT 11 - Torstaina, 09.06.2011 klo 14:31  
+
0

Shane kirjoitti:

Eilen tuli myös maattua rannalla kuusi tuntia (kaverin muksujen kanssa <3) enkä oo yhtään ruskettunut! Ärsyttävää..



Muhun ottaa aurinko taas liiankin helposti joihinkin paikkoihin. Olin eilen tunnin ulkona koiran kanssa uimassa ja vähän kävelyllä niin mulla palo kaulan ja toi rinnanalue ihan täysin. Ja äsken luin parvekkeella kirjaa puoli tuntia niin alko kädet punottaan. Kaippa se vielä rusketukseks muuttuu..
Jalkoihin vaan ei aurinko tartu sitten millään.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 11 - Torstaina, 09.06.2011 klo 15:26  
+
0
Onnea ellikeksille ! :aurinko:

Ja nyt menee jo aivan älyttömäksi. Sain neljännen duunin tälle kesälle, tosin luonnollisesti mun täytyy hylätä se. Oon viimeiset kaksi kesää ollu työttömänä niin tuntuu kerrassaan älyttömältä että yhtäkkiä paikkoja löytyykin, yleensä hanttihommatkin on täysin kiven alla. Kahta duunia pystyn pyörittämään jaksoittain yhtäaikaa vaikka se tarkoittaakin sitten 12 tunnin työpäiviä, mutta nyt on pakko saada säästöön niin paljon rahaa kuin ikinä vain pystyy, on raha-asiat niin kireästi. Pelkästään 2000 euroa menee sit suoraan asuntomaksuihin. Lääh.

muoks. Ja Ruisrockiin haluaisin ja jatkaa tatuointia eli eli.. Porkkanoita ainakin löytyy !
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu torstaina, 09.06.2011 klo 15:27)

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28209
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 09:45)