Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 17.10.2011 klo 22:38

Kukkujat 13

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

KUKKUJAT 13 - Maanantaina, 17.10.2011 klo 22:38  
+
0
Kukkunen iltaan ja pulinat jatkukoon.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 13 - Maanantaina, 17.10.2011 klo 22:50  
+
0
Kovasti onnea dronttiedwardille täditeltävästä! Moon niiiiin kade kaikille, joista tulee tätejä! Musta ei koskaan voi tulla kenenkään tätiä :suru: Byääh, niin tahtoisin.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KUKKUJAT 13 - Maanantaina, 17.10.2011 klo 23:00  
+
0
Kiiiiitos! Mä en oo mikään maailman suurin lapsifani, mutta OMA VELJENTYTTÖ!!! Se on maailman paras lapsi! Oon niin fiiliksissä ettei mitään järkeä :D Niin sulonen, kunnon pullero! Musta tulee ihan maailman paras täti!

Tiedän ainaki mihin palkat tulee hupenemaan... junalippu Ouluun joka viikonloppu :nauru:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 18.10.2011 klo 08:37  
+
0
Mä voin lahjottaa jollekkin mun tätiyden, minusta tuli ekaa kertaa täti ollessani 11-12 vuotias ja kuudennen kerran noin pari vuotta sitten :D.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 18.10.2011 klo 08:47  
+
0
Berceensuti, yritin eilen illalla opetella laittaan sellasta "silmätkin vetää vinoon" ponnaria, joka olis ihan sellanen sileä joka sivulta.
Lainasin miehen geeliäkin, mut ei pysynyt. Ja nyt mun tukka näyttää siltä etten oo pessyt sitä kuukauteen.. :ttou:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 18.10.2011 klo 13:01  
+
0
Plaah, syysloma. Eikä mitään tekemistä. Olisin mielummin vaikka koulussa kun nukkuisin myöhään ja nököttäisin koneella neljä tuntia putkeen.

Päätin äsken kuitenkin että tahdon oppia soittamaan kitaraa! Vihaan kitaransoittoa, se sattuu sormiin, mutkun se on niin siisti soitin... :shifty:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 18.10.2011 klo 13:09  
+
0
Eilisiltana sattui hauska juttu - olin menossa tupakalle ulos, mulla kun ei ole parveketta. Alemmassa kerroksessa joku about viisikymppinen mies tuli juuri koiransa kanssa ulkoa ja oli avaamassa omaa oveaan ja toteaa sitten että voithan sä tulla tähän mun parvekkeelle tupakalle. :nauru: Olin vähän hämilläni kun yhtäkkiä tulee tuollainen kutsu, kun en ole koskaan tässä talossa naapureilla käynyt kun lähes kaikki ovat vanhempia ja näin. Lappeenrannassa kun asui opiskelijatalossa, niin siellähän nyt oli ihan luonnollista istuskella milloin kenelläkin naapurilla.

No, menin sitten ja istuskeltiin tän naapurin miehen kanssa hänen partsillaan about puolisen tuntia, juteltiin niitä näitä ja koirista. Tarjouduin hoitamaan hänen rotikkatyttöään jos tarvetta ilmenee tai vaikka lenkkeilyttää, niin se passasi hänelle. :hymy:

Kyllä mua jotenkin vähän huvitti kun kotia tulin...
Shetlanninlammaskoira (05/05)



eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 18.10.2011 klo 13:18  
+
0

Sonik kirjoitti:

Berceensuti, yritin eilen illalla opetella laittaan sellasta "silmätkin vetää vinoon" ponnaria, joka olis ihan sellanen sileä joka sivulta.
Lainasin miehen geeliäkin, mut ei pysynyt. Ja nyt mun tukka näyttää siltä etten oo pessyt sitä kuukauteen.. :ttou:



Mulle käy monesti silleen että yritän tehdä jotain tiettyä lookkia hiuksiin kiireessä esim juhliin tms niin lopputulos menee ihan penkin alle ja mä näytän juhlissa sellaiselta kuin joku olisi kaatanut pöntön rypsiöljyä päähän. :roll:

Tänään olen menossa katsomaan kaveri muksua. Toivottavasti tää migreeni vähän helpottaisi. Pääsin vasta puolilta päivin töihinkään. Ostin vauvalle lyhythihaisen bodyn ja potkuhousut vai oliko se haalari koko 68 eli isot on mutta tartteehan se isompanakin vielä vaatetta.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

NataliaNala

NataliaNala
Viestimäärä: 283

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 18.10.2011 klo 13:28  
+
0

mmaija kirjoitti:


Päätin äsken kuitenkin että tahdon oppia soittamaan kitaraa! Vihaan kitaransoittoa, se sattuu sormiin, mutkun se on niin siisti soitin... :shifty:

Kantsii käyttää plektraa ainakin aluksi ;)
Puhutaan ihmisen "eläimellisestä" julmuudesta. Mutta se on hirvittävän väärin ja loukkaavaa eläimiä kohtaan: eläin ei ikänä pysty olemaan yhtä julma kuin ihminen, yhtä taiturimaisesti, yhtä taiteellisesti julma.
Karamazovin veljekset

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 18.10.2011 klo 17:19  
+
0
Teen taas mun gradua, eli siis surffaan netissä ja katon kaunareita (vitsi Taylorin naama on muuten ihan kauhee, ihan kun joku naamio). Tuhlasin aikaa myös ylipitkään lenkkiin, kun käytiin Laran kanssa vähän metsässä juoksemassa, tai siis minä tallustelin ja Lara juoksenteli kuin villieläin ees taas. Syksyinen metsä on vaan niin ihana!

(Käykäähän muuten äänestämässä Laran kuva voittoon kuvakilpailussa! :wink: )
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

oonuliinu

oonuliinu
Viestimäärä: 1011

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 18.10.2011 klo 19:59  
+
0
Hulinapäivä.. Väsyttää.. Onneks koirakin on väsynyt päivän riennoista. Parintunnin unet ei oo ehkä riittävät. :mietiskel:
------Oona ajokoirasekotus 7.2006-------
------Suomenajokoira Viki 4.2012---------
----Suomenpystykorva Voitto 3.2014----

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 18.10.2011 klo 20:56  
+
0
^Täällä kans ollu melko hulinapäivä. Aamulla 10 aikaa lenkille naapurin kanssa, siitä auttaa kaveria muuttosiivouksessa, seitsemäksi koiran kanssa treeneihin ja kotona taas kahdeksan jälkeen. Puuh. 10 tuntia meni touhottaessa.

Ihana istua nyt sohvalla ku härski silli ja kattoa telkkua. :kieli:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 18.10.2011 klo 21:02  
+
0
No kukkuu taas täällä yksi hermostunut pennunodottaja vaan kukkuilee. Että huomenna meikä lähtee hakemaan pentua ja ylihuomenna kotiudun sit pennelin kanssa. Terve vaan.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 18.10.2011 klo 21:10  
+
0
^Oi, varmasti pikkasen on jännitystä ilmassa! Paljon onnea uudesta pennelistä :)

Jippihippijaijee!! Nyt se varmistu niin virallisesti ku vaan olla voi!
Perjantaina auton nokka suunnataan kohti Torniota. Tiedossa siskosten kanssa hulluttelua ja armotonta shoppailua! Nyt tulee olkkariinkin uusi sisustus :nauru:
Huomena nautithaan sitte niistä pahemmista asioista, eli armotonta siivousta tiedossa. Koko päivä.
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 18.10.2011 klo 21:12  
+
0
Koitahan innna pysyä housuissasi :nauru: Jännät paikat sulla!
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 13 - Tiistaina, 18.10.2011 klo 23:33  
+
0
On se kamala aatella, kuinka voi jännittää sitten kun toinen koiruus tulossa, kun jo kaverin pennun tuloa jänskättää tälleen! :nauru: Pitäny jo innnalta varailla pennunkatsomisaikaa ens viikolle :)

Särkee oikeeta olkapäätä ihan hulluna. Auts. Viime viikolla särki vasenta hartiaa ja kävin hierojalla, niin nyt yhtäkkiä toinen hartia ihan juntturassa. Toivottavasti oon vaan nukkunu huonosti.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: KUKKUJAT 13 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 08:47  
+
0
innnalle onnea pennelistä! :nauru:
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 13 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 10:05  
+
0
No huomenta, eipä tänne oo illan jälkeen tullu mitään juttua!

Mulla ei lähe ääntä, mihinhän se on lähteny. Koitan tässä höpötellä itekseni välillä, jotta ääni alkais taas kulkeen. Töissä on vähän huono olla ilman ääntä, lapset ottais ilon kyllä irti moisesta... Ja kun heräsin niin oikee käsi ei liikkunu ollenkaan, nyt liikkuu jo eikä etes oo kipee. Vaan pitänee käydä toisen kerran vielä hierottavana.

Pitäis siistiä paikkoja vähän ennen töitä, tarkotus ois hakea töitten jälkeen lapsuudenystävä kylään. Toivottavasti hän tulee, ois kiva päästä jutteleen vanhan ystävän kanssa. Mutta hän nyt on semmonen, ettei suunnitelmien muutoksista aina sitten tiiä...
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

JenC

JenC
Viestimäärä: 645

VS: KUKKUJAT 13 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 10:33  
+
0
Pitäisi saada kaivettua jostain siivous intoa.
Onneksi ei enään ole paljoakaan tehtävää, mutta vihaan koluta läpi tuota kirjahyllyä, mies kun tunkee sinne jemmaan lapsilta kaikenlaista nippulaa ja nappulaa, eli kaikki kirjat alas ja pyyhittävä pölyt samalla. Parveke pitäisi myös raivata syyskuntoon, mutta siellä on kylymä.
Jahka pääsisi nyt vauhtiin, niin nopeasti nuo saisi hoidettua, vaan missä on se into, olisikos kellään lainata? :D
Lapset: Poika -08- ja Tyttö -09-

Tulilisko Buster 6v.
Samojedi pentu toiveissa.

Muistoissa: Kääpiöluppakorva vaarimme Sulo 9v
Onni löytyy saippuakuplista :)
http://candyflosscake.blogspot.fi/

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 13 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 11:02  
+
0
Minkäslainen hunde innnalle on tulossa? Meidän Sultsukin on jo varkain kasvanut 16 viikkoseksi. Tänään olisi pentutreffit jonkun lagoton kanssa, saapa nähdä mitä Sulo tyypistä tykkää. Parin viikon päästä alkaisi Sulon koulutuskin. Ihan kamalaa, se ei olekaan enää sellainen pieni palleroinen. :neutral: Eilen "purettiin" makkarin erikoisjärjestelytkin. Eli sänky siirrettiin pois seinän vierestä ja yöpöydät omille paikoilleen pois päädystä ja sivulta poistettiin laskeutumis pehmustuksen.

Onkos kukaan kukkujista tulossa Jyväskylän näyttelyyn ensi kuussa että tietäisi ketä yrittää bongailla?
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28205
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 05:45)