Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 00:23

Kukkujat 15

Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51 52

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: KUKKUJAT 15 - Perjantaina, 17.02.2012 klo 15:33  
+
0
Olipas aktiiviset muutama tuntia, phuuuh. Käytiin Maxin kanssa pelolla kahlaamassa (Lady Lara oli mukana alkumatkan, mutta sai palautuksen kotiin, koska minähän en raahaa aikuista koiraa väkisin perässäni..), puolitoista tuntia meni koko reissuun. Tulikin sitten vähä kiire lähtö töihin, joka ei mennyt ihan nappiin. Olivat pirut poistaneet yhden pysäkin käytöstä ja tämän ansioista missasin vaihtoyhteyden. Vaihtoehtoina näytti olevan reilu myöhästyminen töistä tai taksin soittaminen, mutta päätin sitten kuitenkin riskillä koittaa vielä soveltaa. Käytin useampaa kulkuvälinettä, juoksin pysäkkien väliset matkat ja koska kaikki meni ihan nappiin, olin töissä tasan samaan aikaan, kuin olisin ollut alkuperäisen suunnitelmankin mukaan. :peukku: Nyt on tosin jalat ihan jumissa ja ihan naatti olo. Onneksi on viikonloppu vapaa!
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 15 - Perjantaina, 17.02.2012 klo 16:58  
+
0
Jeejee, en jääny kiinni mihinkään :nauru: Tosin yhtä tietä kun lähdin huristeleen, niin vissiin sitä oliki ajanu vaan yks auto ja sen jäljet loppu ihan yhtäkkiä. Ajattelin, että jatkan ite matkaa kuitenki, mutta alko sitten jänskättään, että lähin peruutteleen takasin. Auto kyllä liikku ihan mukavasti, että ei mittää valittamista. Ehkä sitä citymaasturia ei ole tarkotettu ihan umpihangessa ajeluun... Että sietää mullaki pysyä ihan oikeilla teillä.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: KUKKUJAT 15 - Perjantaina, 17.02.2012 klo 18:44  
+
0
Huuh, hyvää iltaa tänne. :)

Sain siivottua, vihdoin. Eikä edes mennyt pitkään, miksiköhän sitä pitää aina siirtää ja siirtää? Nyt nautiskelin muutaman palan suklaata ja siideriä palkaksi. Lomakin alkoi, saas nähdä tuleeko loppujen lopuksi edes tehtyä mitään.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 15 - Perjantaina, 17.02.2012 klo 18:48  
+
0
Käytiin pitkällä lumikenkäkävelyllä, parin kaatumisen ja voimasanan jälkeen alko sujumaan ihan mukavasti :nauru: Mörö oli aika väsynyttä poikaa reissun jälkeen :kieli:

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: KUKKUJAT 15 - Perjantaina, 17.02.2012 klo 18:52  
+
0
^Voih, minäkin haluaisin kenkäilemään! Ovat vaan niin tyyriitä, ettei oo mun budjetilla varaa moisia kapistuksia hankkia :(
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 15 - Perjantaina, 17.02.2012 klo 18:55  
+
0
^ Ei mullakaan, lainasin äitiltä :shhh:

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: KUKKUJAT 15 - Perjantaina, 17.02.2012 klo 19:44  
+
0
Huhhuh, oon ihan loppu tältä päivältä! Ensin 7-15 töissä, sitten siivottiin avon kanssa asunto oikein kunnolla. Nyt pyhitän loppuillan Salkkareille, TVOF:lle ja herkuille. Hukka sai eilen herkutella lampaan potkalla ja on nyt sen kunniaksi ripulilla. :neutral: Toivottavasti paranee pian.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KUKKUJAT 15 - Perjantaina, 17.02.2012 klo 21:26  
+
0
Tänään poika päätti herätä sitten puoli 6 aamulla.. Oli kiva, kun olisi itseä vielä väsyttänyt.
Kaverin kanssa juttelin ja naureskeli, että hän oli kuullut kun poikansa oli huutanut makkarista 7 aamulla "onko jo aamu", oli hutanut vastaukseksi "ei, pää tyynyyn" ja 8 asti sai nukkua :nauru: Odottelen tässä kun tuo 3v, jos toimisi täälläkin :viheltel:

Moro päätti kusta sisälle.. Katoin kun hiipi makkariin ja ei tullut kun kutuin, menin katsomaan niin siellä tyttöpissiä teki dogbag:iin (Se siis kangashäkki, jossa se luukku aina auki, siellä peitto ja tyyny, jossa koira/t yleensä nukkuu), kiva että sinne kusi, mutta tepasteli kuitenkin pissitassuilla ja piti silti luututa (uudestaan), tänäänhän oli muutenkin siivouspäivä, eli kaksi kertaa lattioiden moppaus, on puhasta :nauru:
Tuleepahan ne peitot ja tyynyt pestyä, viimeksi n.kk sitten pesin, joten eipä tuo haittaa. Ainoastaan olisi voinut vaikka aamulla kusta, olis saanut samantien pesuun, ei enää tähän aikaan kehtaa pestä kun tuo kone kolisee niin paljon, nyt ne haisee tuolla kylppärissä :heristel:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: KUKKUJAT 15 - Lauantaina, 18.02.2012 klo 05:29  
+
0
Kukkuu.

Lähtö erkkariin käsillä, ja taas kerran sitä miettii olevansa ihan hullu kun vapaapäivänä ihan vapaaehtoisesti herää viideltä. Kiirekin olis jo, mutta jumitan teekupin ääressä tässä ja odotan, että aivot selkiäis. Kaadoin jo vahingossa kanan sijasta Mooseksen aamuruokaan fetapaketin :ttou: Saas nähdä mitä muuta ehdin tänään koheltaa kun unet jäi lyhyiksi.

Mukavaa viikonloppua kaikille, toivottavasti teillä on kivoja lauantaisuunnitelmia :hymy:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: KUKKUJAT 15 - Lauantaina, 18.02.2012 klo 08:02  
+
0
^En voi olla nauramatta tolle Mooseksen aamuruuan kreikkalaiselle silaukselle :nauru:

Mukavaa näyttelyreissua teille ja menestystä kehään! :peukku:

Me lähdetään tänään pulkkamäkeen, käytetään Saimia puistossa ja mä aion kaikesta laihduttamisesta huolimatta syödä ainakin miljoooooona laskiaispullaa - hillolla ja kermavaahdolla tietenkin! :enkeli:
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 15 - Lauantaina, 18.02.2012 klo 11:07  
+
0
Me lähtään puoliyllättäen Syötteelle päiväretkelle. Koirat lähtee mukaan reissaan, vähän jänskättää kuinka Lotan ensimmäinen reissu menee, varsinkin kun paikanpäällä on mitä luultavammin hirvittävä ihmispaljous etelän lomien vuoksi. Ihanaa vaihtelua pitkään jatkuneeseen puuduttavaan arkeen!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: KUKKUJAT 15 - Lauantaina, 18.02.2012 klo 11:38  
+
0
^ Kuulostaa tosi kivalle!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: KUKKUJAT 15 - Lauantaina, 18.02.2012 klo 11:58  
+
0
^^ Luulis että pikku lampaalla riittää ainakin ihailijoita :nauru:

Mun pitäs varmaan alkaa treenaamaan painoilla tai jollain, kun eilen porukoilla suoritettu lumenluonti tuntuu olkapäissä näin paljon.. :nolo:
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 15 - Lauantaina, 18.02.2012 klo 13:26  
+
0
Me käytiin melkeen 3h aamulenkki, äsken tulin kaupoista ja kirpparilta ja löyty Lunalle patja pediksi sekä itelle vähän vaatetta. (Se kirpparin myyjä muistutti ihan Anders Behring Breivikiä...:eek:) Nyt ruuan laittoon sekä siivoushommiin.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 15 - Lauantaina, 18.02.2012 klo 13:47  
+
0
Minä jotenkin erehdyin luulemaan että olen onnistunut kohottamaan kuntoani, mutta olin todella väärässä :nauru:. Kävin äsken vedättämässä Aurilla lumikuormaa, ja voi elämä sitä puuskutusta ja hikoilua :eek:. Auri olisi halunnut jatkaa vaikka maailman tappiin saakka, mutta minulle auraamattoman ylämäen juokseminen koiran vieressä oli aivan liikaa. Pitänee keksiä joku hyvä aukio, jolla voin itse seistä keskellä ohjaamassa koiraa :nauru:.

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT 15 - Lauantaina, 18.02.2012 klo 13:49  
+
0
^Ehkä sulla oli vaan liikaa päällä ja sen takia puuskutit ja hikoilit :nauru:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: KUKKUJAT 15 - Lauantaina, 18.02.2012 klo 13:59  
+
0
Hmm, mä tässä katselen suunnitelmissa olevia chihuahua-pentueita. En toki itselleni, vaan pikkusiskolle. Pikkusisko teki meidän isän kanssa 9-vuotiaana sopimuksen, että jos osoittaa kypsää käyttäytymistä 13-vuotiaana, niin isä lupaa tytölle koiranpennun. Sisko siis on haaveillut tän ajan chihusta, ja nyt olisi aika alkaa katselemaan tulevia pentueita, kun isä antoi luvan. Mä tässä mietinkin, pitäisikö mun ottaa pääasialliseksi tehtäväksi se kasvattajan etsiminen ja yhteydenotto ym. Ei sillä, siskoni on kypsä ikäisekseen, mutta musta tuntuu, että siskon ulosanti ei ole ihan yhtä hyvää kuin mulla ja intuitio hyvän ja huonon kasvattajan tunnistamiseksi puuttuu osittain. Mitä luulette, mitä kasvattajat on mieltä siitä, että itse pennunottaja ei ota yhteyttä, vaan vaikkapa juuri esim. isosisko? Toki antaisin siskon ja isän yhteystiedot kasvattajalle, mutta itse hoitaisin esimerkiksi hyvän pentueen valinnan ymv.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 15 - Lauantaina, 18.02.2012 klo 14:26  
+
0
^minä olen ollut aktiivinen osapuoli, kun vanhemmilleni on etsitty koiria. Toki molemmat ovat yhteisomistuksessa, mutta asuvat kuitenkin vanhemmillani. Hyvin ovat kasvattajat ymmärtäneet, kun olen selittänyt että tiedän itse koira-asioista enemmän.

Umber

Umber
Viestimäärä: 572

VS: KUKKUJAT 15 - Lauantaina, 18.02.2012 klo 14:42  
+
0
Kukkuu :nauru:

Meilläkin on päivä mennyt lumisissa merkeissä ulkosalla. Ollaan isovanhempien luona saaristossa ja Touko on niiiiiin onnellinen kun saa jahdata lumilingosta lentäviä paakkuja ja juosta ihan ovelta asti vapaana. Tulee niin hyvä mieli kun katsoo toisen onnellisuutta. Jäälle ei tosin vieläkään ole asiaa, vaikka siellä olisikin helpoin kävellä, kun tuuli on puhaltanut lunta syrjään. Päällä on senttinen jääkansi, jonka alla lumista loskaa parikymmentä senttiä. ja sen alla jonkin verran jäätä :neutral:. Eipä tee mieli lähteä enempiä mulimaan kun kerrasta jo muutama tunti sitten viisastuin ja Touko myös.
Avo taas on onnellinen kun saa linkoa käyttää. Ah, miehet ja tekniikka, kivaa kun silläkin on kivaa :shifty:
Itse keskityn nyt sisään siirtyneenä telkkariin, tietokoneeseen ja kaikkiin kaapista löytyviin herkkuihin ja sanon piut paut maanantain murheille. Siihen on vielä aikaa :ylpea:
Newfoundlandinkoira 2011
Amerikanakita 2014

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 15 - Lauantaina, 18.02.2012 klo 15:46  
+
0
^ Mukavalta kuulostaa :hymy:

Me käytiin Mörön kanssa taas lumikenkäilemässä. Vaikka olikin lumikengät, niin pellolla upotti melko paljon. Hyvää kuntoilua itselle ja kyllähän tuo koirakin urvahti kivasti :nauru:
(Viestiä on muokattu lauantaina, 18.02.2012 klo 15:47)

  Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 22:45)