Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 00:23

Kukkujat 15

Siirry sivulle: 1 ... 50 51 52

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 12:18  
+
0
Ja mää oon edelleen tässä, en ole vielä liikkunu mihinkään. Ääääh.. Reippaus, missä olet?!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 12:23  
+
0
^Samaa minäkin kyselen itseltäni, ei näy missään :eitietoo:
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 12:24  
+
0
^ Jos se reippaus on viettämässä pyhäpäivää. Mutta kun se oli lomalla jo eilen ja toissapäivänä ja mun siivoilut on ihan kesken kun se vaan otti ja lähti johonki.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 12:26  
+
0
^Mun reippaus on ollut kans jo viikon verran lomalla. Vois tulla jo takasin. Jos joku on nähnyt sitä, niin käskee sen heti tulla kotiin! :paapatus:
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 14:29  
+
0

Karvakamu kirjoitti:



^Boxu, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan (=saan Pepille röntgenet toivomalleni päivälle), niin me tullaan karvakasojen kanssa sinne teiän huudeille to-su. :)



:jjei: Uujea! Vois mennä koirapuistoilemaan, jos kelit sallii?

Huomenta vainen, pitäis kauppaan lähteä (mä haluuuuuuun maitoa!), mutta tässä sitä vielä kekkuloidaan yökkärit päällä...

Jos tänään oikein räväyttäis ja maalais pari pikkupöytää. Homma on roikkunut vasta muutaman kuukauden. :roll: :shifty:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 15:09  
+
0
^ Pitää vähän tarkkailla tuon Pepin kuntoa, ettei ole räjähdysherkkänä (=kipeänä) ja tule ongelmia sitten. Lotta taasen taitaa olla vielä turhan heiveröinen Rebun leikkikaveriksi, jos se on edelleen niin riehakas kuin viimeksi nähdessä. :) Mutta Peppilöisen olotilaa kun katselen niin pidetään mielessä kuitenkin!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 15:22  
+
0
Kukkuu.. Tai tällä oikeastaan kullu enemmänkin vaan viuu, viuuu. Oonpa sitten opettanut koiralle ,että lasten päikkäriajan jälkeen lähdetään ulos ja nyt se tossa parkuu sit ulos. Ei raukka tajua, et aamulla tuliin sisälle vasta paljon normaalia myöhempään ja nyt vois sitten olla rauhassa pikkusen pidempään. Ärsyttävää.. Pitää varmaan alkaa käydä lenkeillä epäsäännöllisemmin.

Kohta ois tarkotus lähteä kaverin ja koiransa kans kävelylle. Ihanaa kun ei tarvi tuolla myrskyssä yksin väkisin puskea eteen päin. Neiti koira ei vieläkään ole tehnyt elettäkään ekojen juoksujen eteen niin voi lenkkeillä bestiksensä kanssa (spk uros). Oon ihan vainoharhainen noiden juoksujen kans, kun toivon, et ne tulis nyt hyvissä ajoin ennen yhtä kurssia, mihin oon ton kanssa menossa. Parin viikon päästä tuo ois 9 kk ja mun mielestä ihan tarpeeks vanha tommoseen :nauru:.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 15:27  
+
0
Mä olin jo reipas aamulla ja tein aamuvuoron ja nyt oonki kököttäny koko päivän kotona sitten. Mieskin ärsytti kun ei voi vastata kysymyksiin tai edes miettiä niitä vastauksia, kun mulla on kiire ja tarvitsisin niitä pian, tai tarvitsisimme, jos haluaisimme tehdä jotain yhdessä..
Väsyttää aivan kauheasti. Tekis mieli kauheasti nukkua päiväunet, mutta jos nyt nukun, niin valvon ja sitten taas menee pitkään ja ja ja yää. :roll:

Mut jotain kivaa, eilen oli Valdon ekat mätsärit, just 4kk iässä ja tais olla poika nuorin tai ainakin nuorimmasta päästä joka osallistui. Kaveri handlasi ja poika pääsi sinisten kehässä jopa niin "pitkälle", että oli viimeinen joka lähti pois ja loput sijoitettiin, eli "5. sija", voin leikkiä näin :lallati: Jos olisi viisi sijoitettu, olisi valdo sijoittunut, nää sijoitti nyt neljä. Mutta niin ylpeä oon siitä! :aurinko:

Maksavompatti

Maksavompatti
Viestimäärä: 413

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 15:33  
+
0
Me oltiin aamulla laskiaismätsäreissä, ihan hiiiiiirmuisessa lumipyryssä, ulkona. Segan ensimmäiset mätsärit, ja minun myös. Näkyi mm. siinä, että unohdin rokotustodistukset kotiin (kiitos ihanalle järjestäjälle joka silti päästi meidät sisään ♥) ja en tajunnut kehässäkään oikein mitään. Pentu oli tosi reipas, ja jaksoi upeasti monta tuntia ulkona seisoskelua. Kehässä esiintyi kauniisti, saatiin punainen nauha. Punaisten kehässä en kuitenkaan tajunnut että arvostelu alkoi, joten sähläsin vain omiani ja sitten homma olikin jo ohi. :ttou: Eli sijotusta ei tullut, mutta paljon kivoja kokemuksia.

Ensi viikolla taas mätsärit. Täähän on ihan kivaa puuhaa. :nauru:
09/2011 pk collie, narttu Eurofix Melody Pops "Sega"
12/2007 kiinanharjakoira, uros "Eppu" asuu vanhempien luona
Menossa mukana myös Ikaros-kani

Blogi

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 15:36  
+
0
ygtfrtgtfyyues - Terveisin Rebekka the nerd joka kiipes lyliin ja läväytti tassunsa näppikselle. :nauru:

Karvakamu: Oolsprait, ilmoittelehan sitten itsestäsi! Oon viikonloppuna yövuoroissa pe ja la yöt, mutta päivisin nyt ehtii vaikka mitä ja minne. :hymy:

Jännä juttu muuten... Tää netti piti toimia tietyllä (hyvällä) nopeudella tiettyyn rajaan (tietty määrä ladattua dataa tjsp) asti ja rajan mentyä rikki netin piti hidastua aikas paljonkin. Nyt se raja tuli vastaan muutama päivä sitten, mut netti se vaan tuntuu nopeammalta. :mietiskel: En valita, mutta on se jännä. :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

  Siirry sivulle: 1 ... 50 51 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 16:45)