Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 03.05.2010 klo 22:39

Kukkujat 2

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 52

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 23:28  
+
0
^ Ei ollu kovin pitkä jatkoaika
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 23:30  
+
0
Lienenkö nyt turhan herkällä tuulella, mut tuo griffonin linkittämä kuva sai mut itkemään :shifty: Piti liikuttua vielä uudestaan kyyneliin ku kerroin avokille asiasta :nolo:

Tämä itkupilli lähtee tupakille ja sit mönkis sänkyyn lukemaan.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 23:30  
+
0

Karvakamu kirjoitti:

^ Ei ollu kovin pitkä jatkoaika



Hädin tuskin huomasinkaan, et jatkoaika oli ees alkanut:nauru:
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KUKKUJAT 2 - Lauantaina, 08.05.2010 klo 00:00  
+
0

juulia80 kirjoitti:

Mun vatsaongelmien yksi syy ainakin selvisi, eli oon siitten laktoosi-intolerantikko. Täytyypä ruveta ostamaan kaupasta sitten hyla-tuotteita.

Tulikin tästä mieleen, että mikähän minun diagnoosini olisi, kun ainoa maito jota pystyn juomaan on luomumaito. Näin ollut jo mukelosta asti.
Varjo 12/2010 ♥

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 2 - Lauantaina, 08.05.2010 klo 00:01  
+
0
Tämä alkoi parkumaan vasta leffan lopputeksteissä, kun muut nyyhkivät tasaisesti läpi elokuvan. Sen jälkeen onkin itketty puhelimessa poikaystävälle ja itsekseen ilman sen kummempaa syytä.

Oli ihanaa tulla kotiin ja löytää pedistään nukkuva koira, joka ilmestyy portin taakse istumaan ja odottamaan, että pääsee pois. Enhän minä tiedä mitä tässä välissä on tapahtunut, mutta siitä huolimatta on ylpeä olo. Tosin nyt saatan toivoa, että en olisi päästänyt pentua uudelleen villiintymään, sillä nyt on vuorossa "juostaan, juostaan, purraan, purraan, jahdataan häntää ja purraan"- kohtaus. Ehkä se tuosta vielä sammahtaa niin minäkin pääsen vetäytymään nukkumaan vaikka ei vielä oikein väsytäkään.
Petit Brabancon "Mökö"

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 2 - Lauantaina, 08.05.2010 klo 08:49  
+
0
^Voi ku itekki sais kattoa jonku elokuvan jossa parkua silmänsä päästä. Minkä elokuvan te siis kävitte kattomassa?

Huomenta! Lunalle on näköjään muodostunut taas uus aamurutiini. Se alkaa herättelee meitä kuuden aikaan ja kahdeksan aikaa me luovutetaan ja noustaan sängystä. Sen jälkeen se menee ulos, tekee tarpeensa jos hädättää, ja siirtyy puutarhatuoliin nukkumaan. Tuossa se pihalla nauttii auringosta puoleen päivään asti, jonka jälkeen se tulee sisälle syömään. Se on nyt alkanu joka kerta kakkaamisen jälkeen pontevasti suttailemaan. Sai nauraa taas "partaansa" ku ruoho paakut vaan lenteli. :nauru: Onpahan tietoinen reviiristään.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 2 - Lauantaina, 08.05.2010 klo 09:19  
+
0
Huomenta!
IHan mieletön ilma, aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja on lämmintä. Ja hyvä mieli, nyt kun sai 10 tunnin unet nukuttua työputken päätteeksi. Tänään ois ohjelmassa pihan haravoimista, mustikkapiirakan tekoa ja miehen kuskausta ku oli menossa sauna-iltaan ja johki keikalle. Koirat saa touhuta pihalla mukana, jos sitten illalla kävis lenkin.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006
(Viestiä on muokattu lauantaina, 08.05.2010 klo 09:19)

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 2 - Lauantaina, 08.05.2010 klo 09:25  
+
0
^^ Kävin katsomassa Aavikon kukan, jota suosittelen kyllä lämpimästi jos aihe vaan koskettaa (eikä kavahda ihan pienistä). En sen sijaan suosittele ottamaan hirveästi herkkuja mukaan, ainakin omat jäivät syömättä, kun keskityin itkun pidättelyyn. Ensi viikolla pitäisi mennä vielä katsomaan Dear John, joten taitaa olla uudet itkut tiedossa. :nauru:

Meilläkin Mökö alkaa herätellä minua puoli kahdeksan aikaan ja siitä piakkoin luovutankin ja ulkonä käväisyn (kärvistelyä, tärinää, lätäköiden väistelyä ja säälittäviä mulkaisuja) jälkeen pentu nukahtaa tähän sohvalle ja minä väsyneenä istuksin vieressä. Ei ole reilua.
Petit Brabancon "Mökö"
(Viestiä on muokattu lauantaina, 08.05.2010 klo 09:25)

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT 2 - Lauantaina, 08.05.2010 klo 10:00  
+
0
Paistaaks jossain aurinko :eek: Täällä on kylmää ja harmaata ja vettä on tainnut sataa eilisestä lähtien. Vai oliskohan tuo sade jo tauonnut? *toivoo*

SanttuJ kirjoitti:

Lienenkö nyt turhan herkällä tuulella, mut tuo griffonin linkittämä kuva sai mut itkemään Piti liikuttua vielä uudestaan kyyneliin ku kerroin avokille asiasta


Sori, ei ollut tarkoitus liikuttaa (liikututtaa?) sua :paijata:

// paka moka korjattu :cool:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013
(Viestiä on muokattu lauantaina, 08.05.2010 klo 10:29)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 2 - Lauantaina, 08.05.2010 klo 10:16  
+
0
^Ei se haittaa :nolo: Mä nyt liikutun kattoessani ravejaki. Kerran itkin keskellä kauppaa ku Jenkki purukumipussissa oli niin liikuttava mainos Unicefilta. :nauru:

pnkd kirjoitti:

^^ Kävin katsomassa Aavikon kukan, jota suosittelen kyllä lämpimästi jos aihe vaan koskettaa (eikä kavahda ihan pienistä). En sen sijaan suosittele ottamaan hirveästi herkkuja mukaan, ainakin omat jäivät syömättä, kun keskityin itkun pidättelyyn. Ensi viikolla pitäisi mennä vielä katsomaan Dear John, joten taitaa olla uudet itkut tiedossa. :nauru:


Kuulostaa kiinnostavalta elokuvalta. Lisätään katsottavien elokuvien listaan :peukku: Tuli mieleen kirja Minä Phoolan Devi joka oli kyllä melkoinen omaelämänkerta.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu lauantaina, 08.05.2010 klo 10:20)

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT 2 - Lauantaina, 08.05.2010 klo 10:31  
+
0
^Ja mä olin laittanut tuon lainauksenkin väärin, pöh :nauru: Sen siitä saa kun pitää itse nicki kirjoittaa :viheltel:

Oon minäkin joskus raveja katsoessa vetistellyt, etenkin kun se "oma" ottaa kunnon loppusuorakiihdytyksen :cool:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 2 - Lauantaina, 08.05.2010 klo 10:39  
+
0
^Joo, ne kunnon loppukirit on kaikista pahimpia. Ja varsinki ku näkee miten hirveesti ne hevoset nauttii siitä juoksemisesta. Samasta syystä pitää vetistellä urhelukisoja katellessa. Viimeksi pumppu hakkas tuhatta ja sataa ja silmät oli kosteina liikutuksesta ku Tirunesh Dibaba juoksi rataa niin paljo ku kintuista lähti.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 2 - Lauantaina, 08.05.2010 klo 10:55  
+
0
griffon: Täällä Oulun korkeudella paistaa täydeltä terältä. Täytyy nyt nauttia ku huomiseksi lupailivat jo sadetta.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: KUKKUJAT 2 - Lauantaina, 08.05.2010 klo 11:23  
+
0
Täällä Turussa on aika harmaata :hymy: Mut mitähän ihmettä toi on, et keskiviikkona pitäis olla +20 ja aurinkoa :eek:

:aurinko::aurinko:
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: KUKKUJAT 2 - Lauantaina, 08.05.2010 klo 12:05  
+
0
Kukutikuu.
Kohta se ois ruvettava puhalteleen ilmapalloja ja ripustelemaan mitä ihmeellisimpiä synttäriroinakoristeita ympäri asuntoa :nauru:
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 2 - Lauantaina, 08.05.2010 klo 12:09  
+
0
Oho, tein Pepille vähän "kesätukka" kokeiluja ja nyt se on aika kalju.. Ei sentäs koko koira, vaan ihan korvista ja rinnuksista mitkä näillä ajellaan :nauru: Ja pointti oli, että nyt sen ajelen että ku ens viikolla lähtään kyläileen Seinäjoelle, niin Peppi on edustavan näkönen ku se tutustuu moneen uuteen ihmiseen. Nyt se sitten näyttää enemmän pelleltä... :ttou: Sattuuhan sitä ja varsinki tämmösessä opetteluvaiheessa. 12 vuotta Eppua kyllä trimmasin, mutta en omistanu sille vielä konetta vaan saksilla lyhensin turkin, nyt sitten vielä vaatii harjottelua ton koneen kans pelleily. Ja tätä ennen oon siis leikannu 3mm terällä, nyt sitten keksin kokeilla millin terää ja sehän teki jälkeen :shifty:
Pitäis alkaa tässä laittautuun kun tosiaan oon menossa kuvaan kaverille niiden tokokokeen. Ei auta myöhästyä ku toinen on ihan jännityksessä muutenki ni ettei ainakaan tarvi jännittää että minä myöhästyn.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: KUKKUJAT 2 - Lauantaina, 08.05.2010 klo 13:38  
+
0
Tää päivä meneekin sit siivotessa ja hyysätessä, vähän ehkä leipoakin pitäisi kun huomenna tänne tulee avon äiti ja mummu. =) Tekemistä riittää! Täytyy laittaa tuo laiskamatokin tosta liikkeelle mua auttamaan. Ihan hyvään väliin silti tule tämmönen "pakko siivous", olisin kumminkin siirtänyt sitä huomiselle jos nämä vieraat eivät olisikaan tulleet...
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 2 - Lauantaina, 08.05.2010 klo 13:41  
+
0
Maalla, ei ketään missään, ulkona sadesää, koiran aktivointia siis sisällä kun ei ulos flunssaisena pitkäksi aikaa halua.
Pellolla voisi kyllä liinan kanssa käydä.
Siivotakin voisin kokeilla jos osaisin yllättää miehen, arvostaisikohan se oma-aloitteisuutta. :roll:
Mutta hyviä päiviä vaan kaikille!

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 2 - Lauantaina, 08.05.2010 klo 13:45  
+
0
Mä yllätin äitin ja siivosin meillä... Yleensä mä en ehdi edes ajattelemaan mitään siivoamista kun äiti on jo putsannut koko huushollin. Tai sitten kun ajattelen yllättää sen, niin eiköhän se tokaise jotain että voisit siivota. Menee hohto koko jutusta, kun ei oo yllätysmomenttia sitten mukana. :kieli:

Vitsit, mihin tääkin päivä on mennyt, mitään oo tehnyt muuta ku istunu ja surffannu netis... No ehkä vähän töitä, mutta hyvin vähän. :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: KUKKUJAT 2 - Lauantaina, 08.05.2010 klo 14:21  
+
0

boksu kirjoitti:

Tai sitten kun ajattelen yllättää sen, niin eiköhän se tokaise jotain että voisit siivota. Menee hohto koko jutusta, kun ei oo yllätysmomenttia sitten mukana. :kieli:

Mulla on sama juttu. Jos joku sanoo, että voisit siivota, menee heti maku hommasta, vaikka olisin juuri ollut aikeissa aloittaa. Jotenkin sitä ei halua tehdä silloin, kun sen tekisi vähän niin kuin jonkun toisen pyynnöstä eikä omasta aloitteestaan.

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 22:00)