Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 03.05.2010 klo 22:39

Kukkujat 2

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 52

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 16:24  
+
0
Jes! Luna on uupunut :cool: Kaks tuntia juoksutin sitä tuolla luonnon helmassa. Harmittaa vietävästi ku ei kamera sattunu mukaan. Osuttiin yhelle hakkuu aukiolle jossa oli mahtava rykelmä kelopuita. Kuvalle olisin antanu nimeksi "Walley of Dead Trees".

Nyt ruoan laittoon ja myöhemmin pitää käydä taas pyörähtää kaupassa. Meillä ainaki onnistuu tosi harvoin tavaroiden loppumisen ennakointi. Kahvi on lopussa eikä ilman sitä voi aamulla herätä.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Taikaponi

Taikaponi
Viestimäärä: 137

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 16:34  
+
0
Hellou hanit! Long time no seen (huugoli täällä) :cool:
Paljon on kerennyt tapahtumaan meillä. Ootellaan josko tulisi perheenlisäystä 1 aussiella, mahdollisesti jo kesän lopussa. Odottavan aika on pitkä...
Palailin alkuviikosta Malagasta, aika laimi reissu mutta salibandyturnauksesta vedettiin pronssi kotiin!

Ihana inni! Meillä oli kanssa entisessä duunipaikassa perjantaipulloarvonta, se perinne sitten vaan kuoli.
http://koiratsydeemit.blogspot.com/
(Viestiä on muokattu perjantaina, 07.05.2010 klo 16:35)

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 16:39  
+
0
^ Nice to see Taikaponi! Onnea mitalista :peukku:.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 17:25  
+
0
Pittääpä vaan kommentoida, että oon nyt yhtäkkisesti ihan ihastunu eetlan Nasun nimeen! Oon siitä tykänny aiemminki, nyt vaan tajusin et kuinka söpö se on! :nauru:

Mulla tekis ihan kamalasti mieli pitsaa... On vaan jo valmiiksi aika plösö olo, joten ei kyllä helpottais pitsa tätä...
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 17:50  
+
0

SanttuJ kirjoitti:

Jes! Luna on uupunut :cool:


Meillä on myös neljä hyvin rauhallista koiraa. Oli niin rauhallista juoksuttaa poikia metsässä kun ei siellä tälläisellä vesisateella päiväsaikaan ollut ketään. Oli oikein rentauttavaa kävellä sateessa pari tuntia kun oli sadevarusteet niin itsellä kuin koirillakin. Tosin kastuin vaatteista huolimatta, vieläkin tuntuu että olen jäässä. Hrrr.. Koirilla on paremmat sadevaatteet kuin mulla. :shifty: Rupes kyllä yhdessä vaiheessa lenkkiä v*tuttamaan oikein kunnolla kun Kusti ja pikkupojat kävivät syömässä 2 kertaa lenkin aikana ihmisen paskaa!:roll:

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 17:55  
+
0
Minunkin oli "pakko" tänään herkutella ja tilasin kotikotiin kiinalaista kyytiä odotellessa - ja voi että se olikin hyvää. Tekisi mieli vielä lisää, mutta jätin tietenkin jämät sinne. :ttou: Eikä täällä tietenkään ole mitään syötävää!

Pitäisi kohta lähteä kaupungilla elokuviin katsomaan Desert Flower, jonka olen halunnut nähdä jo pitkään. Vähän jännittää jättää Mökö yksin niin pitkäksi aikaa, kun aiemmin on ollut maksimissaan 30-60 min kerrallaan. Mutta ei sitä enää voi peruakaan ja toivon, että tämän päivän rymyäminen on väsyttänyt pojan niin, että nukkuu tyytyväisenä koko ajan, kun olen poissa. Toivon tai rukoilen. :nauru:
Petit Brabancon "Mökö"

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 18:08  
+
0
4 tuntia vielä töitä jäljellä... Sit tanssiraflaan juomaan yks tai kaks sidukkaa ja sit yhteen huoneeseen koisaamaan, aamulla pitää taas olla seiskalta tässä pääkallopaikalla.

Pitäis malttaa nyt vaan syödä, oon syönyt viimeksi eilen klo 14.30... :viheltel: Sit olis jälkkäriksi Ben & Jerry's -jädeä. :love:

Niin... Ja mulla on lapsulapsunlipsunläpsynlöpsyä kauhia ikävä... :suru: Pitäis valita valokuva, minkä vien suurennettavaksi, mutta niitä on niin paljon...
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 18:20  
+
0
monna, täällä on paistanu arska koko päivän. Metsän pohja oli vaan niin märkä et lenkkareista kuulu mahtava lotina ja narina. En muistanukkaan miten ilkeän tuntusta on ku on lenkkarit täynnä vettä ja se pursuilee varpaiden välissä.

boxulle hali :paijata: Toivottavasti illalla on sen verra kivaa et unohtuu vähäksi aikaa ikävä.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 19:49  
+
0
Taikaponi, jo sua onkin ikävöity tänne! Onnea pronssista!

Mä siivosin koko talon ja huomasin että siivotessa oon telonut kolme rystystä verille.

Taas on pakastin täynnä ruokaa koirille, syövät ulkona viimeisiä luita, tosin illalla tulee uusi lisää. :hymy:

Boxulle voimia.*hali*
(Viestiä on muokattu perjantaina, 07.05.2010 klo 19:50)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 20:27  
+
0
Mistä tietää, että Peppi on oikeesti ihan väsyny? Tein pitsaa ja kun otin pitsan uunista, niin eväkään ei hievahtanu. Tulin sohvalle, jätin pitsalautasen sohvalle ja se oli siinä vielä ilman tipan tippaa kuolaa kun tulin takasin keittiöstä. Sitten Peppi käveli ohi ja vilkas vaan ja todellakin - se meni vaan ohi ja kuorsaus kuuluu taas. Peppi ei kerjää jos syön ruokapöydässä, mutta kylläkin sillon kun syön sohvalle. Vaikkei se koskaan saakkaan mitään mun lautaselta. Mutta onhan hyvää pitsaa!

Oh, ja tärkein meinas unohtua! Boxu :paijata:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä
(Viestiä on muokattu perjantaina, 07.05.2010 klo 20:29)

Ispu

Ispu
Viestimäärä: 576

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 20:38  
+
0
Boxulle halit täältäkin. Miulla nakottaa Kamu kuva makkarin seinällä.

Huomenna Islan kanssa ryhmikseen. Miki on ollu koko talven niin onnettomassa karvassa, et pääsee mukaan vasta syksyllä. Isla pitää vieläkin talviturkkia, liekko tiputtaa sitä ensinkään :hymy:
Blogi
Blip
Muistoissa Kamu&Miki.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 20:59  
+
0
Mullaki on Epusta kuvakollaasi kehyksissä. Se on ihan kiva muisto <3

Kaveri tuossa soitteli ja pyysi huomenna kuvaamaan niitten tokokokeen. Ihan hauska mennä, en ookkaan koskaan nähny tokoilua. Saa vähän kuvaa, mimmosta touhua se on. :hymy:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 21:30  
+
0
Voi boxerowneria..

Kukkuuta.
Ei huvita mennä juoksemaan, kun taivaalta tulee kuin saavista kaatamalla vettä. Tullut koko päivän.
Koiraa pitää siltikin viedä lenkille.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 21:35  
+
0
Synttärikekkerit ohi ja onneks kaapista löytyi jotain vaatetta päälle :kieli:
Vettä tosiaan sataa, joten iltalenkki rumilusten kanssa jäi tekemättä - ne kun ei sateessa liiku :roll: Takapihallakin vaan pikaisesti piipahtavat, hyvä jos sitäkään. Elmon saa melkein "potkia" pois katoksen alta että "menehän nyt pissalle" :paapatus: ja heti kiireesti takaisin sisälle :nauru:


// lisäystä: Pirskatti kun tässä ei näy nuo aiemmat viestit, joten unohdin boxulle sanoa että valitse niistä monista kuvista se, mikä on sulle kaikista rakkain. Niinkuin mulle oli aikanaan tämä kuva meidän aiemmasta koirasta, kuka alle kolme vuotiaana lähti sateenkaarisillalle :suru: (kuvattu kuvasta, joten on mitä on)
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013
(Viestiä on muokattu perjantaina, 07.05.2010 klo 21:42)

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 22:04  
+
0
Hitto, mikö ilma täällä on ollu koko päivän. Aamulla käytiin vähän pidemmällä aamulenkillä, kun tiesin että loppupäivä on sitten yhtä sadetta. Nellin juuri parantuneen virtsiksen vuoksi, ollaan käyty vaan pikapissalla, koirat on ettiny piilotettuja nakkeja kämpästä ja erilaisesten pahvirasioiden sisältä. Mutta hyvin tylsä ilta. En jaksanu edes kauppaan lähteä, tilaisin kotipizzasta ruokaa..laiska minä:nolo:

Mun vatsaongelmien yksi syy ainakin selvisi, eli oon siitten laktoosi-intolerantikko. Täytyypä ruveta ostamaan kaupasta sitten hyla-tuotteita.

Viikonloppu menekin töissä,huoh!
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 22:23  
+
0
^No hyvä että syy vatsaoireille löytyi, eikä ollut pahemmasta kyse. Tervetuloa maitovammojen kerhoon. :)

Mun tekee kaurapuuroa mieli, mutten jaksa enää alkaa tekemään, jos huomenna aamulla tekis.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 07.05.2010 klo 22:24)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 22:40  
+
0
Kukkuu,

Inni, kiitos vielä, kun hait neut! Pakkanen on niin täynnä, etät joutui taas omia ruokia karsimaan:nolo:

Täällä rääkätään viatonta rhodesiankoiraa:shhh: Lisäsin ruokaan hevosen ihraa. Sakun mielestä kaikki ihra on ihan kamalaa, tuossa se irvistellen koittaa saada ihraa alas kurkustaan:nauru:

Boxulle hali!

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 23:10  
+
0

inni kirjoitti:

Mun tekee kaurapuuroa mieli, mutten jaksa enää alkaa tekemään, jos huomenna aamulla tekis

Ootsä hullu :eek: eli leikki leikkinä :wink: Se on nimittäin hyvin harva ihminen kun sanoo ihan julkisesti pitävänsä kaurapuurosta :cool:
... mut joskus lounaana se on ihan ok. v:cool:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 23:25  
+
0
Mullon tylsäääää... Blaah. Ja on kamala ähky tuosta pitsasta, josta jo hehkutin, ihan liian täys on olo.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 23:26  
+
0
Mua väsyttää, normaalisti oisin jo unessa tähän aikaan. Mut tääl katotaa ny jääkiekkoo ja meni ny vie jatkoajallekki... no, ompaha perjantai :))

Muoks. Ei jatkoaika sit kauaa kestänykkää, Saksa vei.
Shetlanninlammaskoira Viivi<3
(Viestiä on muokattu perjantaina, 07.05.2010 klo 23:29)

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 14:00)