Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 03.05.2010 klo 22:39

Kukkujat 2

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 52

Ozidanie

Ozidanie
Viestimäärä: 76

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 12:03  
+
0
Aika kätevää tuo että viet sinne "hoitoon". Meillä ei sellasia mahdollisuuksia ole, mutta harvoin noita kauppaan mukaan otan, ku ei matkaa kuitenkaan ku joku 50m. :D
Ai että meillä oli hyvä lenkki. Matka ei ollut pitkä, mutta aikaa kului 40min. Tulihan siinä pysähdeltyä rapsutettavaksi ja maasta kaiken hamuamiseen... :roll:
Onneksi Oliverki alkaa ymmärtää käskyä "jätä".
Ihmisiä kyllä taisi huvittaa kun Oliver sai ihan hirmu hepulit. Ryntäili, napsi keppejä ja yritti leikkiä Zedin kanssa. Onneks se rauhottu myös melko nopeesti.

On niin nätti ilma ulkona. Tykkään!

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 12:06  
+
0
Meilläkään Mökö ei ääntelemällä ilmoita hätäänsä (mikä on sinänsä ihme, kun muuten on niin kivaa kiljua ja inistä) vaan hakeutuu joko eteiseen tai paperille pyörimään. Yleensä vien aina heräämisen ja syömisen jälkeen ulos, sillä useimmiten juuri silloin se hätä on. Ensimmäinen viikko meillä meni hienosti ilman vahinkoja, mutta nyt niitä on alkanut hieman jo tulla - tosin siltikin pesen pissoja lattialta keskimäärin kerran päivässä. Se harmittaa hieman, että siirryttyään keittiöön nukkumaan Mökö on myös alkanut pissata yön aikana, kun pienessä aitauksessa pidätti yleensä koko yön. No eipä tässä vielä ole aihetta stressata tällaisesta, olen lähinnä ylpeä, että poika tekee useimmiten heti ulos päästyään tarpeensa, vaikka välillä keskittyminen on hirmuisen vaikeaa. (On muuten kivaa etsiskellä pimeällä ruohikosta kakkaa, kun Mökö lähtee välillä vaeltamaan kakatessaan jos jotain kiinnostavampaa sattuu tapahtumaan.. :roll:)

Tänään pääsen ensimmäistä kertaa Mökön tulon jälkeen kunnolla ulos, kun mennään kaverin kanssa syömään ja juhlistamaan hänen syntymäpäiviään. Sitä ennen pitäisi ehtiä käydä hakemassa joku pieni lahja (ihminen, jolla on jo kaikkea) ja katsomassa kesäksi muutamat ballerinat / avokkaat. Tekee varmasti hyvää päästä vähän tuulettumaan, kun tähän asti ulkona käydessä olen käynyt lähinnä kaupassa tai viemässä roskia.
Petit Brabancon "Mökö"

Ursula

Ursula
Viestimäärä: 322

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 12:07  
+
0
Nyt olis meillä jollain dogsitterillä käyttöä, joka ottais koirista vähän virtoja pois. Tänään päästään jo vähän ulkoilemaan mutta tällä tahdilla menee ens vuoteen ennenku koirat saa purettua ton virtapiikin pois minkä keräsivät näiden muutamien päivien aikana. Mulla menee hermot jo ennenku päästään pihalle, ovat niin intopinkeenä. No, hyvä tilaisuus harjoitella maaaaaaalttamista, sekä minun että koirien :kieli:

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 12:12  
+
0
huomenta päivää vaan täältäkin.
Aamulla soittelin omalle lääkärille aikaa ja sainkin jopa mutta olikin sitten puolituntia myöhässä aikataulusta. Sain nuhalääkkeet reseptille, ei antibiootteja vielä näin aikaisessa vaiheessa JOS nuo peruskonstit nyt vaikuttaisi.
Nyt odoteltaessa että sinne röntgeniin mennään. Siellä varmaan vieläkin paikanpäälläkin yrittävät tuputtaa kaikkia omia hoitojaan ja tutkimuksiaan, onko konsteja miten sanoa tiukasti että "vain jalan kuvaus, kiitos" :nauru:

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 12:13  
+
0
Olen koittanut kolme päivää tavoitella puhelimella meidän tulevan asunnon nykyisiä vuokralaisia eivätkä he vastaa puhelimeen oli kellonaika mikä tahansa. Pitäisi saada selville muuttavatko pois sieltä silloin 1.6 vaiko jo kenties aikaisemmin. Tämä olisi aika tärkeä tieto, sillä jos he muuttavat vasta 1.6, tulee meidän muutosta aika kiva härdelli: nykyisen asunnon avaimet pidää olla asuntotoimistolla klo 12 mennessä ja silloin saadaan myös uuden kämpän avaimet. Eli mihin hittoon me tungetaan meidän kaikki kamat?! Ja ei, tähän järjestelyyn ei voi vaikuttaa mitenkään. Se vain menee näin :roll:

muoks. koitin äsken soittaa, ekalla kerralla oli pitkään varattu ja tokalla kerralla löi luurin korvaan :twisted: Laitoin numeroon viestin jossa kerroin mitä asiaa mulla oli. Eivätkö ihmiset oikeasti viitsi vastata puheluihin jotka tulevat heille vieraasta numerosta? Luulisi joidenkin kellojen soivan kun olen kolmena päivänä soittanut samasta numerosta 2-3 kertaa.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 05.05.2010 klo 12:23)

Jimena

Jimena
Viestimäärä: 108

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 12:42  
+
0
Jaiks lähen kohta työhaastatteluun, palveluneuvojan paikkaan mihin otetaan 5 henkilöä. Toivottavasti pääsisin, ei jaksais enää olla työttömänä.

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 12:49  
+
0

vanis kirjoitti:

Säikähdin aamulla puolikuoliaaksi kun Auri oli tehnyt mulle kasvonaamion sinisestä servetistä. Heräsin imeskelty servetti poskella, ja järkytys oli melkoinen kun ensimmäistä kertaa katsoin itseäni peilistä. Poski oli aivan sinivihreä :eek: Hetken kesti ennen kuin muistin Aurin lahjan.


Mä sain päivän naurut, hyvä Auri :nauru:

Mä oon vieläkin ihan väsy eilisistä rallytoko ja hakutreeneistä ja tänään pitäs suunnata raunioille. Äsken pysähdyin katsomaan hetkeksi kotia, kyllä se näkyy että treenit vie aikaa... Huomenna ei ole treenipäivä, jospa sitä sitten siivoilisi :shifty:
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 14:19  
+
0
Tää tauti on ihan arsesta. Entinen kämppis tuli hakemaan Pessiä lenkille ku mun polla on niin täynnä räkää että sen liikuttaminen jo akselilla sohva-vessa on hitusen liian rankkaa. Piti perua agilitykin. Ihan pyllykakkaa.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 14:57  
+
0
Kukkuu, leivottiin siskojen kanssa reilu 60 lihapiirakkaa. Olipas siinä hommaa. Avo on varmasti tyytyväinen kotiutuessaan perjantaina. Nyt jos hetken lepäis ja sitten koirien kanssa lenkille ja Sakun kanssa tokoon.

Inni, tuutko tokoon? Mennään kuikan lavalle kello 18.30. Annan kanssa.

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 15:10  
+
0
Tilanne päivitys! Tää vois mennä melkein kysy mitä vaan-keskusteluun mutta pulisempahan muuten vaan.
Röntgenissä käytiin, ei halunnut tyttö mitenkään herätä, sitten piti vaan laittaa kaulapanta ja lähteä niin kyllä se sitte nousi.
Äiti asuu tässä ihan lähellä ell. niin kävelimme tähän lepäämään ja sitten kyyti isäpuolelta myöhemmin tänään.
Mutta onko normaalia tokkurakäytöstä että Mindi ärsyyntyi todella nopeasti meidän mäyrisvanhukseen joka haukkui vieressä? Melkein veikkaisin itse sitä tokkuraisuutta kun toinen on ihan yliäänekäs taas ja riehuu vieressä. Näille kun ei koskaan tule täällä mitään kränää niin hämmästyin. :mietiskel:
Mutta diagnoosia odotellessa, torstaina viimeistään saa tietää!

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 15:23  
+
0
^On normaalia, Anni oli kanssa rauhoituksen jälkeen tosi ärhäkkä muita koiria kohtaan.

Me käytiin kaupassa ja siellä Faunatteressa Anni ja Nelli odotti kiltisti kun kipaisin hakemassa meille evästä.Mutta kyllä oli sitten riemu katossa kun tulin hakemaan niitä. Nyt ne vetää sikeiltä, mikä on hyvä kun tunnin päästä on lähtö sinne koirakoululle. Pitäisi vielä pilkkoa Nellin palkkionamit.
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 15:30  
+
0
rosa: Ai te tokoilette tänään, en oo ihan varma kerkeänkö. Mä innostuin tekee pihahommia ja mutakakku on vielä tekemättä. Enkä oo nyt ihan varma tuleeko kaveri käymään illalla. Mä ilmestyn sinne 18.30 jos tulen.

Pitikin mennä tekee noita pihahommia, kurkku on taas vähän ärtyneempi. Toisaalta piha on paljon siistimmän näköinen taas.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 16:11  
+
0
Heeei, mä haluan mutakakkua! Saisiko reseptin? :heiluti:

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 16:12  
+
0
vanis: Jos sä meinaat leipoa, niin lähetätkö mulle palan? Maistuisi kyllä pala mutakakkua, mutta kun en millään jaksa/kerkeä leipomaan :nauru:
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 16:14  
+
0
^Voin vaikka lähettääkin. Tosin ei taida keretä tämän päivän postiin, niin se olis ylihuomenna perillä:nauru:

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 16:18  
+
0
^Jos sä kylmäpakkaat sen hyvin, niin kai se säilyy? :shifty:
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 16:23  
+
0
^Säilyy varmasti :cool:

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 16:31  
+
0
^Hienoa. Mä täällä sitten odottelen pakettia saapuvaksi :nauru:
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 16:49  
+
0
Vanis: mä kysyin kans reseptiä ja sain niitä kaksikin tonne resepti-ketjuun.

Jimenalle myöhästyneet tsempit työhaastatteluun!

kuka tulee meille syömään mutakakkua ja vaniljajäätelöä/vaniljakastiketta illalla?

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 16:55  
+
0
\o Minäminäminä..
Vaan enhän mä tiedä minne siis.. :viheltel:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28188
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 10:00)