Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 03.05.2010 klo 22:39

Kukkujat 2

Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51 52

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 01.06.2010 klo 09:49  
+
0
Huomenta. 4h sai nukuttua ja vähän on pönttö sekaisin valvomisesta. Armas päätti pelastaa mun päiväni tyhjentämällä anaalirauhaset olohuoneen matolle, mitä se on viime päivät harrastanut. Pakko laittaa luut vähäksi aikaa tauolle ruoasta, jos rauhoittuis tuo sillitehdaskin.
Nyt pitäisi keksiä, miten saisi koirat väsytettyä tuolla helteessä ja miten jaksaisi käyttää loppupäivä, espanjan subjunktiivia opiskellen. :mietiskel:
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 01.06.2010 klo 11:08  
+
0
Tämä päivä toi tullessaan ehkä helpottavimmat uutiset, että pitää ihan sen kunniaksi käydä tänään käydä töitten jälkeen jätskillä.

Että huomenta vaan. :aurinko:

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 01.06.2010 klo 12:28  
+
0
Hienoa että Kuuskan tilanne laukesi ilmeisesti ihan hyvään suuntaan.

Mä soittelin äsken taas eläinlääkäriin ja varasin ajan että josko tuohon Oskun kutinaan keksittäisiin joku ratkaisu. Tai siis lähinnä sitä että mentäisiinkö koiran viimeiset vuodet nämä pahimmat siitepöly ajat kortisoneilla vai aletaanko niihin siedätyshoitoihin. Koira on kuitenkin suht oireeton talvella etenki nyt kun ei syö enää nappulaa ollenkaan. Mä en sitten tiedä että kuinka vaarallista se kortisoni ois noin pidemmän päälle, Osku kuitenkin on jo 8 vuotias frouva jolla toivottavasti on vielä monia vuosia edessä.

Tänään tulee sitten vielä joku tyyppi katsomaan meidän taloa ja oletettavasti alkaa sitä sitten jossain vaiheessa myymäänkin. Pankista ei ole vielä soitettu, oispa noloa jos me ei sitten lainaa saataisikaan kun ollaan näin ankarasti jo suunniteltukin. :nolo:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Tiiina

Tiiina
Viestimäärä: 98

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 01.06.2010 klo 12:31  
+
0
^^Kuulostaa hyvälle! :)

ja huomenta vaan!
Mulla on ihan mielettömän hyvä olo kroonisesta halipulasta huolimatta. Eilinen meni ihan putkeen! Nukuin pitkään, vietin aikaa äidin kanssa ja shoppailtiinkin vähän. Ostin viimein imurinkin! Iltapäivällä siirryin tohon kotini lähistölle uusien maahanmuuttajien seuraan, joiden kanssa autteleln vapaaehtoisena ja illemmasta vietiin muutamia pojista pelaamaan futista muiden maahanmuuttajien kanssa. Oli ihan mielettömän hauskaa heidän kanssa, tänään toivottavasti taas sama meininki.
Illalla ajauduin vielä tuohon paikalliseen parille (ilmais-)kahville ja limpparille, höpötettiin tutun baarimikon kanssa melkein pari tuntia ihan tuosta vaan. Illalla oli kiva tulla kotiin kun vastassa oli höppänä koilapoika joka höhläili omiaan ja haki paijauksia.
Tänään sai taas nukkua pitkään ja rapsuttelin koiraa tuossa kotipihassa kuunnellen mummojen kehuja Leosta. Pääsin just fiilistelemään uudella imurilla, vähänkö täällä on nyt puhdasta! Nyt jos vaikka hyppäisi aamupalan päälle suihkuun ja lorvisi äidille ennen "meidän" kongolaispoikien futismenoja. :)

Kesäloma rocks!
...Vaikkakin olin ihan intopiukeena kun esimies eilen soitteli että saatan päästä tällä viikolla takaisin töihin :shifty:
Marly '01 & Pasi '10, in memoriam Leo ♥
(Viestiä on muokattu tiistaina, 01.06.2010 klo 12:32)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 01.06.2010 klo 12:43  
+
0
IHANAA OLLA TÖISSÄ!! :love:

Anteeksi että huudan, mutta niin huippua tehdä jotain tulevaisuuden kannalta hyödyllistä ja tärkeää. Aaaaa!
Muutto "ohi", mitkään tavarat ei tietenkään ole vielä paikoillaan. Ja käytiin aamulla tunnin lenkki Pessin kanssa, josta varmaan 45 min juoksua. Ihan huippua! Oli ihana juosta!
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 01.06.2010 klo 13:14  
+
0
Kukkuu,

Äsken kävi lukkoseppä, mun oven lukko toimii taas, mahtavaa! Ei tartte enää pelätä, että täällä ois avoimien ovien päivät kun olen poissa tai että Ninja kävelee vastaan rapussa..
Kohta ohjaamaan kaverin tokotreenit ja räpsimään vähän kuvia :hymy:
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 01.06.2010 klo 13:26  
+
0
Voi tätä odottamisen tuskaa, vielä kuukausi siihen, että päästään muuttaan omaan kotiin. haluisin jo pakata kaiken ja mennä uuteen kotiin mutta ei.. Onneks se aika yleensä menee nopeesti mutta silti.:neutral:

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 01.06.2010 klo 13:28  
+
0
eetla, näinkin voisi sanoa. :peukku:

Innnasta on tullutkin melkein mun naapuri. Melkein-sana siitä, että hellu siinä likellä oikeasti asuu. Ai että, oikeasti on helpottunut olo ja hyvä olla pitkästä aikaa aidosti, pari mieltä vaivaavaa asiaa kun sais vielä unohdettua niin avot.

Taikaponi

Taikaponi
Viestimäärä: 137

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 01.06.2010 klo 13:34  
+
0

oleo kirjoitti:

Iltapäivällä siirryin tohon kotini lähistölle uusien maahanmuuttajien seuraan, joiden kanssa autteleln vapaaehtoisena ja illemmasta vietiin muutamia pojista pelaamaan futista muiden maahanmuuttajien kanssa.



Wau! Ihanaa että ihmiset viitsii omasta ajastaan veloittaa osan noin hienoon "työhön".

wuf: Meni yksi potentiaalinen pennu sivusuun.
http://koiratsydeemit.blogspot.com/

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 01.06.2010 klo 13:49  
+
0
Olipa yllättävän raskas päivä töissä.. Johtuneekohan siitä kun eilen jäi yöunet vähemmälle. Tuli leikattua pihan nurmikko (avon siivotessa sisällä :D ) melko illasta joten siinä kait syy. Tänään pitää yrittää aikasemmin nukkumaan.

Mainitsin muuten tossa edellisellä sivulla niistä kuvaajista ja kyllä. Kyllä se mun pärstäkerroin teeveeseen joutui. Voi että kun en osaa olla kameroiden edessä yhtään rentona. Koita siinä nyt työskennellä kun kuvaajalla on videokamera alta metrin päässä. Onneksi tärinä ei näkynyt :)
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 01.06.2010 klo 14:01  
+
0
Taikaponi: hö :neutral: Mutta josko jostain löytyis joku yhtä hyvä :hymy:

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 01.06.2010 klo 15:36  
+
0
Taikaponi, no voi höh. :mad: Mullakin on ehkä vähän aussiekuumetta ilmassa, ja yhdestä kivasta nartusta olis pentusia vuoden sisään todennäköisesti odotettavissakin.. :viheltel:

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 01.06.2010 klo 19:15  
+
0
:nolo: On jäänyt Laran matolääke antamatta.. en muista koska se on viimeksi saanut sellaisen.

Aamulla avo rupesi pohtimaan, jos Laran yli-iso ruokahalu johtuu madoista ja muistin sitten, että en olekaan vielä antanut lääkettä tänä keväänä. Kaivelin sitten laatikkoa kaapista, minkä ostin viime syksynä, kun muistelin siihen jääneen vielä yhden pillerin. Kappas, siinä oli molemmat pillerit jäljellä. Eli, olen ostanut lääkkeen, mutten ole antanut ja ainakaan vuoteen tuo ei ole saanut mitään. En kyllä usko, että sillä matoja on, tai ainakaan ei ole mitään oireita, mutta eihän sitä koskaan tiedä..

Onko teillä muuten narttukoiran ruokahalu kasvanut ihan käsittämättömästi sterilisoinnin jälkeen? Kyllähän minä hieman pienensin tuon annoksia, mutta en niin paljoa, että sen oikeasti pitäisi olla noin "nälissään", varsinkaan kun painokaan ei ole tippunut.. Se ahmii ruokansa sekunnissa, kerjää kaikkea mahdollista ja syö kaiken mahdollisen.
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa
(Viestiä on muokattu tiistaina, 01.06.2010 klo 19:19)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 01.06.2010 klo 20:12  
+
0
Kukkuu,

olipas mukavat hakutreenit. Huomenna sitten viestitreenit. Mä olen ihan poikki. Kohta koirat vielä iltapissalle ja sen jälkeen ruoka niille nokan eteen. Sitten pääseekin nukkumaan.

Taikaponi, Saku on pakastesperman tulos. Isä asustelee australiassa.

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 01.06.2010 klo 21:01  
+
0
Iltaa,

Pojat on poikki, oli hyvät hakutreenit. Vielä on syötävä jotain ja Hilman hieronta edessä, siitä suihkuun ja unille. Oon ollu tänään normaalia väsyneempi, lupasin jo et ens viikolla menen sinne verikokeisiin, oikeesti..

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 01.06.2010 klo 21:02  
+
0
Minäpäs menin tänään ja ostin trimmauspöydän! Hyvästi hankalat kenotukset lattialla aivan kummallisissa asennoissa ja kahden päivän selkäjumit. Tänään jo harjoteltiin tyttöin kanssa pöydällä seisomista ja kumpiki yllätti positiivisesti - ei mitään peruutteluja tai pyrkimisiä alas, rennosti siinä ottivat. Toki Jasmihan on kyllä itekseen harjotellu pöydälllä oloa jo aiemminkin... :heristel: Tällä kertaa ihan ootan seuraavaa trimmikertaa! Luulis tuommosen pöydän olevan aika pitkäikänen, joten eiköhän tuo hintansa hauku takasin.

Tänään lenkillä harjoteltiin Pepin kanssa eilen ohituskurssilla opittuja juttuja ja vitsi oon tyytyväinen Peppiin! Ja yks kurssikerta vasta ollu, kunhan tuo loppuu niin uskon kyllä että meillä on homma sitten hallussa. Kamalan eilisen jälkeen on fiilis nyt kyllä taas :peukku: !
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 01.06.2010 klo 21:04  
+
0
Olipas mukavat treenit! Tein tänään päivällä asenneremonttia ja näkyi aika makeasti Lunan käytöksessä :love: Suihkussa pitäis vielä käydä ja sit saaki mönkästä sänkyyn.

muoks. Meillä tapahtu tänään ihan ihme asia. Olin Lunan jättäny takapihalle naruun kiinni ja puhuin kaverin kans puhelimessa. Kävin sit kattoo ikkunasta niin siellähän oli kaks tyttöä meidän koiraa silittämässä :eek: Mulla pääs kamala p*rkele. Kerkesivät pirut lähteä ennen ku sain sanaisen arkkuni auki. Ei mulla ainakaan tulis mieleenkää mennä toisen takapihalle rapsuttaa koiraa! :eek: Eikä ne mitään pikkulapsia ollu vaan nuori/aikuisia.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu tiistaina, 01.06.2010 klo 21:07)

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 01.06.2010 klo 21:22  
+
0
Ai nii, työkaveri kertoi että eilen kävelyllä niiden koiran koitti varastaa mustalainen.:eek: Tuli tullut vastaan ja halusi rapsutella, kysyi paljon maksaa, otti koiran syliin ja loppujen lopuks oli tunkemassa paidan sisään.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 01.06.2010 klo 22:59)

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 01.06.2010 klo 22:55  
+
0
Tiuhtis Hämähäkit onkin ihan kamalia otuksia. Hyjyi.

Silmiä painaa. Väsy. Eilen tuli valvottua aika myöhään kaikkien papereiden ja kopioiden kanssa, yöllä en saanut jännitykseltä unta ja aamulla aikaisin piti lähteä ajamaan, että ehti ajoissa. Nyt se on ohi, enää on vain odotettava.

innna Onnea muutosta suoriutumisesta, täällä se on vielä kokonaan edessä.

Jos sitä nyt suuntaisi pyörälenkille koiruuden kanssa ja sitten paapimaan.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 00:54  
+
0
Mä oon nyt kaks päivää takunnut eBayn ja PayPalin kanssa, ja meinaa palaa ihan justnyttälläsiunaamallahetkellä käpy ihan totaalisesti...! Helvetti, vaikka englantia ymmärtää hyvinkin, niin on se vaan perkeleen raastavaa takuta noiden vieraskielisten sivujen kanssa. Fuck! :pyssyt:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

  Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28211
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6340
Viestejä yhteensä545730
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265870
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 11:00)