Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 03.05.2010 klo 22:39

Kukkujat 2

Siirry sivulle: 1 ... 50 51 52

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 05:17  
+
0
Tää on varmaan jo virallista kukkumista tähän aikaan. Kiva katsoa, kun aurinko nousee, kun mä vasta vien koiran "iltapissalle" ja meen nukkumaan. Jäin jumiin killan raha-asioiden kanssa, kun piti lähettää laskuja ja käydä läpi kuitteja ja kaikkea, mitä olen venyttänyt liian pitkään.:roll:

Hehee, tää on ketjun 1000. vastaus! :jjei:
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 07:32  
+
0
Huomenta

Oli tosi lähellä ettei otettu hirven kanssa 4-tiellä yhteen töihin tullessa. Käännyin 4-tielle ja kiihdytin rajoituksen mukaisesti 100km/h, kun huomasin et tien reunalla vastaantulevien puolella seisoo hirvi. Hirvi lähti liikkeelle, kerkesin just lyömään jarrut pohjaan ja pysähtymään, niin että hirvi meni metrin päästä auton nokkaa juosten tien yli metsään. Onneks auto kerkesi pysähtymään kokonaan satasesta, muuten olisin jäänyt elikon alle, eikä takana tullut autoja, muuten ne olis ollu mun perässä. Iski ihan järkyttävän tärinän päälle heti tapahtuneen jälkeen.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 02.06.2010 klo 07:33)

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 07:55  
+
0
^no hui :eek: Onneks kaikki hyvin

Ja huomenta. Sini teki sen taas, tänään on lääkäripäivä ja sen maha tuntuu ihan hyvältä, sama tapahtu sillon ekan kerran kun mahavaivojen takia mentiin lääkäriin :heristel:

Taikaponi

Taikaponi
Viestimäärä: 137

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 08:16  
+
0

wuf kirjoitti:

Taikaponi: hö :neutral: Mutta josko jostain löytyis joku yhtä hyvä :hymy:



Vähintäänkin yhtä hyvä! :cool:
Siis mun alkuperäinen suunnitelma pitää edelleen. Tuossa oli vaan yksi kiva pentue, josta vapautui yllättäen yksi uros, niin sitä vaan harmittelin.

Kuuska: Whoooot? Kerrokerrokerro. Mä haluun tietää!

rosa1: Hienoa! Nyt voin tuudittautua ajatukseen että noitakin syntyy vähintään se 12 pennua :nauru:
http://koiratsydeemit.blogspot.com/

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 08:24  
+
0
Huomenta!

Taikaponi, mä infoon sua asiasta, ku kerkeän tässä viikon aikana töiltäni.. :)

Ai että oli eilen väsynyt olo, mutta sain väännettyä possu-couscous-wokkia, järjesteltyä valokuvia koneelta ja siivottua. Ai niin ja kävin jumpassa. Eritehokasta.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 08:41  
+
0
^ Määkin saatan ehkä vissiin päästä käymään taas hukkapaikassa jumpalla kesä- ja elokuun, pitäis soitella mun kortin vuokralaiselle että haluuko se sitä enää.

Vähän tein eilen aivan tosi mahtavaa jauhelihakastiketta. Se oli tomaattipohjainen ja lätkin siihen myös pestoa ja vuohenjuustoa. Ai että mikä herkku. En maltakaan odottaa, että ois ruoka-aika. Nyt taidan hipsutella Pessin kanssa ulkoiluhommiin ja sitten alan katsella tutoriaaleja/esimerkkejä pylväsdiagrammien toteuttamisesta php:llä.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 10:43  
+
0
Mikä ihme tässä kcssa taas on, sivun lataaminen kestää pienen ikuisuuden.. :mietiskel:
Tänään ois illalla rauniot. Toivoisin kovasti auringonpaistetta, niin sais hyviä kuvia :hymy:
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 11:07  
+
0
Kukkuu. Näillä näkymin me haetaan pentu kotiin 12.6, ihan pian siis! Yksi ihan meidän oloinen pentu siellä kuulemma olisi, siltä puuttuu toisesta takajalasta rodulle tyypilliset tuplakannuskynnet, mutta sehän ei meitä haittaa kun nimenomaan harrastuskoiraa haetaan. No, tänään selvinnee mikä pentu niistä meille tulee kun ne pentutestataan tänään.

Taidanpa suunnata Musti&Mirriin tänään vähän ostoksille :viheltel:

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 11:10  
+
0
^oo, kohta on riivö teillä :cool: Hiro vois tullaa sit morjestaan kun se vaan on vähän kasvanu

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 11:13  
+
0
^ Ehdottomasti järkätään mooonet leikkitreffit! Kauheeta kun ei tätä jotenkin vielä osaa uskoa todeksi, eilen vasta jotenkin iskostui tajuntaan että se pentu on nyt oikeasti tulossa. Huh!

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 11:27  
+
0
^Mulla oli ihan samat tunnelmat ennen Hiroa ja vaikka alku olikin hankalaa kun oli kaikenlaista niin on se jo niin muokkaantunut elämään ettei voisi kuvitella olevansa ilman tommosta hassua "pientä" koiraa.

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 13:29  
+
0

Rorys kirjoitti:

Kukkuu. Näillä näkymin me haetaan pentu kotiin 12.6, ihan pian siis! Yksi ihan meidän oloinen pentu siellä kuulemma olisi, siltä puuttuu toisesta takajalasta rodulle tyypilliset tuplakannuskynnet, mutta sehän ei meitä haittaa kun nimenomaan harrastuskoiraa haetaan. No, tänään selvinnee mikä pentu niistä meille tulee kun ne pentutestataan tänään.

Taidanpa suunnata Musti&Mirriin tänään vähän ostoksille :viheltel:



Onnea! Ei ole enää kauan odotusta. Sitten hirveesti kuvia pikkuisesta. Mun täytyy sanoa että en ole ikinä nähnyt beussinpentua. Eikös teille sellainen tule? :hymy: Ja pentukamojen osto on niin ihanaa! Meillekkin tuli viime sunnuntaina sfinx kissanpentu ja aloin hamstraamaan sille ruokia jo yli kuukausi sitten. :nolo: Nyt ruokia on niin paljon että eihän tuo ehdi niitä edes syödä ennen viimeistä käyttöpäivää. :shifty:

Mukava päivä tulossa 12.6. Lähdetään Juulian , Annin ja Nellin luokse kylään Aapon ja Eikan kanssa heti aamusta. Osallistutaan sinä päivänä Vantaalla mätsäriin molempien poikien kanssa.

Meillä pojilla on hyvin erilaisia liikuntamuotoja nykyään aina viikon mittaan. Maanantaina oli hiekkamonttu"treenit", eilen oli ohjelmassa uintia, tänään on vapaana juoksemista koirakavereitten kanssa ja huomenna on ohjelmassa fillarointia. :aurinko: Talvella voisi korvata tuon fillaroinnin vaikkapa pulkan vetämisellä.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 13:42  
+
0

monna83 kirjoitti:


Onnea! Ei ole enää kauan odotusta. Sitten hirveesti kuvia pikkuisesta. Mun täytyy sanoa että en ole ikinä nähnyt beussinpentua. Eikös teille sellainen tule? :hymy: Ja pentukamojen osto on niin ihanaa! Meillekkin tuli viime sunnuntaina sfinx kissanpentu ja aloin hamstraamaan sille ruokia jo yli kuukausi sitten. :nolo: Nyt ruokia on niin paljon että eihän tuo ehdi niitä edes syödä ennen viimeistä käyttöpäivää. :shifty:



Kiitos ja beussipentu meille tosiaan tulee. Laitan kyllä kuvia, nimi pitäisi vielä keksiä :mietiskel: Onnea teillekin pikku-sfinxistä! Aika hauskan näköinen otus :hymy:

Taikaponi

Taikaponi
Viestimäärä: 137

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 16:07  
+
0
monna ja juulia: Jos ei teitä haittaa niin voisin joku kerta liittyä mätsäreihin seuraan? Avon veljen vaimo tykkää kyllä käydä mutta se käyminen on niin rajoitettua kun heillä on muksuja.

Kuuska: Ai niin ku minne? Ai niinkun tänään? :viheltel:
http://koiratsydeemit.blogspot.com/

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 16:16  
+
0

Taikaponi kirjoitti:

monna ja juulia: Jos ei teitä haittaa niin voisin joku kerta liittyä mätsäreihin seuraan?


Mukaan vaan! :aurinko: Oletko tulossa tuonne Vantaalle 12.6.?

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 16:38  
+
0
Noniin, nyt on Bealle pakattu kaikki tarvittava raunioille. Tänään vois taas ottaa kokeenomaisen treenin. Hitsi kun tuo eläin reagoi niin voimakkaasti mun tunnetiloihin, ja hitto kun mun pitää kaikkea mahdollista jännittää :ttou:
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 18:07  
+
0

sufi kirjoitti:

^ Mistä koulusta? (Ja mistä sää mut oot tunnistanu?)


Asikkalasta. En mä oikeastaan sua tunnistanutkaan, mietin vaan että kovasti näyttää tutulta (joku kuva on joskus vanhalla palstalla ollut). Lopullinen tunnistus (vai "tunnistus") tapahtui, kun kerran ajoit mun ohi koirat kyydissä. Tiedä sitten, olitko se edes sinä :nauru:

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 20:52  
+
0

wuf kirjoitti:

^no hui :eek: Onneks kaikki hyvin



Onneks tosiaan, kyllähän sitä vähän jäi miettimään, varsinkin kun just eilen illalla siskon kanssa sovittiin riita ja puhuttiin kun koskaan ei tiedä mitä tapahtuu, eikä halua olla riidoissa läheisten kanssa.

Koirat lenkitetty ja ruokittu, Hilma hierottu. Enää odottelen avon soittoa ja suihkureissua.

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 21:03  
+
0
Tultiin justiinsa kotiin Nellin pentukoulusta ja täytyy sanoa, että Nelli jaksaa hämmästyttää mua oppivaisuudellaan joka päivä. Välillä pitää ihan muistuttaa itselleen, että se on tosiaan vasta 4 kk, ettei omat vaatimukset nouse liian korkealle. Tosi hyvin se on nyt omaksunut tuon kosketuskepin ja sen avullla harjoiteltiin perusasentoon tulemista, maahanmenoa ja istumista. Seuramisessa Nellillä on niin hyvä kontakti jo, ettei se tarvitse siihen enää keppiä. Sheippaamalla vielä kun saa seuraamisen hieman lähemmäs mun jalkaa.

Taikaponi: ollaan joo monnan kanssa menossa Ojankoon epiksiin ja mätsäriin 12.6, joten liity ihmeessä meidän porukkaan siellä. Jos tarvitset kyytiä paikan päälle, niin jos pääset Koivukylän asemalle junalla minne monnakin tulee, niin sieltä pääset samassa kyydissä sinne Ojankoon. Se olisi sitten meidän eka startti Annin kanssa agilityn mölliessä..iiiik! No en mä usko että me totaalisesti nolaataan itseämme, ja joskushan se on aloitettava.

Onneksi innille ei käynyt mitään vakaavaa "läheltä piti"-tilanteessa!:enkeli:
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 21:24  
+
0
Sinin lääkäri meni sikäli kivasti että tuskin mitään kovin vakavaa on masussa :hymy: sai kuitenkin antibiootti kuurin ja ruoka meni vaihtoon. Syö nyt perunaa ja peuraa

  Siirry sivulle: 1 ... 50 51 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28211
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6340
Viestejä yhteensä545731
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 18:30)