Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 22.01.2015 klo 18:05

Kukkujat 37

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 50

piiskahäntä

piiskahäntä
Viestimäärä: 745

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 09.03.2015 klo 08:40  
+
0
^Siistejä jätkiä... :viheltel: Narttukoirassa on puolensa tossa suhteessa. :nauru:
"Sitä saa mitä vahvistaa."

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 09.03.2015 klo 09:29  
+
0
Ai että. Mä kävin torstaina silmäleikkauksessa ja en oo laseja tarvinnut. Tippoja oon suihkinut silmiin ahkerasti mutta se tunne ku pääsi lauantaina ostamaan halpis aurinkolasit Citymarketista niin että näki ihtensä sovitustilanteessa peilistä oli kyllä niiiiiin ihkuu ja ihanaa. :nauru: Vielä kun pääsee saunaan ja saa alkaa kastelemaan naamaankin normaalisti ja meikkaamaan niin ollaan taas normaalitilassa. Ai että ois vaan pitänyt käydä jo aikasemmin.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

piiskahäntä

piiskahäntä
Viestimäärä: 745

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 09.03.2015 klo 10:22  
+
0
^Harva taitaa olla siihen ratkaisuun tyytymätön, kun vaan kaikki onnistuu hyvin. Mies kans leikkuutti v. 2008 itseltään lasit pois ja on se kyllä kans puhunut, että voi kun olis aikaisemmin jo tullut tehtyä moinen.
"Sitä saa mitä vahvistaa."

Sufa

Sufa
Viestimäärä: 394

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 09.03.2015 klo 10:26  
+
0
Mä odottelen, että näkö lakkaisi huononemasta(ja rahaakin pitäisi tietysti kerätä), mutta menen silmäleikkaukseen kyllä heti kun mahdollista. Kiva kuulla hyviä kokemuksia!:hymy:

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: KUKKUJAT 37 - Tiistaina, 10.03.2015 klo 07:17  
+
0

oonuliinu kirjoitti:

Meidän ajokki kusee kans nilkoilleen.. :roll:

Meidän sakemanni teki tuota myös, mutta oppi onneksi jossain kohtaa taivuttamaan itseänsä niin, että lorottaa oikeastikin pientareelle.

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KUKKUJAT 37 - Tiistaina, 10.03.2015 klo 09:15  
+
0
Meillä tuo husky ei katso yhtään mitä ympärillä tapahtuu, ja sen seurauksena ei ole kerta eikä kaksi, kun aussie on nostanut jalkaa sen kylkeen huskyn tupattua eteen... Aussie osaa itse ninjahypyillä väistää, jos tilanne jostain syystä on toisinpäin. Omille jaloilleen nuo eivät laske (koputan puuta), mutta välillä on kyllä hienoa kävellä loppulenkki, kun toisen kyljessä valuu kivat pissaraidat :roll:
(Viestiä on muokattu tiistaina, 10.03.2015 klo 09:16)

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KUKKUJAT 37 - Tiistaina, 10.03.2015 klo 10:43  
+
0
Kuu kiurusta kesään! En ollu uskoa korviani aamulenkillä, ku kuulin tutun liverryksen. :aurinko:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT 37 - Tiistaina, 10.03.2015 klo 15:21  
+
0
^Ai nyt jo kuulit kiurun? Jes :peukku: Se on sitten kohta kesäkesäkesä :aurinko:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KUKKUJAT 37 - Tiistaina, 10.03.2015 klo 15:32  
+
0
^Joo ja näin, ne on kyl hauskoja pikkulintuja, lentotyylistä ei voi erehtyy. :hymy: Ja eilen joutsenet lensi aurassa yli metelin säestämänä. Ootan niin sitä, et mustarastaat alkaa laulaa, sitä kauniimpaa linnunlaulua ei oo. :love: Viime viikolla yks jo lauleli puistossa.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: KUKKUJAT 37 - Tiistaina, 10.03.2015 klo 15:55  
+
0
Sydän oikein pakahtuu, kun kuulee mustarastaan laulamista :love:. Siinä on jotain taianomaista romantiikkaa ja lupausta sellaisen kokemiseen...
Myös erityisesti peipon kuulemista odotan joka kevät innoissani.
Vuoden parasta aikaa on, kun linnut alkavat lauleskella. :peukku:.

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: KUKKUJAT 37 - Tiistaina, 10.03.2015 klo 16:06  
+
0
^^ Kyllähän ne mustarastaat jo laulelee. Viime viikolla jouduin laittamaan ikkunan kiinni joskus kahdelta yöllä kun lurittelivat menemään. Olin unetonna ja avannut ikkunan ja sitten huomasin etten kyllä pysty nukkumaan siinä "metelissä" :nauru:

Itse olen kevään lapsi ja tosiaan mukavaa tuolla ulkoillessa metsästää pälvipaikkoja ja kuunnella konsertteja. Tänään kyllä näkyy tulevan sumusadetta vaakasuoraan, olen erittäin tyytyväinen että tuli tehtyä kevään ensimmäinen pyörällä kauppaan-reissu ennen tuota sateen alkua.
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina
(Viestiä on muokattu tiistaina, 10.03.2015 klo 16:08)

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KUKKUJAT 37 - Tiistaina, 10.03.2015 klo 16:11  
+
0
^^Nii on, mä aina herkistyn, ku kuulen mustarastaan laulavan ekoja kertoja, jotain erityistä siinä on. :hymy: Peippo on myös ihana ja hiukan samankuulonen pajulintu. Mulla saattaa olla sekä peippo et mustarastas pehmoina, joista kuuluu aito ääni... :shifty: Kevät on melkeenpä paras vuodenaika, niin kivaa seurata lintujen paluumuuttoa ja muita kevään merkkejä.

Pikipaimenia, mä oon vasta kerran onnistunu kuulemaan tänä keväänä. Pitäs herätä joku päivä aikasin aamulenkille. Iltahämärissä ne myös laulelee.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu tiistaina, 10.03.2015 klo 16:16)

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: KUKKUJAT 37 - Tiistaina, 10.03.2015 klo 16:20  
+
0
^ Mä olen jossain aina hypistellyt niitä "aidonnäköisiä ja kuuloisia" lintupehmoja mutta en oo raatsinut ostaa. Tai no joo, nyt ostin Kirille myöh.synttärilahjaks sellasen vaakkuvan sorsapehmon ja se on ihan menestys :hymy: Juu tuntuu ettei nuo mustarastaat ihan keskellä päivää nyt laula, aamuisin ja iltaisin lähinnä.
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KUKKUJAT 37 - Tiistaina, 10.03.2015 klo 22:47  
+
0
Pirkanmaalla on ollut tänään niin masentava keli ettei ole paljon linnut laulaneet. Hyödynsin mälsän ulkoilukelin kuitenkin siihen että naksuttelin koirille alustalle peruuttamista ja asetin tavoitteeksi sohvalle peruuttamisen. Mökö ymmärsi kolmannesta toistosta mistä palkka tulee, ja eteninkin iltapäivän aikana siihen että se peruutti sohvaa vasten asetettua tyynyä sohvalle. Collieen käytin vähintään yhtä paljon aikaa, enkä ole ihan varma tietääkö se vieläkään että se saa palkkaa nimenomaan peruuttamisesta :nauru: Miten voivat olla elikot noin erilaisia oppijoita, joissakin tehtävissä käy taas nimenomaan toisinpäin.
Rise to reset the world.

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 37 - Tiistaina, 10.03.2015 klo 23:30  
+
0

naukunen kirjoitti:

Pirkanmaalla on ollut tänään niin masentava keli ettei ole paljon linnut laulaneet.



Täällä sama, ainut laulu minkä kuulin pihalla oli paikallisen baarin pihalla oleva pulsu joka koitti laulaa kaverilleen jotain. :roll:

Meikäpä kävi ensimmäistä kertaa ala-asteen jälkeen teatterissa! Muuten ei oikeen nuo teatterihommat nappaa, mutta meidän pikkukaupungin pikkuteatteri oli saanut oikeudet Hobittiin, niin pakkohan se oli kovana Tolkien-fanina käydä katsastamassa. :hymy:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KUKKUJAT 37 - Keskiviikkona, 11.03.2015 klo 18:25  
+
0
^Oliks hyvä näytelmä? :) Tänään ois ollu Turun yliopistossa luento Suomen ja suomen kielen vaikutuksista Tolkienin teoksiin, joku ulkomaalainen tutkija siel ois ollu puhumassa. Mää aattelin, et ois voinu mennä, mut en sit yksin jaksanu lähtee.

Kattelen Kontiolahden ampumahiihdon MM-kisoja ja ihmettelen, ku siel on jo iha pimeetä! :eek: Stadionin lamput vaa loistaa. Tääl on viel iha valosaa. Taas on pakko todeta, et Suomi on pitkä maa. :nauru:

Ai nii, näin tänään lenkillä kimalaisen!
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 37 - Keskiviikkona, 11.03.2015 klo 18:40  
+
0

Tutuli kirjoitti:

^Oliks hyvä näytelmä? :)



Ihan hyvä oli, lavasteet ja puvut oli upeita, ja siistiä miten jotkut ihmiset pystyy muistamaan 3 tunnin vuorosanat. :nauru: Mutta ei miusta silti teatteri-ihmistä saa, kaipasin erikoistehosteita ja leffatunnelmaa koko näytelmän ajan.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Helmi12

Helmi12
Viestimäärä: 1591

VS: KUKKUJAT 37 - Keskiviikkona, 11.03.2015 klo 19:45  
+
0
Joko Helmi ei ole se penaalin terävin kynä tai sitten se on liian fiksu. Annoin lähinnä Essille pahvilaatioita (maitopurkkeja, talous- ja vessapaperirullia jne), joihin laitoin nameja sisälle. Helmi otti yhden leijona-askin ja on yli tunnin vain maannut sen vieressä. Se ei ole edes yrittänyt saada namia sieltä. Se vain vahtii sitä, Essillä ei ole asiaa lähellekään. Helmiä ei ole koskaan kiinnostanut mitkään aktivointipallot tai älypelit. Se ei viitsi nähdä vaivaa ruokansa eteen, vaikka ahmatti onkin ja erityisen paljon namien perään.

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: KUKKUJAT 37 - Keskiviikkona, 11.03.2015 klo 21:49  
+
0
Pennyllä on juoksut. Se nylkyttää mun kissoja ja niillä on selät täys pieniä veripilkkuja :ttou: Penny vihaa juoksuhousujaan, ja kun sen juoksut ei kamalasti tahraa, en viitsi kotona kiusata sitä pöksyillä. Vähän mietin, mitä meidän treeneistä tulee, kun Penny yleensä kotona ei suostu edes liikkumaan juoksuhousut jalassa, ja tänään sitten ekaa kertaa kokeiltiin treenata agilityä pöksyt päällä. Ihme kyllä, treenit meni ihan nappiin, eikä juoksupökät tuntuneet Pennyä juuri haittaavan. Se on kyllä niin agilitykoira, että ilmeisesti se tekemisen riemu menee juoksupöksyjen ällötyksen yli :nauru: Perjantaina testataan, miten dobo sujuu pöksyt jalassa. Ens viikolla meillä olis näyttelyreissu Lahteen, ja toivon, että pahin vuoto olisi jo silloin ohi. Pennyllä on juoksuissaan tapana pysähdellä pesuille aina, kun vähänkään tulee verta, joten meidän kehäesiintyminen on muuten varmaan yhtä värkin nuolemista tuon osalta... Olis tietty kiva myös muita kehään tulijoita kohtaan, ettei meistä jäis kauheita verijälkiä, kun schipperke taitaa olla eka rotu kehässä :viheltel:
schippn 08/2012
schippn 08/2014

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: KUKKUJAT 37 - Keskiviikkona, 11.03.2015 klo 21:57  
+
0
^Me ollaan kanssa jouduttu ageilemaan ja nyt just doboilemaan pöksyjen kanssa, ja vaikka Herttakin inhoaa pöksyjä ja menee tosi vaikeaksi kun ne pistää päälle, niin kappas kun aletaan reenaamaan, niin johan pöksyt unohtuu ja neiti tekee täydellä innolla :nauru: Että jos teillä agi suju niin varmasti dobokin! :peukku:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 03:30)