Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 22:10

Kukkujat 3

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 57

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 13:28  
+
0

Kuuska kirjoitti:


Tähän mä en kyllä usko, mä rakastin Iisan hepuleita (joita se jatko koko lyhyen ikänsä päivittäin) loppuu saakka, vaikka se tiesikin parkettinaarmuja ja lentäviä mattoja. :nauru:



No niinpä, niin rakastan minäkin niitä hepuleita! Kaikki sen pikku-tollon omituisuudet vaan tekee siitä entistä ihanamman! Ajattelin vaan juonitella sulle tolleri-kuumetta! :wink:

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 13:46  
+
0
Nevermind: Tuo kurssi on kyllä ihan mahti juttu. Just vähän aikaa sit lueskelin verijäljestä enemmän ja muutamia asioita jäi epäselväksi. Sinne otetaan muutama koirakko, muut on ihan kuunteluoppilaita. Saas nähdä mennäänkö yksin vai kaksin. :wink:

Meillä on viikonlopun suunnitelmissa mennä koiran vahdiksi maaseudun rauhaan. Keskiviikkona tullaan viimestään takas. Luna on varmaan ihan onnessaan tästä osasta lomaa: Saa hönttästä niin paljon ku jaksaa! :peukku:

Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää nämä naapuruston lapset. Koira oli pihalla yksinään narun jatkona ja avokki kohta huutaa et naapurin lapset ajelee meidän takapihalla pyörillä :twisted: Luna käyttäyty ihan mallikelpoisesti vaan siinä olis voinu käydä hullustu. Tuo nimittäin tykkää hyökkäillä pyörän rengasta kohti. Se vaan jökötti ihmeissään ku menin hakee sen pois sieltä. Harmittaa vaan niin vietävästi ku en saanu sanottua niille ipanoille asiasta. Lisäksi tässä asuu muutama mukula jotka yrittää jatkuvasti hiippailla salaa seläntakaa (kun lähdetään lenkille ja Luna on hihnassa) silittämään tuota meidän koiraa. Muutaman kerran on kiukkusesti mulkaissu niille ja toivon kovasti et viesti menee noin hellästi perälle. Ei mulla mitään silittämistä vastaan oo, kunhan kysyy luvan eikä salaa yritä hiipiä kimppuun.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 13:48  
+
0
^ Eikö pihaa saisi aidattua esim. vihrellä puutarha-aidalla? Loppuis ainakin se pyöräily ja luulis fiksujen lapsien ymmärtävän, että aidan yli ei koira tykö mennä.. Ymmärrän ärtymyksen, jos Iisa olisi ollu vahtimatta pihalla ja sinne olis hyökkäilly lapsia, olis voinu käydä hassusti, Iisa ei tykänny ikinä lapsista.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 13:51  
+
0
^Pihaa ei kuulemma voi aida ku pihatyöntekijöillä pitää olla vapaa pääsy pihapiireihin. Syksyllä me laitetaan puutarha-aita taas pystyyn ku loppuu pihanhoitohommat. Luna kyllä tykkää lapsista vaan sen on sen verran innokas moikkailija et heikommat kyllä katuu.

muoks. Meillä siis on ollu tuota puutarha-aitaa syksystä kevääseen, mut kesällä ei tosiaan oo mahdollista aidata.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu perjantaina, 11.06.2010 klo 13:54)

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 14:00  
+
0

SanttuJ kirjoitti:

^Pihaa ei kuulemma voi aida ku pihatyöntekijöillä pitää olla vapaa pääsy pihapiireihin. Syksyllä me laitetaan puutarha-aita taas pystyyn ku loppuu pihanhoitohommat. Luna kyllä tykkää lapsista vaan sen on sen verran innokas moikkailija et heikommat kyllä katuu.

muoks. Meillä siis on ollu tuota puutarha-aitaa syksystä kevääseen, mut kesällä ei tosiaan oo mahdollista aidata.



Asutte vissiin rivitalossa? Miksi ihmeessä kellään pitää olla vapaa pääsy TEIDÄN pihaan? :mietiskel: Vai hoidetaanko teillä esim. ruoholeikkuut jonkun toisen puolesta vai häh, ei tajua.. (näkyy olevan taas kyseenalaistuspäivä mulla :nauru:)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 14:05  
+
0
^Juu, rivarissa asutaan ja pihahommat hoitaa yks firma. Ensimmäistä kertaa elämässä harmittaa asua asunnossa jossa ei saa ite leikata nurmikkoa. :nauru: Jos täällä ei hoidettais ulkopuolisella työvoimalla tuota ulkoaluetta niin ois kaikille varmaan yks hailee onko aitaa vai ei ku takapiha on täysin omalla vastuulla.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 14:07  
+
0
Mä varmaan aitaisin sen piruuttani silti ja ilmoittaisin huolehtivani pihastani itse. Mutta, mä olenkin periksiantamaton ja jääräpäinen eukko. :viheltel:

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 14:11  
+
0
^Mä suunnittelin samaa, mut sisäinen nynny voitti. Tiedä vaikka ens kesänä olis enemmän rohkeutta ja röyhkeyttä :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu perjantaina, 11.06.2010 klo 14:12)

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 14:26  
+
0
¨Onneks meidän tulevassa on jo toiselle puolelle aita ja isot pensas aidat on molemmin puolin :cool:

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 14:37  
+
0
Jeejee, viikonloppu eessä taas.... Käytiin eilen saunassa ja koirat jäi keskenään tietenkin, ja kun tultiin takaisin totesin että keittiön pöydältä on hävinnu rusinat laatikosta ja pähkinät kiposta. Syytin tietenkin tuota korkeempikinttusta vaan totuus olikin toinen. Tappijalka teki äsken päivälenkillä pelkkää pähkinäshittiä. Mä en van oikein tajua että miten se on oikein kiivenny tonne pöydälle. :mietiskel: Tosin tämä ei ole eka kerta, muutama vuos sitten oli vetäny lähes koko pussin ruispaloja ja nekin oli mun mielestä kyllä aika hankalassa paikassa.
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 14:43  
+
0
^ Tiesithän, että rusinat (ja viinirypäleet) on (tosin kiistellysti) haitallisia koiralle? Tuskin teillä mitään hätää on, ku altistuminen on sattunu jo eilen illalla, mutta vastaisuuden varalle. :hymy:

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 15:54  
+
0
^ tiesin, ja yritin sitä eilen oksettaakin suolalla, muttei se oksentanut.... Ja luulen ettei myöskään kipollinen suolapähkinöitä ole kovin terveellistä. :heristel: Mutta tuo on kyllä melkonen sissi, selvisihän se säikähdyksellä myös rotanmyrkystä, luojan kiitos!
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 17:42  
+
0
Kävin molempien isojen poikien kanssa erikseen 7km pyörälenkit. Satanut koko päivän niin perkuleesti ettei ole oikein kiinnostanut lähteä kävelemään mihinkään joten tuo tuntuu olevan oikein hyvä ratkaisu jatkossakin sadepäiville. :peukku: Meidän piti huomenna lähteä Juulian, Annin ja Nellin luokse mutta ei mennäkkään kun Erno sairastu eilen ja viettää nyt sairaslomaa joten parempi jäädä kotiin hoitamaan sitä. On se jo ihan ok mutta sellainen nuulean oloinen kuitenkin. Mutta paranemaan päin, ruokakin maistuu. :hymy:

Mä en tiedä, missä maailmassa yksi pointterin ulkoiluttaja oikein elää. :mietiskel: Olin fillaroimassa Lexan kanssa lentokentän reunaa pitkin kun pusikossa alkoi kuulumaan ryske ja pauke ja kohta nenän edestä vilahti tuhatta ja sataa urospointteri. Viheltelin sille ja kutsuin luokse, kävi aika lähellä mutta en saanut kiinni, sillä oli niin vauhti päällä. Harmittelin itsekseni kun ei ollut puhelinta mukana ja lähdin polkemaan kotiin päin soittaakseni poliisille ja paikalliseen löytöeläintaloon. Siinä aikani fillaroin ja näin sitten jonkun seisomassa kaukana edessä päin ja näpytteli ilmeisesti puhelinta tms. Poljin lähemmäs ja olin huutamassa tyypille että näkikö vilahtavan tässä isoa ruskea-valkoista koiraa. En kerennyt huutaa mitään kun pointteri olikin jo meidän takana ja sitten huusin tyypille että onko tämä koira hänen. Kääntyi muhun päin ja tokaisi että on ja alkoi kutsumaan Arttuaan luokse. Huusin että tämä sun koira huiteli tuolla monen sadan metrin päässä, kannattaa varmaan pitää kiinni. Nainen ei sanonut mitään vaan jatkoi puhelimen näpyttelyä. Ja koira jatkoi päätöntä kaahailua irrallaan ja lähti taas johonkin kauas horisonttiin.. Ei naista kiinnostanut pätkän vertaa missä koira menee, oli tärkeämpää se puhelimen(?) naputtelu. Onneksi ei ollut sellainen koira että olisi yrittänyt haastaa Lexaa tappeluun. Jotain positiivistakin tässä tapahtumassa oli; Lexa ei pörähtänyt kuin vähän sille pointterille, vaikka se oli uros. Haistelivat kuitenkin ihan nenäkkäin.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 17:51  
+
0

wuf kirjoitti:

¨Onneks meidän tulevassa on jo toiselle puolelle aita ja isot pensas aidat on molemmin puolin :cool:

Vähän oon kade. Onneksi ei nyt seuraaviin kuuteen päivään tarvi välittää naapureista ollenkaan. Täällä landella (äitin ja isän kotona) on lähin naapuri n. 500 m päässä :wink:

Olipa melko mielenkiintoista käyttää pitkästä aikaa noin riistaviettistä koiraa lenkillä. Käytiin koirien kans käppäilemässä ja voi himpura niitä kierroksia mitä Peto veti ku lintu pölähti puskasta. :eek: Isä vähä varotteli et se on jo tälle kesälle muutaman linnunpoikasen tappanu.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 19:19  
+
0
Mullakihan on ollu tässä koko kevään etinnässä rivari ja oonki aatellu, että olis kyllä kauhistus jos sitä pihaa ei jostai syystä saiskaan aidata! Sehän on se koko idea mulla miks kerrostalosta oon lähtemässä, että saan aidatun pihan koiralle. Ennen kun alkaa kauppakirjoja allekirjottaa niin pitänee tarkistaa, että aitaaminen on sitten sallittua. :) Voivoi, vielä helmi-maaliskuussa kuvittelin, että kesäksi pääsen kyllä muuttaan rivariin, vaan eipä sitä päässykkään. Kovin on hiljasta asuntomarkkinoilla nyt ollu, tai siis kun oon hyvin rajottunu sopivien alueiden kanssa (nii että oma vika kyllä)...
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 21:40  
+
0
Kukkuu, mukavan kotoinen ilta, kun saunasta just tullut, koirat tuhisee tyytyväisenä ruoan päälle ja tuossa vieressä on 1 saunasiideri.

Hassu juttu sattui tuossa saunaan mennessä. Mä menin ennen saunaa tupakalle, avo sanoi menevänsä edeltä saunaan. Tulin tupakalta, otin pyyhkeen ja talsin saunalle. Lotrasin hetken suihkussa ja avasin sitten saunan oven. Lauteilla istui avon vieressä Saku. Vähänkö alkoi naurattamaan. Sakun ilme oli semmoinen, että "äiti hei, tää on miesten saunavuoro." Pentuna Saku saunoi meidän kanssa paljonkin, mutta nyt ei ole käynyt varmaan vuoteen. Kyllä tuo penska sitten teki mullekin tilaa ja tyytväisenä saunottiin kolmestaan sitten.:nauru:

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 21:43  
+
0
^ Ei vitsi sain päivän naurut ku ekana tuli mieleen, että se Saku on joku sun miehen kaveri, meni pari sekunttia ku tajusin! :nauru:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 21:49  
+
0
^ Juu, kyllä mä annan avon kavereineen saunoa ihan rauhassa :nauru:

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 22:01  
+
0
Ärsyttää kun tän sateen vuoksi pitää jättää huomiset möllikisat agilityssä väliin mutta en halua, että meidän ensimmäinen startti on vesisateessa. Mä luulen että Annin jäisi mielenosoituksellisesti istumaan lähtöviivalle, kun mä huutelisin sitä etenemään, tai vähintään joutuisin työntämään persuksista sitä A:ta pitkin ylös. No jos ensi viikolla on parempi ilma,niin sitten päästään korkkaamaan meidän kisaura..:)

Nellillä on energiaa kuin pienessä kylässä. Ei lähdetty pitkälle lenkille kun Nellillä ei ole kunnon sadeasua ja se kastuu heti ihan läpimäräksi. En halua että se saa virtsiksen tai jotain märästä ja kylmästä. Oon koittanu keksiä koirille sisäaktiviteettejä, leikkiä, koulutusta ja namin etsintää, mutta Nelli on kuin sähikäinen. Äsken se veti ympäri kämppää hirveetä kenguruloikkaa ja yritti saada Annia mukaan haukkumalla. Nyt se taisi lopulta tipahtaa, tai sitten tää on vaan erätauko. Sille pitäisi saada sellainen juoksupyörä, niinkuin hamstereilla jossa se voisi kipittää menemään..:))
Päätin tänään että jatketaan Nellin kanssa siellä samassa koirakoulussa vielä jatkokurssi tuon pentukoulun perään, niin kivasti siellä on mennyt. Nelli ja minä ollaan molemmat opittu tosi paljon jo tuossa lyhyessä ajassa, kun siellä saa niin yksilöllistä opetusta. Kallistahan se on, täytyy jostain muusta sitten nipistää.
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 3 - Lauantaina, 12.06.2010 klo 00:34  
+
0
rosa1 Voin vain kuvitella saunoja-Sakun istumaan lauteille.

Tulipa tänään taas hetki touhuttua tulevalla asunnolla. Kohta alkaa varmaan jo kyllästyttää teitäkin siitä lukeminen, mutta kun oon vaan niin innoissani.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 57
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 13:30)