Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 22:10

Kukkujat 3

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 57

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: KUKKUJAT 3 - Torstaina, 03.06.2010 klo 17:29  
+
0
^Työnhaku on täälläkin käynnissä. Duunipaikkahan mulla on mut ei omaa alaa ja palkka on sanalla sanoen surkea. Mutmut, ei tunnu töitä oikeen olevan tarjolla...
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 3 - Torstaina, 03.06.2010 klo 18:45  
+
0
Taigan kanssa tehtiin tottiksia, se palkkautuu yllättävän hyvin patukalla :eek: Täytyy ostaa sille oma, sellainen pienempi. Mun pieni pk-tipsu.

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 3 - Torstaina, 03.06.2010 klo 22:12  
+
0
Tänään sovittiin tarkka muuttopäivä. Pian pitäisi varmaan ruveta pakkaamaankin, niin ehkä ei tule kiirettä. Ensimmäisiä tavaroita ajateltiin viedä lauantaina, kun ne nyt vielä ovat siististi pakattuja lattiaremontin jäljiltä.

eetlalle yksätty!
Manu 6/2008
Morris 3/2013

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KUKKUJAT 3 - Torstaina, 03.06.2010 klo 23:11  
+
0
Annin tokotunti tuntui menevän ihan plörinäksi, tuon helteen takia. Tuntuu ettei saatu mitään järkevää aikaa ja kotiin palasi hikinen ja väsynyt kaksikko. Nelli oli hoidossa naapurissa ja oli kiljunu meidän perään lähes koko ajan:neutral: No pakko sen on oppia olemaan erossa musta ja Annista. Huomenna töihin 3 vapaapäivän jälkeen..tässä on vähän liikaa jo tullu lomafiilis päälle.
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

krisuuu

krisuuu
Viestimäärä: 24

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 04.06.2010 klo 08:34  
+
0
Käytiin sunnuntaina Jekun kanssa tottistreeneissä ja tuota noin joo..Koiralla tuntu olevan mielekkäämpää tekemistä,ei siis taas minkäänlaista yhteistyöhalua :eek: No itteään saa siitäkin syyttää ku viime viikolla jäi treenailut vähiin eikä se oma olokaan sillo ihan priimakunnossa ollut :nolo:

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 04.06.2010 klo 09:38  
+
0

juulia kirjoitti:

Annin tokotunti tuntui menevän ihan plörinäksi, tuon helteen takia. Tuntuu ettei saatu mitään järkevää aikaa ja kotiin palasi hikinen ja väsynyt kaksikko. Nelli oli hoidossa naapurissa ja oli kiljunu meidän perään lähes koko ajan:neutral: No pakko sen on oppia olemaan erossa musta ja Annista. Huomenna töihin 3 vapaapäivän jälkeen..tässä on vähän liikaa jo tullu lomafiilis päälle.



Kannattaa Nelliäkin opettaa olemaan ihan yksinkin kotona. Meillä kans Nasun reenautus jäänyt vähiin ja hirvittää että miten käy kun muutetaan kerrostaloon ja jos pitää vaikka Oskun kanssa lähteä lääkäriin.

Meidän eiliset reenit meni ihan jees. Alussa Nasu möyrysi ja märisi mutta mä otin ja täräytin se selälleen ja se siinä vähän aikaa örisi ja prostestoi ja sitten se loppuaika menikin ihan jees. Paitsi se pirun kapula. Edelleenkään se ei yhtään kiinnostu siitä. Voi elämä. Noh, katotaan mitä tästä tulee, eihän sitä voi väkisinkään pakottaa kapulan kanssa toimimaan. Kyllähän sen suuhun saa "väkisinkin" mutta eipä se sen kanssa liiku jos ei se siitä yhtään tippaa tykkää tai käsitä sitä ideaa. Tarvitseeko edes sanoa että harmittaa ihan vietävästi. Koira muuten on niin näppärä, mutta joku solmu aivoissa koskien kapulaa.

Muoks. Tänään on Oskun lääkäri siitä kutiamisesta ja saas nähdä mitä ne ehdottaa, onko se sitten siedätyshoito tai jotain muuta. Osku on ollut jotenkin väsyneempikin nyt että pitää pyytää että kuuntelevat sydämen.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011
(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.06.2010 klo 09:39)

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 04.06.2010 klo 10:08  
+
0
Ja juuri sinä yönä kun olisi pitänyt nukkua saan soitella poliiseja naapurustoon kun nuoret miehet hajottivat kerrostalon rapun oven. Kiitos heille minun sukupolven maineen pilaamisesta, en minä ihmettele miksi moni ajattelee meitä kauheina terroristeina. Itse taidan vain kuulua erikoisempaan joukkoon kun soittelen näitten perään :nauru:

Nyt lähdetään koirankouluttajan luokse, kattellaan mitä asioille vois tehdä! Pikkasen jänskättää. Kai se arvio minua enemmänki miten toimin tilanteissa. Pitää vaan koettaa olla rento. :shifty:

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 04.06.2010 klo 12:19  
+
0
^Toivottavasti apu tai keinot löytyy!

Täällä tuulee ihan hirveesti! Luna ei meinaa pihalla viihtyä ollenkaan. Se käyttäytyy aina tuulisella säällä hieman omituisesti. Joko hajujen määrä sekottaa sen marmorit tai sit sitä pelottaa. Outo elikko.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 04.06.2010 klo 14:00  
+
0
pnkd: Sanoppa muuta.
Täällä tuulee kanssa ihan törkeen paljon. Ei ollu kiva käydä lenkilläkään kun tuossa on toi järvi vastapäätä ja sieltä melkosen kylmää ilmaa hyökkii. Alkulenkki meni mainiosti, Oona kulki hienosti mun jalan vieressä koko ajan. Lopussa se sitten alko tuijotteleen kaikkia autoja ja harhaileen tiellä kun tultiin melko hälinäistä katua takasin... Mitähän puuhaa sitä keksis täks päiväks...
Bokseri Oona 25.11.2009

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 04.06.2010 klo 15:06  
+
0
Wuhuu, mä keksin ratkaisun siihen ongelmaan, että kc on älyttömän hidas, vaihdoin tuliketun exploreriin niin johan pelittää. Ihme juttu. Nyt pääsee tänne taas lueskelemaan :hymy:
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 04.06.2010 klo 15:18  
+
0
Täällä on leivottu, leivotta ja vielä vähän leivottu koko päivä. Nyt on hetken ansaittu tauko ja sitten pitää taas jaksaa - ehkä olisi sittenkin mitänyt turvautua pitopalveluun..? :nauru: Nyt mutustelen tyytyväisenä epämuodostuneita muffinsseja ja odottelen, että tilaamani kiinalainen saapuisi ovelle. Onneksi huomenna tämä kaikki on ohi ja voi jo vähän nauttia.

Mökö on nukkunut onnellisena koko päivän. Taisi tehdä muutaman päivän kyläily koirallisessa kodissa hyvää.
Petit Brabancon "Mökö"

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 04.06.2010 klo 15:21  
+
0
Itse vaihdoin tuliketun Chromeen varmaan vuosi sitten, kun hidasteli ja bugas niin hurjasti. Chrome on toiminut kuin unelma ja on muutenkin just passeli mulle. Elämäni selain <3 :nauru:
Varjo 12/2010 ♥

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 04.06.2010 klo 15:25  
+
0

FCI kirjoitti:

Wuhuu, mä keksin ratkaisun siihen ongelmaan, että kc on älyttömän hidas, vaihdoin tuliketun exploreriin niin johan pelittää. Ihme juttu. Nyt pääsee tänne taas lueskelemaan


Eikä kiitos! Mullaki parani. :nauru: vaikkakin kirjoittaminen tökkii edelleen aika pahasti.:mietiskel: oma kone varmaan niin huono.. mutta selkeä parannus!

SanttuJ kirjoitti:

^Toivottavasti apu tai keinot löytyy!


Todellakin löytyi! Kouluttajan kanssa naksahti heti, tehtiin harjoituksia, sain neuvoja jne!
Kouluttaja myös sanoi että jos olisin ollut osaamattomampi niin toivoa ei ehkä olisi ollut. Mutta onneksi hän vain sanoi että olen tehnyt hyvä pohjan enkä virheitä (ainakaan mitään kohtalokkaita:shifty:) niin voidaan heti lähteä herjoitteluun eikä tarvitse kerrata perusjuttuja. Olen niin onnellinen että sain apua enkä kanna taakkaa enää ihan yksin!:aurinko:

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 04.06.2010 klo 16:23  
+
0
[purkautuminen]Helkkari kun engelsmanneihin ei voi lainkaan luottaa! Hitto, sinne meni kengät ja sinne samaan holeen taitaa mennä rahatkin. Argh! [/purkautuminen]

Niin notta päivää! Mitäs väki meinaa tehdä viikonloppuna? :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 04.06.2010 klo 18:10  
+
0
Mulla on ihan hurjat viikonloppusuunnitelmat; jos sitä tänään kävis kattoon cruisingit, huomenna iltapäivällä muutama tunti töitä ja sitten illaksi hakutreeneihin :nauru:
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 04.06.2010 klo 18:12  
+
0
Yhdet ylppärit olis huomenna ja sit sunnuntaina Jämsään näyttelöihin..

Telkussa on Rafael Nadal :love:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 04.06.2010 klo 18:18  
+
0
Ai niin, huomennahan on hattupäivä... Perskule, ihan unohdin kun ei tarvi mihinkään kemuihin mennä. Ja hyvä niin, oon mieluummin töissä tienaamassa. :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 04.06.2010 klo 19:02  
+
0
^uah mullon neljät juhlat odottamassa huomenna... Mutta sitten illalla pääsee rymyämään tuoreiden lakkipäiden kanssa. :cool:
Puuh! Tulipas siivottua. Päätin imuroida kerrankin kunnolla ton meidän ison karvamaton. Vartin sitä puunasin ja melkein tauotta ropisi imurin putki. Se on kyllä oikeen kunnon kätkö, löysin sieltä jotain nameja mitä oon joskus Oonalle ostanu mutta mitä ei oo kyllä pitkään aikaan ollu. :shifty: innolla odotan että minkälainen operaatio sen peseminen tulee olemaan.
Bokseri Oona 25.11.2009

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 04.06.2010 klo 20:57  
+
0
Kukkuu,

touhiltiin muutama tunti rannassa, koirat söi sen aikaa vauhti-raksusta tulleita naudan luita. VR:n paketista löytyi myös broiskun sydämiä, kauloja ja selkärankaa, possun selkäranka ja lampaan luita. Meinasi tulla ahdasta pakkasessa.

Huomenna sitten kampaaja. Saas nähdä, mitä kampaaja keksii.

Eetla, mä suosittelen Salme Mujusen yksityistuntia, jos haluat Nasun kanssa oppia tuon kapulan.

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 04.06.2010 klo 21:17  
+
0

eetla kirjoitti:

Kannattaa Nelliäkin opettaa olemaan ihan yksinkin kotona. Meillä kans Nasun reenautus jäänyt vähiin ja hirvittää että miten käy kun muutetaan kerrostaloon ja jos pitää vaikka Oskun kanssa lähteä lääkäriin.


Mua oikein hävettää miten vähän oon panostanu Nellin yksinolo harjoituksiiin. Tuntuu että kun tässä on ollu näitä sairasteluja ja sitten kun on yrittänyt panostaa Nellin koulutuksessa tiettyihin asioihin, niin tuo yksinolo harjoittelu on jäänyt hävyttömän vähälle. Mä en tiedä onko Nellillä eroahdistusta kun ne jäävät Annin kanssa kahdestaan, jota se purkaa eteisen "remontoimiseen". Tänään esim. Nelli oli avannut eteisen kaapin oven, raahannut mun kengät sieltä ulos toiseen päähän eteistä pentuportin eteen, ja kaatanut vesikuppinsa sisällön niiden päälle. Riemukasta alkaa moppaamaan vesitulvaa ensimmäisenä kun tulee kotiin..:ttou:

Mä oon jo saneerannu eteisestä kaiken mitä se voi tuhota. Esimerkiksi naulakko pitää nostaa vessaan, koska Nelli kaataa sen muuten ja siinä voi käydä tosi huonosti, jos se jää itse alle. Mä jätän sille puruluita, leluja, joskus esim. pahvirasian sisään laitetun namin sieltä revittäväksi. En tee lähdöstä mitään erikoista numeroa. Laitan vaatteet päälle, laitan koirat omille puolilleen ja sitten heitän lattille jonkun namin, joita ne jää pureskeleman, niin että esim. Nelli ei ole tunkemassa oven raossa kun lähden. Yksinoloaika mitä nuo joutuvat olemaan työpäivänäni on työmatkoineen n.8 tuntia, joten varmasti Nellin kaltaiselle energiapommille tulee tylsää rajatussa eteisessä mistä on karsittu kaikki ylimääräinen. Siksi en tiedä onko tuo esim. tämän päivän kenkien kanssa puuhailu van tylsyyden tappamista vai eroahdistusta. Koko asuntoon en uskalla jättää koska pelkään, että kun tylsyys iskee niin esim. sähköjohdot alkavat kiinnostaa ihan eri tavalla kuin silloin kun olen kotona.

Silloin kun koulutan noita, niin laitan aina toisen sinne eteiseen, joka ei ole vuorossa. Kun Nelli on siellä eteisessä, niin se pomppii porttia vasten ja vinkuu kun tehdään Annin kanssa olohuoneen puolella. Koskaan en ole päästänyt sitä pois, jos se on vinkuu vaan vasta sitten kun se hiljenee.
Äsken esim. tein niin kun Annilla oli luu, jota se söi sohvalla, ja Nelli olisi halunnut sen ja se haukkui Annille lakkaamatta. Laitoin Nellin jäähylle sinne eteiseen. Ensimmäisellä kerralla kesti noin 5 minuutia, että Nelli hiljeni ja sitten päästin se pois mitään sanomatta. Melkein heti Nelli alkoi haukkua uudestaan Annille ja laitoin Nellin taas sinne eteiseen. Nyt ei mennyt kuin minuutti, kun Nelli hiljeni ja istui kiltisti hyppimättä portin takana, jolloin kävin päästämässä sen pois. Sitten se ei enää yrittänyt haukkua Annille ja hetken kuluttua Anni hylkäsi sen luun, jolloin Nelli sai sen itselleen. En haluaisi käyttää eteistä "rankaisupaikkana" mutta toisaalta siinä se oppii, että rauhoittumalla pääsee pois sieltä ja voidaan harjoitella nyt yksinoloa ensin niin, että Nelli on siellä ja me Annin kanssa olohuoneessa. Ja sitten pikkuhiljaa siirtyä sihen, että me mennään rappukäytävään jne.

Tulipas taas romaani..:)

//edit. tosi kiva oli lukea että sulla myrkku meni hyvin siellä ongelmakoirakouluttajan luona ja teillä synkkasi heti yhteen. Toivottavasti siitä on apua teille, niin elämä helpottaa sinulla kuin varmaan koirallakin.
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010
(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.06.2010 klo 23:20)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 57
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28187
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 07:30)