Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 22:10

Kukkujat 3

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 57

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 13:34  
+
0
Henniet, jep! :nauru: Mä olen noita beusseja ihaillut melkein aina, en tosin olisi uskonut viime kesänä että jo näin pian tämä haave toteutuu.
Noi videot on kyllä niin liikuttavia :love: Lauantaihin pitäisi muka jaksaa odottaa...

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 13:45  
+
0
Mä muistan kun tiedettiin että saadaan Nasu. Ei malttanut olla yhtään rauhassa vaan piti koko ajan käydä tarkastamassa pentublogia, ja hihitellä ääneen. Onnea pennusta sinnekin! Voih, se pennun tuoksu ja kun se tuhisee sylissä. :love:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 13:51  
+
0
^ No niinpä! Ja kiitos. Henniet asuu tuossa meidän naapurissa niin kohta me varmaan yhdessä hihitellään typerän näköisinä ihan onnessamme pentujemme kanssa tuolla ulkona :nauru:

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 14:03  
+
0
eetla: Mistäpäin ootte tonttia katelleet? mitkä teidän vaatimukset on?

Morot vaan kaikille.

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 14:23  
+
0
Rorys: joko on nimi keksitty? :cool:

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 14:32  
+
0
Me ollaan katseltu, Puuppola, Tikkakoski, Laukaa, Leppävesi, Tarvaa, Savio, Kuusa, Muurame, Vesanka, Tikkala yms eli kaikki käy. Kuhan on siedettävän matkan päässä Jyväskylästä. Niin ja ei ihan vieressä naapureita. :nauru:

Niin ja HALPA.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 14:32  
+
0
wuf, on mulla tässä kolme vaihtoehtoa :cool:

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 14:36  
+
0
^^Tuntuu olevan tontit hinnoissaan, jotka on max. 20km Jyväskylästä. Toviotaan että sopiva löytyy.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 14:45  
+
0

eetla kirjoitti:

Me ollaan katseltu, Puuppola, Tikkakoski, Laukaa, Leppävesi, Tarvaa, Savio, Kuusa, Muurame, Vesanka, Tikkala yms eli kaikki käy. Kuhan on siedettävän matkan päässä Jyväskylästä. Niin ja ei ihan vieressä naapureita. :nauru:

Niin ja HALPA.


Osu tuo Savio silmään ja mietin, että eihän se ole Jyväskylässä päinkään? Itse nimittäin Saviolla asustelen ja keravalainen olen, mutta sitten alkoi raksuttaa että taitaa moisia paikkoja olla Suomen kamaralla useampikin :nauru:

Hiirten häkki pesty, itsekin käväisin pesulla ja nyt on uunimakkara tuloillaan, kohta käyn nappaamassa pois. Samalla vähän siivoilen muutenkin, vaikkei täällä paljoa olekaan. Hurjan hyvä fiilis!
Varjo 12/2010 ♥

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 14:52  
+
0
Joo, ongelmana on että pitäisi olla lääniä missä läpsyttää. Kenenkään näkönaapuriin ei haluta, jos haluttaisiin niin eipä me tuosta mihinkään muutettaisi. Harmittomia ja mukavia (ei olla missään tekemisissä) nykyiset naapurit ovat. Eivät mellasta ja mekkaloi, saati änkeydy kutsumatta kylään. Meillä se raja menee 20-30 kilsaa max jyväskylästä. Vähän sitten riippuu suunnasta, ja siitä että minkälaista pikkutietä joutuu ajelemaan. Meillä yksi tontti ois katsottuna, mutta se tien mäki on jotain ihan järkyttävää. 200-300 metriä silkkaa nousua. Mutta tontti jotain aivan mahtavaa. Kait siitä on luovuttava, kyllä kotiin pitää talvellakin päästä, ei taitais töissä onnistua sanoa että meneehän karhukin talviunille että se on moro, nähdään kun lumet on sulanu. :heiluti:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Jimena

Jimena
Viestimäärä: 108

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 14:53  
+
0
Helou vaan! Kiva ilma. :) Mä sain työhaastattelukutsun, vihdoin. Ainut vaan että se on ryhmähaastattelu ja mua jännittää ihan hirveesti! Wuf ja inni, sinne teitin paikkaan ;)

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 15:40  
+
0
^Tsemppiä haastikseen!

Ruokatauko pihahommista, kohta pitää mennä takasin touhuamaan. Jos vielä lenkin jaksais illan päälle, niin sitten vois hyvillä mielin huomenna alotella opparin kirjottamista.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 15:40  
+
0
Jimena: noni :hymy: Minne tänne se haku on?

Taikaponi

Taikaponi
Viestimäärä: 137

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 15:42  
+
0
Myöhästyneet syndeonnittelut wuf:lle!

monna ja juulia: Oliko se 13.6. se mätsäri? :hymy: Voitas jopa ehkä Pedon kanssa tullakin. Mulla on edellisenä iltana yhdet skabat, mutta jos siellä ei mene "yömyöhään".

Paska päivä. Kämpässä vesivahinko, en tosin ole ollut siellä 2 kuukauteen, että aika mystistä. Kotiavaimet hävisi LA ja muutenkin elämä potkii. Mut täytyy ajaa mäkkärin kautta, josko se siitä :nolo:
http://koiratsydeemit.blogspot.com/

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 15:43  
+
0
Kiitos Jaijah!

Tutuli: Mietiskelinkin tuota säästötiliä, mutta jotenkin luulen, että nuo rahat hukkuisivat muiden joukkoon enkä viitsisi täysin uutta tiliä noille avata, kun säästötili minulla jo on. Olen kyllä hyvä säästämään varsinkin kun kyseessä on käteistä - kortilta raha hukkuu vähän turhan helposti kun taas käytin viikon alussa viimeiset pari sataa marraskuisista syntymäpäivä rahoista. Tässä olen nyt vähän miettinyt, että ostaisin itselleni Parikan kengät ja Mökölle kevythäkin, osa tulee käytettyä Lontoossa. Loput säästöön. Hirvittää vain miten rahalla ei tunnu enää olevan mitään arvoa. Yksikään vieras ei tainnut antaa 50 euroa vähempää, kun 20 eurolla "ei nykyään enää saa mitään". En minä tarvitse montaa sataa euroa lahjaksi.

Tämä päivä onkin mennyt pyykätessä ja siivoillessa. Yksi paitani oli ollut kosteana pidemmän aikaa pyykkikorin päällä ja nyt vaatteen pinnassa näkyy hometta. Ärsyttää ja harmittaa, kun en ollut huomannut, että kylpyammeesta loiskuu tasaisin välein vettä koriin. Onkohan tuo enää pelastettavissakaan. :neutral: Onneksi noita vaatteita kuitenkin riittää, sillä käytin tänään Mökön "avulla" useamman tunnin järjestäessä ja viikatessa paitoja. Nyt ovat nekin nätisti rivissä värien ja kuosien mukaan - saa nähdä kauanko säilyvät noin kivassa järjestyksessä. :nauru:
Petit Brabancon "Mökö"

Jimena

Jimena
Viestimäärä: 108

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 16:17  
+
0
Wufille yksäsin :)

Kiitos tsempeistä! Olis kyllä ihan kiva päästä :)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 19:34  
+
0
Jippii, tänään oli koiran kanssa eka kerta agilityn alkeiskurssia ja mulla oli järjettömän hauskaa pitkästä aikaa. :) Tuo koira on semmoinen ihana tollo että se oikein järjestää tilanteita. Esim. kouluttajalla oli jäänyt hanska kentän laidalle ja kun koira oli putkesta päässyt läpi se kurvasi saman tien huomaamansa vieraan esineen luo ja sitten hanska suussa viiletti ympäri kenttää aivan onnessaan ihan tajutonta vauhtia. Pienet kierrokset siis käynnissä.

Pitäisi siivota mutta olen ihan rakastunut Keanen biisiin Somewhere Only We Know ja haluaisin vain koko ajan soitella sitä pianolla. :kieli: Kun siinä on vielä paljon harjoiteltavaa.

muoks. Ja Huippumallikin alkaa kohta ! Apua !
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu maanantaina, 07.06.2010 klo 19:34)

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 21:40  
+
0
Gugguu. Kylläpä Amarillo(i)ssa onkin sitten ollut ruuhkaa KCn käyttäjien toimesta. :peukku: Tämäpä käyttikin päivänsä töhöttäen vähän sitä sun tätä tänään. Tuli pakattua ja suunniteltua ja ihmeteltyä. Kohta suunnistetaan rauhalliselle iltalenkillle.

Mondial Paranemisia sinne.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 22:29  
+
0

Taikaponi kirjoitti:

monna ja juulia: Oliko se 13.6. se mätsäri? :hymy:


Ei kun se on 12.6 lauantaina. Pääsetkö tulemaan? :hymy:

Lähdin tänään hakemaan Lohjalta evästä käärmeille ja piti tosiaan vain ostaa ne hiiret. Kappas kun eläinkauppaan upposikin kuitenkin 100e. :mietiskel: Ostin kaikille pojille identtiset timanttipannat kun halvalla sai, nakukissalle t-paidan sekä vähän märkäruokaa kissoille ja koirille.

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KUKKUJAT 3 - Tiistaina, 08.06.2010 klo 02:21  
+
0
Sipulu: myös Jyväskylän lähellä on paikka nimeltä Savio, Keravan Savion lisäksi:)

Käytiin aamulla treenaamassa Ojangossa agilityä ja Anni-vatipää päätti rynnätä kentälle päästyään suoraan keinulle Nelli perässään. Keinu pamahti ihan huolella maahan, että kiitos vaan Annille kovasti jos Nelli saa nyt keinukammon. Tai mun vikahan se oli kun ne ei ollu kytketty...
Muuten "treenit" meni vähän laiskasti, mä olin väsynyt, Anni väsyi jo bussipysäkiltä treenipaikalle kävelyssä ja Nelli oli ainut joka oli hieman energinen. Neiti kiipesi normaalille A-esteellekin kun silmä vältti. Se on kyllä aika rämäpää. Sitten mä sain "hyvän" idean, heitin Nellille pallon mutkaputkeen. Nelli meni putkeen ja tuli ulos ilman palloa. Kaikki koirat meni putkea läpi mutta kukaan ei ottanut palloa mukaansa, niin mä sitten ryömin hakemaan palloa sieltä putkesta sillä lopputuloksella, että mun housut meni ihan likaisksi ja mä vaan lähdin niillä töihin. Onhan meillä työvaatteet mutta varmaan matkalla ihmiset on kattonu, että mikä ihmeen porsas tuo on...
Työilta tuntui taas ikuisuudelta ja koko ajan väsytti mutta nyt ei sitten yhtään. Jos olisin viisas niin menisin nyt heti nukkumaan, ettei tarvitse taas huomenna haukotella..paino sanalla jos.
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010
(Viestiä on muokattu tiistaina, 08.06.2010 klo 02:22)

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 57
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545692
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 18:00)