Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 13:06

Kukkujat 5

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 50

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 12:36  
+
0
^Sitä sen täytyy olla.. Jospa kävisin taas hakemassa ginsengiä tuolle. Viimeksi virkisti jonkin verran, jospa vaikka virkistäisi muistiakin :nauru:

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 12:43  
+
0
Vanis, huomasin Velhon kanssa saman. Ja sillä ei kyllä muistissa tai älyssä ollut ikinä mitään vikaa, siitä vaan tuli vanhemmiten häikäilemättömämpi. Varsinkin siinä vaiheessa kun tiesin että pojalla ei ole enää paljoa aikaa jäljellä, tuo oppi nopeasti etten kykene enää röyhkeämpiäkään kerjäyskikkoja kieltämään. Ja viime lauantaina oli kyllä ihan mahdoton tehtävä yrittää jämäkästi kieltää kerjäämästä yli 13-vuotiasta pystiffiä, kun se käheällä äänellä komensi mua.:nolo: Nuori kerjäläiskoira vaan pistää v*tuttamaan, mutta noihin vanhoihin on niiiiiin vaikea menettää hermojaan.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 12:48  
+
0
^Toi on kyllä totta. Meilläkin nuo nuoret kerjäläiset saavat kyllä äkkiä kyytiä, mutta Taolle on tosi vaikea suuttua kun se on tavallaan niin reppana :nolo:

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 12:54  
+
0

Vanis kirjoitti:

Taolle on tosi vaikea suuttua kun se on tavallaan niin reppana :nolo:



Tai oppinut näyttelemään vuosien aikana reppanaa ja vedättämään sua.:nauru: Toi pystiffikin kuulemma osaa haukkua myös normaalisti, mutta aina kun se haluaa jotain, haukku jotenkin kummasti muuttuu käheän särkyneeksi. Ja miten sellaista muka voi vastustaa?:eitietoo:
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 12:55  
+
0
^No ei voi vastustaa, ei. Minkäs teet? :eitietoo:

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 13:27  
+
0
Olipas kivat fuksiaiset, vaikka nyt tuntuu kyllä jaloissa ja selässä, että eilen on kävelty paljon.

Tänään olenkin viettänyt mukavaa kotipäivää Mökön kanssa, joka ei tosin taida arvostaa läsnäoloani pahemmin. Pitkästä aikaa on kädet naarmuilla, kun herra päätti, että osinko aamiaisestani kuuluu hänelle.. :roll: Muutenkin tuntuu, että tämä reagoi kieltoon nykyään herkästi puremalla ennen kuin rauhoittuu, vaikka ehdittiin pitkään mennä täysin ilman puremista, ärr.
Petit Brabancon "Mökö"

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 15:19  
+
0
Oli äsken lähdössä koirien kanssa lenkille, ajattelin mennä tuohon lähimetsään ja päästää nuo irti ja samalla katella oisko siellä ollut sieniä. No, kun olin hihna kourassa ja Tara jo valmiina eteisessä lähdössä, niin Iitupa ei herääkään. Kuorsaa vaan olkkarin lattialla menemään ku mikäkin korsto. :nauru: En sitten hennonnu sitä herättää ja käytiin Taran kanssa yhdistetty koulutus/hihnalenkki (mikä tosin teki ihan hyvää). Iitu heräs vasta kun tultiin takasin. :nauru: Jos sitä illalla kävis ton kanssa vielä jonku mutkan jos se ei nukahda uudestaan. Vissiin ollu rankka yö jos mahaki oli sekaisin. Ei vanha enää jaksa.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 15:26  
+
0

Vanis kirjoitti:

Miten koirasta tulee täysi törkimys iän myötä? :mietiskel: Tao unohtelee näköjään alkeellisimpiakin käytöstapoja, tulee kiljumaan korvan juureen kun mulla on jotain syötävää, ja äsken könysi sohvalle ja otti voileivän kädestä :eek: Jos on vanha kuin taivas, saa tehdä mitä huvittaa?


Hih..:nauru: En halua edes kuvitella, millainen Lexasta tulee kun se tuosta vanhenee. Kustihan on jo nyt unohtanut käytöstavat, vakka se vasta 7v. Nälkä pistää sen varastamaan ruokaa kun silmä välttää.

Mulla oli Lexa eilen mukana lääkärissä kun käytin tota yhtä kissaa siellä. Otin Lexan sitä varten mukaan että saan punnittua sen ja siltä tippunut kuukaudessa vain kilo. :mietiskel: En ymmärrä kun liikuntaa on sama kuin ennen ja ruokamäärä puolittunut. Pitäishän silloin laihtua. Lexa paino 54kg kuukausi sitten, nyt vaaka näytti 53kg. Olisi hyvä jos Lexan painon saisi alle 50kg. Varmaan tuo kastraatio vaikuttaa, ainakin Lexan leikannut lääkäri niin eilen sanoi. Ei mulla ole ollut mitään vaikeuksia laihduttaa Kustia ja Aapoa, niiltä on paino tippunut ihan helposti.

Yritin äsken jälleen soittaa koira/hevoshierojalle joka täällä omalla paikkakunnalla mutta se ei ikinä vastaa. Nyt lähetin s-postia, jospa vastaisi. Lexalle erityisesti haluisin hieronta-aikaa.

Saa nähdä, miten Lexan uusi lääkitys alkaa vaikuttamaan. Saa kyllä vaikuttaa kun neljä tablettia maksoi 95e! :eek: On siis sellainen uusi kipulääke jota annetaan aluksi kahden viikon välein ja sitten kuukauden välein. Sillä saatu kuulemma hyviä tuloskia nivelrikkoisille koirille jotka oireilee helposti rasituksen jälkeen.
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.09.2010 klo 15:29)

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 15:41  
+
0
Oskusta tuli kans vanhemmiten kova komentamaan, ruokakuppia se kiljui keittiössä hyvän aikaa ennen ruokintaa. Sama komento oli jos itse söi sohvalla jotain, ruokapöydän luo ei tullut kerjäämään. Tai jos lopetti rapsuttamisen, papparainen alkoi tökkimään ja murisemaan vastalauseena. Hilmasta varmaan tulee ihan hirvee mummeli. :nauru:

Tehtiin eilen kanttarelli-sipuli-pekonipiirakka, ja hyvää oli., se oli siis mun koko ikäni ensimmäinen sienikokemus. Vaikkakin hieman pettymys ettei kanttarellit hirveesti maistunut, aina kuullut hehkutusta kuinka hyviä sieniä ne on.

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 21:36  
+
0
Kukkuu. Mun ilta on vierähtänyt relaation parissa. Aina ajoittain noihin eksyy ja sitten ei osaa lopettaa, nyt oon vaan jo täysin jumissa.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 21:38  
+
0
Himskatti Jaijah, mä olin jo onnellisesti unohtanut relaatiopelit... pitäisköhän... :wink:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 21:42  
+
0
^ Pahoittelen. :enkeli: Tottakai pitää, mä puhisen ton 15 parissa.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 21:42  
+
0
Kukkuu,

Olipas mukava ilta, Sakun kanssa vähän treenailtiin.

Inni, pekoni on niin vahva, että varmasti peittää kanttrellin makua. Elä laita seuraavla kerralla mitään noin vahvaa sekaan, joku mieto juusto ja sipuli/purjo sopii hyvin.

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 21:48  
+
0

Jaijah kirjoitti:

Kukkuu. Mun ilta on vierähtänyt relaation parissa. Aina ajoittain noihin eksyy ja sitten ei osaa lopettaa, nyt oon vaan jo täysin jumissa.



Uteliaana piti mennä googlettamaan tämä ihme relatio-peli. Miten ihmeessä se toimii? Arvaillaanko sanoja umpimähkään kirjainmäärän perusteella vai? :'D:mietiskel:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 21:51  
+
0
myrkku,
kaikki sanat liittyy toisiinsa, ja sitä mukaa kun saat koloja täytettyä, aukeaa uusia yhteyksiä ja sanoja. Eli esim. yks noista alkaa muistaakseni Ankkalinna-vihjeellä, niin heitteleppä sinne vaikka siellä asuvia "henkilöitä".. :wink:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 21:56  
+
0

jannie kirjoitti:

myrkku,
kaikki sanat liittyy toisiinsa, ja sitä mukaa kun saat koloja täytettyä, aukeaa uusia yhteyksiä ja sanoja. Eli esim. yks noista alkaa muistaakseni Ankkalinna-vihjeellä, niin heitteleppä sinne vaikka siellä asuvia "henkilöitä".. :wink:


Niin, siis sen älysin, mutta missään ei ole mitään vihjettä mihinkään! :D

Vai olenko sokea Relaatipelo
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.09.2010 klo 21:57)

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 21:57  
+
0
^^^ Aloitetaan siis yhdestä sanasta, haetaan ympärillä oleviin ruutuihin aloitussanaan liittyviä sanoja ja sitten taas seuraaviin liittyviä sanoja jne. Usein yhden peliruudun sanat liittyvät toisiinsa lähemmin ja sitten taas yhdistyvät uuteen ruutuun yhden tai useamman sanan kautta ja niin peli etenee.

Muoks. Oli tullut viestejä väliin.

myrkku Mä en henk.koht. ole tuota ensimmäistä relaatiota edes tehnyt, joten siinä en osaa auttaa. Kannattaa valita ensimmäiseksi relaatioksi joku niistä, joissa on aloitussana.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.09.2010 klo 21:59)

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 21:59  
+
0
Jaa..se löytyikin se vihje.."Ei loppuratkaisua"..Minä kun luulin että se tarkoitti ihan jotain muuta :D Noh, pääsimpähän pelaamaan tätäkin :peukku:

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 22:04  
+
0
^ Se vihje-kohta siinä oikeassa reunassa tarkoittaa sitä, että koko pelin aikana pelistä löytyy neljä vihjesanaa keltaisissa ruuduissa ja niiden avulla saat ratkaistua loppuratkaisun. Kaikissa relaatioissa ei ole vihjesanoja ja loppuratkaisua ollenkaan.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 22:14  
+
0

Jaijah kirjoitti:

^ Se vihje-kohta siinä oikeassa reunassa tarkoittaa sitä, että koko pelin aikana pelistä löytyy neljä vihjesanaa keltaisissa ruuduissa ja niiden avulla saat ratkaistua loppuratkaisun. Kaikissa relaatioissa ei ole vihjesanoja ja loppuratkaisua ollenkaan.


Eli tämä
Vihjeet: 0 / 4
Ei loppuratkaisua

tarkoittaakin tuota ettei pelissä ole loppuratkaisua? Minä kun luulin sitä vihjeeksi! ja sain sen avulla kaksi sanaa "mysteeri" ja "arvoitus" :D hahah. En tajua koko pelistä mitään! Ankkalinnaa sain pelattua vähän matkaa.
Ehkä joskus tajuan idean :nauru:

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28220
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545755
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265909
(Tilastot päivitetty viimeksi 10.05.2024 klo 04:00)