Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 13:06

Kukkujat 5

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 50

Hamy

Hamy
Viestimäärä: 128

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 15:24  
+
0
Dippadai..

Nyt olis tiskit tiskattu ja keräilen voimia pitsan tekoa varten..
*Luota siipiisi ja LENNÄ*

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 15:59  
+
0
Kukkuut ja ohhoh.. Venähti mun ruhtinaalliset puolen tunnin päikkärit puoleentoista tuntiin. Niin siinä valitettavan usein käy. Noh, ainakin on levännyt olo. Tuntuu ettei sitä ole vieläkään oikein hereillä. Jos olisi oikein reipas niin voisi yrittää imuroida tän huushollin pölystä.. Inspiraatio missä lienet? :viheltel:
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 18:15  
+
0

rosa1 kirjoitti:

Karvakamu, mitä kummaa teet työksesi?

Heh, aika kummaa mun työ kyllä on mun omastaki mielestä :nauru: Mun isältä vietiin ajolupa kesäkuussa ja sillä on oma maarakennusalan yritys ja työmaat huitelee aina jossai n. 100-150km Oulusta, niin mut palkattiin autokuskiksi kesäksi. Ja koska oon opiskelija ilman opintoja ja opintotukea, enkä myöskään työtön työlnhakia enkä oman alan töitä saa ennen papereita, niin jatkan tässä hommassa nyt jonku aikaa. Työmaalla sitten hoidan taukokoppia, keittelen kahvia ja lenkkeilen metässä. Toisina päivinä hoidan toimistolla sitten paperihommia. Näin mielenkiintonen ja haastava työ mulla... Nooh, hetken kestää tämä, sitten pitää alkaa miettiin uusia ratkasuja tähän perheen tilanteeseen.

Mulla on jo pari viikkoo ollu ostoslistalla oliiviöljy ja vanulaput, mutta arvatkaapa oonko niitä muistanu ostaa. Nyt aattelin että lähen kauppaan ihan vain noita hakeen, en niitä muuten nähtävästi muista. Nyt sitten haasteena selvitä kaupasta ilman muita ostoksia... Seki, että jos ostaa jotai ylimäärästä, niin tuun kotia kuiteski syli täynnä ostoksia, mutta nuo kaks unohtunu taas.

Tein muuten äsken ihan huippuherkullista katkarapu-tomaattikeittoa! Nams! Pitäis useemmin tehä keittoja, ne vaan tahtoo aina unohtua. Vaikka niin nopeeta ja helppoa ois. Ja kevyttä.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 18:33  
+
0
Millasella reseptillä Karvakamu teit tota soppaa? Alkaa tomaatti-kana kyllästyttää... :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 20:19  
+
0
Menipäs päivä nopeasti kun oli kaikenlaista hommaa. Kerettiin käydä kunnon lenkkikin ennenkuin alkoi satamaan vettä. Nyt kasvispiirakka uunissa, saa nähdä onnistuko. Eipä tule mitään tollasia ikinä tehtyä.

Näin tänään melkoisen näyn. Kun oltiin lähestymässä lenkillä nuorta naisporukkaa ja sitten kun huomasivat että tulen koirien kanssa heidän ohi menevää tietä, yksi sanoi ilmeisesti koiranomistajalle jotain ja kun olin kohdalla, nuori nainen sai juuri sidottua rotikkauroksensa mäntyyn jolla oli kuonopanta! (sain käsityksen että koira ei pysy hanskassa edes kuonopannan kanssa kun pitää köyttää puuhun..) Siis mä olen pitänyt itseäni usein ihan surkeana rotikan omistajana kun Lexa pörisee ja käyttäytyi aikoinaan kuin villihevonen hihnassa mutta en mä nyt sentään ole joutunut ikinä koiria puuhun köyttämään toisen koiran ohituksen ajaksi. Ja mikä parasta, Lexa meni töpö korkealla koiran ohi, nosti harjan pystyyn ja pörähti vähän mutta kun sanoin että äläpä nyt viiti, niin lopetti ja olin niin ylpeä kun näytti kerrankin että osaa käyttäytyä ilman kuonopantaa. Sehän ei sitä enää usein tarvikkaan. :jjei:

Ispu

Ispu
Viestimäärä: 576

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 21:02  
+
0
^ Hyvin Lexa tottelee :)

Mie eilen kiukuttelin, kun vastaan tuli vanhempi nainen lappalaisen kanssa ja fiksuna sit päätti mennä pellon laitaan piiloon meitä. Koira haukkua räksytti siellä ja Miki kuumeni ihan kivasti. En perkule ymmärrä miks pitää mennä piiloon? On se pikkasen helpompi pitää sellasta keskenkasvuista koiraa hihnassa ja tulla vastaan, kun miulla oli 50kg koiraa vetovaljaissa. Miki ei välitä jos koira haukkuu vastaan tullessaan, mut tuo oli näköjään sillekkin liikaa. Ops, ehkä olis ollu purkautuminen..

Oli ihan superkiva päivä. Parhaan ystävän kanssa 7h shoppailemassa sekä käytiin syömässä. Huomenna sit uus pää ja ehkä miun remppakin valmistuu joskus.
Blogi
Blip
Muistoissa Kamu&Miki.

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 21:11  
+
0
Hmm, pitäs lähtee koiran kaa iltakävelylle, ajattelin samal poiketa nostamassa rahaa huomista reissua varten. Ei vaan huvittas lähtee ku ulkona on niin kylmä ja Maisa viihtyy kerranki niin söpösti sylissä :hymy:

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 21:11  
+
0
Anteeksi, mutta...

monna83 kirjoitti:

nuori nainen sai juuri sidottua rotikkauroksensa mäntyyn jolla oli kuonopanta!

Kuonopannallinen mänty. Noei, kyllähän mä ymmärrän mitä tarkoitat, mutta naurattaa silti. Halvat on väsyneen huvit.

Meidän lenkkimaastot on ihania, vaikka vieläkin vähän tuntemattomia meille. Yhtäkään hirvikärpästä ei olla havaittu ja kyitäkään ei ole näkynyt. Itseasiassa, en ole varmaa koskaan vielä ollut hirvikärpästen kiusattavana.

juulia, voi Nelliä. Paranemisia pienelle.

Paranemisia flunssaisille.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 01.09.2010 klo 21:19)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 21:19  
+
0
Onnistuin tänään nukkumaan pommiin :ttou: Vähä hävetti ja hirvittää miten tuo vaikuttaa mun jatkoon tuolla kirjastolla. Oon kuitenki nyt koeajalla ja jatko ei vielä oo varmaa. Toivottavasti ei kovin hirveesti osakkeet laskenu. Soitin kyllä heti ku heräsin et myöhästyn ja sovittiin, et teen joskus tunnin ylitöitä korvatakseni tuon.

Kävin tänään sienimetsässä koiran kans ja löysin kaks herkkutattia :lallati: Kyllä oli äärettömän hyvää runsaassa voissa paistettuna, lisänä sipulia ja mausteena suolaa ja pippuria. Huomenna vois käydä kattelemassa lisää.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 21:32  
+
0
Hnnngh.. mä päätin palata vanhan rakkauteni pariin, eli koirankouluttamisen (tai eläintekouluttamisen yleensäkin) teoriaan ja varsinkin biofeedbackkiin. Ei ne jutut nyt ookaan menny ihan niinkun mä olen muistellu, eli ehkä puppe ei ookaan sen kummemmin tyhmä, vaan se tyhmä löytyykin jälleen yllättäen tästä näytön ja tuolin selkänojan välistä... Great.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 21:36  
+
0
wuf, ostin sen ihan Vapaa Valinnasta, maksoi 4 euroa. Tosi typerän näköinenhän se on ja avo antaa mun pukea sen vasta juuri ennen metsää päälle. Olispa se vielä toiminut, mutta noi elukat löytää tiensä mun päähän näköjään siitä huolimatta :mietiskel:

Ja ton pennun kanssa kun on vähän pakko hoitaa päivittäiset liikunnat metsässä....

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 23:28  
+
0
Ilta-kukkuu,

sain justiin kuukauden kesäkurpitsasoseet tehtyä. Meni kolme muovikassillista kurpitsoja. Viikonloppuna täytyy hakea lisää ja täyttää toinen pakastin. Toinen onkin täynnä lihoja ja luita. Yllättävän työlästä tämä barffaus.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 00:11  
+
0
jannie, ei mulla mitään ohjetta tuohon keittoon oo, kaverin äitiltä oon mallia ottanu. Tomaattimurskanja veden kun keittelee niin sekaan heitin katkarapuja ja suolakurkkua, ruokalusikallisen (kevyempää) valkosipulituorejuustoa ja mausteita. Ja hyvää on!

:ttou: Leikkasin tuossa iltasella sitten Pepin kynnen verisuoneen, nice. Yleensä Peppi on tosi nätisti kun leikataan kynnet, tänään rimpuili koko ajan. Yks kynsi jälellä ja päättäväisesti vielä senki leikkasin, ni kiskas jalan sitten suoraksi ja kunnon veriroiskeet. Onneksi Peppi maltto sitten maata sylissä paikollaan tunnin että pidin koipee ylhäällä ja painoin sitä kylmällä ja laitoin perunajauhoo. Asettu sitten onneksi, kerran aiemmin kun leikkasin liian lyhyeksi niin kynsi vuoti kolme päivää verta...

Ihanaa kun saa aamulla nukkua vähän pitempään! Oon huomenna toimistolla töissä ja siellä saan olla ihan oman mielen mukaan (köyhällä ei oo kuiteskaan vara olla menemättä ollenkaan..), mutta käytän kyllä tilaisuuden hyödyksi ja nukun aamusta. Öitä!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 00:54  
+
0
Työajan hyötykäyttöä: kynsien lakkaaminen. :viheltel:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 01:00  
+
0
^No ei se väärinkään ole jos muuta tekemistä ei satu olemaan. ;)
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 01:00  
+
0
^^ Monen aikaan huomenna pikkuinen tulee kotiin? :hymy:
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.09.2010 klo 01:01)

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 02:40  
+
0
SilverBride: Eipä ollut, kun kaikki hommat mitä vaan pystyin siihen asti tekemään, oli tehty. Nyt näyttää kynnet hyviltä ja aikaakin kului. Win-win situation. :nauru:

Monna: Mennään siskon luo joskus yhden, kahden välillä ja otetaan mulle kaikista pennuista sylikuvat ja siskolle seisomakuvat ja sit lähdetään kotiin. Eli kotona ollaan varmaan jossain neljän tai viiden paikkeilla. :hymy: Ja sitten saatte tietää sen nimenkin. :wink:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 08:40  
+
0
Huomenia!
Sainkin lääkärille jo tänään ajan, kohta pitäs lähtä neuvolan suuntaan. Iitu reppanalla maha löysällä, yöllä heräsin kun se steppaili ympäri kämppää ja sitten kuului PRÖÖÖÖT. Onneksi tuli lattialle, ettei matolle paskonu.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 12:14  
+
0
Miten koirasta tulee täysi törkimys iän myötä? :mietiskel: Tao unohtelee näköjään alkeellisimpiakin käytöstapoja, tulee kiljumaan korvan juureen kun mulla on jotain syötävää, ja äsken könysi sohvalle ja otti voileivän kädestä :eek: Jos on vanha kuin taivas, saa tehdä mitä huvittaa?

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 02.09.2010 klo 12:23  
+
0
^ Dementia, dementia...
Ylläpitäjä

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28192
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545698
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 18:30)