Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 13:06

Kukkujat 5

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 15:10  
+
0
^Soitin tänään :hymy: Sain kaverilta vinkin hierojasta joka osaa käsitellä äskympiäkin koiria, ja maanantaille sain ajan :jjei:

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 15:12  
+
0
^ Saitpa nopeasti ajan. :peukku: Mä just katsoin että täällä Nummelassa on yksi hevos- ja koirahieroja ja soitin hänelle mutta ei vastannut. Pitää yrittää vielä myöhemmin.

Hamy

Hamy
Viestimäärä: 128

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 15:37  
+
0
Musta on kuoriutunut yksin muutettuani oikein kodinhengetär :nauru:

Juuri tein sellaisia kallkuna-juusto nyyttejä ja nyt uunissa on mustikka-vadelma muffinsseja..
*Luota siipiisi ja LENNÄ*

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 15:49  
+
0
^ Onko nuo nyytit sama ku pasteija?
Ylläpitäjä

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 16:09  
+
0
Hitto, tänään on NIIIIIIN karkkipäivä. :kieli:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 16:11  
+
0

SilverBride kirjoitti:

jannie: mikä on kulmakarvaveitsi?



Kulmakarvaveitsi on sellanen tällainen, ainakin mun veitsissä toi teräosa taittuu vartta vasten säilytyksen ajaksi. Sillä sitten vaan veistellään ylimääräiset karvat pois. Oon ite ainakin ihan rakastunu tähän :love: Sillä saa ottaa vähän useammin kuin jos nyppis, koska tostahan kasvaa sitten sänkeä tilalle, mutta homma on huomattavan paljon nopeampaa ja kivuttomampaa kuin jos nyppis :wink:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 16:54  
+
0

eetla kirjoitti:


Meilläkin kummittelee vierasvarana paketti Valion Ihana laku jäätelöä ja se on ihan sikahyvää. Oikeen laihuttajan kidutusta pitää semmoisia käden ulottuvilla.



Meinaakko Ainoa siis? Tuo Ihana taitaa olla Ingmannin tuotemerkki. Ja siis sitä mun piti sanoa vaan, että meillä on tuota Ainon maitosuklaajädeä, joka on kyllä ihan mielettömän hyvää, mansikoiden kanssa sitä eilen illalla söin.

Sain jopa vessan pestyä ja nyt on niin vetelä olo, ku oli perhevalmennuksen eka osa fysioterapautin pitämänä jossa oli rentoutusharjotus. Enhän mä enää tälle illalle saa mitään aikaseksi. Lenkkikin taitaa jäädä väliin ku vettä tulee.. Pyykit jos sais kuivumaan laitettua niin hyvä. Huomenna on päivä uus. :viheltel:

muoks. Mies kävi Taran kanssa tottistelemassa/leikkimässä tuossa takapihalla ja nyt tuo elukka on ihan poikki. Läähättää menemään ku viimestä päivää, oli vissiin kivaa. :nauru:
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 25.08.2010 klo 17:39)

Hamy

Hamy
Viestimäärä: 128

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 18:47  
+
0

Melina kirjoitti:

^ Onko nuo nyytit sama ku pasteija?



Ei oikein.. teen ne nyytit suolasarvitaikinasta..
*Luota siipiisi ja LENNÄ*

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 19:06  
+
0
Alkoi naurattaa nevermindin kommentti edellisessä keskustelussa, kun olen viimeiset kuukaudet tuskastellut sitä, että Helsinki tuntuu liian pieneltä ja rauhalliselta paikalta ja kaipaan polttavasti jonnekin eläväisempään paikkaan. Ehkä minullekin iskee kaipuu maalle - tai luultavasti ei. :nauru:

Mökö oli ilokseni levitellyt kukkapurkista mullat lattialle. No, mitäpä muuta sitä tekisikään kotiin päästyään kuin imuroisi. :pyssyt:
Petit Brabancon "Mökö"

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 19:08  
+
0
Nutti ja eetla, elkää puhuko jäätelöstä. Meilläkin pakastimessa olis eiliset jämät toffee-jähmelöö kun tehtiin pirtelöö. :shifty: en varmana mene pakastimelle. En.
Kulmakarvakeskusteluun. Luvassa suuri paljastus. Mä käytän kulmien siistimiseen pikkusaksia. :nolo: myös minä vihaan karvojen nyppimistä niin... Pitäs varmaan äiti pistää värjäämään kulmat minunkin kulmakarvat, mulla on myös todella vaaleet ja täytyy sitten kynällä niitä aina tummentaa koska muuten näyttäisin aika sairaalta kun on tumma tukka ja jos kulmia ei näkyis juur ollenkaan...

Hoijaa kohta voitais mennä koirapuistossa käymään.
Bokseri Oona 25.11.2009

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 19:10  
+
0
^^Haha. :nauru:
Bokseri Oona 25.11.2009
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 25.08.2010 klo 19:15)

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 19:18  
+
0
V*ttu että meni hermot tänään tuossa lenkillä. Tuli koira vastaan ja mulla oli Kusti ja Erno irti. No, tulihan ne hienosti luokse mutta sitten kuitenkin Erno-molopää päättääkin että enpäs tulekkaan, menen sittenkin tuon koiran luokse..:pyssyt: Karjasin niin kovaa kuin kurkusta lähti että "nyt s*atana tänne, p*rkele". Mies, joka ulkoilutti sitä toista koiraa, katsoi varmaan että mikä hullu muija tuo on kun sai tollasen raivokohtauksen. Oli vain sillä hetkellä sellanen olotila ettei sietänyt yhtään perseilyä koirilta. Lexakin alkoi kaiken lisäksi siinä vielä pullistelemaan. Kun Erno tuli luokse, mökötin ja jatkoin matkaana kiukusta kihisten mutta onneksi verenpaine laski siinä lenkin aikana ja nyt levollinen olo. Mutta en ole kyllä aikoihin suuttunut noin kovasti millekkään koiralle, Ernolle en varmasti ikinä.

Onko muualla ollut sataa, ei sada-ilma? Täällä on ollut koko päivän. Just kun on pistämässä nokkaa ulos ja taivas näyttää suht kirkkaalta, alkaakin yhtäkkiä satamaan kaatamalla. Selvittiin suht kuivana lenttokenttälenkistä, ihme kyllä.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 19:21  
+
0
^joo, täällä sama homma. Just sain Taon ja trimmausvehkeet ja föönit viritettyä pihalle ja sitten alkoikin sataa kaatamalla. Tultiin sisään jatkamaan, ja hetken päästä aurinko paistoi. Ja sama jatkuu.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 19:24  
+
0
^^ Älä huoli, meillä varmaan koko naapurusto pitää meitä aika omituisina tyyppeinä... Kirosanat lentelee välillä ja kovaa kun komennan koiria, tai ennemminkin pentua kun se aloittaa riekkumisen tms (onneksi yleensä riittää vain yksi sana, tiedän että pitäisi opetella jokin muu sana tuohon kuin kirosana, mutta se p*rkele lipsahtaa vain kovin helposti :nolo: ).
Lisäksi kerran kun olin koirien kanssa takapihalla ja ne siinä vähän turhan rajusti painivat, karjaisin kovin möreästi ja kovaa "HEI!!" Samalla pihan ohi käveli naapuri, joka hiljaisella äänellä vastasi mulle "..moi..." :ttou:

No, äsken tein jäljen pennulle ja ai että miten hienosti se meni! Olen nyt laittanut joka toiselle tai joka kolmannelle askeleelle sen omaa ruokaa ja lisäksi jäljen päässä on palkkana jotakin ekstraherkkua.
Kai tuokin näyttää naapureista vähän oudolle toiminnalle, muija tallaa maata ja ripottelee ruokaa. Lopuksi vielä jemmaa ruokapurkkia ruohon ja oksien alle :viheltel:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 25.08.2010 klo 19:24)

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 19:28  
+
0
^Mä mietin kerran samaa, kun kävelin pellolla ja vedin perässä lankaa, jonka perässä roikku naudanmahapulla. :nauru: Kattelin, et jaa tuolla joku leikkaa nurmikkoa, mut mähän teen nyt sen jäljen, kun kerran meinasinkin. :wink: Pitäskin mennä joku päivä tekemään taas Alissalle jälki, se kun niin tykkää niistä.

Täällä on kans tänään vuorotellen satanu ja paistanu, varsinki aamulla. Nyt illalla on ollu jo aika aurinkoista.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 20:12  
+
0
Mä en voi sietää avon kirjoitustyyliä. Se on kaupassa ja akku on melkein loppu, ja nyt se lähettelee tekstareita (sen pitää aina varmistaa tuhat kertaa ettei osta kaikkea väärää). Sen viestit ovat sisällöltään tyyliin "oon lidlis eioo maissia käykö tölkki?" :pyssyt: Yöööööööök.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 20:36  
+
0
Vanis, tekstareiden kirjotuksessa on kyl monta eri tyyliä... :nauru: Mun pomo (jonka äidinkieli ei ole suomi) lähettelee parhaimmillaan sellasia salakielitekstareita, että pitää entuudestaan tietää mitä asia koskee, jotta niistä saa selvää :hymy:

Meillä muuten avokki kirjottelee sellasia kauppalistoja, et purskahtelen välil kaupas nauruun ku luen niit :hymy: Sipuli on yleensä sipula, shibullah tmv, maito lehmäneste ja mitä ikinä se nyt keksiikään. Avokilla on myös silloin tällöin taipumusta runoilla, mä oikeen säikähdin ekan kerran ku kuulin ku sen runosuoni alko sykkimään :nauru: Ja siis huom, tämä ihminen ei lue kuin Aku Ankkoja ja niitäkin vaan vessassa :hymy:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 20:42  
+
0
^Heh, mä lähetin kerran tekstarina haluamani pizzan ainekset ja huolimattomana ilmoitin haluavani siihen ripulia. Sipulia siis tarkoitin, mutta ennakoiva tekstinsyöttö arveli toisin :nauru:
Mutta siis joo, mä en voi sietää sitä että välttämättömät välimerkit jätetään pois. Olen nipo.

Tao alkais kohta olla valmis. Olin kamala täti ja trimmasinkin sen kun kerran vauhtiin pääsin. näihin ei oikeasti saksilla saisi kajota ollenkaan, mutta on tuo paljon helppohoitoisempi kun perskarvoista nappaa puolet pois. Leikkasin kylmästi myös urokselle niin tärkeät varvastupsut pois, ja lyhensin mahakarvat muutamaan senttiin.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 25.08.2010 klo 20:44)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 20:54  
+
0
Heh, sillon ku mun äiti opetteli kirjottaan teksiviestejä, niin se ei osannu aluksi laittaa välilyöntiä. Ne viestit oli ihan järkkyjä! Sitten se oppi laittaan sentään välilyönnin, muttei pistettä. Nykyään onneksi, ainaki enimmäkseen, viestit on ihan selkeitä.

Oi voi mikä väsymys on päällä, mutta eihän tässä pääse nukkuun etes vähään aikaan, vielä on csi ja bb... Ehkäpä jätän tuon bb:n suosiolla väliin, enhän mää oo sitä ennenkään kattonu ku vasta ihan lopusta :cool:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 21:04  
+
0
jannie, mun avo on ihan samanlainen! :nauru:

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28193
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545699
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.04.2024 klo 05:00)