Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 13:06

Kukkujat 5

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 23:17  
+
0

Hamy kirjoitti:

Koska minä moderaattorina mielivaltaisesti päätin niin :lallati: :nauru: :nauru:

:heristel:

Kylläpä tuota sadetta nyt tulee, luulisi jo veden loppuvan pilvistäkin. Ähm, en tykkää.

boxu, mitäs se karkkipäivä sisälti?
Manu 6/2008
Morris 3/2013

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 26.08.2010 klo 00:16  
+
0
Eka uuden seuran pentukokerta. Meni ihan kivasti, pääaihena oli maahanmeno, joka on Nellille helppoa kun mä käsiavustan, tarvoitteena päästä siitä mahd.pian eroon.
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 26.08.2010 klo 00:16  
+
0
Eka uuden seuran pentukokerta. Meni ihan kivasti, pääaihena oli maahanmeno, joka on Nellille helppoa kun mä käsiavustan, tarvoitteena päästä siitä mahd.pian eroon.
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 26.08.2010 klo 08:05  
+
0
^ Meillä Mökö on niin neiti, että ei mene maahan kuin pehmeän maton päällä. :roll: Tiedä sitten miten tätä pitäisi treenata, kun ulkona istuminenkaan ei ole kivaa (pylly pidetään irti maasta) jos on märkää. :nauru:

Tänään alkaa koulu vasta klo. 12! Ihanaa vaihtelua, vaikka en saanutkaan nukuttua pitkään. Ajattelin nyt aamulla tiskata ja koulun jälkeen pitää pyörähtää kaupungilla, kun on kerrankin vain muutaman tunnin päivä.
Petit Brabancon "Mökö"
(Viestiä on muokattu torstaina, 26.08.2010 klo 08:06)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 26.08.2010 klo 08:28  
+
0
Mä oonkin ollut sitä mieltä et Hugo on erikoinen koira, meinaan sen ehdoton bravuuri ja lemppari on maahanmeno. Se oikeen lätsähtää maahan... :nauru:

Mulla alkaa tänään työt, kesäloma loppui :neutral: Voisin kevyesti olla vielä toiset neljä viikkoa pois maisemista.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 26.08.2010 klo 09:00  
+
0
Kukkuuta.

Joku ystävällinen ihminen oli käynyt katkomassa mun pyörän vaijerilukon, vaan oli sentään jättänyt itse pyörän rauhaan. Eipähän tarttenut mennä ite märkään pusikkoon sorkkimaan lukkoa auki.

Käytiin eilen keskustelua miehen kanssa synttärilahjoista. Mies kuulemma keksi lahjan, jota minä kuulemma tarvitsen. Minähän tokaisin sitten heti, että "ai kolmas koira? :jjei:" ja niin laskeutui hiljaisuus puhelimessa. Ei tainnut osua nappiin. :nauru: Siltikin haaveilen toisella foorumilla tyrkyllä olevista greypennuista, siellä olisi iiiihana narttupentu.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 26.08.2010 klo 09:04  
+
0

Vanis kirjoitti:


Tao alkais kohta olla valmis. Olin kamala täti ja trimmasinkin sen kun kerran vauhtiin pääsin. näihin ei oikeasti saksilla saisi kajota ollenkaan, mutta on tuo paljon helppohoitoisempi kun perskarvoista nappaa puolet pois. Leikkasin kylmästi myös urokselle niin tärkeät varvastupsut pois, ja lyhensin mahakarvat muutamaan senttiin.



Mä kans kynin Nasun jalkakarvat melko lyhyiksi, vaikka snautserille ne koristekarvat on aika oleelliset. En vaan jaksa tähän aikaan vuodesta kun mukana on puoli metsää ulkoa tulon jälkeen. Joku ahkera rohkea ja viitseliäs oli nykkinyt oman käppänänsä jalkakarvat ja mahakarvat jotka oli sitten kasvaneet tosi karkeina takaisin, mutta siihen mä en lähde, sen verran mukavuuden haluinen olen. Nasun mahakarvat on muutenkin niin "hellät" että se narisee ja marisee ja vastustaa ja ulisee kun niistä edes takkuja selvittää ihan hellästi. Ai vitska kohta onkin oikeen koko karvan alas nykkiminen ja mullei oo vieläkään trimmauspöytää. Kait se on seuraavasta tilistä laitettava tilaukseen. Mä kyllä mieluummin ostaisin sillä rahalla jotain kivaa itselleni. Selkä ei vaan kestä toista 20 tunnin kyyristelyä lattialla.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 26.08.2010 klo 09:29  
+
0

pnkd kirjoitti:

^ Meillä Mökö on niin neiti, että ei mene maahan kuin pehmeän maton päällä. :roll: Tiedä sitten miten tätä pitäisi treenata, kun ulkona istuminenkaan ei ole kivaa (pylly pidetään irti maasta) jos on märkää. :nauru:.


No kamaan, se on griffoni :cool::nauru: Kylmä, märkä, epätasainen ym maa on vallan kauhistus, jos siihen pitäisi mennä maahan.
Muistan kun Laku vielä oli meillä ainut koira ja sen kanssa enemmän näitä kaikenlaisia tottelevaisuusjuttuja harjoittelin lenkilläkin. Eihän se mennyt maahan missä tahansa mättäällä tai jos maa oli vähän märkää :shifty: Ei vaikka mitä tein tai tarjosin nameja. Eikä kyllä mene Elmokaan mihin tahansa maahan. Simo saattais kyllä mennäkin, vaan eipä ole tullut testattua.

Tänään pitäis ennättää siistiä Laku sunnuntaita varten. Piti jo eilen, mutta päivä hurahti vallan tyttären "asioilla". Ja ilta kameraseuralaisten kanssa :shifty:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 26.08.2010 klo 09:57  
+
0
Huomentaaa!
Tänään loppuu koirien oleskelu&nukkuminen meidän makkarissa, portti asennetaan paikoilleen. Saa nähdä mitä nuo sanoo, Iitulla varsinkin voi olla vähän hankaluuksia alussa tottua ajatukseen...
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Hamy

Hamy
Viestimäärä: 128

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 26.08.2010 klo 11:40  
+
0
^vauvanko takia vai muutoinkin?

Täytyy sanoa kyllä, että kerrankin heräsin oikein hyvällä tuulella :)
Mulle oli kahvi keitettynä ja jääkaapissa odotti valmiiksi tehty voileipä..
*Luota siipiisi ja LENNÄ*

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 26.08.2010 klo 11:44  
+
0
^Joo, vauvan takia lähinnä, tosin mulla on alkanut mennä hermo muutenkin tuohon sängyssä jatkuvasti pöllyävään karvamäärään...
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Hamy

Hamy
Viestimäärä: 128

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 26.08.2010 klo 11:46  
+
0
Mullahan oli niin pyhä tarkoitus opettaa Toscalle, että nyt se ei enää saa tulla sänkyyn täällä mun uudeesa kodissa.. Jeeeep jep.. :nauru: :nauru:

Eihän siihen montaa yötä menny, kun se jo köllötti mun vieressäni.
Tosin Tosca onneksi ei kerralla kauhean pitkiä pätkiä edes viihdy sängyssä mun kanssani
*Luota siipiisi ja LENNÄ*

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 26.08.2010 klo 11:48  
+
0
^Ei meilläkään Tara tule sänkyyn ollenkaa jos ollaan molemmat siellä, muuta kuin pyynnöstä. Jos jompi kumpi on poissa, niin silloin se valtaa toisen puolen. :nauru: Iitu taas nukkuu joka yö jossain vaiheessa sängyssä, onneksi sentään jalkopäässä aina.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Hamy

Hamy
Viestimäärä: 128

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 26.08.2010 klo 11:50  
+
0
Koskas sulla se laskettuaika nyt olikaan.. Olen laiska, enkä jaksa lähteä selaamaan tuolta vauva-pulinasta :D
*Luota siipiisi ja LENNÄ*

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 26.08.2010 klo 13:01  
+
0
Hihii, syntymäpäivät on aina mukavia oli sää sitten millainen tahansa!
Suunnitelmissa lähteä ensin koirapuistoon, sieltä äidin luokse jossa hieman pientä kakkua ja muuta, jättää koira sinne illaksi ja yöksi hoitoon (jes!) ja ystävien kanssa sitten pienelle baarikierrokselle! :cool:

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 26.08.2010 klo 13:45  
+
0

Hamy kirjoitti:

Koskas sulla se laskettuaika nyt olikaan.. Olen laiska, enkä jaksa lähteä selaamaan tuolta vauva-pulinasta :D



27.11 ois eräpäivä. Vielä muutama kuukausi tässä menee.

Röyh, vois hilpasta Ipanan kanssa lenkille kuhan tuo ruoka laskeutuu. Pakko päästä kävelemään kunnolla, muuten menee hermo.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 26.08.2010 klo 16:40  
+
0
pampampparampampam.. siivoojat oli oikeen ikävöiny mua töihin, kahvilassa taasen tuli tapansa mukaan niin nyrpeetä naamaa vastaavalta. "jee". onpas kivaa olla täällä taas. not.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 26.08.2010 klo 17:16  
+
0
Kukkuuta. Kuka lähtee mun kanssa shoppailemaan? Tahtoo ostelemaan uusia syksy- ja lenkkivaatteita.

Koirista makkarissa ja sängyssä puheenollen... Meillä on pistetty nyt kova kovaa vastaan, kun Mauno muuton jälkeen päätti ettei vanha sääntö enää ole voimassa uudessa paikassa. Koskaan ei ole siis koiruudella ollut asiaa sänkyyn, mutta makuuhuoneen lattialla on saanut nukkua ajoittain. Täällä uudessa asunnossa meillä ei ole ovea vaan verho makuuhuoneeseen ja ymmärrettävästi koirakin siis pääsi makkariin aina ja monesti yllätettiin sitten Manu sängystä. Nyt on sitten portilla taas koiran kulkeminen makuuhuoneeseen estetty, varsinkin yksinolon aikana. Katsotaan uppoaako se sääntö takaisin sinne päähän vai ei.

Hyvää synttäriä myrkku!
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 26.08.2010 klo 17:25  
+
0
Blaa-ah, meillä pitäis lähtä tokoon ja mua kiinnostaa ihan yhtä paljon ku Peppiäki, eli ei yhtään. Kamala väsy päällä eikä jaksais alkaa keskittyyn ja turhauttaa kun Peppiä ei vois vähempää kiinnostaa koko toko. Vaan ku kallis kurssi niin varppina osallistutaan kaikille tunneille! Pittää vielä matkalla poiketa lihapullia ostaan, joten pitäis varmaan alkaa tekeen lähtöä.. Ja herätellä Peppiki vielä mukaan, se näkee just kovasti unia, urisee ja heiluttelee häntää tuossa sohvalla.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 26.08.2010 klo 18:00  
+
0
Koiradokkaria pukkaa maikkarilta :hymy:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.



  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28192
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545697
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265844
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 13:30)