Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 13:06

Kukkujat 5

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 50

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 20:52  
+
0
Oonpas mä ollut ahkera.
Jääkaapissa hyytyy valkosuklaakakku, turkinpippurimuffinssit on valmiina ja mariannemuffinssit on just uunissa.
Huomenna pitäs sit sukulaisille keitellä plikan 9v synttärikahvit. :peukku:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 21:15  
+
0
^ Uijui ku kuulostaa herkulta! :kieli:

Mää söin just pitsaa (en kyllä paljoo ku ei ollu hyvvää) ja nyt sulattelen sitä hetken, sitten jälkkäriksi jädeä (Aino suklaata, joku siitä täällä puhu ni piti ottaa kokeeksi..). Kunnon ahmatti. :ttou:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 21:20  
+
0
Mä kävin nyt sitten tekemässä kun elämäni ensimmäiset autokaupat ja Ford Fiesta-99 mallia siesoo tuolla pihalla ihan mun ikiomana:jjei::love:
Oon niin onnellinen, että mulla on paljon enemmän vapautta mennä esim. koirien treeneihin, kisoihin ja kaverien luokse. Se tuo niin paljon vapautta!

Huomenna esim, saan nukkua tuntia pidempään kun meen agilitykisoihin töihin kun meen omalla autollla. Luksusta!!
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 21:26  
+
0
Mä oon juulia aika kateellinen sulle, mä olin tänään taas kaverin kuskattavana että pääsin käymään Plantagenissa, ja täällä meidän nurkilla on turha haaveillakaan mistää koiraharrastamisesta ilman omaa autoa. Ehkä mä ajan sen ajokortin vielä joskus ja ostan auton :hymy:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 21:32  
+
0
Onnea juulia! Kyllä se auto vaan tuo vapautta niin hirmuisesti. Mäkin toivon, että pystyttäisiin ennen joulua semmoinen ostamaan. Nytkin jouduttiin Taigan kanssa jättäytymään pois agilityn jatkokurssilta kun ei mitenkään ehditä ajoissa paikalle. Mulla meni siis agilityyn tunnin treeneihin yhteensä neljä tuntia kun hieman joutui bussilla suhailemaan...

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 21:32  
+
0
Sonikin valkosuklaakakku ja mariannekarkkimuffinssit kuulostaa liiankin hyviltä :)
Ylläpitäjä

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 21:33  
+
0
Juulialle onnittelut uudesta autosta!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Ispu

Ispu
Viestimäärä: 576

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 21:49  
+
0
Juulialle onnittelut hyvästä malli valinnasta. Itte ajelin samaisella ekat vuoteni :kieli:

Minuu jänskättää se huominen näyttely Islan takii. Antaako se tuomarin tutkia itteään vai ei. Vähän on päässy arkuudestaan vieraita kohtaan. Ja sit miulla on "kriisi", kun en omista mitään vaaleita housuja tälläsille viileille keleille. Ja koirat kun on mustia niin pirulainen. Eikä jouda enää aamulla ostoksille, kun 0600 on viimeistään lähdettävä ajamaan.
Blogi
Blip
Muistoissa Kamu&Miki.

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 21:54  
+
0
Minä inhoan taiteiden yötä. :pyssyt:
Petit Brabancon "Mökö"

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 21:57  
+
0
No itse asiassa noi mariannemuffinssit jäi aika mitään sanomattomiksi, kun sovelsin ne tosta turkinpippurimuffinssien reseptistä.
Mut toi valkosuklaakakku on kyl syntisen hyvää. Ja tietenkin lähes kaloritonta. :D :kieli:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 22:05  
+
0

monna83 kirjoitti:

Mua harmittaa ihan sikana kun Erno olisi kinttunsa puolesta voinut osallistua ihan hyvin erkkariin, karvat ovat jo kasvaneet takaisin ettei ajeltua kohtaa juuri edes huomaa ja särkylääkkeitäkään ei ole tarvinnut antaa viimeksi kuin heinäkuussa joten oltaisi voitu osallistua mutta mistä sitä tietää. :eitietoo:


Täällä myös 1/3 harmitus ja veetutus päällä :twisted: Kaikki kolme oli ilmoitettu, mutta tuo Elmon äänihuulten/kurkunpääntulehdus -> antibioottikuuri sotki suunnitelmat sen pojan osalta. Höh! No, kehään menee sitten vain Simo ja veteraani-Laku :nauru:

Vähän viileetä ilmaa lupasivat sunnuntaille, mut ei sentään ihan "perinteistä Kaivarin kaatosadetta" - joten toivotaan et ennusteet pitää paikkansa :peukku:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 22:27  
+
0
Kukkuu pitkästä aikaa!

Juulialle onnea autosta! Mekin käytiin vaihtamassa eilen meidän toinen auto uudempaan ja pienempään.

Mulla on käsi ihan turvoksissa, leikin Sakun kanssa patukalla. Laitoin tymänä käden patukan puruosaan ja sain tietenkin Sakun hampaat käteen kiinni. Fiksu koira, päästi heti irti, kun huomasi, että suussa on patukan sijasta äitin räpylä.

Griffonin pikkuiselle pikaista parantumista!

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 22:28  
+
0
Huomenna Tervakosken näyttelyyn Niilan kanssa. Nipa tuli meille yöksi, ja pyrkii panemaan Jereä koko ajan. Tytöt saavat kyytiä jos tulevat häiritsemään homoeroottista tunnelmaa.

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 22:33  
+
0
^^ Auts - paranemisia kädelle!

^ *tähän se naurava hymiö*

Uskaltaisiko sitä vain jättää viimeisen ulkoilun väliin, kun kuitenkin puoli kymmeneltä käytiin pihalla.. :mietiskel: Ei tekisi yhtään mieli mennä ulos, kun jatkuvasti kantautuu ikkunasta sisään kännistä huutoa. Kyllä - olen harvinaisen vainoharhainen ja pelkuri.
Petit Brabancon "Mökö"

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 22:38  
+
0
Voi tuota Niilaa.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 22:39  
+
0
^^^^ Hieno Saku. Paranemisia kädelle!

Kuks. Avo meni kaverinsa luokse parille kaljalle ja itse vietin iltaa ihanan elokuvan ja suklaan parissa. Äsken tuli sitten puhelua, että lähdetäänkö avon kavereiden kanssa vähäksi aikaa pubiin. Jaksaako vai eikö jaksa, kas siinäpä pulma. Kohta sitä pitäisi kai päättääkin jo.

boxu Vajaa viikko sulla enää odotettavana! Ja sitten ei tarvitse meidänkään jännitellä nimeä enää. ;)

Sonik, nams. Varsinkin tuo valkosuklaakakku kuulostaa hyvältä!

juulialle onnea autosta.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.08.2010 klo 22:39)

MissFields

MissFields
Viestimäärä: 729

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 23:23  
+
0
Tänään taas niin aivokuollut olo, ettei kiinnosta mitkään hippailut ulkona (taiteiden yö..blah) ja tähän aivottomaan aivotoimintaan sopiikin täysin ala-arvoinen leffa eli American pie 7. voi jee. tähän on sitten tultu. :mietiskel:
Berninpaimenkoira "Mischa" s. 8.3.2010

*Hali-berni*
*JUN-EH*

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 23:54  
+
0
^Joko noita on tehty 7 osaa?!

Mun makuaistissa täytyy olla tänään jotai häikkää. Ensin en tykänny pitsasta jonka tein ja nyt sitten en tykänny suklaajädestä! Saletisti on jotai vikaa nyt kyllä...

Öitä! Tää painuu nyt kasaan reippaasti mökkikamppeet ja sitten nukkuun. :heiluti:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 5 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 00:00  
+
0

Vanis kirjoitti:

Huomenna Tervakosken näyttelyyn Niilan kanssa. Nipa tuli meille yöksi, ja pyrkii panemaan Jereä koko ajan. Tytöt saavat kyytiä jos tulevat häiritsemään homoeroottista tunnelmaa.


Ja Jerekö sietää kun pikkuhomo naipottelee sitä? :eek: :nauru:

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 5 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 00:03  
+
0
^Joo :nauru: Jere on ihan tossu eikä sillä ole mitään sanottavaa kellekään.

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28193
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545702
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.04.2024 klo 13:00)