Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 13:06

Kukkujat 5

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 26.08.2010 klo 20:46  
+
0
Olin Aapon kanssa kävelyllä niin törmättiin Mandokseen, hänen vaimoonsa ja heidän pikkuiseen vauvaan sekä Atteen ja Lyyliin. Siinä samalla kun Aapo haisteli Aten kanssa, ohi tuli nainen meksikonkarvattoman kanssa ja voi että se oli hauska näky! :nauru: Olihan jo niin viileä että sillä oli jo paita päällä mutta näytti siltä kuin housut olisivat jääneet johonkin. Ja se koiran irokeesi! :nauru:

Tänään lenkillä mulle tuli yksi tapaus parin päivän takaa mieleen. Lexa kyykötti paskalla ojan pohjalla ja haju alkoi leijailemaan hyvää vauhtia kävelytietä kohti. Totesin suureen ääneen vieressä olevalle äidilleni että "hyi s*atana mikä paskan lemu" ja samalla huomasin kun joukko ammattikoululaisia kulkee ihan meidän selän takaa. Pitivät suurin piirtein nenistään kiinni kun kävelivät ohi ja yhdessä jätkällä oli hirmu hauskaa kun kuuli mitä sanoin.
(Viestiä on muokattu torstaina, 26.08.2010 klo 20:46)

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 5 - Torstaina, 26.08.2010 klo 22:41  
+
0

Joh kirjoitti:

Koiradokkaria pukkaa maikkarilta :hymy:.


Voi vitsi, meni kyllä täysin ohi. Eikä ainakaan maikkarin katsomossa näkynyt tuota, pitää huomenna yrittää löytyisikö jostain muualta.

Ohhoh, taas kello on päässyt yllättämään. Jospa sitä lähtisi iltalenkille ja sen jälkeen nukkumaan.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 10:02  
+
0
Hola!
Eka yö ilman koiria makkarissa meni hyvin, mitä nyt Iitu koitti illalla tassua tunkea portin välistä ja Tara steppaili vähän aikaa siinä takana, että mikä tää homma nyt on ku oltiin menossa nukkumaan. Mutta asettuivat sitten omille paikoilleen. Jee, toivottavasti jatkuu yhtä hyvin.

Tänään pitäs mennä kaveria auttamaan muutossa (= kuskiksi) ja mulla laiskottaa jo nyt.. :shifty:
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 10:32  
+
0
Heii! Vapaapäivää viettelen. Eikä oo krapula! Jee! Voisin lähtee postista hakee vaatepaketin ja sit jotain hyvää sapuskaa.

^Mä oon miettinyt et jos kun joskus toivottavasti muuttaa tästä 23 neliöstä isompaan asuntoon, ni haluisin että Maisa ei sit nuku makkarissa. Tiiä sitte miten vanha koira vielä moiseen sopeutuis. Sittehän sille täytyy ainaki hankkia kaveri, ettei ihan yksin tarvi nukkua :cool:

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 10:34  
+
0
Meillä on makkari ollut koiravapaata aluetta, paitsi kesäkuusta lähtien Taiga The Tissinvälikoira on saanut nukkua täällä pennun tulon takia :shhh: Nyt kun pentu nukkuu yönsä tosi hyvin omassa paikassaan, olisi tarkoitus siirtää Taigakin nukkumaan makkarin ulkopuolelle.

Ispu

Ispu
Viestimäärä: 576

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 10:48  
+
0
Ompas kalsea ilma, lämmintä vaan +9c ja mie oon kesälomalla. Tosin halusin pitää syksyllä, et pääsee koirien kanssa treenailemaan.
Pitäis alotella toisesta makkarista repimään tapetteja seiniltä pois ja sit ostaa sinne maalit ja tapetit. Huomenna olis näyttely Tervakoskella ja molemmat koirat ilmoitettu sinne. Onkos täältä muita tulijoita lauantaina?
Blogi
Blip
Muistoissa Kamu&Miki.

jauhita

jauhita
Viestimäärä: 100

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 10:55  
+
0

Ispu kirjoitti:

Ompas kalsea ilma, lämmintä vaan +9c ja mie oon kesälomalla. Tosin halusin pitää syksyllä, et pääsee koirien kanssa treenailemaan.
Pitäis alotella toisesta makkarista repimään tapetteja seiniltä pois ja sit ostaa sinne maalit ja tapetit. Huomenna olis näyttely Tervakoskella ja molemmat koirat ilmoitettu sinne. Onkos täältä muita tulijoita lauantaina?



Minä olen tulossa lauantaina turistiksi ja hiplailemaan myyntikojuja, asun niin lähellä ettei voi jättää väliin. :) Sunnuntaina sitten tullaan koiran kanssa kehään..
karmäy Ukkosvuoren Nemesis 9.7.2009 Neme
karmäy Fairytale 28.1.2011 Myy

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 12:01  
+
0

Tiuhtis kirjoitti:


^Mä oon miettinyt et jos kun joskus toivottavasti muuttaa tästä 23 neliöstä isompaan asuntoon, ni haluisin että Maisa ei sit nuku makkarissa. Tiiä sitte miten vanha koira vielä moiseen sopeutuis. Sittehän sille täytyy ainaki hankkia kaveri, ettei ihan yksin tarvi nukkua :cool:



Ihan hyvin nuo meidän vanhukset on näköjään ton makkarista pois sulkemisen ottanu. Tähän mennessä siis. Aamulla kun mies oli lähteny töihin, oli Tara käyny mielenosoituksellisesti portin takana röhkimässä/huokailemassa, mutta menny sitten omaan huoneeseen sohvalle nukkumaan. :nauru: Vielä meillä on projektina Taran muuttaminen toiseen huoneeseen, kun tuosta Taran huoneesta (= ylimääräinen makkari jossa se on aina kun ovat yksinään) ollaan tekemässä lastenhuonetta, saa nähdä mitäs se siihen sitten sanoo...

Pitäs mennä pottuja nostamaan että sais jotain evästä ennenkuin pitää sinne muuttohommiin lähteä. Illalla mies lupasi piffiä paistella, namnam.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 12:08  
+
0

Jaijah kirjoitti:



boxu, mitäs se karkkipäivä sisälti?



Huomasin vasta nyt tämän viestin... Karkkipäivä sisälsi irtokarkkeja, lähinnä salmix -karkkeja ja sitten tiettyjä Juhlapöydän konvehtirasiassakin olevia suklaakarkkeja. Kaloreita pauttiarallaa 3000 pussillisessa. :viheltel:

Mitähän sitä tänään tekis... Yöksi sitten töihin ja illalla unoset, mutta olis tässä päivää vieläkin paljon jäljellä.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 16:49  
+
0
Kappas. Peppi lähti mökille "mummon ja papan" kanssa, mulla on siis vapaailta. Jee! Suunnitelmat niinki villit, että kunhan käyn heittämässä kaverille sen kuulokkeet jotka unohti tänne, niin vaihan yöpuvun päälle ja teen pitsaa. Aion nauttia että ku vaihtaa oloasun, niin ei tarvi enää lähtä sen jälkeen ulkoileen. Pieni juttu mutta suuri ilo :jjei:

boxu muutes, emmää sinne tuukkaan nyt ihan heti, ku M pääsi heittään taas keikkaa Ylelle Treelle ni viettää siellä enimmät aikansa nyt. Mutta ehkä syyskuun lopussa tms aiottiin katella uutta reissuaikataulua. Sitten kyllä tahtoisin nähä sun pennelinki! :)
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 17:04  
+
0
boxu, milloin saat sun pikkusen kotiin? :hymy:

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 17:04  
+
0
boxu, milloin saat sun pikkusen kotiin? :hymy:

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 17:58  
+
0

Karvakamu kirjoitti:



boxu muutes, emmää sinne tuukkaan nyt ihan heti, ku M pääsi heittään taas keikkaa Ylelle Treelle ni viettää siellä enimmät aikansa nyt. Mutta ehkä syyskuun lopussa tms aiottiin katella uutta reissuaikataulua. Sitten kyllä tahtoisin nähä sun pennelinki! :)



No eipä sinne syyskuun loppuunkaan enää pitkä aika ole. :hymy: Ja eiköhän se vaavinkin tapaaminen onnistu. :wink:


monna83 kirjoitti:

boxu, milloin saat sun pikkusen kotiin? :hymy:



Ens torstaina, 2.9.
Jännittää! :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 18:05  
+
0
^ Ihan varmasti jännittää. Voin kuvitella, miten olet hypistellyt joka ilta pennun pantoja, hihnoja ym. varusteita. :nauru: Onko sillä nyt alust asti sitten se sun äidin koira siellä kaverina? Jos, niin se on varmasti tosi hyvä. Opettaa pennulle tapoja ja näyttää miten ollaan koira. :hymy:

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 18:28  
+
0
Voi miten pian Boxerownerin pikkuinen kotiutuu. Olisikohan jo aika paljastaa nimi..? :nauru:

Minulla on taas pää kipeänä enkä viitsi buranaakaan ottaa, kun sellainen meni jo eilen. Edes tunnin remuaminen metsässä ei auttanut vaan sai aikaan kummallisen valon vilkkumisen toisessa silmässä. :eitietoo: Onneksi nyt voi käpertyä peiton sisälle ja istuskella rauhassa sohvalla ja poistua vain hakemaan ruokaa tai pyörähtämään pihalle. Tuntuu naurettavalta, että hetki sitten tähän asuntoon meinasi pakahtua ja nyt on melkein liian viileää. Kaverin pitäisi tulla käymään täällä ennen lähtöään baariin. Toisaalta olisi ollut mukavaa mennä toisen läksiäisiin mukaan, mutta ei tällä ololla edes tekisi mieli - varsinkin kun keskusta on täynnä humalaisia nuoria..

Tulisikohan tänään joku hyvä leffa.. :poppari:
Petit Brabancon "Mökö"

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 18:44  
+
0
^ Jännittääkö jo erkkari? Kiva nähdä vihdoin teitäkin. Toivottavasti olisi edes jollain tavalla siedettävä ilma. Onko erkkari ihan ihka ensimmäisenen esiintyminen ikinä missään? Vai oletteko käynyt mätsärissä aijemmin harjoittelemassa? Mua harmittaa ihan sikana kun Erno olisi kinttunsa puolesta voinut osallistua ihan hyvin erkkariin, karvat ovat jo kasvaneet takaisin ettei ajeltua kohtaa juuri edes huomaa ja särkylääkkeitäkään ei ole tarvinnut antaa viimeksi kuin heinäkuussa joten oltaisi voitu osallistua mutta mistä sitä tietää. :eitietoo:
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.08.2010 klo 18:46)

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 19:34  
+
0
^ On kyllä mukava päästä näkemään teidätkin livenä! Minua jännittää Mökön puolesta ihan hirveästi! Tämä on vieläpä ensimmäinen näin suuri tapahtuma (ja itseasiassa elämäni ensimmäiset näyttelyt), johon mennään, joten en osaa yhtään ennustaa miten poitsu käyttäytyy. Toivon, että se turtuisi niin suureen ihmisten- ja koirien määrään, mutta toisaalta voi käydä myös niin, että Mökö ryntäilee ihan holtittomasti ympäriinsä kaikkien luokse pyrkien. Kasvattajakin totesi, että olisi hyvä jos saisin Mökön väsymään hieman ennen paikalle saapumista tai muuten koko hommasta ei tule yhtään mitään.. :shifty: Onneksi tosiaan kasvattaja esittää koiran, joten ainakaan oma jännittäminen ei pahenna Mökön yli-innokkuutta. :nauru:
Petit Brabancon "Mökö"

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 19:46  
+
0

monna83 kirjoitti:

^ Ihan varmasti jännittää. Voin kuvitella, miten olet hypistellyt joka ilta pennun pantoja, hihnoja ym. varusteita. :nauru: Onko sillä nyt alust asti sitten se sun äidin koira siellä kaverina? Jos, niin se on varmasti tosi hyvä. Opettaa pennulle tapoja ja näyttää miten ollaan koira. :hymy:



Hypistelisin, jos olis mitä hypistellä. Jääny vähän viime tinkaan kaikkien varusteiden hommaaminen. :viheltel: :nauru: Jännittää ja silti ei oikein vielä ymmärrä, että pentu on oikeasti tulossa ja lisäksi tuli vielä tuo tatuointiaika samalle päivälle, niin tällä hetkellä jännitän sitä vielä hitusen enemmän. Mulla on tällä hetkellä pennulle vaaleanpunaisia kakkapusseja (Rapsulla oli sinisiä, pakko siis tytön saada punaisia) ja ruokakippo, johon se mahtuu istumaan, kunnes täyttää 4kk... Priorisointi ehkä vähän hukassa? :cool:

Paitsi sain mä maanantaina siskolta pinkin ensipannan, joka on kulkenut vuodesta -89 lähtien meidän perheen jokaisella pentukoiralla ensimmäisenä pantana. Se mahtuu pennulle varmaan ekan kaks päivää. :nauru:

Edit// Kyllä, Manta on täällä pentua(an) odottamassa. Saa nähdä, millainen äiti-tytär -pari täällä sitten onkaan. Jännä nähdä sitten Mantan reaktio, onko se jotenkin erilainen ku muiden koirien kanssa. Kyseessä kuitenkin pentu ja vielä oma sellainen.

pnkd: En mä ihan vielä malta paljastaa...
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.08.2010 klo 19:59)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 19:59  
+
0
^ Hypistele niitä kakkupusseja :nauru:

Njaaam, mullapa on pitsa uunissa! Hiukanko on jo nälkä, aamupuuron jälkeen oon juonu vaan useemman kupin kahvia ja syöny yhen sämpylän.

Mullon ihan hassu fiilis. Yleensä ollaan illat aina Pepin kanssa kahestaan kotona ja mulla on varsinki viikonloppusin tosi yksinäinen olo ja haikee mieli. Nyt Peppi on mökillä ja oon ihan yksin kotona, niin nautin rentoilusta itekseni ja puuhailen kaikkee kivaa. Outoa?! :eitietoo:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 5 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 20:03  
+
0
^ Täytyy repiä ne tuolta paketista pois ja ruveta paijaamaan pennun puutteessaan. :nauru:

Ja mulla oli sama juttu Forssassa asuessa. Jos Rapsu oli äitin luona ja minä yksin kotona, niin nautiskelin siitä ajasta jotenkin eri tavalla. Ja ennen kaikkea, pääsin ajoissa nukkumaan! Rapsun kanssa venytti iltapissatusta viimeiseen saakka ja lopulta sitten pääsi vasta joskus kahden aikaan yöllä pihalle ja kolmelta nukkumaan. Tai vaihtoehtoisesti nukahti sohvalle tv päällä ja täysissä pukeissa ja heräs neljältä viemään kiireen vilkkaa toista pissalle. Yksin ollessa iltatoimet oli iltaysiltä tehtynä, peiton alla oltiin kymmeneen mennessä ja yhdeltätoista viimeistään olin jo täydessä unessa.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28193
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545699
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.04.2024 klo 04:30)