Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 13:06

Kukkujat 5

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 5 - Maanantaina, 30.08.2010 klo 15:06  
+
0
Ja sen pennun nimi oli? :viheltel:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 5 - Maanantaina, 30.08.2010 klo 18:21  
+
0
Jaiks! Mökin siivous tiedossa ku viikonloppuna lorvailtiin eikä viititty tehä mitään.

Mitä ihmettä mä keksin seuraavaksi tuon elukan tuhoamisen kanssa? Välillä se malttaa olla tosi sievästi, mut sit tulee päiviä, kuten tänään, ku hajotetaan kaikki paikat. Nyt se oli aukonu uuden lipaston laatikot ja repiny tavarat ulos. Ystävällisesti se oli myös järsiny kaikki nupit siitä irti eli laatikoiden avaaminen on melko työlästä. Lisäksi se oli kiipeilly atk-pöydälle ja tehny tuhoja siellä sekä myllänny sängyssä. Tilaa ei oikein enempäänsä voi rajata (no eteiseen voi, mut sit siihen tilaan joutuis siirtämään myös sen pedin) ja tabascolla ei estetä raapimista. :mietiskel: No, ainakaan sen ei pitäis saada noita laatikoita enää auki ku ei niissä oo nuppeja.

Ei kait se auta ku alkaa siivoomaan. Sit hippasee iltalenkille tuholaisen kanssa.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 5 - Maanantaina, 30.08.2010 klo 18:28  
+
0

Sonik kirjoitti:

Ja sen pennun nimi oli? :viheltel:



Torstaina selviää. :wink: Mulla on yksi idea, jolla nimen haluan sekä täällä että esim. Facebookissa paljastaa, mutta mä tarviin koiran siihen ja senhän saan vasta kolmen (miksi sen täytyy edelleen olla kolme, miksei kaksi??) yön päästä.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 5 - Maanantaina, 30.08.2010 klo 18:49  
+
0
Ei onnistunut mun salavihkainen utelu.. :D

Niin lähellä, mutta kuitenkin NIIN kaukana. :nauru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 5 - Maanantaina, 30.08.2010 klo 18:57  
+
0

Sonik kirjoitti:



Niin lähellä, mutta kuitenkin NIIN kaukana. :nauru:



Sanos muuta! :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 5 - Maanantaina, 30.08.2010 klo 19:09  
+
0
JEE! Me päästiin Pessin kans viikottaiseen agiryhmään KAKS KERTAA VIIKOSSA! Ah!! Ja koira teki niin niin hienosti ja päästiin näytteleen vähän suomalaisia ohjauskuvioita (jotka toimi ainakin yhdessä kohti sata kertaa paremmin kuin se tapa, mitä se ohjaaja ehdotti). Wuu! Jee! Toivottavasti on jatkossakin mahtista.

Hieman nyt vaikeuttaa nää kommunikaatio-ongelmat mutta KYL SE TÄSTÄ!
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 5 - Maanantaina, 30.08.2010 klo 21:40  
+
0
^ Hei onnea Innna ja Pessi! Kiva kun saatte harrastuksen siellä :)

Peppi on ihan väsy viikonlopun mökkeilystä, kotiuduttiin siis tänään. Ei oo pahemmin ulkona tarvinnu käydä kun neiti on kuorsannu siitä asti ku kotiuduttiin. Oon ite keskittyny pitkästä aikaa kotihommiin (ja silti edelleen näyttää, ettei täällä ois tapahtunu mitään ku lähtötilanne oli niin kamala).

Sainpas ostettua myös uudet ulkoiluhousut, kyllä nyt kelpaa lenkkeillä! Tosin ostin samanlaiset mitkä oli vanhatki, mutta mitäs sitä hyvää merkkiä vaihtaan.

Oli mulla aiemmin jotai asiaaki, mutta arvatkaapa muistanko sitä enää...
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 5 - Maanantaina, 30.08.2010 klo 23:01  
+
0
^ Tuttu juttu, on tullut useammankin kerran unohdettua mitä piti kirjoittaa.

Onnea Kadaver työpaikasta!
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 5 - Maanantaina, 30.08.2010 klo 23:16  
+
0
Aa, no ainaki piti onnitella Kadaa työpaikasta, hienoa!:peukku: Miltä on muuten uus kotipaikka vaikuttanu?
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 06:29  
+
0
Jännittää, meille tulee tänään asunnonvälittäjä käymään... Siis mun piti eilen vaan soittaa sinne välitysfirmaan kysyäkseni että miten siinä asiassa edetään ja hups, nyt se on tulossa ottamaan jo kuvatkin. Ehkä me päästäänkin eroon tuosta kämpästä nopeemmin kuin uskoinkaann ja muuttamaan maalle! Jippijaijeee! :jjei:
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 09:50  
+
0
Onnea kadalle työpaikasta!

Mun lenssua ei tippaakaan parantanut eilinen pari tuntinen ulkona reeneissä, mutta mieli on pirtiämpi kun tuli lähdettyä. Lisäksi mulla oli tyytyväinen koira sen jälkeen, vaikkei mitään fyysisesti raskasta tehtykään. Nasu selkeästi tietää mihin ollaan menossa kun se alkaa ulvomaan ja ulisemaan, vaikka paikka olisikin vieras, ilmeisesti se että ollaan kaksisteen liikenteessä ja mulla on römppä vaatteet päällä kertoo jotain. Niin joo ja makkaraa, reeneissä pitää olla makkaraa. :nauru:

Viikonlopun suunnitelmat meni uusiksi ei niin hyvällä tavalla ja lähdetäänkin käymään Keski-Pohjammaalla kun äiti henkilö katkaisi tänä aamuna melkeen kaksi kuukautta kestäneen "radiohiljaisuuden" kertoakseen että eno on teho-osastolla ja maksa, haima ja munuaiset ei toimi. Eipä tässä ihmeitä tartte odotella. Ei vaan kehtaa täälä töissä alkaa rääkymään. :suru:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 10:06  
+
0
Voi ei Eetla, voimia, toivottavasti ehdit enosi vielä näkemään! :suru:

Tässä oottelen isää että päästään lähteen työmaalle. Ovat äitin kanssa kirjottamassa kauppapapereita kerrostalo-osakkeesta, ens kesänä laitetaan sitten myyntiin tää mun lapsuudenkoti :ylpea: Ajattelin ottaa tänään Pepin työmaalle mukaan, vois juoksuttaa sitä niillä hiekkakuopilla. Nyt kun siirrettiin hiukan paikkaaki niin tuolla kuopilla ei oo porojakaan, ainakaan niin paljo ku edellisellä paikalla. Saisivat vaan tulla sieltä reissusta, ärsyttää kun heräsin ajoissa ja nyt sitten joudunki täällä ootteleen kun ois saanu nukkua vähän pitempään. No, pieni murhe tuo. Taidan ootellessa hakee pakkasesta yhen voisilmäpullan :viheltel:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 10:10  
+
0
eetla, Olen pahoillani enosi puolesta. Mulla sukulainen joutui sairaalaan loppukeväästä ja tähän päivään saakka joutunut käymään rankoissa hoidoissa, nyt alkaneen arvot kohota ja pikkuhiljaa uskaltaa jo uskoa, että parempaa on luvassa, yhtään ennustetta ei helpottanu se, että häntä kohdeltiin ja vähäteltiin monta viikkoa arvauskeskuksessa kuin juoppoa. Tsemppiä, ei ole helppoa töissä noita asioita käsitellä. :suru:

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 10:11  
+
0
Eetlalle jaksamisia :suru: Ikävä tilanne.

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 11:20  
+
0
Mua väsyttää ihan laittoman paljon. Ärskeles kun ovat alkaneet meluamaan jotain tuolla "yläkerrassa", heräsin siis niiden metelöintiin tänäänkin melkein kaksi tuntia ennen herätyskellon soittoa. Kuulosti ihan siltä kun olisivat vasaralla paukuttaneet pattereita ja hyppineet ruutua korkokengät jalassa.

eetlalle jaksamisia ja paranemisia flunssaan.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 11:35  
+
0
Eetlalle jaksamista... :paijata:

Mua huvittaa tää meiän Hugo, se on ehkä sittenkin viisaampi/parempimuistisempi kuin luullaankaan. Oon aina harjaamisen jälkeen antanut sille herkkuja, ja nyt se menee jo automaattisesti tukanselvittelyjen jälkeen passiin herkkukaapin taakse. No, parempi näin :hymy:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 12:42  
+
0

Kuuska kirjoitti:

eetla, Olen pahoillani enosi puolesta. Mulla sukulainen joutui sairaalaan loppukeväästä ja tähän päivään saakka joutunut käymään rankoissa hoidoissa, nyt alkaneen arvot kohota ja pikkuhiljaa uskaltaa jo uskoa, että parempaa on luvassa, yhtään ennustetta ei helpottanu se, että häntä kohdeltiin ja vähäteltiin monta viikkoa arvauskeskuksessa kuin juoppoa. Tsemppiä, ei ole helppoa töissä noita asioita käsitellä. :suru:



Niin siis mähän tiedän vain sen mitä äiti kertoi, mutta epäilemättä ihan kamalasti ei aikaa ole, ellei sitten jotain ihmettä tapahdu. Ja äitin kanssa olen viimeksi ollut puheissa heinäkuussa joskus. Viime syksy oli niiiiin täyttä paskaa heti meidän häistä eteenpäin että mä oisin niin halunnut tästä vähän jotain muuta, mutta ei sitten väkisin. Näillä mennään, jos jotain positiivista haluaa kammalla etsiä niin onpahan Osku paremmassa kunnossa.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Taikaponi

Taikaponi
Viestimäärä: 137

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 12:57  
+
0

innna kirjoitti:

JEE! Me päästiin Pessin kans viikottaiseen agiryhmään KAKS KERTAA VIIKOSSA! Ah!! Ja koira teki niin niin hienosti ja päästiin näytteleen vähän suomalaisia ohjauskuvioita



Waude, onneksi olkoon! Toi on kyllä hieno tunne kun itsekin hiffaa jotain joka onnistuu vielä ihan livenä. Oot siis muuttanut ulkomaille?

Jaksuja eetla:lle! :neutral:

Itseä ketuttaa ihan sata nolla. Ei tule aussipennua tänne :pyssyt:
http://koiratsydeemit.blogspot.com/

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 13:09  
+
0
Eikös se pennun tulo pitänyt olla jo melko varma juttu?
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Taikaponi

Taikaponi
Viestimäärä: 137

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 13:11  
+
0
No piti mutta luontoäiti päätti toisin.
http://koiratsydeemit.blogspot.com/

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28194
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545703
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.04.2024 klo 16:15)