Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 13:06

Kukkujat 5

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 50

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 13:15  
+
0

Taikaponi kirjoitti:

No piti mutta luontoäiti päätti toisin.



Jaa, no sille ei kyllä sit mitään voi.

Mulla olis hillitön pentukuume. Mieluiten haluaisin tietenkin käppänän, mutta kaitpa noutajakin nippa nappa menisi... :shifty:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 13:17  
+
0
Käppänä tai noutaja, melkein sama asia! :jjei:

:nauru::nauru::nauru:

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 13:20  
+
0
Joko mulle toinen (äly) kääpiö tai sitten miehelle metsästyskaveriksi käyttölinjainen labukka. Ihan loogista. Mä ottaisin vaikka kymmenen kääpiötä jos vain voisin. :viheltel:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 17:10  
+
0
Osku oli päivällä päättänyt että mulla menee liian hyvin ja vetänyt kaksi pakettia ksylitol purkkaa päähänsä. Ei ollut missään pöydällä lojumassa vaan liukuovi kaapissa neljännellä hyllyllä. Joten nyt mä istun kotona päivystävän puhelin numero kännykässä ja kyttään että jos sillä laskee sokerit ja menee taju. Voi jee, että on ihan voittaja fiilis tästä päivästä. :jjei:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 17:19  
+
0
Voi ei, eetla. Kovasti jaksamista koko päivän kanssa. :paijata:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 17:28  
+
0
Voi hitto eetla :suru: Kummasti se paska aina kasaantuu.

Omaa: mistä näitä hirvikärpäsiä riittää?! Ostin jopa sellaisen supermuodikkaan ja hienon hirvikärpäslippalakkihuntu-systeemin ja silti ne jotenkin etsii tiensä mun päähän vaikka miten olisin koittanut suojautua :twisted:

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 18:11  
+
0
Np kylläpäs Eetlaa nyt koetellaan! :(

Peppi oli mulla töissä tänään mukana ja ihmettelen, että se siellä catepillaren ja kasettiautojen seassa ihan tyytyväisenä chillaili päivän, mutta sitten se pelkää imuria!? Ei ihan loogista mun ajatukseen tuo.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 21:23  
+
0
Eetlalle voimia!

Me käytiin taas Nellin kanssa pissavaivojen vuoksi ell:ssä. Todennäköisesti Nellillä on paha emätintulehdus, joka aiheuttaa pissatulehdusmaisia oireita. Nyt taas ab-kuuri ja tod. näk. estolääkitys ekoihin juoksuihin asti.

Iltapäivällä rakentelin itse kujakepit Nellille pujottelun opettelua varten, kuvia löytyy agi-ketjusta. Päästin lisäksi Nellin kanssa talvelksi ohjattuun agiryhmään,joten oon tosi iloinen. Annin kanssa treenataan mölli-tokokisaa varten joka on 18,9. '
Uusi oma auto on kyllä niin bueno, helpottaaa elämäää niin paljon!
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 21:30  
+
0
Eetlalle jaksamisia!

Tänään tuli leikittyä oikeaa kodinihengetärtä, kun kävin tiskien kimppuun heti koulusta kotiuduttua ja tein lasagnea alusta asti itse. Nyt pitäisi vielä jaksaa siivota sängylle maagisesti kasautunut läjä vaatteita takaisin kaappiin ja miettiä huomiselle vaatteet. Edessä on nimittäin fuksiaiset ja minulle ei ole aavistustakaan siitä, millaisella varustuksella sinne kannattaa lähteä varsinkin kun huomiselle on luvattu sadetta..
Petit Brabancon "Mökö"

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 21:32  
+
0
Mä vietin just pershe pystyssä tunnin verran metsässä noukkien sieniä, jotka sitten kotona kävi ilmi VALEvahveroiksi, eikä kanttarelleiksi. Nimensä arvoisia, siis... Sen sitä saa ku poimii pari vuotta vaan suppilovahveroita anopin kanssa. Ihkua.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 21:35  
+
0
Kuks.
Tao kävi eilen hierojalla ja vaikutti jopa tykkäävän. Mä olin aika varma ettei anna käsitellä. Lopulta makasi silmät ummessa kuorsaamassa :nauru: Rupesi kiljumaan vain kun piti kääntää toiselle kyljelle, mutta siitä se ei ole ikinä pitänyt. Selässä on jumeja, ja vasemman takajalan asentotuntoaisti on heikentynyt. Käydään aluksi kerran viikossa hierojalla, ja treenataan lihaksistoa pienimuotoisesti kotona.

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 21:35  
+
0

Rorys kirjoitti:

Omaa: mistä näitä hirvikärpäsiä riittää?! Ostin jopa sellaisen supermuodikkaan ja hienon hirvikärpäslippalakkihuntu-systeemin ja silti ne jotenkin etsii tiensä mun päähän vaikka miten olisin koittanut suojautua :twisted:



Mistä sää ostit sen? ja ot, mussa ei oo ollu vielä yhtään hirvaria :eek: J:ssä on, tosin se meni metsään jota itse välttelen..

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 22:24  
+
0
Kukkuu,

mä suunnittelen uutta kutomisprojektia, taidan aloittaa pipolla.

Eetlalle kovasti tsemppiä ja voimia ikäviin tilanteisiin! Miten Osku voi?

Karvakamu, mitä kummaa teet työksesi?

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: KUKKUJAT 5 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 22:28  
+
0
Eetla Näin monta tuntia tapahtuman jälkeen taitaa olla enää turha neuvo, mutta xylitolille on hyvin helppo vastamyrkky: tavallinen sokeri.

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 06:41  
+
0
Huomenta! Riittäis kyllä jo tästä työvuorosta... Nää kuukauden vaihteen yövuorot on ärsyttäviä ku pitää printata miljoona eri lappua ja laittaa konttorille sitätätäjatuota. :ttou:

Mä haluan nukkumaaaaaaaaannnn....
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Taikaponi

Taikaponi
Viestimäärä: 137

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 09:17  
+
0

eetla kirjoitti:



Jaa, no sille ei kyllä sit mitään voi.



No ei voi ei mutta kyllä se silti pistää v*tuttamaan...

Huomenta!
Flunssaa pukkaa. Tänään on jo ihme kyllä parempi kuin eilen.

juulia: Mihin kisoihin? Ja miten ne teidän edelliset kisat meni?
http://koiratsydeemit.blogspot.com/
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 01.09.2010 klo 09:18)

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 10:41  
+
0
Hirvikärpäsistä: Niitä suorastaan vilisee tuolla metsässä :twisted: Eilenkin pää täynnä niitä inhotuksia Yäääk! Ja toinen, vieläkin inhottavampi riesa on kyykäärmeet!
Käytiin eilen poikain kanssa reilu 10 km lenkillä ja olin aiemmin bongannut erään pellon, että tuohan olisi hyvä paikka kuvata koiria. Eilen sitten menin sinne, päästin koirat irti ja olin käymässä kuvaamaan, kun metrin päässä mollotti kyy :eek: Reppu ja pari hihnaa oli jossain pellon reunassa, mut onneksi oli yksi hihna mukana, mihin kiinnitin kaikki :nauru: ja lähdettiin kiireesti pois.
Eipä tullut mieleenkään että jossain sänkipellolla olisi käärmeitä. Kaikenlisäks törmättiin vielä toiseenkin kyyhyn kotimatkalla. Se makoili keskellä polkua.

Ainiin, kukahdus ja huomenta :hymy: Vaikka pian onkin jo melkein puolipäivä :viheltel:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 11:40  
+
0

rosa1 kirjoitti:

Kukkuu,

mä suunnittelen uutta kutomisprojektia, taidan aloittaa pipolla.

Eetlalle kovasti tsemppiä ja voimia ikäviin tilanteisiin! Miten Osku voi?

Karvakamu, mitä kummaa teet työksesi?



Osku voi hyvin. Lääkärin kehoituksesta annoin sille sokeria, koska oletin että se oli vetänyt ne päähänsä jo päivällä ja oksettamisesta ei olisi enää hyötyä. Sitten annoin vielä illalla vähän ruokaa ja siirappia. Tuon sokeri jutunkin sain kyllä ohjeistukseksi lääkäristä. Mä en tiedä mitä mä sille päiviksi keksin. Rouva ei tajua olevansa kohta 8 ja puoli vuotias ämmänkäppyrä minkä ei enää pitäisi päivisin hillua tuhoamis ja varastamispuuhissa. :roll: Toissapäivänä se veti sellaisen kolme osaisen metallikorihässäkän alas katosta ja veti pari banaania päähänsä.

Yö meni pyöriessä ressatessa Oskua ja miettien muutenkin paskaa tilannetta. Aamu alkoi oksentamalla limaa migreeni kivun iskiessä pääkopassa. Mutta joo jospa tässä aloittaisi päivän varsinaiset ansiotyöt.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 14:40  
+
0
^Hyvä että Osku voi jo paremmin, mummeli on päättänyt että villit vuodet alkaa nyt. Paranemisia sulle, toivottavasti migreeni helpottaa.

Kävin eilen katsomassa purutreenejä ja kyllähän se hyvältä näyttää, otettiin Urmollekin vähän patukkaleikkejä.

Kohta vois lähteä lenkille koirien kans ja katsoa josko kanttarelleja löytyis, tekis mieli kokeilla yhtä piirakkaa ja maistaa ekaa kertaa kanttarelleja. Pääsee siis hirvikärpästen kiusattavaks, vaikka niitä on kyllä ollu vähemmän kun viime vuonna.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 01.09.2010 klo 14:41)

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 5 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 15:02  
+
0

inni kirjoitti:

^Hyvä että Osku voi jo paremmin, mummeli on päättänyt että villit vuodet alkaa nyt. Paranemisia sulle, toivottavasti migreeni helpottaa.



Mummelin villit vuodet oli kaksi ensimmäistä kun se söi varmasti tuhansien eurojen edestä tavaraa, ei ole toista samanmoista toiveissa. :paapatus:

Migreeni meni ohi ja töissäkin on oltu jo tovi. Kohta saapi lähteä kotiin tolvanoita lenkittämään ja tekemään jotain ruokaa. Onneksi vesisade loppui ja aurinkokin alkaa loimottamaan. Syksyllä on ihan parasta tällainen sateenjälkeinen auringon paiste ja se kun metsä tuoksuu.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28192
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545697
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265844
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 13:30)