Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 04.10.2010 klo 15:57

Kukkujat 6

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 86

Hamy

Hamy
Viestimäärä: 128

KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 15:57  
+
0
Jatketaan läpätystä :D
*Luota siipiisi ja LENNÄ*
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.03.2011 klo 20:03)

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 16:00  
+
0
Jeee, eka!

Opparihommelit ois tältä päivältä pulkassa, just laitoin pannarin uuniin hernarin jälkkäriksi. :kieli: Pihalle on kyllä mentävä jossain vaiheessa, pää ihan pöhnässä tosta näytön tuijottamisesta ja miettimisestä.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Hamy

Hamy
Viestimäärä: 128

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 16:03  
+
0
Joskus vois keskittyä siihen mitä lukee.. Hetken jo pohdin, että minkä ihmeen takia Nutti laitto hernarin uuniin jälkkäriksi :D
*Luota siipiisi ja LENNÄ*

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 16:04  
+
0
^:nauru: Hernarin jälkkäriksi hernaria.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 16:19  
+
0
Voi että.. Meidän edesmenneen mäykkyherran (se meidän The Koira) sisko, joka asui meillä 90-luvun ja 2000-luvun taitteessa, mutta muutti isän kaverille aikoinaan maalle, oli viime yönä kuollut rauhallisesti vanhuuteen nukkuessaan. Neidillä oli ikää päälle 13 vuotta. Oli mennyt Roosa isän kaverin jalkopäähän peiton alle nukkumaan illalla niinkuin aina ennenkin, ja aamulla kun isäntä oli herännyt, niin Roosa olikin päättänyt jatkaa yöllä paremmille metsästysmaille. Isän kaveri sitten soitti isälle äsken ja isukkikin tirautti parit kyyneleet ja toivotti hyvää matkaa koiralle ja kiitti, kun kaveri oli Roosalle antanut erittäin hyvän ja rakastavan kodin :) Täytyy myöntää, että vaikka en Roosaa kauheasti muista kun olin niin nuori, niin silti tirautin minäkin parit kyyneleet ihan vaan siksi, kun Roosa nukkui onnellisesti pois ilman mitään kipuja <3
- nimimerkki vaihtunut -

Vilkko

Vilkko
Viestimäärä: 302

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 16:35  
+
0
^Voi... :paijata: Olipa kaunis lähtö toisella.
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.
Parsonrussellinterroristi Etta 07/10

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 16:55  
+
0

Nutti kirjoitti:

^:nauru: Hernarin jälkkäriksi hernaria.



Meinasin tulla kirjoittamaan, että "no torstaihan ON hernaripäivä". Ja kirjotinkin sen tohon "torstai" sanaan saakka, kunnes tajusin että nyt on maanantai :shifty:

Ja nyt iski pannarikateus..

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 17:01  
+
0

Mondial kirjoitti:

Menitkö Sasha nukkumaan ollenkaan? Vai nukahditko viiden maissa aamulla ja heräilet keskipäivän aikaan (:nauru:). Niin mulle ainakin tavallisesti käy, kun "valvon" läpi yön.


No siis. Menin nukkumaan kolmen pintaan kun oli tehtävät valmiina. Kuudelta sitten heräsin reippaana ja torkutin kelloa varttia vaille seiskaan asti :viheltel: Kouluun asti pääsin ja tenttiin ja tentin jälkeen opettaja ilmoitti: "tehtävät voitte sitten palauttaa toiselle opettajalle ensi viikon maanantaihin mennessä!"
Kyllä vähän ketutti :nauru: mutta toisaalta, ne yöllä kirjoitetut tekstit ei välttämättä edusta mitään mun parhainta ulosantia. Ihan kiva, että saan korjailla niitä vähän :hymy:
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 17:16  
+
0

lallimus kirjoitti:

Voi että.. Meidän edesmenneen mäykkyherran (se meidän The Koira) sisko, joka asui meillä 90-luvun ja 2000-luvun taitteessa, mutta muutti isän kaverille aikoinaan maalle, oli viime yönä kuollut rauhallisesti vanhuuteen nukkuessaan. Neidillä oli ikää päälle 13 vuotta. Oli mennyt Roosa isän kaverin jalkopäähän peiton alle nukkumaan illalla niinkuin aina ennenkin, ja aamulla kun isäntä oli herännyt, niin Roosa olikin päättänyt jatkaa yöllä paremmille metsästysmaille. Isän kaveri sitten soitti isälle äsken ja isukkikin tirautti parit kyyneleet ja toivotti hyvää matkaa koiralle ja kiitti, kun kaveri oli Roosalle antanut erittäin hyvän ja rakastavan kodin :) Täytyy myöntää, että vaikka en Roosaa kauheasti muista kun olin niin nuori, niin silti tirautin minäkin parit kyyneleet ihan vaan siksi, kun Roosa nukkui onnellisesti pois ilman mitään kipuja <3



Ei saa tollasia, nyt mä jo pillitän täällä töissä :suru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 17:59  
+
0
Voi elämä mullon täällä hauskaa! Luin tän Kuuskan lauseen

Eilen kävin sitten avon koiran kanssa aamulenkillä ja touhusin sen kanssa hirvimiesten erätuvalla koko päivän. Kiitti sen karkaamalla juuri ennen kotiin lähtöä kun irrotin fleksia puusta.

kolme, neljä kertaa näin: "Eilen kävin sitten avon kanssa aamulenkillä ja touhusin sen kanssa hirvimiesten erätuvalla koko päivän. Kiitti sen karkaamalla juuri ennen kotiin lähtöä kun irrotin fleksia puusta." Ja mietin, ja mietin, ja mietin, että jotain tässä täytyy nyt olla häikkää...... :ttou:

Me ollaan Pepin kanssa ihan poikki. Käytiin äsken pururadalla lenkkeileen melkeen 7km (se on meille paljon normilenkiksi), oltiin liikkeellä kaverin ja hänen vauvansa kanssa. Peppi sitten kroolas taas kuraojassa, joten suihku oli edessä kotona. Ja mulla on kummassaki jalassa rakot, miten hiersiki kengät noin pahasti. Oikeen aattelin, että kun laitan lenkkarit niin jaksaa kävellä kunnolla. Just.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 18:51  
+
0
lallimus, noin kivuttoman ja nätin lähdön vuoksi kannattaaki tirauttaa itkut.

Sain tänään aikaseksi käytyä siellä hyötyjäteasemalla :jjei:. Parturiinki varasin ajan ja rahaa tuhlasin kauppaa. Oli pakko ostaa kynttilöitä, callunoita ja Aku Ankkoja varten kansioita. Paha vaan, et avokki oli vakaasti sitä mieltä et niihin lehtiin ei reikiä saa laittaa. :mietiskel: Ostakoot sitte ite niitä oikeita kansioita, mut johonki ne on saatava jemmaan :paapatus:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu maanantaina, 04.10.2010 klo 18:51)

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 19:00  
+
0
^ Aku Ankka onkin samalla linjalla arvoasteikossa kuin Raamattu, eihän sitä varmaan Raamatunkaan sivuje rei'itetä? ;) Aku on mullekin aikas tärkee, en ikinä rei'ittäis/leikkelis tmv., Akut kuuluu vain sen omiin kansioihin :paapatus:
- nimimerkki vaihtunut -

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 19:14  
+
0
^Mä oon niin pakana et rei'ittäsin taatusti sen raamatun :nauru: Mut eihän se ite sarjakuva mene miksikään jos siihen reunaan reiän laittaa :ylpea: Kait se on kehiteltävä joku toinen suunnitelma, ku avokki aiko repiä ne lehet palasiksi jos mä meen ne rei'ittää. Drama Queen.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 20:00  
+
0
^Ethän sä nyt oikeesti voi Akua rei-ittää ilman että ne reiät menis sarjakuvan päälle? Ei siellä kuitenkaan oo ku sentin verran sitä valkosta siellä keskiaukeamalla ja repeis vaan ne lehdet jos tosi lähelle sitä "selkää" tekee reiät.

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 20:08  
+
0
Ja oikeat aku-kansiot on kuitenkin niin ihania.. ja ne sopii sitten kauniisti riviin ja ahhh.. rakastan akua <3

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 21:35  
+
0
Tööt. Piti lähtee tänään lenkille (yksin, koira on vanhemmilla, kun se sairastaa ja iskä pystyy olee sen kanssa 24h). No meninkö? En! Nukuin varmaan 3h päikkärit. Hyvä minä.

Yritin katella lentoja johonki päin Aasiaa (bangkok, singapore, kl) joulukuun puolen välin jälkeen ja voi jestas että on kallista! Viime syksynä ku lensin sinne syyskuun alussa, joka ei sattumoisin oo mikään suosituin ajankohta, ni jäi vähän turhan ruusunen kuva noista hinnoista... Nyt saa pulittaa tonnin ja siihenki hintaan joutuu lentää parin maan kautta :roll: Hitto ku ei ois yhtä tärkeetä kurssia joulukuussa, ni oisin lähteny jo heti joulukuun alussa.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 21:58  
+
0
Rauhoittukaa hyvät Aku Ankan ystävät ja lukijat.:nauru: Jätän tämän pyhän sarjakuvalehden rei'ittämätt :enkeli: Avokki kerkesi jo lohduttamaan mua, et en mä kuulemma niitä turhaa ostanu. Rakin kutale nimittäin söi taannoin meidän kansiot päivälliseksi.

Lunalla on tänään ollu maha vähä sekasi. Ruoka ei oo oikein maistunu ja se päästelee sen verran ärtsyjä pieruja, et se käry leijailee minuutteja. Ynh.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 22:14  
+
0
Aku Ankasta puheenollen tulikin mieleeni, että meillekin tulee ilmaiseksi tämän kuun lehdet. Löysin netistä tarjouksen ja tilasin avolle lukemista vaikka varmaan tulee itsekin kyllä selattua kun aina pienenä niitä luki.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 22:18  
+
0
Mä oon kyllä kans pienestä pitäen A. Ankkoja lukenu. Pokkareita myöskin. Vähän aikaa sit löysin Mummo sarjakuvan ja vaikutti oikein lupaavalta. Pitäis muuten kattoo löytyiskö jostain Lassi ja Leevi. Niistä ei oo saanu nauttia pitkiin aikoihin.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 22:27  
+
0
^ Mummo on ihan paras! Jo pitkän aikaa on tullut seurattua, eikä se albuminkaan hankkiminen ole mahdottomuus.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 86
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28224
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545757
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265911
(Tilastot päivitetty viimeksi 11.05.2024 klo 12:45)