Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 04.10.2010 klo 15:57

Kukkujat 6

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 86

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 16:07  
+
0
^Aamen! Mitään jouluja vielä tähän aikaan! :heristel:
*muoks. rumaa kieltä poistettu, mä olen paha suustani :nolo: *
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket
(Viestiä on muokattu tiistaina, 05.10.2010 klo 16:09)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 16:21  
+
0
Koska mä en tiedä uhkasko Vanis piiskata jouluantipatia-ihmisenä vai moderaattorin toimesta koskien ylenmääräisiä hymiöitä, niin poistin varmuuden vuoksi niitä hymiöitä :nauru:

Ei mut, joulu on mun ehdoton lempparipyhä. Saa syödä hyvin, paljon, ja hyvin paljon - ja vielä hyvällä omallatunnolla. Saa möhniä kotona (meillä on onneks töistä yleensä aina pitkät pyhävapaat), tehdä palapeliä tai maata sohvalla toinen käsi konvehtilaatikossa ja toinen kaukosäätimellä. I just love it :love:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 16:50  
+
0
Ah, ihana joulu. Mäkin jo lasken päiviä siihen. Ja tänä jouluna meillä voi olla pieni vauveli :love: Ja toisaalta, eka joulu 6 vuoteen ilman Chamboa :suru: Se oli niin ihana, kun se rakasti avata paketteja. Se auttoi jopa mun lahjojen avaamisessa.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 16:59  
+
0
Mua taas stressaa joulu ihan mielettömästi. Tämä sen takia, että saattaa tulla eka joulu kun ei päästä mun eikä avon vanhemmilla käymään vaan ollaan vain täällä kotona kahdestaan koirien kanssa. Syy tähän on se, että Taiga teki tämän kesän juoksun kuukauden myöhässä jolloin talven juoksu ajoittuu juuri jouluun. Samoin Svea alkaa olemaan sen ikäinen, että sekin voi ekan juoksunsa tehdä just joulun aikaan. Mun porukoilla on siis uroskoira.
No, sitten ollaan kotona jos niin käy.

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 17:53  
+
0
^Minä stressaan myös joulua. Sen takia, että pitäisi ympäri suomea lähteä kiertämään viemään lahjoja! Ei ensinnäkään rahat riitä kaikille, avolla omat sukulaiset ja minulla omat, joiden luokse pitäisi molempien mennä, koska muuten kuuluu "ette sitten käyny"..! Yleensä muutenkin olen joulun töissä, eipähän tarvii sukulaisia kiertää vaikka rakkaita ovatkin. Meidänkin pitää koiria ja muita elukoita hoitaa ja mukanaha niitä ei voi kulettaa, joten koirien käyttö, pyörähtää jossain, takas kotiin ja takas sukuloimaan. Ei kiitos, lähen evakkoon :twisted:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 18:04  
+
0
Joulu on sinänsä kiva juhla kulutushysteriasta huolimatta, mutta siitä menee ilo jos sitä hehkutetaan syksystä lähtien :paapatus: Sitä paitsi stressi alkaa kuukausia etuajassa. Varsinkin meillä, kun me ei toistaiseksi edes tiedetä missä jouluna asutaan... Help.

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 18:07  
+
0
Joulu, oi joulu! Pitikin teidän alkaa tästä puhua - nyt en voi lopettaa konvehdeista, kinkusta, joulutortuista, lumesta ja lahjoista haaveilusta. :love:

Käytiin Mökön kanssa taas koirapuistossa ja hyvinhän tuohon reissuun aina muutama tunti menee, kun suuntaansa menee puolisen tuntia ja paikan päällä tulee aina viihdyttyä tunnin verran. Seuraavaksi pitäisikin käydä espanjan aineen kimppuun (millä energialla?) ja käydä henkistä taistelua siitä, että pitäisikö sitä kipaista kaupasta suklaata. :nauru:
Petit Brabancon "Mökö"

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 18:09  
+
0
Onhan se joulu ihanaa aikaa ja meillä on vielä ihan hyvä kun ei ole lähipiirissä mitään kulutushysteriaa ilmassa. Isä lahjoitti viime jouluna suurehkon summan hyväntekeväisyyteen eikä antanut meille mitään, koska "meidän lapset ovat saaneet niin paljon".
Kyllä mua vähän kalvaa ajatus siitä etten välttämättä voi olla mun rakkaan perheen kanssa jouluna.

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 18:10  
+
0
Mä ressaan joulussa vaan sitä, että miten se kaikki ihana ruoka mahtuu mun nassuun..:nauru: Viime joulun uuteen vuoteen asti olin sairaalassa, niin jäi kaikenmaailmat pöperöt syömättä, pitää tänä jouluna ottaa se kaikki menetetty ruoka takas. Minä oon sanonu kaikille, että en ostele kellekään joululahjoja (paitsi penskana pyysin äitiltä rahaa ja ostin äitin rahoille äitille lahjoja, jotka sopivasti pääty mun käyttöön) eikä mulle tarvitse ostaa. Turhaa hössötystä kaikki :paapatus:

/ hirveitä kirjotus- ja ajatusvirheitä..
- nimimerkki vaihtunut -
(Viestiä on muokattu tiistaina, 05.10.2010 klo 18:16)

johku

johku
Viestimäärä: 146

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 18:10  
+
0
Tympeääkin tympeämpi työpäivä vihdoin takana! Vai joulu. En ole kyllä ajattellut vielä koko asiaa. Edellisinä jouluina ollaan oltu aatto vuorotellen avon ja mun vanhempien luona, mut nyt meillä on eka kertaa oma koti. Kai sitä vois tehdä joulun omaan kotiin ja sit välipäivinä käydä sukuloimassa.
Sakemanni uros -Taisto *10
Sakemanni uros -Ukko *08
Sakemanni narttu -Kalinka *11

Roora

Roora
Viestimäärä: 134

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 19:39  
+
0
Meillä ollaan tänä jouluna minun kotona, luojan kiitos.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 19:43  
+
0
Wuhuu! Sain siivottua. :jjei: Tai no, kylppäri ja sauna on vielä kesken, mut siivoan ne suihkussa käynnin yhteydessä. Mut nyt ois mökki seiniä myöten jynssätty. Huomaa kyllä ettei oo pitkään aikaa muuta ku imuroinu ja luutunnu. Piti nimittäin yhteensä kolme kertaa vaihtaa vesi. :nolo:

Nyt elukan kanssa fillaroimaan kylille. Vien lappusia postilaatikkoon ja samalla saa Lunaki ulkoilla.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu tiistaina, 05.10.2010 klo 19:44)

belgilö

belgilö
Viestimäärä: 494

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 20:13  
+
0
Täällä ei joulua odoteta eikä vietetä. En oo viettäny 5 vuoteen. Mitään joulukrääsää en kotiin asettele enkä lahjoja osta. Jouluruuista kyllä pidän,mutta kotiin en niitä laita. Ainoastaan riisipuuroa keitän ja hieman joulutorttuja paistan valmiista takinasta.

Oon niin kurkkuani myöten kyllästynyt koko joulun viettoon,että päätin,että sitä voi olla jouluna ihan niin kuin itse haluaa. Just niin rauhassa ja omalla tavallaan ilman sen kummempaa hössöttämistä.

Joulu tulee ja menee omalla painollaan ja ainoa hyvä puoli joulussa on se jos sattuu pitkät vapaat joulun aikaan. Niitä minäkin odotan!

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 20:27  
+
0
^ En mäkään stressaa joulusta, se vietetään juuri niin, kuin itse halutaan. Mulla on onneksi semmoisia sukulaisia, jotka ei loukkaannu, jos emme jaksa jouluna vierailla. Voi olla, että tämän joulun vietämme ihan kotosalla. Aikaisemmin olemme ollut mun vanhempien luona.

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 20:31  
+
0
Voi, joulu on ihana :love: Mielelläni hössöttäisin sitä, mutta näyttää siltä, että tänä vuonna joulu menee jossain päin aasiaa.

Maisa on pikkusen parempi. Voi kun nyt viikonloppuun mennessä paranis täysin, ni pääsis pitkästä aikaa kunnolla ulkoilemaan!

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 21:17  
+
0
Kukkuu KooCee, täällä metsuri Karvakamu! Kotikotoo kävi Stora Enso kaatelemassa läjän tukkeja ja niitten jäljiltä jäi myös kasa koivuja. Arvatkaa kuka kokos eilen halkokoneen (sen jälkeen kun porukat oli alkanu kasaan sitä ja ne ruuvit, jotka ne oli kerenny laittaan paikolleen, oli liian isoja pienissä=väärissä koloissa) ja nyt sitten urakoi ties kuinka pitkään niitä koivuja haloiksi... Ei sillä, kyllä se ihan kivaa on. Mutta aika tylsää toki, sitä nyt ei voi kieltää :)

Huomenna alkaa Hullut Päivät. Ja arvatkaapa, kuka ryntää sinne ihan aamusta (moneltakohan ovet aukee :mietiskel: ). Ekaa kertaa meen mukaan moiseen humputukseen, vaan kun mainoksessa on järkkäri jonka tahon. Ja kaveri pelotteli, et niitä on kuiteski vaan kolme siellä hyllyssä...
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 21:19  
+
0
^ Mee varooksi jo aamukuudelta ovien taakse kytikseen. :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 21:22  
+
0
^ Niin vissiin häätyy tehä notta kameran varppina saan!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 21:24  
+
0

Nutti kirjoitti:

^^Onko teillä sitten sattunut jotain vahinkoa, jos mittaaja on tulossa? Vai ihan muuten vaan mittautatte?


Ei ole. Oltiin vaan ihan varmoja että vessassa hometta tai jotain mutta kosteuslukemat eivät olleet ollenkaan hälyttävät. :jjei: Lähinnä sen takia mittautettiin että jos tässä tätä alkaa jossain vaiheessa myymään, niin ompahan sitten senkin osalta kämppä tarkastettu. Hirveetä se ois jälkikäteen alkaa korvaamaan uudelle asukkaalle remontteja.

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 22:16  
+
0
Kukkuut pikaisesti ennen simahtamista.

Meinaa jo hieman väsyttää, menin töihin ennen kuutta et kerkeän olla koirien kans kotona ennen Urmon treenejä. Treenit meni taas oikein hyvin.

Nyt te jo hössötätte ja hekumoitte joulusta. Voi jessus teidän kanssa. :nauru: Mä en suunnittele tai mieti joulua ennen kun on joulukuu ja sillonkin vaan lahjojen verran jaksan nähdä vaivaa.

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 86
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28224
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545757
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265911
(Tilastot päivitetty viimeksi 11.05.2024 klo 17:00)