Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 04.10.2010 klo 15:57

Kukkujat 6

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 86

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 22:41  
+
0
Kukkuluuruu. Flunssa vaan jatkuu, ja nyt on avokin kipeä. Koirat onneksi paranemaan päin.
Avo yritti eilen illalla luoda jännitystä elämään, enkä vieläkään pääse sen ärsytyksen yli. Mentiin juoksuttamaan koiria eräälle pellolle, kun yhtäkkiä meidän auton luokse ajoi poliisiauto valonheittimet päällä. Avolle tuli kiire, ja lähti Sagan kanssa juoksemaan autolle. Huusin perään että Auri on vielä irti, mutta avo ei voinut odottaa. Auri lähti tietenkin perään ja en voinut muuta kuin toivoa että poliisit ovat pysyneet autossaan. Jos Auri olisi yllättänyt ne hiippailemasta auton ympäriltä pilkkopimeässä, olisi reaktio voinut olla aika raju. Lisäksi auto oli maantien vieressä, joten tyhmä olisi voinut juosta aton alle. Poliisit olivat onneksi pysyneet maijassa, joten törmäystä ei tullut. Raivosin avolle ajattelemattomuudesta, ja avo vastasi että oli pakko mennä kun ovet ei olleet lukossa ja takaluukku auki :roll: Siis whoot? Mitä sitten? Olisiko ne poliisit halunneet varastaa takaluukusta koirankarvaa? Tai naarmuttaa kylkiä? En tajua. :mietiskel: Veri kiehuu vieläkin kun ajattelen mitä olisi voinut käydä vain siksi että jollakulla on arvojärjestys vähän sekaisin. :pyssyt:

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 22:56  
+
0
^ Anteeksi vakava tilanne, mutta mua naurattaa ajatus siitä, että poliisit keräilee teidän auton kontista koirankarvatuppoja ja avosi kirmaa kiukkuisena paikalle.:nauru: Onneksi mitään ei sattunut. Selviskö, miksi poliisit siihen pysähtyi?

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 6 - Maanantaina, 04.10.2010 klo 23:02  
+
0
^Todennäköisesti tulivat tsekkaamaan ettei olla dumppaamassa romua metsään. Ainakin se on sen tienoon ongelma ollut pitkään.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 08:45  
+
0
*ei nyt pääse yli mielikuvasta Aurista kiinni poliisisedän pillissä* :viheltel:

Mulle kerrottiin taas aamun alkajaisiksi töissä, et mä oon nainen.
No shit, sherlock.. :roll:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 09:25  
+
0
Huomenta. Eilen sain jo opparin ihan hyvään alkuun, tänään jatkuu muokkaaminen. Huomenna pitää tutustua lähdekirjallisuuteen ja torstaina sitten kirjotella teoriaa. Siinähän se viikko vierähtiki sitten. Perjantaina vois palkita ittensä ja käydä Hullareilla.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Hamy

Hamy
Viestimäärä: 128

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 09:29  
+
0
Kahvia kitusiin ja sitten vähän siivoilua...
Illalla tää saa vähän vaihtelua työttömän arkeen ja pääsen Kuopioon katselemaan Ilveksen ottelua :D
*Luota siipiisi ja LENNÄ*

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 11:14  
+
0
Huomenta kuks.
Flunssa alkaa helpottaa! JES :jjei: Tosin se alkaa päivä siivouksella.. Karseen näkönen asunto kun en oo pystyny siivoamaan.
Laittelin hakemusta taas eilen, jos jostaki tärppäis töitä. Aikasemmin laitoin avointa hakemusta, mutta nyt ihan hakivat työntekijöitä.. Kyllästyttää jo istuskella viikot kotona.. :neutral:

^Nii ja Hamy:lle tervetuloa Kuopioon :hymy:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 12:40  
+
0
Vitsit, meillä olis töissä myytävänä kaikkee inttikamaa. Pitäsköhän käydä katsoon maastopukua itelleen. Sehän olis tälleen metsästysaikaan hirveen kätevä. :D
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 13:08  
+
0
Oltiin jo aikaisin aamulla lenkillä. Mukana oli myös venakko- ja cirneco urokset. Lexa oli niin kiltti poika, ei ärissyt kummallekkaan ja oli ihan rento koko lenkin ajan. Muut pojat olivat ihan innoissaan kavereista. Näkevät tosi harvoin vieraita uroskoiria mutta olivat kaikki tosi kiltisti. :hymy:

Ihanaa kun sai eilen siivottua kämpän. Tänään tulee kosteusmittaaja mittaamaan vessaa/kylppäriä. Saa nähdä, onko ihan läpimätä. :neutral: Jos, niin pakko aloittaa heti vessaremppa.

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 13:16  
+
0
Vanikselle aina sattuu ja tapahtuu ja vaikka ne ovat yleensä ei-niin-mukavia (ja jopa vakavia) asioita osaa ne jostain syystä naurattaa näin ainakin ruudun tällä puolen :nauru:

Saapui viimein koiraportti (tai ajoissa ennemminkin, 1.päivä lähti ja nyt jo tuli!). Ajattelin kyllä pistää jotain poskeen ennen kokoamista, on kuin Ikean ohjeet ja minulla kärsivällisyys nolla kun tulee kokamiseen :twisted:

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 13:16  
+
0
^^Onko teillä sitten sattunut jotain vahinkoa, jos mittaaja on tulossa? Vai ihan muuten vaan mittautatte?

Mun tekis mieli vaan löhnätä sohvalla ja katella joku leffa, tää opparin kirjotus ei nyt oikein maistu. Oonhan mä tosin tässä jo kolme tuntia tuota vääntäny ja nyt ois ehkä luovan tauon paikka, kun seuraavaksi ois ohjelmassa lähdemateriaalin läpikäyminen ja teoriaosuuden lisääminen. Jos jatkais vaikka huomenna. :shifty: 11. pvä toi pitää palauttaa, että ei mulla ihan kauheeta kiirettä ole.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006
(Viestiä on muokattu tiistaina, 05.10.2010 klo 13:17)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 13:19  
+
0
Ohhoh, facebook sekoilee. Se oli yhdistänyt mun ja avon profiilit :nauru: Kirjautuneena näkyi avo, ja linjoilla oli sen kaverit, mutta kaikki tilapäivitykset oli mun kavereiden :mietiskel: Vähän aikaa kun rämpääsin, vaihtoi minut kirjautuneeksi.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 13:30  
+
0

myrkku kirjoitti:

Vanikselle aina sattuu ja tapahtuu ja vaikka ne ovat yleensä ei-niin-mukavia (ja jopa vakavia) asioita osaa ne jostain syystä naurattaa näin ainakin ruudun tällä puolen :nauru:


Kyllä noi näin jälkikäteen huvittaa minuakin :nauru: Näin jo sieluni silmin itseni juoksemassa metsästä ja karjumassa ohjeita poliiseille: "SEIS!! Älkää likkkuko!! Älkää katsoko koiraa kohti ja olkaa hiljaa! Peruuttakaa hitaasti pois auton luota!" :nauru:

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 13:35  
+
0

Vanis kirjoitti:

[quote=myrkku]Vanikselle aina sattuu ja tapahtuu ja vaikka ne ovat yleensä ei-niin-mukavia (ja jopa vakavia) asioita osaa ne jostain syystä naurattaa näin ainakin ruudun tällä puolen :nauru:


Kyllä noi näin jälkikäteen huvittaa minuakin :nauru: Näin jo sieluni silmin itseni juoksemassa metsästä ja karjumassa ohjeita poliiseille: "SEIS!! Älkää likkkuko!! Älkää katsoko koiraa kohti ja olkaa hiljaa! Peruuttakaa hitaasti pois auton luota!" :nauru:[/quote]

Ois saattanut poliisit hämmentyä kun heille jaeltaisiin ohjeita. Kiitos kyllä päivän mielikuvasta!

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 13:59  
+
0
Jokohan sitä riittäisi energiat lenkille, tässä on hetki jo kerätty voimia. Eilen sain avokin lenkkiseuraksi, mutta ei tuo taida tänään lähteä mukaan. Pitäisi huudella taas kaikki kaverit ja tutut läpi, jos joku joskus pääsisi lenkille.

Paranemisia flunssaisille, oma pöpönen tuntuu helpottavan pikkuhiljaa.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 14:34  
+
0
Täälläkin päässä pitäis lenkille suunnistaa, mutta iski ihan mahdoton laiskamato kyllä nyt. Koiratki vaan kuorsaa. Sain noille onneksi torstaille rokotusajan, jos sais tolle Taralle jotain hormonia, että vähän piristyis tosta valeraskaudesta.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 14:39  
+
0
Köhi köhi, mahtavaa. Just kun paranin edellisestä taudista niin uutta pukkaa. Tänään pitäis vaan vanua koirien kanssa lenkille (vielä kun itse mahtuu ovesta ulos). Todella ärsyttävää. Pitää varmaan ahtaa kaikki C- vitamiini naamariin mitä kotoa löytyy. Tunti pitäisi vielä täällä töröttää ja sitten pääsisi kotiin möllöttämään.

Mä olen jo alkanut suunnittelemaan joulua. :shifty: Voi vitsit, kinkkua ja suklaata, ja monia yöasu/oloasu päiviä ja läjä kirjoja...
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 15:33  
+
0
^ Älä huoli, et ole ainoa. Mä olen jo joulublogeja selannut päivieni kuluksi ja suunnitelmia on kehkeytynyt. :nolo:

Nyt onpi lenkillä käyty, on siellä vaan kaunis sää. Seuraavaksi jos saisi ruokaa napaan niin sitten voisin puutuilla ihan rauhassa.

Muoks. Typerä lause oli.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu tiistaina, 05.10.2010 klo 15:34)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 15:59  
+
0
Jouuuluuuuuu <3 :love:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/
(Viestiä on muokattu tiistaina, 05.10.2010 klo 16:19)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 6 - Tiistaina, 05.10.2010 klo 16:02  
+
0

jannie kirjoitti:

Jouuuluuuuuu <3<3<3<3 :love::love::love::love: <3<3<3<3 :love::love::love::love:


Siätäsit saada piiskaa :paapatus:

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 86
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28224
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545757
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265911
(Tilastot päivitetty viimeksi 12.05.2024 klo 02:30)