Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 04.10.2010 klo 15:57

Kukkujat 6

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 86

Roora

Roora
Viestimäärä: 134

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 14:59  
+
0
^ Jep, aina jos kaveriporukalla jotain suunnitellaan etukäteen niin aina kun päivä lähestyy niin jollekki tulee töitä, tai minä en olekkaan menossa kotiin tai tai tai... Yleensä taas sitten kun mitään ei sovita niin onnistun näkeen kaikki kaverit samana päivänä saman katon alla :nauru:

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 15:03  
+
0
SaMaJa, älä huoli, olen tulossa vaikket tahtoisikaan.. ;D

Huoh, kävin äsken ötökän kanssa ulkona, ja jouduin taas kahtamaan sen portaita ylös kun mies on kaupassa käymässä. Hyvä työnjako, "mee sie vaan kauppaan kun mun selkä ei tuosta kauppakassien raahaamisesti perusta."

Pitäisiköhän pikkuhiljaa varata kiropraktikolle aikaa? Tai odottaa että saa elukan ell-kuluista vakuutusrahat takaisin, ja mennä vasta sitten?
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 15:41  
+
0
Huhheijaa, kaupungilla käyty ja vielä ois pitäny käydä parissa kaupassa, mutta ei yksinkertaisesti jaksanu keirrellä enää. Hullareilta tarttu mukaan ainoastaan kosmetiikkaa ja ruokaa, niinku aina. oishan siellä ollu tietty vaikka mitä ostettavaa, mutta ku rahavarat on vähän niukanlaiset niin ei voinu mitään isoja juttuja miettiä edes.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 15:51  
+
0
Ah, nyt se alkaa. Ensimmäisen ansaittu viikonloppuvapaa puoleen vuoteen! :love: Kun on vaan kotosalla työttömänä, niin kaikki päivät tuntuu samalta mutta nyt, ah tätä riemua. Muutama lonkero tämän kunniaksi ja sit tapetointipuuhiin!
Varjo 12/2010 ♥

Roora

Roora
Viestimäärä: 134

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 17:33  
+
0
Tuntuu että oon syöny hirveen huonosti koulujen jälkeen ja mahollisesti hunot olotki johtuis siitä. Haluttais syödä kunnollista ruokaa, mutta sitte taas tuntuu etten osaa tehdä yhtään mitään. :roll: Nyttempä sitten tulostin koulunruokalistan jotta ois helppo kattoa mitä syö millonki. Suttasin vielä kaikki ruuat jotka varmaan osaisin tehdä eikä jääny ku 5 suttaamatta :eek:
Nyt tuntuu että tän kans vois onnistuakki ihan hyvin, ehkä vaan oon niin tyhmä, että en osaa ajtella jos se ei oo lapulla mun eessä valmiina :nauru:

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 23:56  
+
0

Vanis kirjoitti:

45 kiloa unilelua sylissä, voiko ihminen muuta toivoa?



Mihin tämä päivä on oikein mennyt? Tuntuu siltä etten olisi tehnyt mitään koko päivänä ja silti pian vaihtuu jo päivämäärä.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 23:58  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Muutama lonkero tämän kunniaksi ja sit tapetointipuuhiin!


Täälläkin lonkeroa. :peukku: Mutta siis keskellä yötä tapetointipuuhiin? Ja vielä lonkeroiden jälkeen? Katohan ettei ole liisterissä joka paikka! :nauru:

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KUKKUJAT 6 - Lauantaina, 09.10.2010 klo 00:03  
+
0
^ Kirjoitin viestini 15:51 :wink:
Varjo 12/2010 ♥

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 6 - Lauantaina, 09.10.2010 klo 00:08  
+
0

Sipulu kirjoitti:

^ Kirjoitin viestini 15:51 :wink:



Oho! :ttou: Empä tajunnut ollenkaan. :shifty:

No, onko nyt tapetit seinillä? Millaiset laitoit? Tapetit kyllä antaa niin paljon uutta ilmettä asunnolle. Tekisi mieli itsekkin vähän taas maalailla/tapetoida kämppää uuteen uskoon.

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 6 - Lauantaina, 09.10.2010 klo 00:42  
+
0
Sinne katosi päivä, jos huomenna (tai siis tänään) saisi jotain aikaiseksikin. Avo lähti Manun kanssa juuri yölenkille, kohta jos pesisi hampaat ja menisi sänkyyn lukemaan vaikka kirjaa kunnes alkaa väsyttämään.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: KUKKUJAT 6 - Lauantaina, 09.10.2010 klo 08:09  
+
0

SilverBride kirjoitti:

[quote=Piimäenkeli]
Meillä on kotona selvästi taas johtajuusongelma. Kessu nukkuu mun jalkojen päällä sohvalla, enkä mä raaski siirtää sitä saadakseni haettua lisää kahvia. Olen selvästi alistettu osapuoli ja toi koira sekä dominoi että manipuloi mua.


Eikä mitä, kun se pitää huolen siitä että sä et turhaan rasita itteäs. :D As in liiku liikaa.[/quote]

Niin tietenkin! Miten saatoinkin olla niin tyhmä, että ajattelin heti tosta mussukasta pahinta.:ttou:

Lääkärikin kysyi lääkkeitä määrätessä että eihän mulla ole lapsia, joista pitäisi huolehtia. Kun mainitsin koiran, lääkäri kysyi rotua ja kuultuaan dobermannista, totesi vaan että hyvä että mulla on joku, joka voi pitää huolta ja vahtia kotia kun itse nukun lääkepöllyssä. Onkohan siinä syy, miksi narkkarit jne. tuntee usein viehtymystä tollasiin rotuihin?
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 6 - Lauantaina, 09.10.2010 klo 10:55  
+
0
Olipa ihan mahtava aamulenkki. Piti käydä vain pikaisesti pissattamassa koiraa puoli yhdeksän aikaan, mutta päätin sitten käydä tutkailemassa sänkipeltoa josko uskaltaisin päästään koiran vapaaksi noin rauhalliseen aikaan. Vastaan tuli sitten aivan ihana koira, jonka kanssa Mökö pääsi juoksemaan reiluksi tunniksi ja nuo tulivat ihan mahtavasti toimeen ja leikkivät hyvin, vaikka kokoeroa oli jälleen aika reilusti. :nauru:

Nyt pitäisi raahata itsensä suihkuun ja valmistautua lähtemään jälleen leffaan (tästä taitaa tulla joka viikkoinen rutiini). Tällä kertaa olisi vuorossa Eat Pray Love, josta on odotukset aika korkealla.
Petit Brabancon "Mökö"

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 6 - Lauantaina, 09.10.2010 klo 11:13  
+
0
Kuka tulee meille siivoamaan ja laittamaan ruokaa?? Mun vanhemmat ja kummisetä vaimoineen + mumma on tulossa meille kihlajaiskahveille, ja mä vaan jumitan tässä koneella opiskelemassa koirankoulutusta... :nauru:

Verhotkin pitäis hakea pois kuivausrummusta, Hugo oli yöllä pislirauttanu verhojen päälle (mitäs olin laiska enkä lyhentäny vaan annoin roikkua pitkänä lattialla...) joten nekin pitää sitten vielä silittää ja ripustaa. Eh.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 6 - Lauantaina, 09.10.2010 klo 15:12  
+
0
Kukkuu. Sain taas itteni liikuntakyvyttömäksi ku leikkelin loput ruusupuskasta maan tasalle ja roudasin ne oksat kompostiin. Mutta nyt on siisti etupiha, hain siihen vielä pari callunaa ja uudet lyhdyt kukka-amppeleiden tilalle. Nyt on valmis talven tulla. :hymy:

Takapiha oottaaki sitten vielä haravointia ja siistimistä...
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 6 - Lauantaina, 09.10.2010 klo 16:49  
+
0
Ohopsis, suunniteltu lenkki venähti melkein tunnin verran pidemmäksi. Nyt uuni lämpeämään, että saadaan ruokaakin. Avo ei ollut edes huomannut meidän lenkille lähtöä, on niin uppoutunut tuohon pleikkariin jonka hankki muutama päivä sitten.

jannie kirjoitti:

Mun vanhemmat ja kummisetä vaimoineen + mumma on tulossa meille kihlajaiskahveille, ja mä vaan jumitan tässä koneella opiskelemassa koirankoulutusta... :nauru:

Onko siellä kihlauduttu? Onnea!
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KUKKUJAT 6 - Lauantaina, 09.10.2010 klo 16:57  
+
0

Nutti kirjoitti:

Kukkuu. Sain taas itteni liikuntakyvyttömäksi ku leikkelin loput ruusupuskasta maan tasalle ja roudasin ne oksat kompostiin. Mutta nyt on siisti etupiha, hain siihen vielä pari callunaa ja uudet lyhdyt kukka-amppeleiden tilalle. Nyt on valmis talven tulla. :hymy:

Takapiha oottaaki sitten vielä haravointia ja siistimistä...



Täällä samanlainen päivä menossa. Kesäkukat pois ja havuja ja jotain muita talvikukkasia istuttelin tilalle :)
Ylläpitäjä

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 6 - Lauantaina, 09.10.2010 klo 17:26  
+
0
Kukkupöö! Töistä kirjoittelen... Iltavuoron päätteeksi sitten vielä ravintolaan viinaa myymään. Eikös ens yönä oo nyt sit jotain katkoja pankkiautomaateilla tai jotain...? :mietiskel: Pystyyköhän kortilla maksamaan? Saa nähdä, kuinka moni asiakas on tietämätön asiasta.

Käytiin muuten torstaina Rebekan kans rokotuksilla. Mun pikkulikka painaa 9,7 kg ja kaikki on kunnossa. Oli niin reipas, että mamma oli haljeta ylpeydestä. :love: Nyt sit vaan lenkkiä tekemään.. :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 6 - Lauantaina, 09.10.2010 klo 19:53  
+
0
Hyvää iltaa kukkujat,

Olipas kiva nähdä siskoa ja hänen miestä pitkästä aikaa kunnolla. Huomenna tottistreenit ja illemmalla mennään kummitytön voimisteluesitystä katsomaan.

En malttais odottaa tiistaita ja Volbeatin Tampereen keikkaa. Vaikka sit kyllä jää purutreenit välistä.

Tuli tapetoinnista mieleen, pitäs käyä kattelemassa tapetteja alakerran makkareihin, ja jossain vaiheessa vielä toiseen yläkerran makkariin. Pari kertaa Terrassa kattelin kesän aikaan, mut ei ollu mitään silmiinpistävän miellyttävää tapettia tarjolla, minkä haluaisi seinälle laittaa.

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 6 - Lauantaina, 09.10.2010 klo 20:21  
+
0
Munkin pitäisi ottaa tuo piha käsittelyyn, menee varmaan ensi viikolle niin ehdinpä vielä kehittelemään ideoitani. Huomenna olisi kummipoitsun ja hänen veljensä synttärijuhlimukset, lahja tuli paketoitua tänään aiemmin.

boxu, mun ymmärryksen mukaan kortilla ei pystyisi maksamaan katkon aikana. Ilta-Sanomien uutinen aiheesta.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 6 - Lauantaina, 09.10.2010 klo 22:34  
+
0
Jaijah, kiitos onnitteluista :wink: Elokuussa "jo" mentiin ihan oikeen Ruåtsin puolella, tuolla parisuhdetopikissa sitä hehkutinkin sillon :hymy:

Kahvittelut meni ihan jees, väännettiin riistapiirakkaa mustatorvisienihöysteellä ja jälkkäriksi omatekemällä omenahillolla täytettyjä "tassuja". Odotin vaan kovasti että meiän vanhukset olis ottanu lapparipappa-Anteron mukaan, muttei ollu kuulemma mahtunu kyytiin kun serkkutyttö ja -poika tuli sittenkin myös. No, mitä mittää, oli kyllä kiva nähdä niitäkin pitkästä aikaa :hymy:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 86
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28223
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545757
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265911
(Tilastot päivitetty viimeksi 11.05.2024 klo 11:00)