Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 04.10.2010 klo 15:57

Kukkujat 6

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 86

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 02:45  
+
0
Turvallisesti kotona, jos hetken kukkuisi vielä avon seurana kun se syö eväkset ja sitten pääsee nukkumaan.

Hyviä unia kukkujille.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 07:21  
+
0
Huomenta! Meni iloisesti 11h nukkuessa, mutta päänsärky ei ainakaan vielä ole poissa. Aika outoa olla silleen saikulla, ettei ole flunssakipeänä. Mutta mikä parasta, voin laskea että siivoaminenkin kuuluu kiellettyjen asioiden listalle, jos ei saa kerran jumpata tai juostakaan.:viheltel:

Meillä on kotona selvästi taas johtajuusongelma. Kessu nukkuu mun jalkojen päällä sohvalla, enkä mä raaski siirtää sitä saadakseni haettua lisää kahvia. Olen selvästi alistettu osapuoli ja toi koira sekä dominoi että manipuloi mua.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 08:17  
+
0
^ Aijai! Täälläkin taitaa olla samansuuntaista ongelmaa kun Mökö makoilee tässä jalkojen välissä (on sekin paikan itselleen keksinyt, jalkojen väliin on aina ängettävä hirveällä tarmolla, vaikka siinä jalan vieressäkin olisi yhtä hyvin tilaa). Kaipa nämä sääret sitten toimivat kivana suojana tuolla, että ei taas tipahda lattialle.

Huomenta!

Tuli taas nukuttua ihmeen syvää unta läpi yön ja heräsin äsken suhteellisen pirteänä, vaikka energiaa ei oiken mihinkään olisi. No, eiköhän se taisteluhalu herää, kun pääsen Stockmannille asti. :nauru:
Petit Brabancon "Mökö"

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 08:17  
+
0
pois
Petit Brabancon "Mökö"
(Viestiä on muokattu perjantaina, 08.10.2010 klo 08:17)

Rorschack

Rorschack
Viestimäärä: 154

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 08:54  
+
0
^^ Meillä kans. Leka änkesi sohvalle noin 50cm x 50cm koloon nukkumaan, kolme kinttua ja pää minun sylissä ja huokailee, puoltoista metriä sohvaa olis mun toisella puolen vapaana van en raski vanhusta siirrellä mihinkään :love: :nauru:

Että huomenta vaan. Kiva tihkusade ja pitäis lähtee työkaverille opettaa jäljen tekoa. Kiinnostus vähän hukassa mut toivottavasti löytyy vielä.
When God created a Man, she was only kidding.

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 08:57  
+
0

Karvakamu kirjoitti:

^ Olitteko tuossa joku aika sitten Tassulan puodissa? Ulkopuolella autossa nökötti rotikka ja enkku ja liikkeessä sisällä raskaana oleva nainen :) Olisin muuten huikannu jotai, mutta en uskaltanu aukasta suuta kun oli niin ankea fiilis. Poikettiin äitin kanssa siinä ohimennen matkalla sairaalaan isää kattoon.

Mulla on ollu ihan kamala päivä ja jännityksellä tässä oottaa, että miten tulevaisuus tulee meneen. Voi kurjuus!



Joo, käytiin hakemassa koirille ruokaa loppukuuksi. Miten mä en ollenkaan tajunnu kattoa? :ttou: Oon just tuommonen, harvoin tunnistan kaupungilla tutttujakaan ku oon aina niin ajatuksissani. Toivottavasti on jo parempi fiilis.

Kuks, Hullareille pitäs kohta suunnistaa, toivottavasti siellä ei ihan kauhee ryysis ole.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 09:26  
+
0
Kukkuuta.

Armas kiittää eilisistä onnitteluista. Tuntuu että puhelimeenkin tuli tekstarina enempi synttärionnitteluja Armakselle ku mulle koskaan :nauru: Armas oli eilen ihan megaherttainen hoopo, iltalenkillekin lähdettiin lähempänä keskiyötä ja Armas pomppi kuin vieteriukko jahtaamassa lehtiä ja kulki jopa remmi löysänä melkein koko reissun (aivan käsittämätöntä edistystä). Tuli kesken iltalenkin niin onnellinen olo tuosta koirasta, että piti pysähtyä keskelle tietä ja menin kyykkyyn halimaan mun pikkurakasta. :hymy:

Kauhea siivoaminen ollut aamusta asti, vielä kun sais miehen hereille, niin saisi makkarinkin siistiksi.. Hemmetinmoiset ruokaostokset ja illaksi töihin. Yllättäen mulle taas on laitettu perjantaina töitä klo 21:15 asti ja aamulla klo 6 takas. Sama juttu joka viikko ja tänään pitäis jaksaa vielä illan päälle tehdä baileysjuustokakku ja tsatsikit valmiiksi jääkaappiin.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 09:31  
+
0
Toi lehtien jahtaaminen on kyl koomista kateltavaa. :D
Mulla on onneks tää 50h työviikko pulkassa, kun kello napsahtaa 15.30 ja sit aattelin paukata alkoon hakemaan hieman viintä illaksi.

*oottelee baileysjuustokakusta ohjetta reseptiosioon* :viheltel:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

johku

johku
Viestimäärä: 146

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 09:50  
+
0
Kukkuu! Mukavaa perjantaita kaikille! Onneks viikonloppu edessä. Raskas viikko takana. Mä aijon kyllä ottaa ihan rennosti viikonlopun, kun kolme viimeisintä on mennyt viuhtoessa millo missäkin. Siivota kyllä tarttis ehkä huomenna.:viheltel:
Sakemanni uros -Taisto *10
Sakemanni uros -Ukko *08
Sakemanni narttu -Kalinka *11

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 10:03  
+
0
Huomentakukkuu! Ihanaa, päivä jolloin ei oikeastikaan tarvitse tehdä mitään! Voi vaan olla ja möllöttää, neuloa omaksi ilokseen ja elikkokin on niin voipunut, ettei jaksa hillua. Mutta on meilläkin johtajuusongelma, kun istun 28kg riiseniä sylissä sohvalla kattomassa telkkaria ja juomassa kahvia.

Hmm... pitäisiköhän tuo elikko trimmata tänään?

Muoks. Bayleysjuustokakun tuhoamista odotellessa... :love:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

(Viestiä on muokattu perjantaina, 08.10.2010 klo 10:04)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 10:06  
+
0
Kukkuu.

Mä olen todella huonolla tuulella. Taas. Tosi kiva..! Enkä mä ees keksi mitään mikä sais mut paremmalle tuulelle.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 11:03  
+
0
Huomentapäivää, vaikka johan tässä on parisen tuntia oltu hereillä. Manu oli sitä mieltä ettei tänään saa pitkään nukkua, joten herätys oli vaikka herätyskello ei ollut päällä.

Meilläkin on varmaan sitten jonkin asteen johtajuusongelmia, Manu tuppaa aina sohvalla tulemaan syliin joko puoliksi tai kokonaan eikä se siitä pienellä vihjailulla mihinkään nouse.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 11:40  
+
0
Ah ihanaa viimein viikonloppu! Täynnä energiaa ja hyvää fiilistä :jjei:
Vanhempien luona vierailemaan, kylpylään ja agi kisoihin.
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 11:54  
+
0
Meilläkin johtajuusongelma. Jere nukkuu aina mun paikalla tai mun päällä. Myös viime yönä. Yritti sulloa itsensä parinkymmenen sentin kaistaleelle, mutta mun päällähän se pitkin pituuttaan sitten röhnötti. 45 kiloa unilelua sylissä, voiko ihminen muuta toivoa?

Teksi mieli kahvia mutta maha ei vramaan vieläkään tykkää. Jospa siis koittaisin huijata itseäni vahvalla teellä.
Tänään iltavuoroon, ja sen jälkeen olisi viikonloppu vapaa. Eikä tietenkään mitään tekemistä, paitsi tenttiinlukemista ja sitä ei lasketa.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 12:21  
+
0
^ :eek: Sulla on aika mahtava sietokyky! :nauru:

Musta ei tuohon olisi, oon tosi herkkäuninen ja herään helposti. Siksi meillä koirat nukkuu makkarin ulkopuolella (tai koira... Taiga, mamman pieni pusurulla, on saanut toistaiseksi nukkua makkarissa jotta se sopeutuisi elämänmuutoksiinsa, pentuun ja uuteen kämppään, joiden kanssa sillä ei todelllakaan ole ollut mitään ongelmia pitkiin aikoihin... Joka viikko kyllä puhutaan että pitäisi laittaa sekin muualle yöks :nolo: ).

Taiga saa meillä tulla sänkyyn ja sohvalle, pentu ei. Taigalla on tämä oikeus jotta se pääsee pentua pakoon halutessaan.

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 12:37  
+
0

Piimäenkeli kirjoitti:


Meillä on kotona selvästi taas johtajuusongelma. Kessu nukkuu mun jalkojen päällä sohvalla, enkä mä raaski siirtää sitä saadakseni haettua lisää kahvia. Olen selvästi alistettu osapuoli ja toi koira sekä dominoi että manipuloi mua.


Eikä mitä, kun se pitää huolen siitä että sä et turhaan rasita itteäs. :D As in liiku liikaa.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 14:08  
+
0
Vaniksella on kyllä tosiaan sietokykyä - minusta tuntuu välillä, että tämä neljäkin kiloa koiraa on välillä liikaa jos se hyppää vatsan päälle. :nauru:

Hullareilta selvitty hengissä ja mukaan ei tartunnut (meilken) mitään ylimääräistä. Hiustenkiharrin, vähän suklaata ja muutamat mausteet. Nappasin kaupasta mukaan myös aineet kevätkääryleisiin ja nyt jo kammoksun sitä uppopaistamista. Eli kun huomenna luette uutisen naisesta, joka käräytti koko talon maantasalle valmistaessaan ruokaa, tiedätte kenestä puhutaan. :shifty:
Petit Brabancon "Mökö"
(Viestiä on muokattu perjantaina, 08.10.2010 klo 14:08)

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 14:20  
+
0

Tonteria kirjoitti:

Bayleysjuustokakun tuhoamista odotellessa... :love:



Piä maha tyhjänä, näillä näkymin saat syödä kyseistä kakkua paaaljon... Itseasiassa, en ole laisinkaan yllättynyt, että mun järkkäämät illanistujaiset menee jälleen vituiksi, kun kaikki milloin milläkin syyllä feidaa viime hetkellä. Sama juttu 4 vuoden aikana jokaisten pippaloiden tai illanistujaisten kohdalla. Ja tässä syy, miksen pidä koskaan mm. tupareita.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 14:33  
+
0
Rorys ja pnkd, Jere heittäytyy ihan veteläksi kun sitä yrittää siirtää. Ihan kuin ruumista tönisi. Siksi se jää usein unenpöpperössä siirtämättä, koska se ei kerta kaikkiaan käskystä lähde minnekään, vaan se on pakko nostaa/kierittää/työntää/vetää pois :nauru:

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: KUKKUJAT 6 - Perjantaina, 08.10.2010 klo 14:43  
+
0
Mää voisin lähtee SaMaJan pippaloihin kuokkimaan, kuullostaa nuo tarjottavat aika herguilta... :shifty: On muuten oikeesti ärsyttävää jos ensin porukkaa on tuloillaan ja viimetipassa rupeavat perumaan. Menee kyllä fiilis järkkäillä mitään kun oot kuitenkin jo vaivaa nähnyt asioiden tekemiseen. Meilläkin monesti on näin käyny.
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 86
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28223
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545757
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265911
(Tilastot päivitetty viimeksi 11.05.2024 klo 06:30)