Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 29.11.2010 klo 23:03

Kukkujat 7

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 56

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 29.11.2010 klo 23:03  
+
0
Jatkuu :jjei:
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.03.2011 klo 20:04)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 29.11.2010 klo 23:06  
+
0
Onnea naisen ikään ehtineelle Maisalle!

Me käytiin Pessin kans ulkona vähän heittämässä palloa, mutta espanjalaisilla oli kovin kovaääninen lumisota menossa niin pikkuherran hermo ei meinannut oikeen kestää.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 29.11.2010 klo 23:12  
+
0
pnkd, kuulostaa kyllä mukavalta aamupäivän vietolta.

SanttuJ, kannatan. Mulla ei olisi tullut viime talvestakaan mitään ilman fleecekerrastoa toppavaatteiden alla.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 29.11.2010 klo 23:15  
+
0
Maisa kiittää onnitteluista! Kyllä se aika vaan rientää.. Jos toi possu nyt alkaa olla aikuisen iässä ni on varmaan ihan sopiva aika alkaa haaveilemaan uudesta riiviöstä :nauru:

Puh, hirvee kiire töissä ja koulussa ja ulkona on mun makuun aivan tarpeettoman kylmä. No, muutaman viikon ku jaksaa vielä täällä repiä hermojaan, ni sitä pääsee lepuuttaa aurinkoon. Ja ku sieltä tulee takas, ni mennään jo kevättä kohti! Jos toi loma ei nyt lähenis niin vauhdilla, ni oisin ehkä oikeesti pikkusen huolissani omasta jaksamisesta; viime aikoina ollu ihan oikeesti vaikeuksia päästä aamulla ylös sängystä. Ei mitään semmosta "vitsi ku ei huvittas nousta", vaan semmonen olo, että ei vaan yksinkertasesti kykene.

Hmm, mitenköhän ton lentoemäntien lakkouhan kanssa käy. Parin kaverin pitäs huomenna jo suunnata aasian lämpöön.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 01:24  
+
0
^ Ehdottomasti on hyvä aika alkaa katsella uutta vintiötä! :)
Musta on älytöntä että Pessi täyttää kahen kuukauden päästä NELJÄ vuotta. Kun ihan vasta se oli sellanen iikkiriikkinen pikku peikko! Sob. Niin se aika vaan kuluu.

Mulla tekee ihan älyttömästi mieli voileipäkakkua................ Siis mikä ihme juttu voisi tulla että saisin hyvän syyn tehdä voileipäkakkua. Eikö menis aika hyvin läpi, että itsenäisyyspäivänä syyään voileipäkakkua? :--)
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 07:08  
+
0
^ Ja minusta tuntuu hurjalta jo se, että vielä äsken 1,5 kiloinen luttana onkin jo 4 kiloinen koipeliini 9 kuukautinen teini. Tästä se hauskuus kai sitten alkaa. :nauru:

Huomenta kc! Takana alle 6 tuntia unta, keskellä yötä tehty tilaus H&M:n nettikauppaan ja yhä uudelleen pyörimistä sängyssä. Onneksi on lyhyt päivä koulussa.. Toivottavasti muiden yö on sujunut mukavammin!
Petit Brabancon "Mökö"

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 07:47  
+
0
^ sama juttu täällä. Yöllä ei tullut nukuttua juuri ollenkaan. Vielä kahden maissa tuijottelin kelloa täysin hereillä. Ja ihan kohta on jo lähdettävä kouluun (9-16, "jee").

Ja apua, mikä mua vaivaa! Muhun on ilmestynyt pieniä paukamia käsiin ja jalkoihin. Ensin oli yks, kohta huomasin toisen, kolmannen, neljännen.. Nyt on jo yli kymmenen ympäriinsä. Kutittavat ja sattuvat. Mitäköhän nää on.. Oonkohan allerginen jollekin? Vai pureeko joku ötökkä mua jatkuvasti? Vai mitäs ihmettä..

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 07:53  
+
0
Täällähän ei saanut osto ja myynti ilmoituksia laittaa, mutta jos joku tietäis mistä sais halvalla hyvän (vähän käytettykin käy) motivaation, niin vinkatkaas tänne.
Mä luultavasti hukkasin omani aamulla koiran kanssa lenkillä ollessani, jossain siinä varpaiden ja nenän jäätymisen välissä.. :ttou:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Dojota

Dojota
Viestimäärä: 120

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 09:38  
+
0
On jo kuukausia aikaa edellisestä kirjoituksesta. Postilaatikkoon oli tupsahtanut viestejä, oli kiva ylläri :hymy:

Minulle kuuluu ihan hyvää. Töissä vaklituisena possulassa ja kaikesta likaisuudesta huolimatta rakastan työtäni ja vastasyntyneitä vaaleanpunaisia nasuja, jotka ovat vastuullani. Sera, Pötkö ja Iita jatkavat edelleen samalla meiningillä. Mihinkäpä ne muuttuisivat. Pötkö ainakaan :cool: Seran kanssa yritetään panostaa enemmän kokeisiin, Pötkö käy metsällä ja hyvin harvakseltaan näyttelyissä ja Iita on osoittauttautunut oikeaksi koneeksi metsässä. Näyttelyyn sitä ei viedä lähivuosiin. Nala lähti tuossa viikko sitten uuteen kotiin rannikolle. Ihan puhtaasti koulutussyistä. Vauva tarvitsee enemmän, kuin minulla oli antaa. Kaikki 14 pentua voivat hyvin ympäri Suomen, kaksi läpäisi taipparitkin 10kk iässä. Pentutapaamiseen lokakuussa osallistui 9 pentua, sekä Sera, Pötkö ja pentueen isukki. Oli oikein mukavat kolme päivää, ja koirillakaan ei tullut kertaakaan rähinää, vaikka olivat koko ajan irti.

Itsellä LA 3.7, vaikka kolmatta lasta ei pitänyt koskaan tulla. Pikku aarretta katsottiin jo varhaisultrassa ja kaikki ok. Mitäs muille kuuluu?

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 09:48  
+
0
^^Mä kanssa "innolla" odotan aamulenkkiä. Onneks koira retkottaa vielä ihan tyytyväisenä tässä mun sylissä niin mikään kiire ulos ei ainakaa näyttäis olevan.:nauru:
Pakko kyllä pistää joulupukin lahjalistaan toppavaatteet. Tällä hetkellä käytössä fleece-kerraston housut ja tuulihousut ja sit talvitakki. Onneks on edes kunnon kengät. Naama tuolla kyllä jäätyy epämukavasti, pitäsköhän hommata sitä semmosta vihreetä tatinaa mitä aina lapsena pistettiin nassuun ettei pakkanen purrut. :hymy: Joku Vital sen nimi tais olla.
Harmittelin äsken kun ei ollut glögiä, mutta onneks löyty omena-kaneliteetä. Boostasin sitä vielä extra-kanelilla, nyt se maistuu ihanan jouluiselta. :kieli:

Jaijah kiitos vinkistä! En ookkaan aiemmin ajatellu että voihan niistä jäälyhdyistä tehdä pienemmät ja roikkuvat.

muoks. Väkänen lisätty.
Bokseri Oona 25.11.2009
(Viestiä on muokattu tiistaina, 30.11.2010 klo 09:50)

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 11:17  
+
0
Hei dojota! :heiluti:

Ja huomenta!

Mulla on ihan hirveen himo tilata tälle kuvitteelliselle pennulle jo kaikkea. Kerroin äsken pomollekin, että vauva tulee aina välillä mun työpäivien ajaksi töihin mukaan, tuumas vaan, että aha. :nauru:

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 13:07  
+
0
Hoh, mut hälytettiin mukavalta lusmuilulomalta (työttömänä) sijaiseksi Turun Käsityöläiskadun laboratorioon eli yhteen keskustan ruuhkaisimmista näytteenottopisteistä. Etukäteen jo kauhistelin shokkipalautumista töihin. Mitä turhaan, paikka on aivan kuollut. Mulla on varmaan hyvä karma, kun pidän "ylimääräiset" asiakkaat poissa.

Sanoivat, että saan aivan liian leppoisan kuvan paikasta :eitietoo:
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 13:22  
+
0
Päivä kukkuu, vielä olisi reilu 3 tuntia tehokasta työaikaa jäljellä, kiitos aamuisen eläinlääkärikeikan.
Itselle yritin saada lääkäriä tälle päivälle, mutta ei onnistunut ainakaan yksityiselle, katellaan jos olo oikeen pahanee niin sitten pitää yrittää ihan tk:n päivystykseen. Ärsytti kun ajanvarauksessa ehotettiin että "ota aika omalle hoitajalle niin se voi ehkä kirjoittaa sulle yskänlääkettä". Suostui se valittamisen jälkeen antamaan huomiselle ajan lääkärille. Joopati joo, EHKÄ mä saan yskänlääkettä apteekistakin. Nyt vaan alkaa pikkuhiljaa hengittäminen tekemään tenän, ja yskittää niin että keuhkoja polttaa. Viime yö meni kivasti yskiessä, ensi yön taidan nukkua toisessa huoneessa että edes mies saa nukuttua.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 14:14  
+
0
Moi Dojota pitkästä aikaa! :heiluti:

Minä laiska lintsari täällä en mennyt aamuluennoille kun tarvin aikaa ranskan esitelmän tekemiseen. Vaikka sitäki olis ollut aika kauan aikaa tehdä, mutta ei. Pitää jättää viimeseen hetkeen.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 14:26  
+
0
Kukkuuta siivouspäivän touhujen keskeltä. Olen jo parisen tuntia kuluttanut siivoamiseen ja järjestelyyn, mutta vielä on paljon jäljellä. Pakko siivota loppuun vaikka alkaakin jo tympäisemään koko touhu.

innna, aloitat oman perinteen kuules ja teet voileipäkakkua ihan huoletta, jos kerran mieli tekee.

Mondial, kuulostaapa oudolta. Onko sulla mitään todettuja allergioita?

Mukava kuulla Dojotan ja poppoon kuulumisia pitkästä aikaa. Onnea tulevasta perheenlisäyksestä.

nevermind, kerrohan miten onnistui jos lähdet kokeilemaan toisenlaisia jäälyhtyjä. Me tehtiin viime vuonna töissä lasten kanssa pieniä puussa roikkuvia lyhtysiä, aiemmin en ollut itsekään moista keksinyt.

eetlalle paranemisia.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Neva

Neva
Viestimäärä: 279

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 14:34  
+
0
innna! Saaks kysyä että joutuuko teikä opiskelemaan siellä ranskaksi vai enkuksi?
Ja minkä vaihto-ohjelman kautta oot vaihdossa?

Mä suunnittelen täällä jo kuumeisesti omaa vaihtarivuotta joka tosin on ehkä vasta kahden tai kolmen vuoden päästä. Mut sitähän ei voi suunnittella liian aikasin.:paapatus:
lpku 02/14

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 14:38  
+
0
Olen niin kade kaikille vaihdossa olleille ja tai vaihtoon lähteville. Itselle vaihtoaika jossain espanjankielisessä maassa olisi kultakaivos tulevia työmarkkinoita ajatellen, mutta kuka hitto lähtee ulkomaille kahden ison koiran kanssa? :eitietoo:
Miehen työ on niin aikaa vievää, että koiria ei sen huostaan voisi jättää ja muutenkin meillä minä olen se, joka lenkittää pitkät lenkit, leikkaa kynnet, lääkitsee, aktivoi jne.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 15:19  
+
0
^ Mua houkuttelisi lähteä myös vaihtoon tai työharjoitteluun ulkomaille ja toki vähän noi koirat asettaa haasteensa suunnitelmille. Ottaisin varmaan tuon pennun mukaan, avo pärjäis ja jaksais katsella tota pienempää kyllä. En vaan tiedä miten onnistuu.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 15:27  
+
0

Neva kirjoitti:

innna! Saaks kysyä että joutuuko teikä opiskelemaan siellä ranskaksi vai enkuksi?
Ja minkä vaihto-ohjelman kautta oot vaihdossa?

Mä suunnittelen täällä jo kuumeisesti omaa vaihtarivuotta joka tosin on ehkä vasta kahden tai kolmen vuoden päästä. Mut sitähän ei voi suunnittella liian aikasin.:paapatus:



Haha, saa tietysti kysyä. Mun kurssit on enkuksi, mutta se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että minä pelkuri valkkasin vaan enkunkielisiä kursseja. Joita tosin oli tarjolla sen verran että hyvin sain valittua. Mutta suurin osa mun kavereista käy ainakin jotain kurssia ranskaksi. Ja Erasmuksena olen täällä vaihtaroimassa.

Mihkä päin sää olet lähdössä tai suunnittelet lähtöä? Euroopassa hakuajat on aika lepposat, mut jos haluaa Euroopan ulkopuolelle lähteä, niin se on sit isompi prosessi.

SaMaJa, kyllähän se varmaan periaatteessa kahden ison koiranki kanssa onnistuis, mutta ei se välttämättä mikään maailman paras vuosi olisi. Pienen koiran kanssa kaikki tämmöset jutut on niin helppoja. Meillä kävi tietysti vielä ihan uskomaton tuuri, kun päästiin agilityryhmäänkin.
Noh, elämä on valintoja täynnä... :|


muoks. Ja niin vielä Jaijah, sovittiin noiden muiden suomalaisten kanssa että tehdään itsenäisyyspäivänä voileipäkakkua ja katotaan Yle Areenasta suorana lähetyksenä Linnan juhlia! :nauru: Huippu juttu!
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens
(Viestiä on muokattu tiistaina, 30.11.2010 klo 15:28)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 15:35  
+
0
Mamman oma tollopelle Auri-Mauri täyttää tänään kaksi vuotta!
Järki ei vieläkään päätä pakota, mutta iiiiso tyttö siitä on tullut :hymy:

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 56
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28224
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545757
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265911
(Tilastot päivitetty viimeksi 11.05.2024 klo 20:30)