Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 29.11.2010 klo 23:03

Kukkujat 7

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 56

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 15:36  
+
0
Onnea Auri! :love:

NataliaNala

NataliaNala
Viestimäärä: 283

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 15:59  
+
0
Onnea Auri! Voi mikä söpöstys hän onkaan
Puhutaan ihmisen "eläimellisestä" julmuudesta. Mutta se on hirvittävän väärin ja loukkaavaa eläimiä kohtaan: eläin ei ikänä pysty olemaan yhtä julma kuin ihminen, yhtä taiturimaisesti, yhtä taiteellisesti julma.
Karamazovin veljekset

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 16:02  
+
0
Onnea Auri! Ei se ikää kato se henkinen kypsyys. :nauru:

Mä taidan luistaa töistä pois nyt jo kun henki tekee ihan kohta tenän. Vieläköhän sitä pääsis päivystykseen terveyskeskukseen. Vitska että ärsyttää etten saanut tälle päivälle aikaa työterveyteen (tai siis oisinhan mä päässyt hoitajalle keskustelemaan siitä että niiiin, kyllähän sun yskä pahalta kuulostaa ja kyllä sun pitäis päästä lääkärille). :mad: Nyt sitten röhitään ja köhitään ainakin huomiseen saakka vaikka keuhkot on ihan vereslihalla ja nukkumisesta on turha edes puhua. Ja mikäli en ihan väärässä ole niin korvassakin juilii jo ihan lupaavasti.

Saadaanpahan sitten olla kaks ämmää minä ja Osku lääkekuurilla ja levolla, saa mies hoitaa Nasun kanssa lenkkeilyn kun me rötvätään Oskun kanssa peiton alla ja pelataan Super Mariota. Onneksi on pari kiloa karkkia kotona jotka tuli ostettua laivan tax freestä, meillä varmaan levennetään karmit saikun jälkeen että mä mahdun ulos ja verhoista teen itselleni sellaiset keitaisumekot. :nolo:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 16:02  
+
0
Onnea Aurille sekä Maisalle!

Dojotan kuulumisia on kiva "kuulla" ja onnea tulevasta perheenlisäyksestä.

Työpäivä takana, koirat lenkitetty ja takassa tuli. Hilma oli lenkin jälkeen ihan sekaisin ja hepuloi ympäri pihaa täysiä paahtaen. Hassua miten se vaikuttaa edelleen ihan pennulta, vaikka on jo lähemmäs 9-vuotias. :hymy:

Syssy

Syssy
Viestimäärä: 44

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 16:24  
+
0
Onnea vaniksen pikku-Aurille!!

Eläinlääkäriltä tuli sähkistä ja kilpirauhasen vajaatoiminta se on, onneksi ei sen pahempaa. Tässä kerkesi jo vaikka mitä ajatella. Lääkkeet haettu ja ekat 2 tablettia annettu. Annoksella 2 x 2 mennään nyt aluksi.
Vähän "vajaa" tää minun koira, kun on sekä haiman,-että kilpirauhasen vajaatoiminta. Mutta niin rakas!

Neva

Neva
Viestimäärä: 279

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 16:25  
+
0
innna, mulla on vähän ristiriitaisia haluja vielä ton kohdemaan suhteen. Olen jo melko pitkään ollut rakastunut Espanjaan ja muihin espanjankielisiin maihin. Olen lukenut espanjaa yhteensä n. 4 lukion kurssin verran + itseopiskellut siihen päälle. Mulla alkaakin olla jo aika mukava pohja sille kielelle. Syksyllä olin vielä varma että espanjan opiskelu jatkuu ja huipentuu sitten vaihtoon Espanjassa tai Etelä-Amerikassa mutta nytpä Japani on kiilannut kiinnostukseni kohteisiin. Tekisi ehkä sitten mieli lähteä kokemaan Aasia, erityisesti Japani. Ja VOI miten mua ärsyttää.. kun en haluaisi heittää tekemääni työtä espanjankielen eteen hukkaan, mutta en toisaalta jaksa opiskella sekä epsanjaa että jaappania. Nyt mä sit tuskaisesti kieriskelen täällä ja yritän saada jotain ratkaisuja aikaan. Pitäisi varmaan mennä juttelemaan jonkun kv-ihmisen kanssa tuolla meidän laitoksella.. Enhä mä toisaalta edes tiedä millasia mahiksiä mulla on suorittaa opintoja missäkin maasssa. :D Tarkotushan on myös saada siellä opintopisteitä.

Ja seki toki vaikuttaa saanko Nevan mukaan vai en. Tosin olen jo suunnitellut sille hoitopaikkoja siltä varalta etten saa. Äiti ja kaverit tulee onneks apuun.
lpku 02/14

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 16:58  
+
0
^ Ite kun olin ummikkona vaihossa (Portugalissa), niin sen perusteella toteaisin, että kielitaidolla olis varmasti reissusta saanu vielä enemmän irti. Kyllähän E-Amerikassa löytyy vaikka ja mitä upeita maita, tai ainaki mun mielestä :nauru: Toki jokaisella sitten on ne omat kiinnostuksen kohteet.

Hih, mulla on ollu lepponen päivä. Äiti meni ja tilas mun tietämättäni siivoojan tänne kämpään peseen kylppärin lattiasta kattoon ja sitten lisäksi mitä ehtii (oli ehtiny imuroida, luututa ja viedä matot pihalle). Salaa vaan kun sen siivoojan tilas, niin mullapa sattuki oleen just yhtä aikaa kynsihuolto. Eli vein vaan Pepin iskälle hoitoon, äiti tuli tänne siivoojaan kanssa ja ite istuskelin kynsihuollossa. Ja sitten vaan marssin takasin putipuhtaaseen kotiin! :kumarrus::peukku:
Nyt vaan pitää elää toooosi tosi puhtoisesti ja heti siivota jos jotai sotkee. Eikä levitellä tavaroita. Varmaanki tiistaina on sitten eka esittely täällä.

Onnea Dojotalle perheenlisäyksestä!

Ja eetlalle kovasti paranemisia! (Heh, kirjotin aluksi automaattisesti että paranemisrapsutuksia, mutta aattelin deletoida tuon rapsutukset nyt kuiteski..)
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 17:08  
+
0
Aaaagh! Aamulla valittelin outoja syyliä/paukamia/patteja käsissä.. ja eiköhän niitä vaan putkahdellut päivän aikana lisää. Toisaalta iskee paniikki, mutta toisaalta ei mua huvita mihinkään lääkäriinkään mennä :eek: Ei sitä joka pisamaa ja pistettä viittis käydä siellä valittamassa.

Oonko voinut käsitellä jotain kasvia? Nää on vähän pistostyyppisiä. Vai oonko jollekin allerginen? En ole kyllä koko elämässäni (nyt 23-vuotias) ollut millekään allerginen. Onko mussa jotain käsikirppuja?
Vesirokko alkaa kuulemma kasvoista ja rinnasta, ei käsistä. Muita oireita ei ole. Mykistävää..

Nyt mietin kehtaanko enää huomenna mennä kouluun. En halua tartuttaa kehenkään mitään outoa sambomaakirppuleprakuumetta, johon kuolee sitten viikon päästä. Nolottaa jo nyt valmiiksi, että en kai tänään aiheuttanu kellekään haittaa kun olin pattikäsineni koulussa..

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 17:22  
+
0
Voisiko olla nokkosihottumaa? Kuulostaa hieman samalta... Tohtori.fi

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 17:30  
+
0

vems kirjoitti:

Voisiko olla nokkosihottumaa? Kuulostaa hieman samalta... Tohtori.fi



KIITOS!! Phuuh, ihan kivi vierähti sydämeltä. Tuo on muuten just ja tasan se mitä tämä on. Tiedän sen melko varmasti, koska oireet täsmää täysin, siskoa vaivaa jatkuvasti sama, mulla onkin nyt ollut tulehduksia (yleinen aiheuttaja). Ja tämä näyttääkin tasan samalta kuin siskon oireet, en vaan yhdistänyt kun paikka on eri.
No tietysti vielä seurailen tilannetta, mutta just nyt uskon tähän koirapalstadiagnoosiin :nauru:

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 17:33  
+
0
Onnea Aurille! Jaksan edelleen ihmetelle yhä uudelleen ja uudelleen, että miten Auri voi muka olla tyttö. :nauru:

Onpahan ollut taas päivä, kun kaikki on ärsyttänyt ja päähän sattuu koko ajan. Ei varmaan ole mitään yhteyttä huonosti nukuttuun yöhön.. Jos tämä herkkujen voimalla muuttuisi iloksi. :shifty:
Petit Brabancon "Mökö"

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 17:35  
+
0
Ai niin unohtu: Onnea Aurille!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 17:40  
+
0
Aurille onnittelut! :aurinko:

Jaijaj kirjoitti:

SanttuJ, kannatan. Mulla ei olisi tullut viime talvestakaan mitään ilman fleecekerrastoa toppavaatteiden alla.


Pitääpä lähteä metsästämään joku hyvä kerrasto. Lunanki vaatevarastoa sais parantaa.

Mamman mussukka oli tänään kaivanu ystävällisesti meidän sänkyyn taas reiän. Pitää tuohon joku patenttiratkaisu keksiä ku patjan toista puolta koristaa aikaisempi monttu. Joko se tekee pesää tai sit sillä lähtee luun hautaamisen suhteen pikkasen mopo käsistä. Onneksi se ei muuten ookkaan reagoinu siihen, et akka kulkee taas töissä.

Kohta pihalle lompsis.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu tiistaina, 30.11.2010 klo 17:40)

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 19:08  
+
0
Onnea Aurille!

Luovutin kuin luovutinkin kesken. :nolo: Keittiön viimeistely ja makuuhuoneen siivous jäi huomiselle ja tietenkin huomenna pitää sitten imuroida koko asunto uudestaan kun illan mittaanhan nuo roskat kulkeutuvat makuuhuoneesta ympäriinsä. :ttou:

Syssy, voi vitsi. Onneksi ei sentään mitään suurempaa, tsemppiä.

Karvakamuhan on saanut ihanan yllätyksen kotiin palautuessaan. Kukahan tilaisi meille siivoojan, ettei tarvitsisi itse aina siivota.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 19:18  
+
0
^ Kannattaa laittaa asunto myyntiin ja olla niin onneton siivooja, että äiti ei luota kykyihin saaha asuntoa esittelykelposeksi :viheltel:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 19:24  
+
0
Mondial no hyvä, jos onkin vaan jotain tollaista pientä. Toivottavasti helpottaa nopeasti! Niin ja koirapalstadiagnoosit on tietenkin erittäin luotettavia ja päteviä!

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 19:26  
+
0
Kukkkuu,

koskakohan mä totun näihin pakkasiin, tuntuu vaan niin kylmälle.

Dojotalle paljon onnea tulevasta perheenlisäyksestä!

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 19:31  
+
0
Onnittelut Aurille! Mä mietin, että ei kai se nyt niin vaha jo voi olla, mutta sehän on Bean kanssa melkein saman ikänen :nauru:

Mä olen tänään shoppaillut ahkerasti. Tuli ostettua koirille raakaa, sitten purutikkuja, possunkorvia...
Piina sai manttelin ja tossut, nyt ei vauvan tartte palella. Myös vilkkupanta eksyi ostoksiin mukaan, muutama pussi nameja ja kongi.
Emäntä sai talvitreenihousut, hupparin ja t-paidan :cool: Kyllä nyt on taas hyvä mieli, kunnes lasku tulee :nauru:
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 19:33  
+
0

Karvakamu kirjoitti:

Kannattaa laittaa asunto myyntiin ja olla niin onneton siivooja, että äiti ei luota kykyihin saaha asuntoa esittelykelposeksi :viheltel:


Ei ole asuntoa myytäväksi. Voi vitsi, voi harmi.

Muoks. Mistä FCI osti Piinalle tossut?
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu tiistaina, 30.11.2010 klo 19:34)

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 30.11.2010 klo 21:35  
+
0
Onnea Auri-tyttöselle! :aurinko:
Voi että, Karvakamulla onkin ollu oikein hemmottelupäivä. :hymy:

Ah namskis. Tehtiin miehekkeen kanssa kasvispasteijoita, jotka on nyt uunissa paistumassa ja they're looking gooood. :lallati: ei malttais odottaa että valmistuvat.
Bokseri Oona 25.11.2009

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 56
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28223
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545757
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265911
(Tilastot päivitetty viimeksi 11.05.2024 klo 10:00)