Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 01:16

Kysy mitä vain mistä vain!

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 50

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 11:52  
+
0
Kiitoksia kaikille lapsen lahja vinkeistä! Kaikki vaihtoehdot on listattu ylös, ja nyt vain shoppailukierrokselle etsimään. :nauru:
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

Dojota

Dojota
Viestimäärä: 120

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 12:41  
+
0
Miten saan allekirjoitukseen tuon linkin menemään suoraan sivuilleni? Urlilla jo kokeilin, mutta kun ei. Sivut on KC:n linkkilistassa

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 14:07  
+
0
^Mä olen oman allekirjoitukseni linkin laittanut sillä peruskaavalla [url = osoite tähän] linkin teksti tähän [ /url]
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 21.04.2010 klo 14:08)

Dojota

Dojota
Viestimäärä: 120

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 18:29  
+
0
^Noin minäkin olen tehnyt. Siis ihan samaan tapaan kuin ennen laitettiin kuviakin palstalle. Kun laitan oman osoitteen siihen ja kokeilen, niin tulee teksti, että sivua ei ole ja sivun osoitekin muuttuu kummallisesti koira.comin osoitteeksi... Äh, en osaa selittää...

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 21:45  
+
0
Dojota - teen testin. Jos onnistuu, niin kopsaa tuosta "linkki" (onnistuukohan?) ja kirjoita oma tekstisi tuon Dojotan kotisivut tilalle :peukku:
Dojotan kotisivut

// Linkki toimii :wink:
Lisäyksenä vielä että huomasithan ottaa nuo välilyönnit pois tuosta innin ohjeesta?
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 21.04.2010 klo 21:47)

Dojota

Dojota
Viestimäärä: 120

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 22:14  
+
0
Toimii. Kiitos :peukku:

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 22:45  
+
0
Mikä auttaa reumaattisiin kipuihin ranteissa/sormissa/kyynärpäissä/olkapäissä (pehmytkudosreumaa poden), muu kuin tulehduskipulääke ja lepo? Kenelläkään mitään poppaskonsteja?
Alkaa olla kipiät sormet->ylöspäin. :suru:

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 23:28  
+
0
^ Mitään poppaskonsteja en tiedä, itse söin syksyllä sormissa olevaan niveltulehdukseen (ei tosin reumaa, mutta samat oireet, samat lääkkeet) 10 pv:n kuurin kortisonia kun ei saanut aamulla sen vertaa sormia koukkuun että olisi saanut hampaita pestyä tai luennolla kynää pidettyä kädessä. Paljon tsemppiä taudin kanssa. :(
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 23:31  
+
0
Kiitos innna!
Mä en edes tienny että kortisonia voi syödä :eek: äidillä ja siskolla on sama tauti, sanoi että lääkäriin ei kannata mennä, laittavat tulehduskipulääkekuurille ja siteet käsiin->mitkä tein jo, mutta mietin jos jollakin on juurikin samantyyppistä.
Yksi mitä kuulin nyt (toiselta foorumilta) on uinti. Kuulostaa järkevältä ja pitääpä kokeilla :)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 23:38  
+
0
^ Kyllä sitä voi ihan pillerinä syödä. :D Mutta en sitä tosiaan haluaisi itse ainakaan muuta kuin pakon edessä pidempää aikaa syödä. Se toi kyllä helpotuksen kuurin alettua heti kahdessa päivässä ja ei tullut heti kuurin loputtuakaan niin pahasti takaisin.
Googlettelin tuossa hetken ja ainakin viljaton ruokavalio näyttäisi tuoneen joillekin helpotusta reumaoireiden kanssa.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 23:48  
+
0
Kiitos taas innna infosta, äiti olikin viljattomalla/ylipäätään hiilihydraatittomalla(onko tuo sana?) ruokavaliolla, ja hänellä paranikin oireet helposti, mutta myös oli helpompi esim. leivästä luopua kun on jo valmiiksi geliaakikko.

Pitääpä miettiä, siirrytäänkö tässä nyt sitten soija-papu-liha-kasvisruualle ja uimaan. Koiran lenkitys ja sen vetäminen on ehkä toisaalta vastapainona huonolle hihnakäytökselle rasittanut hyvällä tavalla ranteita, voisikohan olla näin..:mietiskel:

mushu

mushu
Viestimäärä: 104

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Torstaina, 22.04.2010 klo 00:11  
+
0
myrkku, kylmä auttaa parhaiten. Liottaa kylmässä vedessä, jääpala pusseja jne. Itelläkin on nivelreuma ja tuota aina suosittelevat. Mulla ei oikein mikään muu oo ikinä auttanu.
Auspai Meno 2012

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Torstaina, 22.04.2010 klo 00:35  
+
0
Miten mä olen aina luullut että lämpimänä just pitäis pitää? Ehkä se on joku vanhan kansan uskomus, tiedä häntä.

Tarkistin asian, eli mulla on HLA-B27-antigeeni, mutta ei reumatekijää.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Torstaina, 22.04.2010 klo 09:23  
+
0
Kylmää??
Mä juoksisin läpi h*lvetinkin mielummin ku laittasin käsiäni kylmään. Tosin mulla on vissiin nivelrikkoon viittaavia kipuja lekurin mukaan.
Lämpöisestä mulla tykkää nivelet.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Torstaina, 22.04.2010 klo 09:46  
+
0
Dojota Hyvä että ak-linkitys onnistui :peukku:

Kylmähän se on se yksi hoitokeino, mitä nyt konkurssiin menneessä reumasairaalassakin käytettiin. Paljonkos siellä pakkashuoneessa olikaan asteita... *lähtee tarkistamaan ja muokkaa pian viestiään* :shifty:

// pirskatti, mitään pakkasasteita pääse tarkastamaan kun koko sairaalan sivut on pois käytöstä.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013
(Viestiä on muokattu torstaina, 22.04.2010 klo 09:49)

Joxolo

Joxolo
Viestimäärä: 60

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Torstaina, 22.04.2010 klo 10:41  
+
0
Aamulehdessä luki että nyt on kyyt heränny. Ilmeisesti oli jo yksi luikerrellu jonkun pystykorvan häkkiin ja purrut. Mites kun nykyään ilmeisesti suositellaan ettei kyytablettia annettaisiin koiralle jota kyy on purrut, miksi ei? Onko tosiaan parempi sitten viedä koira eläinlääkärille antamatta tablettia? Voiko sen tabletin antamisesta olla haittaa? Onkohan sama suositus sitten ihmisillekin, ettei tablettia otettaisiin jos kyy puree?
Xolot
"Ennenkun arvostelet toista, kulje kilometri hänen kengissään. Sitten kun alat arvostelemaan oletkin jo km päässä ja sinulla on hänen kenkänsä."

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Torstaina, 22.04.2010 klo 10:44  
+
0

mushu kirjoitti:
myrkku, kylmä auttaa parhaiten. Liottaa kylmässä vedessä, jääpala pusseja jne. Itelläkin on nivelreuma ja tuota aina suosittelevat. Mulla ei oikein mikään muu oo ikinä auttanu.



Mulla on siis pehmytkudosreuma, ei nivelreuma.
Mutta äidillä on tosiaan kesähelteillä auttanut kylmään järveen pulahtaminen, ja minusta tuntuu että näihin ranteisiin auttaisi myös kylmä, eikä kuuma.
Pitääpä testailla!

Stu

Stu
Viestimäärä: 2198

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Torstaina, 22.04.2010 klo 10:45  
+
0
^^ se suositus on sen takia, että koska se kyytabletti voi hetkeksi poistaa koiran oireet niin sen takia moni jättää viemättä lääkäriin. Ja toinen juttu on kai se, että lääkitystä koirasta ei ell näe heti vaurioiden laajuutta tms.

Mut jos on vaikka pitkä matka lääkäriin/pieni koira/vamma lähellä hengityselimiä niin kyl mä tabletit antaisin ennen lääkärimatkaa.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under
(Viestiä on muokattu torstaina, 22.04.2010 klo 10:45)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Torstaina, 22.04.2010 klo 10:48  
+
0

Aamulehdessä luki että nyt on kyyt heränny. Ilmeisesti oli jo yksi luikerrellu jonkun pystykorvan häkkiin ja purrut. Mites kun nykyään ilmeisesti suositellaan ettei kyytablettia annettaisiin koiralle jota kyy on purrut, miksi ei? Onko tosiaan parempi sitten viedä koira eläinlääkärille antamatta tablettia? Voiko sen tabletin antamisesta olla haittaa? Onkohan sama suositus sitten ihmisillekin, ettei tablettia otettaisiin jos kyy puree?



Meillä kans kasvattaja sanoi, et kyytablettia ei kannata antaa, ellei sit satu olemaan satojen kilometrien päässä eläinlääkäristä ja matka kestäis kohtuuttoman kauan.
Mut jos siis ell pääsee nopsahkoon, niin tuosta kyytabusta ei sit vissiin oo mitään vastaavaa hyötyä. Näin mä käsitin.

muoks. joku ehtikin eka.. :)
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.
(Viestiä on muokattu torstaina, 22.04.2010 klo 10:48)

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Torstaina, 22.04.2010 klo 11:19  
+
0
Missä viipyy mun ilmotus palautuksista/mätkyistä? :mietiskel:

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 11:15)