Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 11:10

Kysy mitä vain mistä vain! 2

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

Hamy

Hamy
Viestimäärä: 128

KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 11:10  
+
0
ja kyselyt jatkukoon..
*Luota siipiisi ja LENNÄ*

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 11:56  
+
0

Fay kirjoitti:

kuvat.fi -palvelua voin suositella. Suhteellisen helppokäyttöinen ja on mahdollista luoda sekä salasanasuojattuja että "piilotettuja" kuvakansioita, tai näiden yhdistelmiä. Osoitteeksi voi valita useista vaihtoehdoista esim. minunkuvani.kuvat.fi tai monesta muustakin vaihtoehdosta, kuten minunkuvani.otukset.fi tms. (Siis tuohon eteen saa valita minkä sanan haluaa mutta käytin tuota minunkuvani -sanaa vain esimerkkinä.) Itse olen käyttänyt vain hieman Photobucketia ja täytyy sanoa että siihen verrattuna tuo on huomattavasti helpompi. Voi tietysti olla etten vain osaa käyttää Photobucketia ja se tuntuu siksi kauhean hankalalta.

Palvelusta on ilmainen ja maksullinen versio ja käsittääkseni näillä on eroa vain sillä kuinka paljon kuvia saa mahdutettua palveluun. Ilmainen versio toimii oikein hyvin siis.



Käsittääkseni kuvia ei saa salasanan taakse, ellei osta maksullista versiota (taisi maksaa 24e/v). Mun mielestä toi on ollut tosi helppokäyttöinen, ja osoitetta on helppo jakaa kun se on yksinkertainen.
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:24  
+
0
^Ai.. Hö.. En edes tiennyt tuota kun itse otin suoraan maksullisen version. Joskus ollut maksuttomana jäsenenä mutta en silloin kiinnittänyt tähän huomiota kun en ominaisuutta tarvinnut silloin.

Mutta täällähän se tosiaan lukee että on maksullisessa versiossa. Anteeksi väärä informaatio.

On se silti mahdottoman näppärä paikka jakaa kuvansa. Ja saa sen maksullisen version väliaikaisestikin, ei sitä heti tarvitse vuodeksi ottaa kun tekstiviestitse pystyy maksamaan. Jos vain ihan väliaikaisesti haluaa ominaisuuden käyttöönsä ja on valmis maksamaan sen 2 € / kk. Ei ainakaan omasta mielestäni ole liikaa mutta jokainen päättää omalla kohdallaan.

Meniköhän liiaksi mainostamiseksi jo.. :nolo:
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 16:25  
+
0
Me ollaan muuttamassa Helsinkiin tai jonnekin lähistölle. Kertokaapa ystäväiseni mitkä alueet meidän kannattaisi ottaa huomioon ja mitä kannattaisi ehdottomasti välttää, kun kriteerit on nämä:

-Noin 20 minuutissa olisi hyvä päästä meikäläisen kouluun, Helpan Roihuvuoren yksikköön.
-Noin puolessa tunnissa keskustaan
-Suhteellisen turvallinen
-Ihan hyvät lenkkimaastot (ei pelkkää kerrostalohelvettiä monen kilometrin säteellä)

Lisäksi: Koska asunto on saatava kuukauden sisään, vinkit asuntoa tarjoavista tahoista (nettisivuja jne) vastaanotan mieluusti!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 17:00  
+
0
^ Itse suosittelisin sinulle metroasemien läheisiä alueita, sillä metrolla kulkeminen on kaikista nopein tapa liikkua Helsingissä (ei ruuhkassa seisomista eikä tuskaisen kuumia ajeluita busseissa :nauru:). Itse asun "pahamaineisessa" Mellunmäessä, mutta en ole itse törmännyt muutamassa kuukaudessa mihinkään muista alueista poikkeavaan.

Uskon myös, että oikeastaan mistä vain kantakaupungin ulkopuolella sijaitsevalta alueelta löytyy hyvät ulkoilumaastot, mutta itse olen tykästynyt Viikin ja Mellunmäen tarjoamiin mahdollisuuksiin - ja ainakin jälkimmäisessä on sen verran paljon metsää, että koiraa on voinut pitää huoletta vapaana.
Petit Brabancon "Mökö"

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 17:17  
+
0
^Kiitos vinkeistä! Tässä on kova asunnonhaku meneillään. Onneksi on puolitoista kuukautta aikaa. :)
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 17:35  
+
0
Onko koiralle mitään väliä missä vuorokausirytmissä eletään ?

Työttömänä/pakkolomalla mun rytmi kääntyy automaattisesti siihen että valvon pikkutunneille päivittäin ja nukun sitten puoleenpäivään kun ei ole mikään kiire minnekään. "Viisas" exäni sanoi, että "ajattelisit koiraasi, tuo on koiralle ihan huono rytmi". Niin, aloin miettimään että onko ? Onko sillä mitään väliä jos koira kuitenkin saa kolme lenkkiä tasaiseen tahtiin päivittäin ja ruokahetken kahdesti ?
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

April

April
Viestimäärä: 201

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 17:42  
+
0
^Ei koiralle ole mielestäni mitään väliä missä rytmissä eletään. Se kyllä sopeutuu siihen rytmiin missä omistajakin elää.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 18:46  
+
0
Ei kai sillä rytmillä ole sinäänsä mitään väliä, kunhan se on säännöllinen.

Eläimet, lapset ja me yksinkertaiset aikuiset ihmiset pidämme säännöllisestä rytmistä ja tutuista rutiineista, ne luovat turvallisuudentunnetta.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 19:33  
+
0
Aa-a, rytmini on kyllä siis säännöllinen, se vain.. kulkee hassuun aikaan.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 19:33  
+
0
Meilläkin on rytmi tällä hetkellä tuollainen, että meikä heräilee siinä puolenpäivän aikoihin, kun ei ole mihinkään kiire. Oon siis ollut työttömänä/lomalla muutaman kuukauden. Ihan hyvin toi koira tuntuu pärjäilevän. Kyllä ite oon sitä mieltä, että kunhan elämässä pysyy edes jokseenkin säännöllinen rytmi, niin koira kyllä siihen sopeutuu. Eikai koirat automaattisesti osaa kaivata sitä aamupissalle menoa tasan klo 6.00, jos eivät siihen ole oppineet.
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 19:46  
+
0
Ääk ! Mun koiran silmät ja koko kuono on aivan turvoksissa. Kyy ei ole sitä pistänyt, eikä todennäköisesti ampparit tai mehiläisetkään (luojan kiitos), mutta jo on hullua kun mudin kasvot alkavat etäisesti muistuttaa mopsia. Onko mitään mitä voisin tehdä koiran avuksi ?
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

sitepi

sitepi
Viestimäärä: 380

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 20:07  
+
0
Tottkakai myös koirilla on vuorokausirytmi, voihan sitä pikkasen muuttaa niin, että käyttää aamuyöstä lenkillä ja vie sitten seuraavan kerran kun on itse nukkunut sen 7 h.

Notte, jos naama on turvonnut niin suoraan lääkäriin, mistä tiedät , ettei se ole kyynpureema?
Niitä kyitä on tänä vuonna uskomattoman paljon ja ovat erittäin myrkyllisiä ne pienet.
R.I.P. rakas Tepi ja Piki

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 20:13  
+
0
^ Asun niin pohjoisessa ja sellaisessa ympäristössä ettei täällä pitäisi kyitä olla. Lääkäriin en voi viedä kun täällä ei ole päivystävää. Koira on silti terhakka ja reipas. En tosin voi tietää esittääkö se.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 20:20  
+
0
^Bokseriyhdistyksen keskustelupalstalla on juttua, jossa eräällä koiralla oli puhjennut yhtäkkiä turvotus naamaan.

muoks. Yritin siis vihjaista et syy voi löytyä ruoasta.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 30.06.2010 klo 20:22)

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 21:48  
+
0
Mä teen vuorotyötä, joten on mahdoton pitää kiinni mistää tarkasta päiväaikataulusta, niin että aamupissalle mennään ja ruoka tulee aina samalla kellonlyömällä. Hyvin nuo näyttää sopeutuneen siihen, että välillä nukutaan pidempään ja välillä ruoka tulee pari tuntia aiemmin/myöhemmin.
Musta olisi muutenkin äärimmäisen rasittavaa, että koira olisi oppinut pääsemään aamulla vaiikka klo 7 ulos orjallisesti joka päivä ja viikonloppunakin pitäisi kömpiä aikaisin ylös. Viikonloppusin/vapaapäivisin viimeisen pissatuksen voi jättää myöhemmäksi ja samoin aamupissallekin mennään myöhemmin.
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 21:51  
+
0
Kadaver, joku paikallinen voi olla toista mieltä, mutta ite olin viime kesän töissä Puotilassa (asuin siis siellä myös) ja ihan tykkäsin paikasta. Siinä oli tosi mukavia lenkkeilymaastoja, kallioita ja puistoja sekä meri tietty. Paikalle oli sekä plussaa että miinusta, että Itis oli ihan vieressä.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 23:15  
+
0
boxerowner Itse tykkäilen kuningatar- ja ruusubooleista. Namskis. Molempien ja monien muiden ohjeistuksia löytyy täältä: Drinkkiklubi - Boolit.

Muoks. Lisättäköön, että me ollaan taidettu tehdä vähän omilla lisäyksillä nuo boolit, mutta pääasiallisesti seurattu ohjetta kuitenkin.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 30.06.2010 klo 23:18)

sitepi

sitepi
Viestimäärä: 380

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Torstaina, 01.07.2010 klo 00:11  
+
0
No taas kerran kirjoitin tyhmästi:cool:
Tottakai, koiralla on se vuorokausirytmi jos on sihen tottunut, mutta jos koira käytetään ulkona eri aikoihin ja niinkuin juulialla (joka harrastaa paljon koirien kanssa) on vuorotyö niin koira kyllä oppii siihen, että vuorokausirytmi on erilainen.

Itsellä kun on normi päivätyö, niin tuntuu tyhmälle edes ajatella, että tulen aamulla kotiin ja vien sitten koirat ulos. Taisinkin laittaa kerran tänne kysymyksen siitä, että onko teillä täsmälliset ruokinta-ajat ja ulkoilutusajat koirillenne, kun tuttavani oli ottamasssa koiraa, niin huolestui siitä, että jos viivästyy 15 - 30 min se ruokinta ja ulkoilutus. Eipä ottanut koiraa, vaikka sanoin, että ei koira edes siihen tunnin viiveesen kuole (pentuaika erikseen)

Karvakamu, missä olit töissä Puotilassa ja missä asuit?

Me asumme tässä ihan Puotilan kupeessa Vartioharjussa. Mukavaa aluetta, löytyy lenkkipolut, koirapuistikko (kuka haluaa sinne mennä) ja meri uimarantoineen lähettyviltä.
R.I.P. rakas Tepi ja Piki

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Torstaina, 01.07.2010 klo 01:08  
+
0
Meillä ei ole säännöllistä rytmiä, varsinkaan nyt kun en ole töissä. Ja mullakin työvuoroja oli vaihtelevasti. Välillä menin aamu kuudeksi ja välillä iltapäivä viideksi. Joten ei silloinkaan kyllä mitään rytmiä ollut. Itseasiassa voisi sanoa että nyt meillä säännöllisempi rytmi kuin töissä ollessani. Usein menee näin että aamupäivän saa pojat olla tarhassa, käyn ehkä hoitamassa asioita jne. Aikaisintaan yhden aikaan lähdetään pitkälle lenkille, ruoka tulee n. viiden-kuuden aikaan ja iltalenkille (vaihtelevasti vartista kahteen tuntiin) lähdetään aikaisintaan 20.00 aikaan. Näin kuumilla ilmoilla lenkit menee tosin toisin päin. Pissatukset kuumaan aikaan päivällä ja pitkälle sitten illalla, jopa yöllä. Yöllä saa ainakin rauhassa kävellä.

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28193
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545699
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 20:45)