Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 11:10

Kysy mitä vain mistä vain! 2

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50

kadi

kadi
Viestimäärä: 839

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Torstaina, 01.07.2010 klo 22:49  
+
0

jannie kirjoitti:


Tiedätkö sä mikä hermo sulla on pinteessä tai missä, ja minkä takia...?


En. Mulla on rakenteellista vikaa alaselässä, mutta se oireilee yleensä vaan jalkoihin. Käsien hermosärky ei mulla varsinaisesti ole tavallista, mutta ei harvinaistakaan.

Angat: Taukomääräykset ovat TES-kohtaisia.
(Viestiä on muokattu torstaina, 01.07.2010 klo 22:50)

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Torstaina, 01.07.2010 klo 22:57  
+
0

SanttuJ kirjoitti:

^Tuli ekana mieleen kunnon vanhan ajan muovimatto (tarkotan semmosta räsymaton tyylistä, missä kuteet on muovia) :nauru: Nehän on tosi keveitä, ei ime vettä ja muutenki hyvin hankalia sotkea. Tiedä sit missä semmosia nykypäivinä myydään.


Hyyii! Ne on ihan kauheita! :nauru: Parashan sellainen olisi mutta en mä olen nähnyt missään hienon näköisiä muovimattoja. Oli jotain Sotkan sivuilla, sellaisia "ihania" raidallisia.. Ei kiitos. :nauru: Meillä oli yhdessä vaiheessa vaaleanpunainen muovimatto takapihan laattojen päällä. Oli ihan kersee ilmestys! Nyt kuitenkin tarkoitus tehdä takapihasta edes jollain tavalla nätti niin en halua sinne mitään muovimaton reuhkoja. Jotain ruskean sävyistä luonnon materiaalia..Hmm.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Torstaina, 01.07.2010 klo 23:01  
+
0
^No elä nyt :nauru: Todella käteviä. Ei sillä et itelle hankkisin :nauru: Mä muuten muokkasin tuota aikasempaa viestiä ku niitä jopa löytyi. Olivat yllättävän tyylikkäitä :eek: Pitäisköhän sittenki harkita ite tuonne pihalle semmosta...
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu torstaina, 01.07.2010 klo 23:04)

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Torstaina, 01.07.2010 klo 23:09  
+
0
monna83 Löytyisköhän bambumatoista silmää miellyttäviä? Niiden pitäisi käsittääkseni sietää kosteutta varsin hyvin.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 01:08  
+
0
^^No niimpä onkin! Tuollaisia huolisin jo vaikka ihan sisällekkin. Olisivat muuten aika käteviä koiraperheessä. :hymy:

^ Jotain bambujuttua mäkin mietin.

Kiitos molemmille vinkeistä. :hymy:

fluffy

fluffy
Viestimäärä: 77

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 12:58  
+
0
Mahtaakohan Suomesta saada tilattua jonkinlaista koirien saippuakuplakonetta, joka puskee esimerkiksi kananmakusia kuplia? Victoria Stilwell käytti sellasta yhessä jaksossa, ja briteistä ainakin näyttäis löytyvän, mutta mieluummin Suomesta tilaisin, jos löytyis.
Havannankoira (2009)

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 14:22  
+
0
^Itse koneen hankinta ei varmasti ole Suomestakaan ongelma, sillä siihen käy mikä tahansa kuplakone, mutta en tiedä sitten löytyykö tuollaista ainetta koneeseen.

klik
klik

Enklanniksi löytyy täältä ja täältäjos uskaltaa ulkomailta tilata ja postikulut eivät nouse liian suuriksi. Juuri tuota ensimmäistä kauppaa joku jossain on suositellutkin mutta itse en osaa sanoa siihen mittään.
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 15:32  
+
0
Voinko hakea postista veljeni nimellä tulleen suurikokoisen kirjeen (lapussa ei valtakirjaa) itse?
Petit Brabancon "Mökö"

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 16:34  
+
0
^Tarvit valtakirjan.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 16:38  
+
0
^ Niin arvelinkin. Yritin soittaa postin asiakaspalveluunkin, mutta jonotus ei oikein maistunut. Sinne jää nyt minunkin vaatteet seisomaan kunnes toisella on aikaa. :pyssyt:
Petit Brabancon "Mökö"

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 16:40  
+
0
^Itseasiassa ei välttämättä. Jotkut paketit esim. voi hakea joku toinenkin, jos vain tietää tunnuksen. Näin minulle on Postissa opastettu. Pitää vain olla se ilmoitus että paketti on saapunut. Esim. papereita ei normaalien pakettien hakemisessa tarkisteta kai koskaan (minulta ei ole ainakaan tarkistettu). Kirjattu kirje on sitten eri asia mutta en tiedä miten se eroaa. Veljesi esimerkiksi voi kirjoittaa vapaamuotoisen valtakirjan itse.
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

kadi

kadi
Viestimäärä: 839

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 16:41  
+
0
^meinasin kirjotella ihan samaa. Peruspakettien hakemiseen kai riittää se pelkkä saapumisilmoitus. Kirjatun kirjeen saapumisilmoituksessa on valmiina valtakirja, jolla lähetyksen vastaanottaja voi valtuuttaa jonkun muun noutamaan kirjeen.

Jos ei pitkä matka ole postiin, niin käy kokeilemassa :)

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 16:45  
+
0
Meidän postissa tarvii aina ton valtakirjan. Mies kerran yritti hakea mun pakettia pakettikortilla, mutta ei saanut kun siinä ei ollut minun allekirjoitustani valtakirjakohdassa, olin allekirjoittanut sen kyllä siihen mihin muutenkin allekirjoitetaan. Että voipi olla postikohtaistakin.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 17:25  
+
0
Niin ja tämä on nimenomaan suurikokoinen kirje, jossa ei ole kääntöpuolella edes valtakirjaa toisin kuin kirjatuissa kirjeissä. Jos sitä kuitenkin menisi vain kokeilemaan..

edit. Kyllähän ne sen antoivat. :jjei:
Petit Brabancon "Mökö"
(Viestiä on muokattu perjantaina, 02.07.2010 klo 18:27)

snadra

snadra
Viestimäärä: 68

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 19:15  
+
0
Tuohon kuplakonekeskusteluun täytyy vain sen verran sanoa, että jos tilaa ulkomailta, niin ei kannata tilata EU:n ulkopuolelta (en katsonut linkkejä, että minne vievät), koska silloin voivat tullikustannukset ja alvit nostaa hinnan kaksinkertaiseksi. EU:ssa on tavaroiden vapaa liikkuvuus, jolloin paketti tulee suoraan läpi tullista, eikä tarvitse mitn maksaa.
Venäjäntoy Oliver s. 19.1.2010

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 19:27  
+
0
Mäkin mietin sitä kuplakonetta aikanaan ^__^ Mietin että jotenkin siihen vaan itse vääntäis sitä makua (mun suurpiirteisissä ajatuksissa ei ollut tän tarkempaa suunnitelmaa)..
Mutta homma kusi siihen, että tajusin että mun koirani vaan tuhoais sen laitteen. Sitten se ois onnellinen ja häntä heiluis..

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Lauantaina, 03.07.2010 klo 09:49  
+
0
Kirjattua kirjettä ei edes välttämättä aina saa valtakirjalla noudettua. Tietyissä tilanteissa tarvitaan juuri sen tietyn henkilön allekirjoitus, eikä valtuutettu siihen kelpaa.

kadi

kadi
Viestimäärä: 839

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Lauantaina, 03.07.2010 klo 14:56  
+
0
Miten teillä liikutaan / aktivoidutaan näin hellekeleillä? Minusta tuntuu ettei noi koirat jaksa muuta kuin juoda ja läähättää ja sit on huono omatunto kun ei tehdä mitään... Yritetty on kyllä järjestää lenkit aamulla/illalla niin että olis vähän viileempää.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Lauantaina, 03.07.2010 klo 16:53  
+
0
^ Me ollaan käytetty pentua pari kertaa uimassa. Tosin kauheasti ei viitsi antaa uida kun vasta viikko sitten loppui pissitulehduksen antibioottikuuri. Muuten meille rajoittuu iltaan liikkumiset.

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 2 - Lauantaina, 03.07.2010 klo 17:49  
+
0
kadi, meilläkin iltaan yritetään sijoittaa, mutta puisto on aika jees kun siellä on paljon varjoa, 1½litraa vettä mukana, niin koira saa haistella ja juosta jos haluaa, ja levätä kun tuntuu siltä. Uiminen kanssa (nyt kun tyttö tajusi veden ihanuuden :jjei:) on aika kova sana näin helteillä. Periaatteessa voisit antaa vaikka ruuan piilotettuna pahvilaatikoihin ja sanomalehtiin jos omatunto vaivaa, siinä saa koiran nenä työtä ja ruuan samalla :)
Ja eläkä liikaa omatuntoa kuuntele, koirat tykkää helteillä tosiaan oikeasti nukkua ja juoda vettä :D

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28193
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545699
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 23:00)