Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.09.2011 klo 13:29

Kysy mitä vain mistä vain! 7

Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Torstaina, 24.11.2011 klo 09:48  
+
0
^mulla on skotlantilainen avo... kyllä ainakin hänen puheidensa mukaan on tarkkavissi että ei mene engelsmanit ja skotit sekaisin :D.
muoks. Ja tuntuu ainakin että ahvenanmaalaisetkin haluavat olla ihan oma joukkonsa, ainakin näin käsittänyt.
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.11.2011 klo 09:57)

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Torstaina, 24.11.2011 klo 10:41  
+
0
Skotlannillahan on aina aika ajoin itsenäistymishaaveitakin, en tosin tiedä kuinka realistisia ne ovat. Ja onhan niillä oma jalkapallomaajoukkuekin. Mutta tosiaan suomen kielessä ei ole muuta sanaa kuin "maa" ja se taas ei ihan sovi tilanteeseen. Semmoista se vaan on.
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Torstaina, 24.11.2011 klo 13:53  
+
0
Onko brittien (sisältäen nyt ne skotit ja walesilaisetkin) mielestä jalkapallo jotnekin enemmän kansallispeli kuin esim. yleisurheilu?:nauru: Yleisurheilussahan he kaikki "mahtuvat" Ison-Britannina lipun alle, mutta futiksessa eivät. Tätä oon miettinyt tosi paljo, joten ois kiva jos joku (ellikeksi tai avo) vois valottaa, että miksi näin on.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Torstaina, 24.11.2011 klo 14:25  
+
0
Onko täällä kellään kokemusta perheen sisäisestä adoptiosta..?
Saa laittaa yksäriäkin, jos ei halua täällä julkisesti asiasta kertoa.. :hymy:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Jemima

Jemima
Viestimäärä: 860

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Torstaina, 24.11.2011 klo 14:30  
+
0
Oletteko elämässä yleensä riskinottajia vai menettekö sitä polkua mikä on ns. helppona eteen ajautunut? Oletteko heittäytyjiä vai varman päälle ottajia? Kumpi on parempi? Kannattaako riskin ottaminen?

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Torstaina, 24.11.2011 klo 14:41  
+
0
Täällä ei ainakaan mennä sieltä, mistä aita olisi matalin ja helpoimmalla pääsisi.:nauru: Mieluummin yleensäkin otan riskin ja mahdollisesti siinä samalla tulee takkiin, kuin että jäisin murehtimaan, mitä jäi tekemättä. Musta ylipäätään ihmiset, jotka aina valittevat sen "helpon vaihtoehdon" joka asiassa, eivätkä koskaan repäise ja ota riskiä jossain asiassa, ovat pirun tylsiä. Kyllä elämästä pitää osata nauttia ja mennä välillä sinnekkin epämukavuus-alueelle. Ja edellinen vain in my opinion.:wink:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Torstaina, 24.11.2011 klo 14:44  
+
0
^^Mä olen tylsä varmistelija. Välillä suoraan sanottuna vituttaa olla tällanen arkajalka, pelata aina varman päälle ja valita sen fiksuin vaihtoehto, vaikka toisaalta eipä pääse kyllä mitään sen suurempia negatiivisia yllätyksiäkään siten käymään.

Menen tasan siitä mistä aita on matalin, olen siitä harmissani mutten varsinaisesti uskalla tehdä muutenkaan.

(Ja ne muutamat kerrat kun olen repäissyt... noh, fifty-sixty hyvää ja huonoa. Liian huono suhde useammin toistettaviksi tempauksiksi.)

*muoks* väksy
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.11.2011 klo 14:44)

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Torstaina, 24.11.2011 klo 14:46  
+
0
^ Mun repäisyt päättyy kans useimmiten itku-potku-raivariin tai jälkiviisasteluun, mutta silti.. mieluummin aina kumminkin harmittelen tehtyjä ku tekemättömiä asioita.:viheltel:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Torstaina, 24.11.2011 klo 14:53  
+
0
Mä olen toisaalta kyllä myös hyvin tyytyväinen elämääni tällaisena kuin se nyt pääpiirteissään on, on vakityö ja ihana mies ja perhe, terve koira ja itekin oon suht kondiksessa, kaunis koti ja rahaakin jää taskun pohjalle kuun lopussa. Mun mielestä ne mitkä mä miellän nimenomaan Riskeiksi, on sellasia, joissa joku noista jo valmiiksi hyvin olevista osa-alueista ois vaarassa, vaikka toisaalta vois saada jotain parempaakin - ehkä. Kuuseen kurkottaa jne :wink:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Umber

Umber
Viestimäärä: 572

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Torstaina, 24.11.2011 klo 15:01  
+
0
Innostuin just ensikertaa elämässäni kokeilemaan tota Citydealia. Kellään kokemuksia? :o maksoin jo ja nyt jännittää, että olikohan fiksua kuitenkaan :shifty:
Newfoundlandinkoira 2011
Amerikanakita 2014

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Torstaina, 24.11.2011 klo 15:05  
+
0
^Tuo on varmaan aikalailla sama systeemi kuin Kimppadiili. Sieltä ostin tosi edullisesti lahjakortin kampaajalle. Maksoin lahjakortin kun diili oli jo toteutumassa, ja ostoajan päätyttyä sain sähköpostiini tulostettavan lahjakortin. Sen näkee sitten myöehmmin saako sillä mitä luvattiin :nauru:
Ajattelin kyllä hyödyntää noita jatkossakin jos ei mitään eriskummallisuuksia ilmene.

tir

tir
Viestimäärä: 245

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Torstaina, 24.11.2011 klo 15:05  
+
0

Umber kirjoitti:

Innostuin just ensikertaa elämässäni kokeilemaan tota Citydealia. Kellään kokemuksia? :o maksoin jo ja nyt jännittää, että olikohan fiksua kuitenkaan :shifty:



hyvin on toiminut ainakin täällä. ei valittamista. ainut että kaikki kortit ei ole kelvannutkaan maksamiseen, mutta electronilla on saanut maksettua ihan ok.
lahjakortit tulee seuraavan päivän puolella. muistaa vaan sitten aikoja varaillessa/tavaraa tilatessa noudattaa tarkasti ohjeita ja muistaa mainita että on se citydeal-lahjakortti.

Jemima

Jemima
Viestimäärä: 860

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Torstaina, 24.11.2011 klo 15:13  
+
0
Mulla riippuu mitä citydealista ostaisin. Ostin yhden ripsipermanentti+värjäys+kulmien värjäys+nyppiminen ja en ollut tyytyväinen tulokseen. Olen kuullut myös useita huonosti päättyneitä juttuja esimerkiksi eräästä joka osti silmien tatuointirajauksen (mikä onkaan oikealta nimeltään) ja lopputulos oli ihan kaamea.

Tavaroita tai ehkä jopa kampaajaa voisin sieltä kyllä hyvin ostella. Kampaajissakin tosin on itsellä jotenkin semmoinen olo että ei niiden parhaiden kampaajien tarvitse mainostaa itseään citydealissa. Mutta jos yksinkertaista leikkausta tai väriä haluaa niin sitten varmaan ihan passeli.

Mä olen aina ollut tuommoinen varmistaja mutta nyt ajattelin kerrankin astua pois comfort zonelta ja katsoa mitä siitä seuraa. Voi päättyä tosi hyvin tai tosi huonosti, mutta jälkimmäisessäkin tapauksessa voi sitten oppia itsestä. Olen myös sitä mieltä että mieluummin katuisin tehtyjä kuin tekemättömiä asioita, mutta tajusin vasta etten ole elänyt yhtään sen mukaisesti. Nyt ajattelin repäistä, kerran täällä kuitenkin vain eletään.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Torstaina, 24.11.2011 klo 15:20  
+
0

Jemima kirjoitti:

Olen myös sitä mieltä että mieluummin katuisin tehtyjä kuin tekemättömiä asioita, mutta tajusin vasta etten ole elänyt yhtään sen mukaisesti.


Toi on niin kuin mun suusta... mä vaan odottelen yhä sopivia hetkiä tehdä niitä tekemättömiä :wink:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

  Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28205
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 05:30)